Boda-turvalukon sarjoitus

Onnistuuko?

24

4412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heros laboris

      Ainakin www.lukkopuoti.fi sarjoittaa asiakkaan luona tai liikkeessä kaikki Boda turvalukot uudestaan.
      Lukot voi myös lähettää liikkeeseesn sarjoitettaviksi.
      Mukaan saa myös lisäavaimia tarvittaessa.

      • MainostanTäällä

        Lähetin kerran varmuuslukon tuonne lukkopuotiin sarjoitettavaksi ja kun se tuli takaisin niin ei toiminutkaan. En suosittele kenellekkään. Vie lähimpään valtuutettuun abloy liikkeeseen.


      • lukkoseppä/lukkopuot
        MainostanTäällä kirjoitti:

        Lähetin kerran varmuuslukon tuonne lukkopuotiin sarjoitettavaksi ja kun se tuli takaisin niin ei toiminutkaan. En suosittele kenellekkään. Vie lähimpään valtuutettuun abloy liikkeeseen.

        Mille ei ole toimitettu lukkoja postitse sarjoitettaviksi. t.lukkopuoti


      • halpa on.
        MainostanTäällä kirjoitti:

        Lähetin kerran varmuuslukon tuonne lukkopuotiin sarjoitettavaksi ja kun se tuli takaisin niin ei toiminutkaan. En suosittele kenellekkään. Vie lähimpään valtuutettuun abloy liikkeeseen.

        Abloy valtuutettu ei saanut sarjoittaa vanhaa bodaa. Tarjosivat uutta 220€ lukkopuodissa sarjoitus maksoi 65€. Suosittelen,


      • halvempi on
        halpa on. kirjoitti:

        Abloy valtuutettu ei saanut sarjoittaa vanhaa bodaa. Tarjosivat uutta 220€ lukkopuodissa sarjoitus maksoi 65€. Suosittelen,

        Miksi lukkopuodin myyjä valehtelee? Kyllä ainakin pk-seudulla valtuutetut abloy lukkoliikkeet sarjoittavat boda lukkoja. Itse sarjoitutin vuokra-asunnon boda 428 lukon ja se maksoi kolmella avaimella 50 euroa eli vieläpä 15 euroa halvempi. Uusi lukko vanhan tilalle olisi maksanut 105 euroa. Tosin se olisi itse pitänyt vaihtaa (neljä ruuvia).


      • villi ja vapaa ;)
        halvempi on kirjoitti:

        Miksi lukkopuodin myyjä valehtelee? Kyllä ainakin pk-seudulla valtuutetut abloy lukkoliikkeet sarjoittavat boda lukkoja. Itse sarjoitutin vuokra-asunnon boda 428 lukon ja se maksoi kolmella avaimella 50 euroa eli vieläpä 15 euroa halvempi. Uusi lukko vanhan tilalle olisi maksanut 105 euroa. Tosin se olisi itse pitänyt vaihtaa (neljä ruuvia).

        Niin no eihän sitä voi tietää toimiiko kaikki rengit isännän ohjeiden mukaan.


      • Sarjoitukset livenä
        MainostanTäällä kirjoitti:

        Lähetin kerran varmuuslukon tuonne lukkopuotiin sarjoitettavaksi ja kun se tuli takaisin niin ei toiminutkaan. En suosittele kenellekkään. Vie lähimpään valtuutettuun abloy liikkeeseen.

        Tervetuloa Lukkopuotiin sarjoittamaan lukkoja. Sahaajankatu 11. ma-pe 9-16 voit itse todeta paikanpäällä miten hyvin Sarjoitettu Ja huollettu Bodasi toimii. Sarjoitus tehdään odottaessa ja siihen kuuluu 3 uutta avainta. Hinta sarjoitukselle myymälässä on 50€ ja asiakkaan luona 80€. Tervetuloa!


    • Ei onnistunut

      Itse käytin lukkoni kahdesti lukkopuodissa ja silti ei toiminut kuin toiselta puolelta, edes silloin kun lukko ei vielä ollut ovessa. Eli ei onnistu

      • Lukkoseppä/Lukkopuot

        Annamme takuun kaikille sarjoituksille ja testaamme lukot liikkeessä. t. Lukkopuyoti


      • seppä puodista.

    • gyuhoi

      Pystyy esim. www.lukkopuoti.fi
      Abloy valtuutetut liikkeet eivät sarjoita koska abloy ei saa siitä hyötyä kun lukkoa ei vaihdeta.

      • Onnistui

        Miksi lukkopuodin myyjä valehtelee?

        Kyllä ainakin pk-seudulla valtuutetut abloy lukkoliikkeet sarjoittavat boda lukkoja. Itse sarjoitutin vuokra-asunnon boda 428 lukon ja se maksoi kolmella avaimella 50 euroa eli vieläpä 15 euroa halvempi kuin lukkopuodin hinta. Uusi lukko vanhan tilalle olisi maksanut 105 euroa. Tosin se olisi itse pitänyt vaihtaa (neljä ruuvia).

        Kokonaan uuden Boda 428 varmuuslukon saa alle sadalla eurolla joten ei kannata vanhaa viedä 65 euron hintaan sarjoitettavaksi. Tuo 50 euroakin oli vähän siinä ja siinä.


      • puuhapetelius
        Onnistui kirjoitti:

        Miksi lukkopuodin myyjä valehtelee?

        Kyllä ainakin pk-seudulla valtuutetut abloy lukkoliikkeet sarjoittavat boda lukkoja. Itse sarjoitutin vuokra-asunnon boda 428 lukon ja se maksoi kolmella avaimella 50 euroa eli vieläpä 15 euroa halvempi kuin lukkopuodin hinta. Uusi lukko vanhan tilalle olisi maksanut 105 euroa. Tosin se olisi itse pitänyt vaihtaa (neljä ruuvia).

        Kokonaan uuden Boda 428 varmuuslukon saa alle sadalla eurolla joten ei kannata vanhaa viedä 65 euron hintaan sarjoitettavaksi. Tuo 50 euroakin oli vähän siinä ja siinä.

        Siis onko uusi lukko 105 euroa vai alle sata euroa? ; )

        Kahdesta eri nettikaupasta löysin melko nopealla googlettamisella 95 euroa halvimmaksi hinnaksi. Täytyy myöntää että keskustelupalstoilla kovin kiivaasti mainostaminen saattaa kääntyä itse asiaa vastaan. Lukkopuodilla ilmeisesti hieman hiljaista ja voihan sen luppoajan näinkin käyttää?


      • Ei juma, mitä k*setusta
        Onnistui kirjoitti:

        Miksi lukkopuodin myyjä valehtelee?

        Kyllä ainakin pk-seudulla valtuutetut abloy lukkoliikkeet sarjoittavat boda lukkoja. Itse sarjoitutin vuokra-asunnon boda 428 lukon ja se maksoi kolmella avaimella 50 euroa eli vieläpä 15 euroa halvempi kuin lukkopuodin hinta. Uusi lukko vanhan tilalle olisi maksanut 105 euroa. Tosin se olisi itse pitänyt vaihtaa (neljä ruuvia).

        Kokonaan uuden Boda 428 varmuuslukon saa alle sadalla eurolla joten ei kannata vanhaa viedä 65 euron hintaan sarjoitettavaksi. Tuo 50 euroakin oli vähän siinä ja siinä.

        Kerrohan nyt mistä saat noin halvalla. Kävin juuri kysymässä abloyn valtuutetusta lukkoliikkestä (Herttoniemen Lukko). Vastaus oli, ettei voi sarjoittaa ja uusi boda runko maksaa 140€ ilman asennusta! Onneksi en ollut ensimäistä kertaa asialla, olisin muuten tullut ryöstetyksi ihan keskellä kirkasta päivää ja kirkkain silmin.


    • Onnistuu!

      Kyllähän se onnistuu! Ainakin sellainen liike tekee, kuin lukkopuoti.fi ja kyllä toimii!

    • toimii...

      Kyllä, Lukkopuodissa onnistuu!

      • Citymamma

        Kyllä, lukkopuodissa sen saa tosi halvalla erittäinmiellyttävää palvelua. Harmitti vain kun piti käydä kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla lukko ei toiminut toiselta puolelta lainkaan. Luulin se kuuluvan takuuseen kun menin heti seuraavana päivänä takaisin, mutta veloittivat vanhukselta siitä vielä 20 euroa.


      • lukkoseppä puodista
        Citymamma kirjoitti:

        Kyllä, lukkopuodissa sen saa tosi halvalla erittäinmiellyttävää palvelua. Harmitti vain kun piti käydä kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla lukko ei toiminut toiselta puolelta lainkaan. Luulin se kuuluvan takuuseen kun menin heti seuraavana päivänä takaisin, mutta veloittivat vanhukselta siitä vielä 20 euroa.

        valehtelet mutta uskoo ken haluaa.
        terv.
        http://www.hs.fi/tyoelama/a1380341361905


      • tehtailija111

      • Ei juma, osa 2
        Citymamma kirjoitti:

        Kyllä, lukkopuodissa sen saa tosi halvalla erittäinmiellyttävää palvelua. Harmitti vain kun piti käydä kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla lukko ei toiminut toiselta puolelta lainkaan. Luulin se kuuluvan takuuseen kun menin heti seuraavana päivänä takaisin, mutta veloittivat vanhukselta siitä vielä 20 euroa.

        Tähän voisi näin tämän abloyn viralliset vs lukkopuoti-sodan ulkopuolisena todeta, että ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Tottakai työllä on takuu. Aina ei kassalla kuitenkaan osata lukea ajatuksia, vaan asikkaan tulee itse ilmaista se mikä mielessä liikkuu. Jos ei näin tee, niin on joko tyhmä tai valehtelija. Ihmiset, nyt ihan oikeasti järki käteen.


    • Halvin..?

      Tallinasta löytyy Bodan turvalukon täydellisiä kopioita, maksoivat joku vuosi sitten n. 30 € / kpl. Ulkonäkö ja mitat = 100% Boda, vain avaimessa olevat pienet nystyrät ovat eri puolella kuin Bodassa. Näitä löytyi ainakin lukkopuodeista Jaama-torilta = asematori, ihan juna-aseman vieressä.
      Vallankin etuoven varmuuslukkoa suljetaan ja avataan meillä päivittäin. Lukot ovat toimineet täysin moitteettomasti.

    • onnistuneeseeko

      Saako sarjoitettua olemassaolevalle avaimelle?

    • Anonyymi

      Lukkopuoti lupasi tulla tänään 12. 7. noin klo. 14 vaihtamaan turvalukkoni. Odotin kolmestatoista seitsemääntoista. Eivät tulleet. Eivät, vaikka olivat itse ehdottaneet aikaa ja asia oli kahteenkin kertaan sovittu sähköpostilla.

    • Anonyymi

      Edelleen sarjoitamme boda turvalukkoja lähes päivittäin. Vaikka lukko olisi vanhempi niin meiltä saa vaihtolukkorungon ja teemme työn paikanpäällä niin että lukko toimii. yt. Lukkoseppä / Lukkopuoti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe