KUNINKAALLISET BLOGIT

Joku vaan

39

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      Lisätkää tänne blogeja!!! :)

    • sdfgdh
    • mitä ihmettä

      keskeneräinen kyllä vielä...


      kuninkaallistenelamaa.wordpress.com

    • kaunis

      Madeleinen kuvat on upeita

    • amalia1

      kuninkaallisetjamonarkia.wordpress.com

    • blogi1
      • Joku vaan

      • blogi1

        Kyseessä on erityisesti Tanskan kuningashuoneeseen keskittynyt blogi.


      • blogit1
        blogi1 kirjoitti:

        Kyseessä on erityisesti Tanskan kuningashuoneeseen keskittynyt blogi.

        http://kuninkaallinenpalatsi.blogspot.fi/

        On erityisesti Tanskan kuningashuoneeseen keskittynyt blogi. Tuli vahingossa kahteen kertaan tämä viesti!


    • kreis keli
    • Royal fan
    • Royal fan
    • kaunis on

      Hyvänen aika miten kaunis ja tyylikäs Hollanin Maxima on!

      • peiteltävääkinon

        Vaikka "kaunis on ", niin kiusallista vain on, että isänsä oli hallituksessa Argentiinan sotilasdiktatuurin aikana. Ei se tietty ole tyttären syy, mutta kun hän itse on asiaa selitellyt, väännellyt ja käännellyt. Ei niin hyvää, ettei jotain pahaakin.


    • Hovikirjeenvaihtaja

      Tuore blogini: hovikirjeenvaihtaja.wordpress.com

      Hiukan erilainen blogi kuninkaallisista, käsittelen enemmänkin erilaisia ilmiöitä ja erityisaiheita kuninkaallisten maailmasta, kuin päivittäisiä tapahtumia.

      Tervetuloa tutustumaan!

    • Sir Twinings
    • uutisankkuri
    • ruotsinkuningasperhe
    • royalfan
    • dailyroyals
    • queenfromfinland
    • queenfromfinland2
      • queenfromfinland3

    • sellainenvuosi2015

      Johanna Mia Tukiainen
      2 min ·
      Tässä katsaus vuoteen 2015, laitan tänne vuoden vaihtumisen kunniaksi vielä kuvia viime vuodenvaihteen Hawaijin matkaltani, kunhan pääsen kotiin. Niitä eivät lehde (tietenkään) julkaisseet, mutta julkaisen niitä täällä. Osa kuvista löytyy täältä albumeista "My whole world in small pieces", ööh......vähän huono nimi (koko elämäni sirpaleina, no sitäkin se on ollut), mutta albumeita tulee tietty lisää ja vuonna 2003 perustamani www.dollsdancers.fi nettisivut pitää uudistaa. En saanut niihin täyden rahoituksen, kuten Jasmine sai äidiltämme (he halusivat salata asian myös minulta, mikä kertoo kaiken), no tässä nyt kuitenkin vuosikatsausta 2005: Joulukuussa 2004 otin upean, pitkän vaalena hiustenpidennyksen Tallinassa, suosittelen Casabella.ee jossa on hinta ja laatusuhde kunnossa. Vuodenvaihteessa lensin yksin kahden eri maan kautta Hawaijille ja matka pelotti minua todella paljon, sillä en ole tottunut yksin matkustamaan kaukomaille. Äitini Marja Tukiainen mielestä olen kuitenkin aikuinen ihminen toisinkuin Jasmine (joka on 27v.) että itkemiseni oli iljettävää lentokentällä. No pärjäsin silti yksin, huolimatta lentojen muutoksista jne. Amsterdamissa yksi yö jne. ja päädyin Honoluluun.
      Siellä kävin treffeillä päivittäin, mutta matka oli sen verran lyhyt, etten ehtinyt kunnolla siinä ajassa tutustumaan ihmisiin. Tutustuin siellä Emmanuel nimiseen mieheen, joka myöhemmin lensi Suomeen luokseni ja valehteli lehdistölle kaiken, eli klassinen Kiss and Tell tarina, paitsi että siinä ei pitänyt paikkaansa mikään (olisimme muka tavanneet Facebookissa, olisin lähettänyt hänelle vanhoja kuviani jne.) Hän oli vihainen, koska en elättänytkään häntä, jonka hän gigolona luuli.
      No Hawaijin matkani oli itseasiassa aivan unelma, luksusjuttu, varmaan kohokohta heti vuoden alkuun. Tammikuun ja helmikuun alun seurustelin Joni Virtasen kanssa joka väitti olevansa rakastunut minuun (tunnettu Juha Immosen "parhaana kaverina.") Helmikuussa minut lähes teurastettiin hengiltä oikeudenkäynnissä joka oli täysin yksipuolinen minua vastaan, vaikka minulla oli useita puolustajia paikalla, kuultiin myös omaa isääni joka puolusti minua. Vuoden aikana tapasin rakkaan ystäväni Olli Loukola jolla on upea lauluääni ja aloimme hänen kanssaan tekemään yhdessä keikkoja ympäri Suomea. Keväällä tapasin nykyisin kihlattuni Veijo Lalli, jonka kanssa olemme suunnitelleet menevämme naimisiin ensi heinäkuussa Loviisassa.
      Kesänvietto meni enimmäkseen mm. Koffin puistossa ystävieni kanssa ja rannoilla. Elokuussa sain kutsun lähestulkoon maailmanympärimatkalle, jota EI edelleenkään kustantanut Veijo. Hän tosin periaatteessa pelasti henkeni Miamista, mutta tästä asiasta en kirjoita toistaiseksi julkisesti. Kävin Filippiineillä, Losissa ja Miamissa. En valehdellut matkasta, kuvia siitäkin on vaikka kuinka paljon, vaikka en ole velkaa todistamaan kenelleään yhtään mitään. Jenkeissä minulle näytettiin demoneja, mutta ei siitäkään tässä vaiheessa enempää. Suomeen palattuani sain kuukauden sairasloman, ja muuten tein ahkerasti keikkoja vuodenloppuun asti.
      Sain lahjaksi aivan maailman suloisimmat pomeranianit Fendin ja Maxin mieheltäni. Ystäväpiirini muuttui myös osittain. Isäni sairastui, mutta hän tulee hienosti toipumaan! Sisareni Jasminen kanssa haluan katkaista välit lopullisesti, ei ole enää mitään tehtävissä.
      Keikkani jatkuvat normaalisti ensi vuoden puolella ja tarjoukset: [email protected]. Nyt on varattu 26.2, sekä 12.2 ja 13.2.
      Pyrin olemaan yritteliäs, kaikista vastoinkäymisistä huolimatta, sekä pysyä positiivisena. Olen elävässä uskossa Jeesukseen ja se antaa minulle voimaa yrittää jaksaa. Tässä jotain vuosikatsauksestani 2015, ja laitan tosiaan vielä niitä Hawaijin kuviani tänne. Jeesuksen rakkaus ja armo olkoot kanssanne joka hetki ja sekunti vuonna-2016. Paha on tulossa maailmaan, nyt on aika kääntyä.
      Johanna Tukiainen

    • kuninkaallisfani
      • kuninkaallisfani2

      • royalfan

    • rroyall
    • ruotsinprinsessat
    • missfinland
    • queens
    • kuninkaalliset

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe