"Rakkauden kosketus"-tilaisuudet

Järjestysollapitäis

Aloittamani ketju poistettiin, ko. otsikkoon liittyen. Kritisoin sitä, että eronneet menevät ympäri maata järjestämässä tilaisuuksia, mm. "Rakkauden kosketus", kun tahoillaan toimivat siten, että ero omista puolisoistaan tuli.
Mielestäni se edesauttaa eroa, kun kiidetään ympäri maata vieraan miehen/naisen kanssa.
On pohja pois koko hommalta, uskottavuus kärsii, puhumattakaan että ovat pahennukseksi monille.
Eikö Jumalan Sana koskekaan kaikkia?

Kirjoitukseni oli ilmeisesti liikaa, koska poistettiin.
Julkisuuden henkilöinä pitäisi kestää kritiikkiä, ja ottaa siitä opiksikin.

Mutta ei....itselle ei niin mieluisat asiat lakaistaan maton alle. Vähemmän esimerkillistä. Osoittaa vain sen, että ei olla valmiita kantamaan vastuuta!

7

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syvä Huokaus

      niin, jos tarkoitat hartikainen-piipponen pariskuntaa, niin ovat kyllä varmasti sydämissään tunteneet miten asia on Jumalan mielestä, vaikka ei naama eikä moraali kestäkään enää tarkastelua.
      on uskovia ja sit on "uskovia".
      Piipponen paasaa käsittämättömiä, höpöttää kaanaankieltä, minkä kerkiää.
      Ehkä se pyhittää oman elämäntyylin ?
      Tarvitseeko siihen osallistua, sen päätät itse.
      Olen lopettanut pitkälti tv 7:n ohjelmien katselun, on tullut ihmisen lihan haju, kun pitäisi olla Kristuksen tuoksu...

      • leeviläinen

        Äläkääs poijjaat.. Äläkääs nyt vaan erehtykö koskemaan kyseiseen 'voideltuun'. Siitä ei hyvä seuraa. Meinaan kyseisen 'voidellun' o m a n k e r t o m u k s e n s a mukaan kyseiseen 'voideltuun' koskeneet ovat toinen toisesa perään kuolleet.
        Tosin tuo kaikki kerrottu on k u u l o p u h e t t a, jolla ei senkummoisemmin ole painoarvoa, mutta kun kyseiseen voideltuun koskeneitten kerrotaan kuolleen tuon voidellun arvostelemisen seurauksena, niin varotuksista on syytä tosijaanni ottaa vaarin, jottei itse olisi täsä joku päivä sen seurauksena aivan kanttuvei.


      • Syvä Huokaus
        leeviläinen kirjoitti:

        Äläkääs poijjaat.. Äläkääs nyt vaan erehtykö koskemaan kyseiseen 'voideltuun'. Siitä ei hyvä seuraa. Meinaan kyseisen 'voidellun' o m a n k e r t o m u k s e n s a mukaan kyseiseen 'voideltuun' koskeneet ovat toinen toisesa perään kuolleet.
        Tosin tuo kaikki kerrottu on k u u l o p u h e t t a, jolla ei senkummoisemmin ole painoarvoa, mutta kun kyseiseen voideltuun koskeneitten kerrotaan kuolleen tuon voidellun arvostelemisen seurauksena, niin varotuksista on syytä tosijaanni ottaa vaarin, jottei itse olisi täsä joku päivä sen seurauksena aivan kanttuvei.

        nyt viime päivinä on kaanaa hävinnut kummasti...
        Olisko niin armollisesti, että Jla pannut nöyrtymisen paikalle ja ehkä eksyneet tällekin palstalle jossa tätä ihmisen lihallisuuden hajua olemme ihmetelleet...

        Silti, en voi muutakuin ihmetellä, kun edelleen paistaa kaikkea muuta kuin vastimattomuus, Herralle uskollisuus ja puhdas raamatullinen opetus, joksi en lue raamatunpaikkojen roiskimista toisensa perään ilman että ne sisältönsä ja oppinsa mukaan sopisivat keskenään yhten tai asiayhteyteen.

        Tyyliin iloista antajaa jumala rakastaa, älkää mistään murehtiko ...hmmm.. johan Kristus itse rahankeruuta kavahti ja kaatoi rahanvaihtajain pöydätkin suutuksissaan.


    • Eikiitospolvijärvenp

      Vaan meno sen kun jatkuu....

    • leeviläinen

      Jumalan sana koskee kyllä tasapuolisesti aivan kaikkia, mutta jotkut eivät anna Jumalan sanan koskettaa sydäntään, vaan paaduttavat sen aivan tahallisesti. Ja sitten, vaikka seuraukset tuollaisesta paatumuksesta ovat meidän kaikkien nähtävissä, tahallisesti sydämensä paaduttaneet eivät enää itse osaa erottaa oikeaa väärästä, vaan kaikki asiat menevät kaikenaikaa sellaiseksi sekasotkuksi, josta ei edes itse pirukaan ota selvää.

      Raamatun Kirjoituksia julistavien saarnamiesten ja naisten tulee elää myös yksityiselämänsä niin moitteettomasti, ettei heistä ole kenelläkään missään asiassa mitään moitteen sijaa.

      • leeviläinen

        Jäi sanomatta, että tuo mielipiteeni viimeisen osan määritelmä uskonvaelluksen suhteen koskee myös aivan kaikkia rivijäsenenä olevia seurakuntalaisia sekä seurakunnan ulkopuolisiakin uskovia.

        Kun maailman jumalattomat tarkkailevat uskovaisia lähimmäisiään, niin itse Jeesuskin kehottaa seuraajiaan vaeltamaan sen arvojärjestyksen mukaan, joka Kristuksella oli vaelluksessaan.


    • mnmm

      Toisaalta kukaan ulkopuolinen ei koskaan tiedä kaikkea jonkun toisen liitosta tai erosta, joten on parempi olla tuomitsematta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3361
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      164
      1386
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1092
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe