Neitsyys

Neitsy

Mikä siinä neitsyyden menettämisessä on niin ihmeellistä? Immenkalvo voi puhjeta vaikka tampoonia käyttäessä. Ei se muuta sinua millään tavalla eikä sitä huomaa oletko neitsyt. en tajua miksi monet haluaa "sen tietyn" vievän neitsyytensä ja jätkät on niin himona siitä, saavatko viedä jonkun tytön neitsyyden. En tajua sitä, miksi se on niin ihmeellistä? Mitä sitten kun se viedään? Ei se sen kummempaa niin miksi sitä pitää valikoida, kuka on se ensimmäinen?

11

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Sen kyllä huomaa jos tyttö on neitsyt ja ei immenkalvo ole puhjennut.
      Se tuntuu ku se ottaa vastaan siellä sisällä.
      Olet ensimmäinen joka pääsee hänen pyhimpää ja salatuimpaan paikkaan, eikö se nostata yhtään tunteita?
      Ehkä se ei ole vaan sun juttu.

    • asdg

      Joo, ehkä sen tuntee, mutta sen voi puhjeta ilman seksiäkin. Hah, ehkä rupean huijaamaan kaikkia, että olen vielä neitsyt, jos se teille pojille on niin ihmeellistä. Ette te sitä huomaa. ;)

      • kokemusta on

        Nyt taisit unohtaa että makuja on monia ja vanhemmat pojat eivät halua neitsyitä, koska heidän kanssaan pitäisi olla varovaisempi. Jos vaikka baarista pokaa jonku muijan nii mieluummin kokenut ku neitsyt.


    • asdg

      Okei. Sinäpä sen tiedät. Minulla ei ole kokemusta paljoakaan "näistä hommista".

    • Neitsyt 14v

      No mua ainaki pelottaa et neitsyyden menettäminen sattuu hirveesti :/
      Toivon todella että tyyppi jonka kans teen sen niin osaa ottaa varovasti.
      Mut ei viä mitään kiirettä, pelottaa silti jo etukäteen!

    • Huehuehue

      Exä heti suhteen alussa kysy oonko koskaan harrastanu seksiä, en ollu ja kuulin et se oli leijunu sillä kavereillekki että saa viedä multa viel neitsyyden. No päästiin seksiin ja se hämmenty kun kerroin et sori, tamppooni rikko immenkalvon :D

    • Neitsy

      Immenkalvon puhkeaminen ei satu. Verta tulee, mutta ei koske. Minä en edes huomannut sitä. :D Että ei tarvitse pelätä että neitsyyden menettäminen sattuu. Tietysti on hyvä jos mies ei olekaan kovin kovakourainen. :P

      • yksilöitäkaikki99

        Et voi mennä sanomaan, ettei se satu. Tämä(kin) on yksilöllinen asia; jotakuta sattuu aivan sietämättömästi, jotain toista, kuten itseäsi, ei satu lainkaan. Joillain hyvin harvoilla ei edes ole koko immenkalvoa.


    • jussi_3

      Immenkalvo ei ole mikään ilmapallo joka menee rikki kun panee ekan kerran. Voi vahingoitua muutenkin ...

      Väestöliitto:
      Sisempien häpyhuulten välissä, hiukan emättimen aukon sisäpuolella on immenkalvo. Sen keskeltä avautuu emättimen aukko. Virtsaputken aukko sijaitsee samoin sisempien häpyhuulten välissä emättimen aukon yläpuolella.
      Immenkalvo on rengasmainen ohut sidekudospoimu, jonka tarkoituksena on suojata emätintä. Tytön kasvaessa immenkalvo venyy ja suurenee niin, että yhdynnät ovat mahdollisia, ja siten myös lasten saaminen mahdollistuu.
      Immenkalvo voi luonnostaan olla niin väljä, että sitä on vaikea edes huomata. Toisilla immenkalvon keskelle jäävä aukko on taas huomattavasti pienempi. Ensimmäisessä yhdynnässä tämä kalvo löystyy, venyy ja antaa myöten.
      Pääsääntöisesti immenkalvon venymisen pitäisi tapahtua niin hellävaraisesti, ettei se pääse repeämään. Joskus ensimmäisen yhdynnän yhteydessä voi myös tapahtua repeämistä ja verenvuotoa. Joillakin immenkalvon venyminen ei satu lainkaan, toisilla se voi tuntua kivuliaalta. Siksi ensimmäinen yhdyntä on aloitettava hellävaraisesti ja hitaasti; ennen yhdyntää on varmistuttava siitä, että lantiopohjan lihaksisto on rentoutunut.

    • jännää.........

      En nyt vasta sun kysymykseen, mut kommentoin noihin edellisii vastauksiin. Joo eli siis... Kun ekan kerran olin yhdynnässä. Tai no... Kun oltiin suunniteltu kaverinkaa, et tehään sitä niin sehän laukes heti ku näki mut alastin. No toiselma kerralla, toisen tyypin kanssa päästiin siihen ku se oli työntässä elintään mun sisälle. Se sattu ihan VITUSTI. mun reikä on tosi pieni ja sit ku se immenkalvo puhkes. Hyi. Mutta päätin, että saa työntää silti. Heille tää oli iso juttu, vikalle tietenki isompi. Eka poika oli 13, toinen 14 ja puol. Sillon olin 12 ja puoli. Nyt olen kohta 13.

      • heheee

        Saanks mäki tulla koittaaaa o: oon 16w kokenut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe