Ohjelmistopäivitys ja ongelma kuvien jakamisen kanssa

Laura P

Latasin tänään Galasy S3 4G -puhelimeeni ohjelmistopäivityksen ja nyt kuvien jakaminen ei enää onnistu (ainakaan Gallerian kautta). Kun kuvan kohdalta napauttaa jakamissymbolia, tulee näytölle heti teksti "Galleria on pysäytetty" ja Galleria sulkeutuu. Kuvien jako toimii kuitenkin silloin kun sen tekee jonkun toisen sovelluksen, esim. WhatsAppin, Twitterin, FB:n, jne kautta.

Galleria toimii muuten normaalisti, vain tuo jakamiskomento ei onnistu. Onko muilla samaa ongelmaa ja vinkkejä, miten ongelmasta pääsisi eroon? Tehdasasetusten palauttaminen? Seuraavan ohjelmistopäivityksen odottaminen.....?

Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen tyytymätön Samsungiin/Androidiin. Aina ennen kaikki on toiminut suhteellisen sulavasti ja moitteettomasti. Uuden ohjelmistopäivityksen myötä tuntuu myös, että puhelin on joissain toiminnoissa hidastunut ja tökkii aika ajoin.

12

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei ole tuota ongelmaa S3 mallissa mutta ihan kuin kännykkä olisi tosiaan hieman hidastunut päivityksen jälkeen?

      Galleria ongelmaan voi auttaa sen välimuistin ja tietojen tyhjennys sovellusten hallinnasta.

    • Laura P

      Löysin ratkaisun ongelmaani eräältä englanninkieliseltä Android-sivustolta. Galleriassa kuvien jakamisen jäätyminen johtuikin siitä, että Paper Artist -sovellus oli pois päältä (olin ilmeisesti ajatellut, että mikä se tällainen turhuus on, pois vaan käytöstä). Kun kyseisen sovelluksen aktivoi, ongelma ratkesi. :)

      Edelleen puhelin on joissakin toiminnoissa hitaampi/tökkivämpi kuin ennen ohjelmistopäivitystä. Esim. yhden ainoan kuvan liittäminen viestiin saattaa välillä viedä aikaa (ennen tapahtui niin nopeasti, ettei latauspalkkia ehtinyt edes nähdä) ja myöskin kuvien poistaminen on hitaampi toimenpide kuin ennen.

    • Jostakin luin että tehdasasetusten palautus olisi suositeltavaa suuren päivityksen jälkeen. Tosin itse en tehnyt tätä.

      • Kanervat

        Suuret kiitokset tästä vinkistä! Tosiaan Paper Artist-sovelluksen päälle laittaminen auttoi ja kuvien jakaminen on jälleen mahdollista.


      • rasittavaa
        Kanervat kirjoitti:

        Suuret kiitokset tästä vinkistä! Tosiaan Paper Artist-sovelluksen päälle laittaminen auttoi ja kuvien jakaminen on jälleen mahdollista.

        Mistähän tämän Paper Artist - sovelluksen löytää? Täällä nimittäin sama vika, mutten löydä ko sovellusta mistään.


    • Valikosta. Itselläni se on pysynyt siellä 4.3 päivityksen jälkeenkin.

    • rasittavaa

      Ei löydy sovellus-valikosta moista.

      • nomppa

        En löytänyt itsekkään. Mene sovellusten hallintaan ja pyyhi oikealle niin kauan, että se menee kohtaan jossa on poiskäynnistä olevat. Siellä se oli ^^ :)


    • Silloin se on poistunut.

    • FearOfThePast

      Minulla alkoi välittömästi toimimaan toimimaan! Suuri kiitos vinkistä...

    • tupu1

      Voi kiitos!! Itselläni oli sama ongelma, mut neuvojenne ansiosta ongelma on taakse jäänyttä elämää :) Nyt voi kuvia taas jakaa!

    • samsung s3

      Mulla ei tuo kikka toiminu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe