Farang-auttakaa tyhmempää!

Farangfarang

Heipss, olen siis menossa kaverin kanssa Farangiin syömään ja kaipaan paikassa käyneiltä apua hintojen kanssa. Farangin sivuilla lukee errä esim. Lämmin jaettava ruoka 'pehmeäkuorista taskurapua' maksaa 25e. Maksammeko siis YHTEENSÄ tuon 25e vai maksammeko molemmat annoksesta 25e (=50e loppulaskussa)

En ole menossa ravintolaan rahansäästömielessä todellakaan mutta olisi kiva miettiä etukäteen noita vaihtoehtoja:)

13

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasittenselemu

      Et sitten lämmintä ruokaa aio syödä?

      Mutta noin muuten - sivuston menun mukaan kyseessä on jaettava annos 26 eken hintaan ja luulisi sen myös sitä olevan - tietysti myös juomat päälle.

      Jos silti olet epävarma hinnan suhteen, niin soita ja kysy: Ravintola: (010) 322 9380 - ei paljon vaadi ja saat varmuuden asiaan.

      Jotenkin epäselvä näiden hinnoittelu - mystinen luku annoksen perään - kuin aikoinaan 60-luvulla, kun jokaisella ihmisellä oli tunnus tyyliin "jasmine 49" - ehkä viranomaisten pitäisi herätä vaatimaan korrektia käytöstä raflalta.

      Noin muuten - mä kyllä boikotoin kaikkea björkkiin liittyvää - mielestäni kyseessä on julkisuushakuinen pelle, jonka ruoka-filosofian kehtaan kyllä kyseenalaistaa - että kehtasi tarjota sianniskaa esiteineille - varsinainen "herkkuruoka" joka kakaralle.

      Sitäpaitsi - kaikki kaakkois-aasialainen pöperö maistuu samalta ihan vain käytettävien mausteiden takia - koostumus vähän vaihtuu proteiinien koostumuksen vuoksi etikan lemun ollessa se päällimmäinen ärsyke.

      • hapannaama

        Niin tämä "happamuus yäk, Björk on pelle, suomalaiset kokit on hanurista paitsi minä" viesti on tullut jo hyvin hyvin monesta, ellei peräti jokaisesta kirjoittamastas viestistä perille. Mutta kuka sitten (mielellään vaikka kotimainen) kokki, itsesi lisäksi, siis olisi sellainen jonka ruokaa olisit valmis syömään ?

        Itse kyllä pidän ihan perhanasti etikasta ja happamista ruuista, samoin kun hapanoluista, ei ole Cantillonin, 3Fonteinenin jne.. voittanutta.


      • etikkainen
        hapannaama kirjoitti:

        Niin tämä "happamuus yäk, Björk on pelle, suomalaiset kokit on hanurista paitsi minä" viesti on tullut jo hyvin hyvin monesta, ellei peräti jokaisesta kirjoittamastas viestistä perille. Mutta kuka sitten (mielellään vaikka kotimainen) kokki, itsesi lisäksi, siis olisi sellainen jonka ruokaa olisit valmis syömään ?

        Itse kyllä pidän ihan perhanasti etikasta ja happamista ruuista, samoin kun hapanoluista, ei ole Cantillonin, 3Fonteinenin jne.. voittanutta.

        Ensinnäkin miten monta viestiä luulet minun kirjoittaneen -yksi, kaksi vai lukuisia?

        Kenen kokin ruokaa suostuisin syömään - hmm - sehän taitaa olla kompakymysys.
        Itseasiasssa en söisi kenenkään julkkis-kokin tekeleitä nähtyäni miten ne ruoat ovat tehty.

        Mainio toi huomautus oluista, mutta snobbailla voi myös muuten - minä suosin nykyään Olvin Ykköstä - sillä siinä hapokkuus ja maku ruoan kanssa lyövät yläfemmaa.


      • hapannaama
        etikkainen kirjoitti:

        Ensinnäkin miten monta viestiä luulet minun kirjoittaneen -yksi, kaksi vai lukuisia?

        Kenen kokin ruokaa suostuisin syömään - hmm - sehän taitaa olla kompakymysys.
        Itseasiasssa en söisi kenenkään julkkis-kokin tekeleitä nähtyäni miten ne ruoat ovat tehty.

        Mainio toi huomautus oluista, mutta snobbailla voi myös muuten - minä suosin nykyään Olvin Ykköstä - sillä siinä hapokkuus ja maku ruoan kanssa lyövät yläfemmaa.

        Eli olet trolli.

        Hyvin ikävää semmonen, että päätä auotaan mutta jos yrittää jotain positiivista kommenttia hakea, ei tule mitään järkevää kommenttia ulos, ikävää on semmoinen että ihmisellä ei mitään asiaa ole mutta silti on tarve olla äänessä.


      • ketölaif
        hapannaama kirjoitti:

        Eli olet trolli.

        Hyvin ikävää semmonen, että päätä auotaan mutta jos yrittää jotain positiivista kommenttia hakea, ei tule mitään järkevää kommenttia ulos, ikävää on semmoinen että ihmisellä ei mitään asiaa ole mutta silti on tarve olla äänessä.

        Eli mikä vittu sua vaivaa - oletko vain katkeroitunut jostain vai oletko jopa björkki itse? Järkeviä kommenttejä - no just sultahan niitä löytyy!

        Ja trolli laittaa proteiineja peliin - kuten björkki aina haluaa.


      • haistahomovittu
        ketölaif kirjoitti:

        Eli mikä vittu sua vaivaa - oletko vain katkeroitunut jostain vai oletko jopa björkki itse? Järkeviä kommenttejä - no just sultahan niitä löytyy!

        Ja trolli laittaa proteiineja peliin - kuten björkki aina haluaa.

        Ei sieltä edelleenkään tule mitään järkevää ulos.

        Etikka yäk, björkki on perseestä, välimäki on paska, suomalaiset kokit haisee... etc... NÄHTY ON, vaihda jo levyä kiitos.


      • eksentrinenpersoona
        haistahomovittu kirjoitti:

        Ei sieltä edelleenkään tule mitään järkevää ulos.

        Etikka yäk, björkki on perseestä, välimäki on paska, suomalaiset kokit haisee... etc... NÄHTY ON, vaihda jo levyä kiitos.

        Kaunis nikki - siitä suuri kiitos.

        No mutta näinhän ne tekee, kusee ja haisee!

        Heti kun voisin vaihtaa lättyä niin sen tekisin, mutta näillä näkymillä "tseffien" tekemisten perusteella en vain voi tehdä sitä.

        Hyvät uudetvuodot sinullekin!


    • koivumehu

      Farangista vielä - menyy vaikuttaa kuin tavisten kinkki-raflojen listaukselta - noin 40 ja risat "ateriaa" ja ainoa mikä vaihtuu on "proteiini" kuten björkki määstertseffi-skabassa aina jaksoi jauhaa - "...ja mikä on proteiini...".

      "Pitsaa"-raflojen listat ovat melkein suppeammat ja hinnat huomattavasti alhaisemmat. Ajattelin juuri viedä naiseni "ulos"-syömään paikalliseen simpukkaan hodari-variaatioiden pariin.

      Mistä tulikin mieleen, että Farangin maistelu-menuu voisi olla paras vaihtoehto sinulle - vähän kalliimpi kerralta, mutta samalla saisit tuntuman raflan osaamiseen ja miten se vastaa makuasi - haluatko jatkossakin jotain heidän tekemisiään vai jääkö se siihen yhteen kertaan.

      Tosin juomien hinnat vaikuttavat korkeilta - varsinkin viinien vaikka olut on se ainoa juoma sian oheen. Varaudu myös veden korkeaan hinnoitteluun Välipalan esimerkin mukaan - lasi kraanavettä (jonka pitäisi kuulua aterian hintaan) maksaa maltaita tai ainakin lideleitä.

    • Habanerokitchen
      • hapannaama

        No tänne suomi24:lle nyt on pesiytynyt tämä yksi katkeroitunut trolli jolla on tarve dissata kaikki suomalaiset kokit ja pönkittää omaa egoaan.

        Eipä ole kuitenkaan itse mitään saanut ilmeisestikkään aikaiseksi niin hänethän voi ohittaa olankohautuksella.


    • conard111

      Farangin viinejä en ole kenenkään kuullut kehuvan. Ajattelin siis juoda olutta kun tuonne menen. Mutta osaako kukaan sanoa, paljonko bisse maksaa farangissa?

      • koivumainen

        Paljon koska eivät edes sivustoillaan ilmoita hintojaan.

        Jos Välipala kehtasi nyhtää muutaman eken kraanavedestä niin bisse Farangissa tuskin on lähellä kulmakuppilan 5 eken hintaa per tuoppi vaan kerro se neljällä ja pääset lähelle.


    • Loskat suuhun

      Ei kyseistä ravintolaa kannata käyttää sieltä saa ruokamyrkytyksen ja kaupanpäälle omistajalta loskat suuhun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe