tytöt auttakaa alapääkarvojen leikkuussa!

auttakaas mua!!

Moi! Oon 14 vuotias tyttö :) Eli aattelin nyt kysyä tästä sheivaamisesta/alapään karvojen leikkuusta. Siis ite en ole ikinä kunnolla sheivannut alapäätä, oon vaan saksilla leikellyt karvoja.


Elikkä miltä alueelta te leikaatte ne alapääkarvanne, tai siis miten? Ähh en oikeen osaa selittää ku tää karvojenleikkuu on ihan uutta mulle! (vaikka karvoja on ollut jo pitkään)


Haluaisin tietää et kui lyhyet karvat mun ikäsillä ees on :D Siis en oo ikinä nähnyt mun ikäisten alapäätä esim uimahallissa tai kaveitten kun en sinne muiden alapäihin katso. :)

Pliis auttakaas mua ja kertokaa millä, miten, miltä alueelta ja kuin lyhyeksi nuo karvat leikataa? :D

18

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx tytsy.

      Et sä niitä karvoi leikkaamalla tarpeeks lyhyeks saa. Siihen pitää olla eri systeemit. Googleta vaik "karvanpoisto" nii jo rupee löytyyn. Sit vaa marssit kauppaan ja ostat aineet ja luet käyttöohjeen ja käytät. Mut muutaman päivän päästä se käsittely on ain uusittava.

    • yx tytsy.

      Nii älä siis kato noit ekoi sivuja mitä googles tulee vaa esim. tota sokerointi.info sivua. Jos et siis välttämät haluu sheivata niit karvoi. Toivottavasti täst oli sulle apuu.

    • helppoa on

      Saksilla vaan varovasti

    • posliinipoika

      Älä sheivaa! Luonnolline on seksikkäämpi.
      Oon kyl poika, mut voin kertoo miten kannattaa sheivata.
      Aluksi leikkaa karvat niin lyhyiksi kun saat saksilla tai sit jollai trimmerillä.
      Toiseksi sheivaat höylällä nyt ne lyhyet karvat. Käytä jtn ajovaahtoa jos haluut.
      Kolmanneksi muista leikkaa myötäkarvaan nii tulee vähemmän näppyjä.
      Sitte ku oot sheivannu nii levitä jotain kosteuttavaa rasvaa tai öljyä nii se ehkäsee myös näppyjä ja ihon ärtyilyä.

      Googlesta löytyy erilaisia tyylejä, sieltä vaan valkkaat semmosen mistä tykkäät ja ala sheivailemaan. :D

      • asfasf

        Itse suosin, ja likkakaverikin suosii että huulet sileeks (helpottaa nuolemista ja tekee siitä miellyttävämpää), mutta häpykummulla siistitty karvoitus. Namnam. Nämä "näpyt" tulevat kun karvatuppi/-tupet tulehtuvat, eli puhtaudesta ja rasvaamisesta ei kannata luistaa.


    • Emt :D

      Ite sheivailen karvat pois, nyt aattelin kiitorataa mut itse pidin pitkään kolmiota, siis että pidin sellasia n. 1,5cm karvoja ja sit ajelin päivittäin aina kaikki sivut että se pysy kolmiona :D

      Mutta siis, itse suosittelen sheivausta, vaikka se täytyykin tehdä lähes päivittäin jotta iho tottuu. Kannattaa tosiaan sheivailla vastakarvaan ettei tuu sisään kasvanutta sänkee = tulehtuneita näppylöitä. Sisään päin kääntyvät suosittelen lämpimästi nyppiin pinseteillä vaikka se sattuukin, koska ne punaset ja kutiavat näppylät on vielä helvetisti ärsyttävämpiä :D

      Sit sheivauksen jälkeen kannattaa ensin desinfioida se iho, mieluiten alkoholipitosella aineella, vaik se tosiaan saattaa kirvellä, koska vaikka ei tuliskaan mtn näkyviä haavoja niin se iho ainakin ensimmäisillä kerroilla menee helposti herkäks/haavoille ja sit laittaa tosiaan tota rasvaa sen jälkeen :)

      Mut jos pelkästään saksit niin kynsisakset on parhaat, sitten yleensä otat pienen tupon karvoja sormien väliin ja siitä napsaset sopivalla pituudella poikki. Tää kannattaa kyllä yleensä tehä peilin edessä tai lopputulos on epätasanen, eli jossain kohdissa sopiva peite ja toisessa kohdassa paistaa iho läpi :D

      • Emt :D

        Itse oon siis muuten 14, mut ei se ikä niinkään vaikuta. Mulla on sellasia kavereita et toisilla on ihan luonnollinen ja oikeesti sellanen helvetin moinen puska, toisella siistittyä ja kolmas saattaakin olla ihan posliini.


      • Emt :D
        Emt :D kirjoitti:

        Itse oon siis muuten 14, mut ei se ikä niinkään vaikuta. Mulla on sellasia kavereita et toisilla on ihan luonnollinen ja oikeesti sellanen helvetin moinen puska, toisella siistittyä ja kolmas saattaakin olla ihan posliini.

        Unohdan koko ajan jotain :o Mut ite ajelen häpyhuulet ja -kummun et kokonaan on ollu toistaseks pois. Huulet sen takii et hygieenisempää kun on menkat, niin ei jää mtn kiinni :D


      • aloittajaa
        Emt :D kirjoitti:

        Unohdan koko ajan jotain :o Mut ite ajelen häpyhuulet ja -kummun et kokonaan on ollu toistaseks pois. Huulet sen takii et hygieenisempää kun on menkat, niin ei jää mtn kiinni :D

        Voi kiitoskiitoskiitos paljon kaikille vastanneille :)!!!! Lähenpäs kohta leikkaamaan karvani ;)


    • girly

      Mä tykkään leikata saksilla vaan niin ohueksi kuin saan :D Kerran sheivasin ja siinä kannattaakin olla varovainen, sheivaamisessa on jotenkin enemmän vaivaa niin en tee sitä niin usein :)

    • JonneVlogaaja69

      Mitä vittua niitä sheivaamaan?

    • anaali-anne

      moottorisahalla.

    • klmplsvsnhtsrknkhdksn

      Streamaa twitchissä, katsojat voi auttaa

    • nykänen

      Joo, suosittelen, että sheivaat. Kukaan ei tykkää siitä, että naisella on joku vitun haiseva puuhka haarovälissä, missä vilisee millon verimällejä millon mitäkin juuttaan pöpöjä. Hyi helevetti!
      Jos halua joskus löytää ittelles kumppania, ni pidä ittes posliinija ja opettele pesemään ittees joskus.

    • paskanakki viheraho jääk

      Ota moottorisaha ja ala trimmaa se sun jammu-sedän pensas ennen ku tulee tauti nimeltä biu!

    • rivoriitta

      No Poikaystaväsi tai ystäväsi voi auttaa sinua, astu makuulle ja avaa reitesi hän laittaa vasemman peukalonsa vakoosi ja painaa clitan alas. Vaahdottaa karvoittuneet alueet ja sitten vain partahoylällä tasaisin vedoin ajetaan karvat pois.
      Mieluimmin kolme teräräsellä. Parempi jälki eikä haavoja jos osaa asiansa.
      Sen jälkeen pesu ja sitten kuivaksi ja vauvan hajustamatonta talkkia päälle.
      Tämä pitää toistaa aika usein. Koska myös sänkinen alkaa kutittamaan ja pistelemään.

    • 17+10

      Älä. Helvetissä. Sheivaa. Oon 16 ja muutaman kerran sheivannu, pari päivää ok mut sit pitäis jo uusiks ja välil on aika kivuliasta. Mieluummi sokeroi! Luulis et sattuu paljo mut ei ainakaa miust sattunu. Ite saa tehtyy sitä vahaa aika helpol, netist löytyy ohjeet! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe