Matkapallo.net huijaus

Juttantutaa

Napsun aloitussivulla on mainos, jossa sanotaan että osallistu arvontaan.
Pyydetään puhelinnumero ja nappi, jossa sanotaan osallistu. Kun sitä painaa niin tuleekin tiedot tilauksesta 5 e / viikko. Se laskutetaan puhelinlaskussa.

Aivan vastaava huijaus, kun on ollut Autonarvio sivuston kanssa.

Ja Virostahan tämäkin on.

21

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kkp

      Mulle tuli tollanen viesti. Helvetti!! Tiedätkö kun en ole vahvistusviestin lähettänyt, niin ei kai minulle tule laskua? Helvetti näitä virolaisia!!!

      • Vääryys esiin

        Hei nämä huijarit on tosi Peestä mulle tuli kuusi viestiä 10sekunnin aikana enkä ole koskaan tommoisia viestejä saanut mulla oli sinä iltana onneksi poika tullut kylään ja viestit tuli klo 21.18 jälkeen tuliko se sulle tämmöisistä tekstiviesti numerosta 17121 5e kappale minä vien tämän poliisin tutkittavaksi


      • Martin38

        Oot sa varma että sielä takana virolaiset???häkkerit käytä mitä maata vain. Sielä voi olla mukana myös suomalaisia tai neegereitä


    • Herbert Höpö

      Senkun osallistutte nettiarvontoihin jos sitä roskapostia ihan välttämättä haluatte, omapa on asianne.

      • Vääryys kuriin

        Sori vaan mutta en ole huuhaa arvontoihin osallistunut eikä ole tullut minun puhelimeeni näitä mut laskutetaan kumminkin pitäisihän sen näkyä jos on lähetetty mut ei näy tiedostan hyvin nämä rikolliset on tehty rikosilmoitus ja se otettiin vastaan harmi et tämmöiset jyllää ja ihmiset menee lankaan


    • pro justice

      Samaa petostehtailua kuin nytreissuun.fi tulee viesti kyseisestä numerosta 17121 ja jos lähetät lopetusviestin saat laskun ilmeisesti juuri siitä lopetusviestistä, operaattoreiden vastuu on merkittävä tällaisten laskuttajana asiakkailtaan, osallistuvat jatkettuun petokseen senkin jälkeen kun ongelmasta on heille ilmoitettu... tämä on sitä uutta kasvubisnestä etelän malliin, nyt siltä pitää katkoa siivet tai syntyy melkoista inhimillistä kärsimystä etenkin ihmisten menettäessä taloutensa hallinnan rikollisille.

      Käsittämätöntä että tällainen saa jatkua...

      • Matkapallo pois

        Minä myös osallistuin kilpailuun yhtenä iltana enkä jaksanut lukea ehtoja. Tuli 6 viestiä muutaman sekunnin sisällä. Heti ensimmäisen viestin jälkeen aloin kirjoittaa lopetusviestiä, mutta 30 euroa peritään silti.
        Olen ollut yhteydessä monta kertaa Matkapalloon, mutta he eivät tule vastaan. Nyt otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
        Ihmettelen, että minun puhelinlaskua voi kerryttää joku muukin kuin minä-:)
        Nyt kaikki tekemään valituksia Matkapallosta, että saataisiin tällaiset perimiset loppumaan.


      • novoi..
        Matkapallo pois kirjoitti:

        Minä myös osallistuin kilpailuun yhtenä iltana enkä jaksanut lukea ehtoja. Tuli 6 viestiä muutaman sekunnin sisällä. Heti ensimmäisen viestin jälkeen aloin kirjoittaa lopetusviestiä, mutta 30 euroa peritään silti.
        Olen ollut yhteydessä monta kertaa Matkapalloon, mutta he eivät tule vastaan. Nyt otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
        Ihmettelen, että minun puhelinlaskua voi kerryttää joku muukin kuin minä-:)
        Nyt kaikki tekemään valituksia Matkapallosta, että saataisiin tällaiset perimiset loppumaan.

        Ai tuliko sieltä heti vietsi perään vai ei? en tiiä menikö mulla perille se...
        Kannattaako lähettää heti peruutusviesti vai ei?


      • Tarkempana

        Kyllä vaikka maksaakin 5 euroa. Valitus kuluttajansuojavirastoon.


      • milliveikko

        onneksi on prepaid,enpä lataa tonne lisää puhe aikaaostan uuden pepaid liittymän,mistähän sitten yrittävät rahat saada,numero kylläkin vaihtuu,eipä ole eka kerta


    • Matkapallo pois

      Hei!

      Valitin kuluttajaneuvojalle, kun minulta meni 30 euroa tililtä. Olimme yhteydessä matkapalloon ja sain kuin sainkin rahat takaisin. Ei muuta kuin valitusta menemään.

      • matkakuume-64

        Olen samaa mieltä törkeyksien törkeyttä nuo huijausviestit !!!!
        Kaverini erehtyi autonarviointi kyselyyn osallistumaan HUIJAUSTA oli sekin!
        Mihin sitä kohta täällä voi luottaa tai osallistua arvontoihin.. ei kande menettää
        rahojaan.


    • huijattu3

      Menin myös hölmöyksissäni anatamaan puhelinnumeroni ja sieltä tuli heti kaksi viestiä, joista ensimmäisellä luki:
      Asiakaspalvelu [email protected]. Palvelun sulkeminen: PALLO sulje. Tilaus viisi euroa/vko. Säilytä nämä viestit.
      toinen viesti: Jos olet saanut tämän viestin aiheetta, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Vahvista vastaamalla PALLO OK ja osallistut matkan arvontaan.
      Ymmärsin näistä, että jos en vastaa mitään, ei tule mitään seurauksia, mutta jos vahvistan, niin osallistun matkan arvontaan ja sieltä alkaa tulla viestejä 5 €/kpl.
      Saapa katsoa, mitä tästä seuraa. Olisi kai pitänyt lukea pienellä präntätty, tosin palvelun tarjoajan olisi pitänyt huomauttaa asiasta, että kilpailuun osallistuminen on maksullista!!

    • VASTUU

      Matkapallo on nyt Aurinkopallo! Viestien saamiseen riittää että sinä itse tai joku kiusantekijä laittaa Aurinkopallo-arvontaan puhelinnumerosi. Sitten alkaa tulla 5 euroa laskua viikossa. Kyseinen huijarifirma on virolainen FUNTASTIX SERViCES OU. Tämän firman kanssa on kuluttaja-asiamiehen mukaan ollut ongelmia ja työtä on tehty heidän pysäyttämisekseen. Teleoperaattorit levittelevät käsiään ja siirtävät huijausten seuraukset kuluttajalle. Kehottavat ottamaan yhteyttä huijarifirmaan..:D..se se vasta onkin helppoa- Ihmettelen TODELLA TELEOPERAATTORIEN toimintaa asiassa. Kaikki tällaiset huijarifirmaviestittelyt pitäisi saada operaattorit irtisanomaan sopimukset heidän kanssaan. No, minä ainakin irtisanon liittymäni enkä palaa enää ikinä sen liittymän asiakkaaksi, joka sallii tällaiset huijausviestilaskutukset. Ajatelkaa, KUKA TAHANSA VOI NÄPYTELLÄ KENEN TAHANSA NUMERON OSALLISTUMAAN HUIJAUSKILPAILUUN, JOKA LASKUTTAA LIITTYMÄN OMISTAJAA SITTEN 5 EUROA KUUSSA- AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Saammeko ikinä asiassa oikeutta..kuka lähtisi ajamaan asiaa..ehkä sitten kun tarpeeksi moni on joutunut vääryyden kohteeksi ja irtisanonut sen takia liittymänsä, alkaa teleoperaattoritkin kantaa asiassa VASTUUNSA?!?!?!?!?!?!?!?!???!?!?!?!??!??!?

      • JatkettuPetos

        Näyttää olevan viidakon säännöt televiestinnässä, operaattoritkin kusettavat omia asiakkaitaan näiden huijareiden avustuksella ja tosiaan käskevät hoitamaan asian jonkun sellaisen kanssa jota ei ole olemassa, muuten kuin maksullisen numeron takana. Täyttää petoksen tunnusmerkit kaikin tavoin ja operaattorikin tulee vielä maksamaan korvauksia avunannosta rikokseen, sillä heille on reklamoitu. Itse purin DNA:n kanssa sopimukseni, enkä palaa asiakkaaksi ehkä koskaan.


    • TARKENNUS

      VIISI EUROA VIIKOSSA.

    • piuhilu

      sama huijaus on Rantapallon sivuilla. miten siitä pääsis eroon. numero ei ota viestiä vastaan ja s-postiosoite samoin. ei vastaa.

    • ALHARI

      maksaako tekstiviestin lähetys: pallo ok?

      • vihaan

        joo kyllä maksaa .lähetys ok


    • vihaan

      jep menin samaan halpaan se on nykyään rantapallo.. vähän ottaa päästä

      • vihaan

        siis aurinkopallo.. vaihtaa näköjään nimeä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe