Nähty on

en kä

Naisillehan se lapteteko on vaan keino sitoa alfauros. Sitten kun saati rojot itämään,niin voidaan laskuttaa sitä luuseria loppuiikänsä sen algauroksen vahingosta. Nainentyytyy siihen kun on kerran ees saanu kunnon urosta

11

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Eli miehet ovat tyhmiä? Sorry tarkoitan siis alfaurokset.

      • järjen ääni

        Ei vaan naiset on säälittäviä hakiessaan muilta hyväksyntää tekemällä lapsia ja miehet on tyhmiä salliessaan sen. Ei kai kukaan lapsia muista syistä tee kuin siksi että kaikki muutkin ja sillä yritetään sitten saada hyväksyntää ja tuntea kuuluvansa joukkoon.


      • rrgqn
        järjen ääni kirjoitti:

        Ei vaan naiset on säälittäviä hakiessaan muilta hyväksyntää tekemällä lapsia ja miehet on tyhmiä salliessaan sen. Ei kai kukaan lapsia muista syistä tee kuin siksi että kaikki muutkin ja sillä yritetään sitten saada hyväksyntää ja tuntea kuuluvansa joukkoon.

        Miten sitä hyväksyntää saa lapsilla. Eihän ketään toisten lapset kiinnosta. Teitkö sinä siis lapsia saadaksesi hyväksyntää kavereilta, koska muita syitä mielestäsi ei ole. Ei me kaikki onneksi teini-ikäisenä olla lisäännytty.


      • mulle kanssa!
        järjen ääni kirjoitti:

        Ei vaan naiset on säälittäviä hakiessaan muilta hyväksyntää tekemällä lapsia ja miehet on tyhmiä salliessaan sen. Ei kai kukaan lapsia muista syistä tee kuin siksi että kaikki muutkin ja sillä yritetään sitten saada hyväksyntää ja tuntea kuuluvansa joukkoon.

        Kerropa, MISTÄ sitä hyväksyntää saa tekemällä lapsia????

        Minä muutan heti sinne!

        Kun ei tule muuta viestiä, kuin että olen patalaiska, läski, rahanahne huoraämmä, jolla on pillu "kranaatin räjäyttämä" ja jonka kakara käyttäytyy huonosti ja seisoo ostoskärryissä.

        Niin, että osoitapa minulle, MISSÄ se hyväksyntä luuraa?


      • järjen ääni
        rrgqn kirjoitti:

        Miten sitä hyväksyntää saa lapsilla. Eihän ketään toisten lapset kiinnosta. Teitkö sinä siis lapsia saadaksesi hyväksyntää kavereilta, koska muita syitä mielestäsi ei ole. Ei me kaikki onneksi teini-ikäisenä olla lisäännytty.

        Minulla ei ole lapsia enkä koskaan niitä haluakaan. Olen onnellinen vapaaehtoisesti lapseton. Tässä maailmassa on jo liikaa ihmisiä. Mitä niitä enää lisää tänne tekemään.

        Yleensä ihmiset myös hankkivat lapset liian nuorina ja liian lyhyisiin parisuhteisiin. Kyllä pitää olla ainakin 30-vuotias ennen kuin edes harkitsee lapsia ja parisuhdetta olisi hyvä olla silloin jo vähintään 10 vuotta. Mieluiten niin että lapset vasta joskus 35-vuotiaana ja silloinkin vain, jos suhde on kestänyt sitä ennen jo reilusti yli 10 vuotta. Alle 30-vuotiaat ovat vielä teinivanhempia.

        T. onnellinen VeLa


      • Järki käteen !
        mulle kanssa! kirjoitti:

        Kerropa, MISTÄ sitä hyväksyntää saa tekemällä lapsia????

        Minä muutan heti sinne!

        Kun ei tule muuta viestiä, kuin että olen patalaiska, läski, rahanahne huoraämmä, jolla on pillu "kranaatin räjäyttämä" ja jonka kakara käyttäytyy huonosti ja seisoo ostoskärryissä.

        Niin, että osoitapa minulle, MISSÄ se hyväksyntä luuraa?

        Nuoret ja vähän vanhemmatkin hakevat käytöksellään muiden hyväksyntää ja siksi hankitaan myös ikävä kyllä lapsia. Kyse on ns. sosiaalisesta paineesta ja itsetunnon sekä persoonan kehittymättömyydestä.

        Kun naapurin Anu tekee lapsen Zimbabwelaisen MamboChambon kanssa, niin naapurin Kerttu-Annikki tekee myöskin mustalle mamulle lapsen.

        Kohta ovat kumpikin yksinhuoltajia. Näinkin on käynyt liian usein.

        Järki käteen tai edes se muna ja käsipaperia, ettei tarvitse rojautella mällejä paikkoihin missä siitä tulee ikäviä seurauksia kuten lapsia.


      • rrgqn
        järjen ääni kirjoitti:

        Minulla ei ole lapsia enkä koskaan niitä haluakaan. Olen onnellinen vapaaehtoisesti lapseton. Tässä maailmassa on jo liikaa ihmisiä. Mitä niitä enää lisää tänne tekemään.

        Yleensä ihmiset myös hankkivat lapset liian nuorina ja liian lyhyisiin parisuhteisiin. Kyllä pitää olla ainakin 30-vuotias ennen kuin edes harkitsee lapsia ja parisuhdetta olisi hyvä olla silloin jo vähintään 10 vuotta. Mieluiten niin että lapset vasta joskus 35-vuotiaana ja silloinkin vain, jos suhde on kestänyt sitä ennen jo reilusti yli 10 vuotta. Alle 30-vuotiaat ovat vielä teinivanhempia.

        T. onnellinen VeLa

        Sittenhän sinä et tiedä asiasta mitään.
        Sen saattoi jo melkein arvata.


      • rrgqn
        Järki käteen ! kirjoitti:

        Nuoret ja vähän vanhemmatkin hakevat käytöksellään muiden hyväksyntää ja siksi hankitaan myös ikävä kyllä lapsia. Kyse on ns. sosiaalisesta paineesta ja itsetunnon sekä persoonan kehittymättömyydestä.

        Kun naapurin Anu tekee lapsen Zimbabwelaisen MamboChambon kanssa, niin naapurin Kerttu-Annikki tekee myöskin mustalle mamulle lapsen.

        Kohta ovat kumpikin yksinhuoltajia. Näinkin on käynyt liian usein.

        Järki käteen tai edes se muna ja käsipaperia, ettei tarvitse rojautella mällejä paikkoihin missä siitä tulee ikäviä seurauksia kuten lapsia.

        Höpö höpö. Ei ihmiset tuolla perusteella hanki lapsia. Vapaaehtoisesti lapseton, voisi itse keskittyä runkkaamiseen, ettei tule jonkun toisen elätettäväksi päätyvää seurausta.


      • suvaitsevaisuus
        järjen ääni kirjoitti:

        Ei vaan naiset on säälittäviä hakiessaan muilta hyväksyntää tekemällä lapsia ja miehet on tyhmiä salliessaan sen. Ei kai kukaan lapsia muista syistä tee kuin siksi että kaikki muutkin ja sillä yritetään sitten saada hyväksyntää ja tuntea kuuluvansa joukkoon.

        Sun voi olla vaikea ymmärtää velana, että on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka haluavat lapsia. Mä olen aina halunnut lapsia ja rakastan niitä yli kaiken ja nautin niiden kanssa touhuamisesta ja leikkimisestä. Toki on niitä ikäviä hetkiä, uhmat, sairastelut jne, mutta päiväkään en vaihtaisi.

        mutta myönnän kyllä mustakin tuntuu, kurjalta nähdä näitä vanhempia, jotka on hankkinut lapsia sen takia, koska niitä kuuluu hankkia. Lapset kuuluu haluta.

        mutta Se mitä mä en ymmärrä,on että tulet tänne palstalle haukkumaan, palstalle jonka ei pitäisi liittyä sun elämään millään tavalla. Mä en ole ikinä mollannut yhtään ihmistä, joka on vela. Mä ymmärrän et on olemassa erilaisia ihmisiä valintoineen. Suosittelisin sulle samaa. T: onnellinen lapsellinen


    • Kruunupää 11

      Alfaurokset eivät tee vahinkolapsia. Eivät sen puoleen kyllä alfanaaraatkaan.

    • Hahhahhahhahhahhah

      Avaaja saa alfauroksen ja sille synonyymiksi luuserin samaan lauseeseen. Avaaja ei siis ole mikään järjen jättiläinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe