Lumia 920 tiltissä

LowerBoom

Meni Lumia 920 tilttiin tossa joku 4h sitten, kun olin saamassa puhelua. Eli näyttää että kello ois vielä 13:10 ja lukee että "Saapuva puhelu", "vastaa, hylkää" yms.

Olen testannu tuota virtanapp, volum nappi juttua monta kertaa, eikä toimi. Mitä täs nyt oikeen pitäs tehä?

5

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile painaa virtapainiketta 10-sekunnin ajan.

      Entä kokeilitko painaa virta ja äänenvoimakkuus alas painiketta 10-sekunnin ajan?

      • kiitosta

        Kiitos Vapunen vinkistä, viestiketju on vanha, mutta neuvollasi sain sony xperia z ultran pois tiltistä. Sonyn puhelimissa toimii tuo sinun neuvosi näinpäin, että painaa virtapainiketta ja äänenvoimakkuuden nappia ylöspäin yhtaikaa 10 sekkaa. pelastit jo hieman epätoivoiselta näyttävän tilanteeni, lisäksi pelastit minut nolosta tilanteesta, jossa olisin mennyt ongelman kanssa huoltoon, ja he olisivat tehneet saman kuin minä nyt. Hyvää joulua sinulle.


    • NeuvojienKuningas

      Kiitos Vapunen vinkistä, viestiketju on vanha, mutta neuvollasi sain sony xperia z ultran pois tiltistä. Sonyn puhelimissa toimii tuo sinun neuvosi näinpäin, että painaa virtapainiketta ja äänenvoimakkuuden nappia ylöspäin yhtaikaa 10 sekkaa. pelastit jo hieman epätoivoiselta näyttävän tilanteeni, lisäksi pelastit minut nolosta tilanteesta, jossa olisin mennyt ongelman kanssa huoltoon, ja he olisivat tehneet saman kuin minä nyt. Hyvää joulua sinulle.

      Olisit itsekin pystynyt Googlailemalla (niinkuin teki vapunen joka ei omista lumiaa eikä tule omistamaan koska inhoaa wp palikka liittymää) teki selvittämään asian.Joten voisit kiittää Googlea mielummin kuin yhtä Googlen avulla neuvojaa.
      Tosi neuvoja on sellainen joka omistaa itse laitteen josta kysytään.

      • kiitosta

        Neuvojienkuninkaalle omisti Vapunen lumian tai ei, lumia nyt on sieltä syvältä jostain, sen takia itse pysyn lumioista kaukana. Minun pointtini nyt vain ei ollut tämä. toistaiseksi sairauksien takia jos syö vahvoja lääkkeitä niin kuin nyt minä, haluaa mieluiten ratkaisut nopeammin ja helpoiten. Googlasinhan minä kumminkin kun tänne palstalle eksyin, tuskin käytin siipiäkään. Vapunen nyt ainakin on ystävällisesti neuvonut täällä mitä kannattaa kokeilla, eikä ole takertunut yksityiskohtiin, toisin kuin sinä joka olet todella kateellisten kuningas. Jos jotakin kirjoittajaa kiitän, niin en tarvitse siihen ketään sivullista pätemään. Tietääkseni suomi24 sijaitsee netissä, ja netti itsestään on upea keksintö, koska nytkin se toi minut sivulle, joka auttoi minua.


    • Neuvojavaari

      Neuvojienkuninkaalle omisti Vapunen lumian tai ei, lumia nyt on sieltä syvältä jostain, sen takia itse pysyn lumioista kaukana. Minun pointtini nyt vain ei ollut tämä. toistaiseksi sairauksien takia jos syö vahvoja lääkkeitä niin kuin nyt minä, haluaa mieluiten ratkaisut nopeammin ja helpoiten. Googlasinhan minä kumminkin kun tänne palstalle eksyin, tuskin käytin siipiäkään. Vapunen nyt ainakin on ystävällisesti neuvonut täällä mitä kannattaa kokeilla, eikä ole takertunut yksityiskohtiin, toisin kuin sinä joka olet todella kateellisten kuningas. Jos jotakin kirjoittajaa kiitän, niin en tarvitse siihen ketään sivullista pätemään. Tietääkseni suomi24 sijaitsee netissä, ja netti itsestään on upea keksintö, koska nytkin se toi minut sivulle, joka auttoi minua.

      Tiedoksi: Vapunen sai kenkää luotsin paikalta eikä nim. Vapusta ole enää olemassa. Hän on kyllä palstoilla 24/7 mutta esiintyy random nimimerkeillä. Jotkut syyttävät häntä jopa trollauksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe