Mistä tunnistan AIDON Guessin lompakon?

guess1

Heippa! Ostin tässä vasta kirpparilta Guessin "krokotiilinnahka"-lompakon. Kysymykseni kuuluukin, että mistä tiedän onko se aito?

8

2666

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh..

      Mitä väliä sillä on, onko se aito vai ei ?

    • no sherlock

      Guess eli arvaa...

    • guess what

      Kuka nyt sitä väärentelisi? Osta releet oikeista kaupoista, sellaisista missä on selkeä nimi, kassakone, koneen takana henkilö joka tietää miten sitä käytetään ja missä saat ostoksestasi KUITIN. Muussa tapauksessa sinun kuuluukin saada väärennös.

    • polooon

      Kirpparilta jos ostit niin tuskin on aito. Kannattaa vertailla ehkä GUESS:n omalla sivulla tuotteisiin ja erikoispiirteisiin. Guessista on hirmuisesti väärennöksiä. Ei kiva, vievät arvon brändiltä ja tukee järjestäytynyttä rikollisuutta.

      Itse olen ostanut GUESS:ni joko Guessin liikkeestä tai stockmannilta. Suomessa voit luottaa että viralliset ketjut eivät myy väärennöksiä, toisin esim venäjällä.

      Guessin tuotteet ovat laadukkaita, joten aloita tarkistamalla lompakon kunto. Kulunut, lankoja roikkuu tai hento rakenne? Vetoketjussa usein kaiverrettuna guess. Tekonahkaa, aitoa? Sisällä Guessin pieni logokyltti tai Guessin laput? Vai ei mitään? Vuori tai sisus on usein tiettyä kuviokuosia, riippuen mallistosta. Usein yksityiskohdista huomaa. Mutta katso onko kyseinen lompakko edes Guessin edellisissä/nykyisissä mallistoissa ja vertaa.

      Katsoin omaa guessin lompakkoani jonka ostin guessin liikkeestä kampista. Sisällä ei erikoisemmin olekaan Guessin kylttejä tai muita kaiverruksia. Materiaalilappu löytyy. Lisäksi ulkokoristeet eivät olisi feikissä pysyneet noin ahkerassa käytössä noin hyvässä kunnossa.

      No mutta, kamalan pitkä vastaus. Tiivistettynä, ehkä en osaakaan auttaa sinua. Mutta kunto ja kulumat sekä kestävyys käytössä kertoo ainakin ajan myötä. Ensimmäisen guessin laukkuni ostin ollessani 9-luokalla mm.. 14-15? , nyt olen 22 ja laukussa ensimmäinen repeämä. Ja sekin tuli hieman... päihtyneenä.. aiheutettua tupakalla. Joten. Ilman mitään kuvia vaikea sanoa :D

      • guess1

        Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, asialla ei ole muuten minulle merkitystä :) menee todennäköisesti lapselleni vain leikkikukkaroksi koska maksoi vain 1,50 :) Tiedän vain että on paljon väärennöksiä liikkeellä, mutta vaikuttaa vain hyvintehdyltä..mielenkiinnosta vain tutkailin, ei tästä tarvitse vetää hernettä nenään :) tummanvihreä iso lompakko on, guess by marciano lappu löytyy läpinäkyvän muovin alta.. vetoketjussa lukee guessja saumat on siistit. kukkaron päällä on logo guess los angeles..kuvaa saa jos ketään kiinnostaa auttaa :)


      • guessguess
        guess1 kirjoitti:

        Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, asialla ei ole muuten minulle merkitystä :) menee todennäköisesti lapselleni vain leikkikukkaroksi koska maksoi vain 1,50 :) Tiedän vain että on paljon väärennöksiä liikkeellä, mutta vaikuttaa vain hyvintehdyltä..mielenkiinnosta vain tutkailin, ei tästä tarvitse vetää hernettä nenään :) tummanvihreä iso lompakko on, guess by marciano lappu löytyy läpinäkyvän muovin alta.. vetoketjussa lukee guessja saumat on siistit. kukkaron päällä on logo guess los angeles..kuvaa saa jos ketään kiinnostaa auttaa :)

        Guess u.s.a pitäisi lukea :)


      • guessguess
        guess1 kirjoitti:

        Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, asialla ei ole muuten minulle merkitystä :) menee todennäköisesti lapselleni vain leikkikukkaroksi koska maksoi vain 1,50 :) Tiedän vain että on paljon väärennöksiä liikkeellä, mutta vaikuttaa vain hyvintehdyltä..mielenkiinnosta vain tutkailin, ei tästä tarvitse vetää hernettä nenään :) tummanvihreä iso lompakko on, guess by marciano lappu löytyy läpinäkyvän muovin alta.. vetoketjussa lukee guessja saumat on siistit. kukkaron päällä on logo guess los angeles..kuvaa saa jos ketään kiinnostaa auttaa :)

        Guess u.s.a pitäisi lukea :)


      • "..........

        Guessin tuotteista toki tehdään väärennöksiä, mutta ei mitenkään "hirmuisesti". Kirppiksiltä niitä saa halvalla, koska Guessin tuotteilla ei käytännössä ole mitään jälleenmyyntiarvoa vaikka tuote olisi uudenveroinen. Hyvä jos pari kymppiä saa laukusta, joka on uutena maksanut toista sataa euroa. Itse teen paljon kauppaa Huuto.netissä ja Guessin tuotteita on erittäin vaikea saada kaupaksi, ellei halua luopua tavarasta pilkkahintaan.

        Guessin tuotteet ovat kaikkea muuta kuin laadukkaita. Euroopassa myytävät Guess by Marciano-tuotteet ovat olevinaan laadukkaampia, kuin Jenkeissä myytävä Guess-kama joka on samaa laatuluokkaa H&M:n kanssa. Moni varmaan erehtyy pitämään Guess U.S.A.-tuotteita piraatteina, koska ei tiedä että Jenkeissä myytävä Guess on oikeasti halpahallikamaa.

        Omassa Guessin lompakossani ei ole mtn lappuja sisällä, edellisessä (myöskin aidossa) taisi lukea made in china. Mainitsit myöskin nahan mutta en ole kuullutkaan nahkaisesta Guessin lompakosta, lompakot (ja useimmat laukut) on tehty muovista ja polyesteristä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe