VOITEET? Selluliitin poistoon! toimiiko?

Haluannepois

Joo eli entä mites nää voiteet? Tehooko?? mulla vähän perseessä ja takareisissä..Ei mitenkään kovin näkyvästi mutta vähän ja kun jännitän perselihaksia niin BOOM ihan hirveä muhkurakumpu xd hyhhyh!

nää ''Smoothing Anti-Cellulite Serum''
''Appelsiini-ihoa tasoittava hoitovoide''

81

4639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saannepois

      No sainpas paljon vastauksia! kiitti :D Kokeilimpahan kuitenkin!
      Nyt on kulunut kaksiviikkoa ja joka ilta olen hieronut niin että ihan sattuu ja alkaa punottaan. No en voi muuta sanoa kun että TOIMII!! Näin kahen viikon hieronnan jälkeen on näkynyt tuloksia ja selvästi kiinteytynyt iho! nyt vaan vielä muutama viikko niin sitä ei ole ollenkaan. voin vaikka tänne laittaa uudestaan viestiä sitten.
      Mutta olen myös käynyt salilla ja tehnyt pakaroita ja takareisiä. Joten sitäkin kannattaa kokeilla!

      • big men

        naisessa kuuluukin olla niin sanottua sellua.on kiva katsella kun jenkurat hyllähtelee.se on jotain mielenkinntoista katsottavaa seksikästäkin jep


    • Eipä ole kyllä minulla toiminut, tuntuu että pahemmaksi on mennyt vain :D Kuivaharjaustakin olen harrastanut niin että veri lentää mutta toivotonta.

      • mummoenergiaa

        Taipumus selluliittiin on periytyvää. Monilla jopa normaalipainoisilla (minullakin 162 cm/52 kg) on selluliittia, ja oli jo nuorella iällä. Edesmennyt isoäitini oli laiha kuikelo, mutta alakroppa tutisi selluliitista. Sieltä itsekin olen kroppani mallin saanut perintönä.
        Silti taistelua on käyty - jatkuvassa käytössä ovat selluliittivoiteet, joskus tosin pidän esim. kesällä taukoa. Eivät ne appelsiini-ihoa rasvakyhmyröineen sentään poista, mutta toisaalta - ilman voiteella hieromista (tai kuivaharjaamista) tilanne voisi olla vieläkin pahempi.
        Olen aina hävennyt kroppaani - nyt vanhempana ja entistä selluliittisempana mietin - turhaankin. Nuorena on usein ylikriittinen. Toivon voivani hyväksyä itseni tällaisena kuin olen.


      • mummoenergiaa#
        mummoenergiaa kirjoitti:

        Taipumus selluliittiin on periytyvää. Monilla jopa normaalipainoisilla (minullakin 162 cm/52 kg) on selluliittia, ja oli jo nuorella iällä. Edesmennyt isoäitini oli laiha kuikelo, mutta alakroppa tutisi selluliitista. Sieltä itsekin olen kroppani mallin saanut perintönä.
        Silti taistelua on käyty - jatkuvassa käytössä ovat selluliittivoiteet, joskus tosin pidän esim. kesällä taukoa. Eivät ne appelsiini-ihoa rasvakyhmyröineen sentään poista, mutta toisaalta - ilman voiteella hieromista (tai kuivaharjaamista) tilanne voisi olla vieläkin pahempi.
        Olen aina hävennyt kroppaani - nyt vanhempana ja entistä selluliittisempana mietin - turhaankin. Nuorena on usein ylikriittinen. Toivon voivani hyväksyä itseni tällaisena kuin olen.

        Kolmella lähes samanikäisellä sisaruksellani on vähemmän selluliittia. Yksi heistä on innokas JOOGAAja, ja saa näin ilmeisesti kehonsa lymfanesteet kiertämään!!

        Onneksi työskentelen apteekissa, ja voin näin ollen ostaa appelsiini-ihooni tehoavia voiteita alennuksella.

        Ehkä on vain hyväksyttävä, että tällaisena 3 lapsen äitinä, olen pian isoäiti itsekin - KUTEN OMA KUIKELO MUMMONI!

        Kiva, että suomi24:lla keskustellaan näin tärkeästä aiheesta kuin selluliitti!!


      • Juliananna
        mummoenergiaa kirjoitti:

        Taipumus selluliittiin on periytyvää. Monilla jopa normaalipainoisilla (minullakin 162 cm/52 kg) on selluliittia, ja oli jo nuorella iällä. Edesmennyt isoäitini oli laiha kuikelo, mutta alakroppa tutisi selluliitista. Sieltä itsekin olen kroppani mallin saanut perintönä.
        Silti taistelua on käyty - jatkuvassa käytössä ovat selluliittivoiteet, joskus tosin pidän esim. kesällä taukoa. Eivät ne appelsiini-ihoa rasvakyhmyröineen sentään poista, mutta toisaalta - ilman voiteella hieromista (tai kuivaharjaamista) tilanne voisi olla vieläkin pahempi.
        Olen aina hävennyt kroppaani - nyt vanhempana ja entistä selluliittisempana mietin - turhaankin. Nuorena on usein ylikriittinen. Toivon voivani hyväksyä itseni tällaisena kuin olen.

        Ei se mitään periytyvää ole, kuin ei ole lihavuuskaan! Kaikki laardi kerääntyy ihmiseen epäterveitten elämäntapojen ja liikunnanpuutteen takia.

        Kahvi(kofeiini), alkoholi, viljat, eläinperäiset tuotteet ja tupakka pois, niin johan alkaa iho silenemään ja ylimääränen mönjä poistua elimistöstä. Mutta ettehän te usko, kun sen syöpälihan mussuttaminen, kännit ja paskanhajuinen kahvihengitys on niiiin tärkeetä ja ihanaa.


      • Ettänäin
        Juliananna kirjoitti:

        Ei se mitään periytyvää ole, kuin ei ole lihavuuskaan! Kaikki laardi kerääntyy ihmiseen epäterveitten elämäntapojen ja liikunnanpuutteen takia.

        Kahvi(kofeiini), alkoholi, viljat, eläinperäiset tuotteet ja tupakka pois, niin johan alkaa iho silenemään ja ylimääränen mönjä poistua elimistöstä. Mutta ettehän te usko, kun sen syöpälihan mussuttaminen, kännit ja paskanhajuinen kahvihengitys on niiiin tärkeetä ja ihanaa.

        Itse olen 162/51 ja kyllä vaan on selluliittia vaikka urheilen 4krt/vko, en polta enkä juo, kahvia 1 kuppi päivässä ja muutenkin terveelliset elämäntavat ja ruokavalio, mut kyllä sitä vaan tulee jos on tullakseen..


      • Juliananna
        Ettänäin kirjoitti:

        Itse olen 162/51 ja kyllä vaan on selluliittia vaikka urheilen 4krt/vko, en polta enkä juo, kahvia 1 kuppi päivässä ja muutenkin terveelliset elämäntavat ja ruokavalio, mut kyllä sitä vaan tulee jos on tullakseen..

        Lukekaa kofeiinista, älkääkä vaan jankuttako vastaan! Ihan sama mitä sä painat Ettänäin, sun verisuonet ja suolisto voi silti olla täynnä rasvakertymää ja muuta kuonaa. Kylmä totuus on se, että sä olet mitä sä syöt ja juot. Aivan täysin turha tulla väittämään, että rasvamönjää kertyy kroppaan, jos kaikki ruokavaliollisesti ja liikunnallisesti on vimpan päälle.

        Liikuntaa harrastat tasan liian vähän niin kauan, kun se ei ole jokapäiväistä poislukien kipeänä oleminen. Ja ne, jotka väittää, että tunnin lenkistä palautumiseen menee kauemmin, kuin 23 tuntia puhuvat silkkaa kakkaa tai sitten he yksinkertaisesti ovat huonossa fyysisessä kunnossa.

        Meidän suvun naiset ovat minua ja siskoani lukuunottamatta lähes kaikki kiikunkaakun normaalipainoisia tai ylipainon puolella, kaikilla heillä on selluliittia. Minulla ja siskollani, jotka liikutaan säännöllisesti ja syödään terveellisesti, ei sitä ole. Kumpikin aikuisia, että eipä lihottu geenien takia.


      • mmmnnbb
        Juliananna kirjoitti:

        Lukekaa kofeiinista, älkääkä vaan jankuttako vastaan! Ihan sama mitä sä painat Ettänäin, sun verisuonet ja suolisto voi silti olla täynnä rasvakertymää ja muuta kuonaa. Kylmä totuus on se, että sä olet mitä sä syöt ja juot. Aivan täysin turha tulla väittämään, että rasvamönjää kertyy kroppaan, jos kaikki ruokavaliollisesti ja liikunnallisesti on vimpan päälle.

        Liikuntaa harrastat tasan liian vähän niin kauan, kun se ei ole jokapäiväistä poislukien kipeänä oleminen. Ja ne, jotka väittää, että tunnin lenkistä palautumiseen menee kauemmin, kuin 23 tuntia puhuvat silkkaa kakkaa tai sitten he yksinkertaisesti ovat huonossa fyysisessä kunnossa.

        Meidän suvun naiset ovat minua ja siskoani lukuunottamatta lähes kaikki kiikunkaakun normaalipainoisia tai ylipainon puolella, kaikilla heillä on selluliittia. Minulla ja siskollani, jotka liikutaan säännöllisesti ja syödään terveellisesti, ei sitä ole. Kumpikin aikuisia, että eipä lihottu geenien takia.

        Etkö syö mitään viljaa? Edes täysjyväriisiä tai hirssiä tai tattaria? Millaisessa kunnossa hiuksesi ovat, onko ohuet? Itse olen vegaani mutta uskon että täysjyväviljatuotteet ovat tehneet hiuksistani paksut ja hyväkuntoiset. Jos jätän ruisleivän pois niin suupielet aukeavat :( tosin en leipää syö kuin kerran pari viikossa.¨


      • KALLE KELLO
        Juliananna kirjoitti:

        Ei se mitään periytyvää ole, kuin ei ole lihavuuskaan! Kaikki laardi kerääntyy ihmiseen epäterveitten elämäntapojen ja liikunnanpuutteen takia.

        Kahvi(kofeiini), alkoholi, viljat, eläinperäiset tuotteet ja tupakka pois, niin johan alkaa iho silenemään ja ylimääränen mönjä poistua elimistöstä. Mutta ettehän te usko, kun sen syöpälihan mussuttaminen, kännit ja paskanhajuinen kahvihengitys on niiiin tärkeetä ja ihanaa.

        Haista Julianna läskiä. Itse olen 170 cm ja 128 kg, eikä ole yhtään selluliittia. Juon kaljaa ja viinaa ja vähintään kerta viikkoon on saatava kunnon läskiä. Aina on maistunut pullat ja makarooni ja jäätelö se vasta on hyvää. Ei voi mennä nukkumaankaan ennen kun on tankannut itsesä ähkyksi ja kello soi 3.30, tankkausta varten. Eikä ole selluliittia. Se on sun laisten ämmien vaiva ja sekin on kerääntynyt korvien väliin


      • KALLE KELLO
        Juliananna kirjoitti:

        Lukekaa kofeiinista, älkääkä vaan jankuttako vastaan! Ihan sama mitä sä painat Ettänäin, sun verisuonet ja suolisto voi silti olla täynnä rasvakertymää ja muuta kuonaa. Kylmä totuus on se, että sä olet mitä sä syöt ja juot. Aivan täysin turha tulla väittämään, että rasvamönjää kertyy kroppaan, jos kaikki ruokavaliollisesti ja liikunnallisesti on vimpan päälle.

        Liikuntaa harrastat tasan liian vähän niin kauan, kun se ei ole jokapäiväistä poislukien kipeänä oleminen. Ja ne, jotka väittää, että tunnin lenkistä palautumiseen menee kauemmin, kuin 23 tuntia puhuvat silkkaa kakkaa tai sitten he yksinkertaisesti ovat huonossa fyysisessä kunnossa.

        Meidän suvun naiset ovat minua ja siskoani lukuunottamatta lähes kaikki kiikunkaakun normaalipainoisia tai ylipainon puolella, kaikilla heillä on selluliittia. Minulla ja siskollani, jotka liikutaan säännöllisesti ja syödään terveellisesti, ei sitä ole. Kumpikin aikuisia, että eipä lihottu geenien takia.

        Joo-o Korvien vällin on kertynyt, kun ei likkapaha tiedä mitä selluliitti oikeasti on. Juokse sinä vaan vaikka 30 km:n lenkkejä/päivä, toivon mukaan tuulettuis tuo sinun yläkerta


      • Juliananna
        mmmnnbb kirjoitti:

        Etkö syö mitään viljaa? Edes täysjyväriisiä tai hirssiä tai tattaria? Millaisessa kunnossa hiuksesi ovat, onko ohuet? Itse olen vegaani mutta uskon että täysjyväviljatuotteet ovat tehneet hiuksistani paksut ja hyväkuntoiset. Jos jätän ruisleivän pois niin suupielet aukeavat :( tosin en leipää syö kuin kerran pari viikossa.¨

        En syö mitään viljaa, eläinkunnan tuotteita tai soijaa. Musta- ja kidneypapuja syön joka päivä kohtuudella, niissä on hyvin kuitua, proteiinia ja tosi vähän rasvaa. Hiukset on ihan normaalit, hyväkuntoiset. Johtunee kookos- ja oliiviöljyn säännöllisestä käytöstä, lisäksi juon runsaasti vettä. Pähkinät on myös hyvä rasvan lähde, joka ei ole täynnään hiilihydraatteja. Auttaa pitämään hiukset, kynnet ja luuston vahvoina. Suosittelen avokadoa ja tuoreita viikunoita niille, joille pavut ja pähkinät ei sovi. Viikunoissa on runsaasti muunmuassa kalsiumia.

        Detoxaajat juokaa vähintään puoli litraa päivittäisestä vesimäärästänne niin, että lisäätte joukkoon sitruunan tai limetin viipaleita. Tehokasta. :) Ne selluliitit on kumminkin sitä tulehduttavaa mössöä kehossa, jonka jokainen haluaa pois.


      • hyi olkoon
        KALLE KELLO kirjoitti:

        Haista Julianna läskiä. Itse olen 170 cm ja 128 kg, eikä ole yhtään selluliittia. Juon kaljaa ja viinaa ja vähintään kerta viikkoon on saatava kunnon läskiä. Aina on maistunut pullat ja makarooni ja jäätelö se vasta on hyvää. Ei voi mennä nukkumaankaan ennen kun on tankannut itsesä ähkyksi ja kello soi 3.30, tankkausta varten. Eikä ole selluliittia. Se on sun laisten ämmien vaiva ja sekin on kerääntynyt korvien väliin

        ai sä oletkin sairaalloisen lihava pahaa mieltään rähjäävä raukka. tuota menoa et kyllä kovinkaan pitkään trollaile näillä nettipalstoilla.

        kysymys vaan herää, että miksi tehdä tuota itselleen, ellei myös ole psyykkisesti hyvin sairas ihminen?


      • 3+20
        Juliananna kirjoitti:

        En syö mitään viljaa, eläinkunnan tuotteita tai soijaa. Musta- ja kidneypapuja syön joka päivä kohtuudella, niissä on hyvin kuitua, proteiinia ja tosi vähän rasvaa. Hiukset on ihan normaalit, hyväkuntoiset. Johtunee kookos- ja oliiviöljyn säännöllisestä käytöstä, lisäksi juon runsaasti vettä. Pähkinät on myös hyvä rasvan lähde, joka ei ole täynnään hiilihydraatteja. Auttaa pitämään hiukset, kynnet ja luuston vahvoina. Suosittelen avokadoa ja tuoreita viikunoita niille, joille pavut ja pähkinät ei sovi. Viikunoissa on runsaasti muunmuassa kalsiumia.

        Detoxaajat juokaa vähintään puoli litraa päivittäisestä vesimäärästänne niin, että lisäätte joukkoon sitruunan tai limetin viipaleita. Tehokasta. :) Ne selluliitit on kumminkin sitä tulehduttavaa mössöä kehossa, jonka jokainen haluaa pois.

        Minä olen ykköstyypin diabeetikko (lapsuusiän diabetes), eli sairaus ei ole itse aiheutettu. Väitän että pähkinöissä on aika helkkaristi hiilareita, ainakin minulla verensokeri nousee kun syön pähkinöitä, ja lukeehan siinä pussin kyljessäkin se hiilaripitoisuus.
        Mutta joo, liikunna puute on hyvin yleisesti se joka aiheuttaa sellua takalistoon joskin siihen liittyy myös muita aineenvaihduntahäiriöitä.
        Itse olen 37-vuotias enkä kärsi selluista, onneksi. Riittävä liikunta ja terveet elämäntavat ehkäisevät, lihas ei hytise niinkuin rasva tekee. Uskoisin että hyvin yksilöllistä kuitenkin kuinka paljon pitää liikkua ja mitä voi syödä.


      • lkrub v
        Juliananna kirjoitti:

        En syö mitään viljaa, eläinkunnan tuotteita tai soijaa. Musta- ja kidneypapuja syön joka päivä kohtuudella, niissä on hyvin kuitua, proteiinia ja tosi vähän rasvaa. Hiukset on ihan normaalit, hyväkuntoiset. Johtunee kookos- ja oliiviöljyn säännöllisestä käytöstä, lisäksi juon runsaasti vettä. Pähkinät on myös hyvä rasvan lähde, joka ei ole täynnään hiilihydraatteja. Auttaa pitämään hiukset, kynnet ja luuston vahvoina. Suosittelen avokadoa ja tuoreita viikunoita niille, joille pavut ja pähkinät ei sovi. Viikunoissa on runsaasti muunmuassa kalsiumia.

        Detoxaajat juokaa vähintään puoli litraa päivittäisestä vesimäärästänne niin, että lisäätte joukkoon sitruunan tai limetin viipaleita. Tehokasta. :) Ne selluliitit on kumminkin sitä tulehduttavaa mössöä kehossa, jonka jokainen haluaa pois.

        Ankea elämä ressukalla




    • oma kokemus

      Heips, Mun kokemuksen mukaan se on niin, että ne selluliitit tulee siitä mitä syöt. Itse aloitin vhh-syömiset 5 vkoa sitten ja sen lisäksi, että paino on hiukan pudonnut ja mitoista lähtenyt useita senttejä, niin on myös selluliitti reisistä selvästi vähentynyt. Eli ne on ne sokerit ja hiilihydraatit, joita pitää tarkkailla. Itselläni on tarkoitus ottaa myös lisää liikuntaa ohjelmaan, kunhan kerkiän...

      • JRnen

        HEH-HEH! "Selluloosanrasvat" HEH-HEH! Kyyyllä niillä lähtee rahat höynäytetyltä pois ja nopeesti. Selluloosa on ja pysyy Ihan niinkuin "kauneuskin", joka on katoavaista ja "rumuus" senkun lisääntyy. Geeniperimälle kun ei ole mitään tehtävissä. Selluloosakeenit jos on, nin ne on. Ja pysyy.

        Selluloosanpoistorasvoja on ollut kaupan kymmeniä vuosia, eikä selluloosa ole mihkään hävinnyt. Oolihan aikoinaan "ihmehiusöljyjä" ja voiteitakin, joilla piti äijällä pysyä karvat pääss. Risiiniöljyä, pirtua, tupakin tervaa ja lie vaikka jotain hevonksta joukossa. Hölvättiin kaljuun ja otettiin naukkuja. Kännin, kankkusen ja ruikulin sai, muttei muuta toiwottawaa tulosta. Nekään ihmeaineet eivät luonnolle voineet mitään. Kaljuja äijiä on ja tulee olemaan. Sekin on hameväen vika, sillä se perytyy mitokondriaalisesti.


      • mummoenergiaa!
        JRnen kirjoitti:

        HEH-HEH! "Selluloosanrasvat" HEH-HEH! Kyyyllä niillä lähtee rahat höynäytetyltä pois ja nopeesti. Selluloosa on ja pysyy Ihan niinkuin "kauneuskin", joka on katoavaista ja "rumuus" senkun lisääntyy. Geeniperimälle kun ei ole mitään tehtävissä. Selluloosakeenit jos on, nin ne on. Ja pysyy.

        Selluloosanpoistorasvoja on ollut kaupan kymmeniä vuosia, eikä selluloosa ole mihkään hävinnyt. Oolihan aikoinaan "ihmehiusöljyjä" ja voiteitakin, joilla piti äijällä pysyä karvat pääss. Risiiniöljyä, pirtua, tupakin tervaa ja lie vaikka jotain hevonksta joukossa. Hölvättiin kaljuun ja otettiin naukkuja. Kännin, kankkusen ja ruikulin sai, muttei muuta toiwottawaa tulosta. Nekään ihmeaineet eivät luonnolle voineet mitään. Kaljuja äijiä on ja tulee olemaan. Sekin on hameväen vika, sillä se perytyy mitokondriaalisesti.

        Kaikki eivät ole niin tyhmiä, että maksaisivat maltaita ihmevoiteista!! Esmes. itse saan apteekissa työskentelevänä roiman alennuksen ihonhoitotuotteista, mm. selluliittivoitteista!!

        Et voi ilmeisesti ymmärtää miten tärkeä asia selluliitti naisen elämän kannalta on. Saatamme ystävättäreni kanssa, (minua lyhyemp) viettää yhteisiä saunailtoja, jolloin erilaiset SELLULIITTIVOITEET ja kuivahierontakintaat saavat kyytiä!!


      • JRnen
        mummoenergiaa! kirjoitti:

        Kaikki eivät ole niin tyhmiä, että maksaisivat maltaita ihmevoiteista!! Esmes. itse saan apteekissa työskentelevänä roiman alennuksen ihonhoitotuotteista, mm. selluliittivoitteista!!

        Et voi ilmeisesti ymmärtää miten tärkeä asia selluliitti naisen elämän kannalta on. Saatamme ystävättäreni kanssa, (minua lyhyemp) viettää yhteisiä saunailtoja, jolloin erilaiset SELLULIITTIVOITEET ja kuivahierontakintaat saavat kyytiä!!

        ..... ;-D))) ...mikä/kuka se kyytiä.... ;-D taksilla...


    • sotasankaritar

      Julistin sodan selluliittia vastaan ja taistelu oli kova ja siihen liittyi hikeä verta ja kyyneleitä, mutta onnistuin lopulta.
      Selluliittisotaan on lähdettävä kolmelta eri rintamalta:

      1. SISÄLTÄ: ruuasta pois turha sokeri, rasva ja valkoiset jauhot, tilalle paljon kasviksia ja kalaa, pähkinöitä, lisäravinteita jotka auttavat polttamaan rasvaa ja parantavat pintaverenkiertoa, huiput ovat esim vihreä tee-kapselit ja inkivääri-kapselit.
      Vettä pari litraa joka päivä, lisätä voi molkosania, joka puhdistaa elimistöä
      Lopeta dokaaminen ja rööki niin pitkälle kuin pystyt.

      2. ULKOA: kuivaharjaus päivittäin, mieluiten aamuin illoin, päälle kylmä-kuuma-kylmä-suihku ja lopuksi ihon rasvaus selluliittivoiteella.
      Pidä kotona löysiä ja hengittäviä vaatteita.

      3. LIIKUNTA: vähintään 4xviikossa tapahtuva raskas väh tunnin kestävä lihasharjoittelu, esim uinti tai pyöräily ja väh 3xviikossa rauhallinen kävelylenkki siihen päälle

      SATAVARMASTI näitä konsteja noudattamalla selluliitti on vähentynyt jo kuukaudessa puoleen mitä se oli!

      • Ninnu!!

        Upeata, että olet tällätavoin ottanut OMAN ELÄMÄSI HALLINTAAN, ja pystynyt vapautumaan niinkin tärkeästä ongelmasta kuin SELLULIITTI.

        Myös minä rasvailen alakroppaani ankarasti, käytän uusimpia selluliittivoidelaatuja. Ystävättäreni sisaren opastamana olen jopa tutustunut eräiden JOOGAn syvävenytysten keholle hyvää tekeviin vaikutuksiin.

        Olen luonnostani keskimittaa lyhyempi, ja tottunut pulleareitisenä peittämään pyramiidimallisen kroppani ilmaviin tunikoihin, ja mekkoihin!


      • Bridget Joneksena?

        Olet meidän kaikkien VAIN ELÄMÄN TÄRKEISTÄ ASIOISTA kirjoittavien NAISTEN SANKARI!

        Et taistele HYLÄTTYJEN ELÄINTEN, SAIRAIDEN LASTEN, PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN tms., vaan SELLULIITIN VOITTAMISEN PUOLESTA!

        Olet kaikkien elämänsä omasta ulkonäöstä murehtimiseen ja huolehtimiseen omistavien NARSISTIEN sankari!

        Muistopuheessasi sanottakoon: Hän joi 3 l puhdasta vettä joka päivä. Ui ja pyöräili appelsiini-ihon kukistamiseksi. Hän kuoli ILMAN SELLULIITTIA, ja nyt muistelemme hänen reisiensä muhkuratonta, sinertävän kalpeaa ihoa!!


      • Että näin

        Huom! Molkosan ei puhdista elimistöä. Munuaiset ja maksa puhdistaa elimistöä kuona-aineista, se on niiden tehtävä. Aikakautemme suurin huijaus on nämä ns. detox-kuurit, usko pois.
        Terveellinen ruokavalio edesauttaa elimistön ns. puhdistumista, se kun ei silloin tukkeudu kaikesta elimistöön kuulumattomasta kuonasta ja elimistö ei ylikuormitu.
        Molkosan ja muut terveyskaupan lisäravinteet ovat just sitä....kalliita lisäravinteita joilla voi jonkun verran tukea elimistön hyvän ravinnon puutetta.
        Katsos kun näitä "lisäravinteita" saa myydä vaikka millä nimikkeellä ja lupauksella ilman minkäänlaista vastuuta tai todistetta sen toimivuudesta.


      • sotasankaritar
        Bridget Joneksena? kirjoitti:

        Olet meidän kaikkien VAIN ELÄMÄN TÄRKEISTÄ ASIOISTA kirjoittavien NAISTEN SANKARI!

        Et taistele HYLÄTTYJEN ELÄINTEN, SAIRAIDEN LASTEN, PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN tms., vaan SELLULIITIN VOITTAMISEN PUOLESTA!

        Olet kaikkien elämänsä omasta ulkonäöstä murehtimiseen ja huolehtimiseen omistavien NARSISTIEN sankari!

        Muistopuheessasi sanottakoon: Hän joi 3 l puhdasta vettä joka päivä. Ui ja pyöräili appelsiini-ihon kukistamiseksi. Hän kuoli ILMAN SELLULIITTIA, ja nyt muistelemme hänen reisiensä muhkuratonta, sinertävän kalpeaa ihoa!!

        Arvasin että joku tulee tänne pilkkaamaan, mutta mitäpä siitä. Oma kannanottoni ei ollut kenties niin ryppyotsainen (nimimerkistä puhumattakaan) kuin ihmiset taitavat tulkita..
        Samalla kun hankkiuduin eroon selluliitistä, sain huippukunnon ja terveet elämäntavat kaupan päälle. Olen oikeastaan kiitollinen siitä, että ihoni oli niin karseassa kunnossa, että ongelmaan oli pakko tarttua ja saada se hallintaan. Itsekurini on myös aivan eri luokkaa kuin ennen, samoin treenaamisesta tuleva rauhallisuus ja yleinen elämänasenne. Voin myös kertoa, että työni puolesta hoidan paljonkin sairaita ihmisiä joka päivä. Se, että haluaa pitää huolta ulkonäöstään ei tarkoita, että olisi muuten empatiakyvytön narsisti.

        Niille jotka ovat kiinnostuneitä lisävinkeistä voisin todeta, että olen huomannut inkiväärin ja vihreän teen ohella myös kanelin olevan erittäin hyvä tuote. Samoin kuuma geelit selluliittivoiteiden tilalla. Tsemppiä kaikille sodassa jatkaville ;)


    • läski lepää

      Ei auta.
      Sen sijaan se hieronta autaa, kuivahieronta.
      Sitten tavallista kosteusvoidetta päälle.

      Liikuntaa rutkasti lisää alueelle, ei mitään kuntosalia, vaan pyöräilyä uintia tai juoksua

      • Ninnu!!#

        Kyllä esimerkiksi JOOGAAN liittyvät syvävenytykset auttavat.
        Itsekin kulutan paljon VALVEILLA OLOAJASTANI ulkonäköäni miettien kuten sinä "läski lepää"!!

        Asiskaspalvelutehtävissä kun jää aikaa, tutustun erilaisiin kauneusvinkkeihin terveyslehdissä, ja otan ainakin SELLULIITTIVOITEIDEN näytepakkauksia kotiin!

        Syön paljon appelsiineja, mutta luin jostain, että ne aiheuttavat selluliittia toisin kuin esmes omenat!!


    • lkjsfnv

      selluliittihan on rasvaa ja rasva palaa liikunnalla.

      • Tunne itsesi

        Tultiinpa asiaan selluliitti on rasvaa.En ole koskaan ollut minkään tehohoitojen,enkä kuntosalien kuluttaja, vaan realisti.Elän normaalia elämää, johon kuuluu liikuntaa joka päivä(osa hyötyliikuntaa) kulutan sen minkä syön.Jos mässäilen, silloin myös liikun ja kulutan suhteessa enemmän.Painoni on pysynyt samana 20vuotta ilman mitään ihmediettejä.Syön mitä mieleni tekee,mutta niin ettei ähkyyn asti,toisinsanoen jaksan vielä syönnin jälkeen liikkua.Pitää tuntea itsensä, tekemättä siitä mitään numeroa.Onhan noita erilaisia poppaskonsteja, mutta pysyvän olotilan itsensä kanssa saa vain tuntemalla kroppansa ja itsensä.


    • ei selluliitiä

      Edellinen on aivan oikeessa, SYÖ VÄHEMMÄN ja liiku muutakin kun sohvalle ja jää kaapille. Eiköhän toi selluliitti ole suomennettuna läskiä, Noi voiteet voit vaihtaa ihan yhtä hyvin liukuvoiteeseen ja sillä sitten hierot ittees enkä tarkoita reisistä ja pakaroista vaan niiden välistä, Selluliitti eli läski on ihan oma vika eli pää vika, kun haluaa mussuttaa kaikkee hyvää mutta ei viitti liikkua kun hakeen sitä hyvää niin siinä se sitten on,

      • ravitsemus

        Selluliitistahan puhutaan kun rasva kerääntyy muhkuraiseksi rasvakertymäksi, mutta se on myös sidekudoskerroksen tulehdus, joten sitä saattaa myös esiintyä laihoilla ja liikkuvilla ihmisillä. Se johtuu yleisesti ottaen aineenvaihdunnan hidastumisesta ja tästä syystä sitä yleensä esiintyykin ylipainoisilla ihmisillä.

        Tärkeintä selluliitin poissaamiseksi olisi vilkastuttaa verenkierto alueella jossa selluliittia esiintyy, yleensä reisissä tai pakaroissa. Tästä syystä monesti kuivaharjaus helpottaa edes jonkinverran ja nuo selluliittivoiteet on nimenomaan tehty vilkastuttamaan sitä verenkiertoa. Lopullinen ratkaisu se ei kuitenkaan ole, jos ruokavalio ja liikuntatottumukset ovat pielessä.

        Ja kuten sanottu hitaan aineenvaihdunnan omaavilla ihmisillä, vaikka he kuinka laihoja olisivatkin saattaa myös esiintyä selluliittia, joten pidetään asiat faktoina. Vaikka totta kai, ylipainoisilla ihmisillä tätä esiintyykin enemmän.


      • ̴ N ̴
        ravitsemus kirjoitti:

        Selluliitistahan puhutaan kun rasva kerääntyy muhkuraiseksi rasvakertymäksi, mutta se on myös sidekudoskerroksen tulehdus, joten sitä saattaa myös esiintyä laihoilla ja liikkuvilla ihmisillä. Se johtuu yleisesti ottaen aineenvaihdunnan hidastumisesta ja tästä syystä sitä yleensä esiintyykin ylipainoisilla ihmisillä.

        Tärkeintä selluliitin poissaamiseksi olisi vilkastuttaa verenkierto alueella jossa selluliittia esiintyy, yleensä reisissä tai pakaroissa. Tästä syystä monesti kuivaharjaus helpottaa edes jonkinverran ja nuo selluliittivoiteet on nimenomaan tehty vilkastuttamaan sitä verenkiertoa. Lopullinen ratkaisu se ei kuitenkaan ole, jos ruokavalio ja liikuntatottumukset ovat pielessä.

        Ja kuten sanottu hitaan aineenvaihdunnan omaavilla ihmisillä, vaikka he kuinka laihoja olisivatkin saattaa myös esiintyä selluliittia, joten pidetään asiat faktoina. Vaikka totta kai, ylipainoisilla ihmisillä tätä esiintyykin enemmän.

        Tämä on aivan totta! Kiitos tärkeään aiheeseen puuttumisesta!
        Itse olen tällainen 150 senttinen ja rapiat. Vaikka ihoni on muuten hyvä, sellainen oikein luonnon vaalean ihmisen upea ja virheetön, on reisiini alkanut ilmestyä etenkin 3 LASTA SYNNYTETTYÄNI selluliittia!!

        Miksi selluliitista puhutaan niin vähän mediassa? Rakell Lignellin studio55 voisi esmes käsitellä tätä naisia jokopäivä askarruttavaa ongelmaa!!


    • Toimii hyvin

      Kun otta perjantaina viinaa, lauantaina viinaa, sunnuntaina viinaa, jatkaa vielä maanantaina niin viimeistään tiistaina on se selluliitti häipynyt asunnosta.

    • laihduta!

      LAIHDUTA:

      Läski tulee ja lähtee syömällä.

    • itsestään huolta pit

      Liikumalla ja tervellisesti syömällä, mitään poppa konstia ei ole, joskus on otettava itseään niskasta kiinni ja nähtävä vaivaa, purkista voidetta se ei toimi,???? Umpihaalari päälle se ainakin peittää jos helppoa hakee.

    • naisena

      Hih, selluliitti on ikuista. Hormoonihäiriö. Juo vettä, hyväksy itsesi. Rakastele paljon !
      Haluatko antaa rahojasi humpuukiin..... voiteilla rikastuu vain isot firmat :(

    • etsillaitaas

      Ei siintä selluliitista pääse eroon kokonaan. Toisilla on sitä ...toisilla ei. Jos katsot esim huippuunsa treenattuja naisia niin niiltäkin löytyy selluliittia tietyistä kohdista.

      Nykyään vain kuvankäsittelyllä tehdään virheettömiä nukkeja jotka eivät ole todellisesta elämästä. Toisaalta onhan meikkauskin huijausta...nainen on ihan eri näköinen ilman meikkiä.

    • ------

      Ei selluliitti lähde millään jos on taipumusta. Itselläni on ollut aina olinpa sitten hoikempi tai lihavampi.
      Nuorenpana yritin kaikki konstit, ainostaan kukkaro keveni.
      Yhden asian olen huomannut, ruokavalio auttaa jonkin verran, ainakin paremmin kuin kalliit voiteet, ne tekevät hyvää iholle joten näyttää sileämmältä, heti kun lopettaa käytön kaikki palaa ennalleen, hyvä bisnes voiteiden valmistajille.
      Kun välttä nopeita hiilihyrdaatteja, juo paljon vettä saa asman tuloksen, tai paremman. Pitää olla kärsivällinen tuolsta ei saa hetkessä. Paljo istuminen pahentaa selluliittia.

      • Khylwuan

        Seli seli ja lässyti lässyti, läski mikä läski.


    • Selluläskit

      Selluliitti on rasvaa. Rasva poistuu liikunnalla ja oikealla ruoalla.

    • Banger

      AIjaa kuulostaa pahalta, haittaakse?

    • Ole hyvä

      Minulla ei ole selluliittia myhkyröinä. Olen hoikka. Ikääkin on ... liikaakin :/

      Neuvon antaisin kuitenkin miten ihon saa sileämmäksi.
      1. Osta Scotch-Brite -karhunkieltä
      2. Poista ihokarvat
      3. Karhunkielellä kevyesti vetoja, jolloin kuollut ihosolukko irtoaa
      4. Huuhtele iho ja tarvittaessa levitä kevyttä voidetta

      Kasvojen ja kaulan ihoon käytän tavallisia kuorinta-aineita. Päivetyskin on kauniinpi, kun on pohjana sileä iho.

      • Ole hyvä

        Jatkoa 'Ole hyvään'

        Karhunkielikuorintaa ei myöskään kämmenille.

        Minulla ei siis ole selluliittia. Mietin, että johtuneeko siitä, että venyttelen paljon. Venytellessä kudokset venyy ja sen myötä kireät kohdat siis venyvät normaaliin pituuteensa. Kun kudoksissa ei ole vieri vieressä jännityspaukamia, niin solujen toiminta on normaalimpaa. Kehon kudokset siis pystyisivät toimimaan mahdollisimman normaalisti. En ole ainakaan huomannut, että normaalipainoisella lapsella olisi selluliittia tai voimakkaita lihasjännityksiä.


      • ̴ T ̴ ##

        Ihanaa, että joku kerrankin keskittyy ASIAAN! Olenkin monesti ihmetellyt, miksi olen yhä sinkku/epävarmassa parisuhteessa,
        vaikka tiedän melkein paremmin kuin kosmetologit, miten SELLULIITISTA pääsee eroon!!

        Ohjeeni on: Hankkiudu eroon SELLULIITISTA, niin saat pitkän ja onnellisen parisuhteen!! OIKOTIETÄ ONNEEN EI OLE!!


    • fjöpr

      PASCOE, PASCOE JA PASCOE. Suosittelen. Sekä ulkoisesti että sisäisesti. Estro Dim toimi myös, mutta sehän sitten kiellettiin.

    • Kokeiltu on

      No ei todellakaan toimi!

      • wdfgh

        Miksi näitä saa myydä jos ne eivät toimi? Sehän olisi huijausta. Kuitenkin EU säätelee ja rajoittaa kaikkea muutakin. Ei mainoksissa ei luvata jotakin mikä ei ole totta.


    • Mitämaisteripuuhaa

      Kuntopyörä tai muu liikunta saattais auttaa enemmän. Oikotietä onneen ei ole. Kaikki rasvanpoistopillerit ja rasvat ovat vain markkinamiesten keksintöjä ja teho on korkeintaan plaseboa. Kannattaa ostaa vaikka se fillari kesäksi ja polkea joka päivä 10 kilometriä tai enemmän, niin syksyllä ei tartte enää murehtia selluliiteistä tai muusta.

      http://1i.fi/bestever

    • Renlund

      Toimii! Valmistaja saa hyvät rahat.

      • Ninnu!!

        Kaikkipa eivät joudu maksamaan liukkareista, selluliittivoiteista tms. täyttä hintaa!! Lälällää


    • olopyy

      Olen kokeillut lähes kaikkea mika tässä aloituksessa on mainittu ja mikään ei ole toiminut täydellisesti. Parhaimmat tulokset tulivat erittäin ankaralla dieetillä(rasvat ja hiilarit minimissä) sekä pitkän matkan juoksua(10km ja yli) kolme kertaa viikossa, mutta vaivan palkaksi sain pahan ylirasituksen josta kesti parantua kaksi vuotta( autonominen hermosto meni sekaisin). Joten, nyt syön paremmin, juoksen vähemmän, kasvatan lihaksia ja annan selluliitin olla.

    • Näin miehen käkökulmasta. Reidet joita kuvassa esittelet ovat ovat todella seksikkäät. Älä pilaa niitä

      • #Tuikkuna#

        Ja miehiä vartenhan me SINKKUNAISET vain elämmekin!!
        Sorjista sääristämme julkaisemme kuvia, jotta te kiihottuisitte..
        Ainakin "kokari"-puolueen RAHAMIESTEN tulisi imeä katseillaan tikkujalkojamme, kun me niitä i-podit sievissä kätösissämme heiluttaen, tanssin tahtiin ketkutamme..

        Oi elämän ihana keveys ja juhla


      • ootaikapellejätkä
        #Tuikkuna# kirjoitti:

        Ja miehiä vartenhan me SINKKUNAISET vain elämmekin!!
        Sorjista sääristämme julkaisemme kuvia, jotta te kiihottuisitte..
        Ainakin "kokari"-puolueen RAHAMIESTEN tulisi imeä katseillaan tikkujalkojamme, kun me niitä i-podit sievissä kätösissämme heiluttaen, tanssin tahtiin ketkutamme..

        Oi elämän ihana keveys ja juhla

        moi "m...hal". ;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););) ;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D mitäs kuuluu?? panettaako??mitäs kuuluu?? panettaako??mitäs kuuluu?? panettaako??mitäs kuuluu?? panettaako??mitäs kuuluu?? panettaako??mitäs kuuluu?? panettaako??mitäs kuuluu?? panettaako??mitäs kuuluu?? panettaako??


    • #Tuikkuna##

      Joskus on todella otettava itseään niskasta kiinni, ja pakottauduttava keskittymään sellaisiin TUIKITÄRKEISIIN asioihin kuin SELLULIITTI.

      Muistan aina uuden miehen tavatessani kertoa, miten paljon aikaa OLEN SILLÄKIN VIIKOLLA kuluttanut ULKONÄKÖÖNI!
      Olen
      - lukenut 1h päivässä apteekin Hyvää Terveyttä ja Kotilääkäriä,
      - valinnut min. 2h viikossa vartaloani korostavia LIIKUNTA-ASUJA urheiluliikkeestä,
      - pyöräillyt, uinut tai juossut min 3 x viikossa.
      - käynyt pedikyyrissä ja ottanut GEELIKYNNET VARPAISIINI,
      - ottanut HAPPOKUORINNAN kasvoihini,
      - laitattanut TEKORIPSET jne.

      Koska olen sinkku, minulta jää runsaasti aikaa ULKONÄÖSTÄNI MUREHTIMISEEN ja HUOLEHTIMISEEN!!

      Toivon, että lähimmäiseni (ainakin 3 sisartani) muistavat minut kuolemani jälkeen siitä, ettei miulla ollut YHTÄÄN SELLULIITTIA!!

    • ertertertet

      Moro!
      Mun muhkurat on huomattavasti huvenneet ja siistiytyneet / kiinteytyneet seuraavasti:

      - liikuntaa 4krt/vk (2 salikertaa -> kiinteyttävä ohjelma, räätälöity just mulle, 2 jumppaa)
      - vettä vähintään 2 litraa vuorokaudessa
      - proteiinipitoinen ruokavalio
      - hiilihydraatteja vähemmäksi, alussa parin-kolmen viikon enempi välttäminen

      Toimii, näkee itsekin!

    • Sellusodan sankari!!

      Jos naiset ottaisivat vapaa-ajan harrastuksekseen sodan selluliittia vastaan, ja sulattaisivat kalliiden lisäravinteiden ja muotitanssien avulla APPELSIINI-IHONSA, heillä olisi
      - enemmän ystäviä,
      - pidempiä parisuhteita,
      - paremmat työpaikat,
      - enemmän LAADUKASTA sisältöä elämässään.

      Esmes. vihreä tee ja inkivääri ovat joidenkin VIELÄ AUKOTTOMASTI TODISTAMATTOMIEN FAKTOJEN mukaan ase, kun solut räjäyttävät itsestään selluliitin ulos.

      Kannattaa tarkkailla lisäravinnetarjouksia. Köyhemmät voivat molkosaanin puutteessa juoda etikkaa, se ajaa melkein saman asian!

      Pähkinöissä on hyvälaatuista kasvisrasvaa, joka EI KOSKAAN LIHOTA, vaan kulkee liukoisena voiteluaineena suonissa. Hätätilassa tuoreet pähkinät voi korvata SUOLAPÄHKINÖILLÄ!!

    • ;-)

      Ei toimi voiteet. Jos on sellaria ni on.. Luojan kiitos mä oon yksi niistä joilla ei sitä ole.

    • Vain jos kumppani levittää

    • En syö appelsiinejä !

      • MinäQ

        Ronkeli


    • Selluliitin pois saa

      Olen pitkään kärsinyt selluliilista ja kokeillut kaikki mahdolliset ihmepillerit/voiteet..Turhaan!! Rahat vain menetin. SEN SIJAAN tässä on ratkaisu miten olen päässyt selluliitistä KOKONAAN eroon!!! : ELMUKELMU. Kääri elmukelmua ongelmakohtiin muutamia kerroksia treenin ajaksi ja näin lähtee selluliitti kuin sentitkin karisemaan! En olisi uskonut itsekään, mutta niin hullulta kuin kuulostaakin niin TOIMII!!!! Tulokset näkyvät jo muutamien viikkojen kuluttua. SUOSITTELEN ;-)

    • Diru

      Mee salille typerä lehmä!

    • Toimii !!! Olin kotiesittelyssä tuttavani luona ja ostin ageLoc Galvanic Body Spa-laitten;,toimii galvaanisella virralla jolla imeytetään body shaping geeliä(selluliitti geeliä)ihon ongelma kohtii myös ns.alleille.Olen tyytyväinen tuloksiin.Olen kokeillut aiemmin kaupasta ostettuihin voiteihin ja geeleihin mutta heikoin tuloksin,niissä ihon pinta ainoastaan hienman tasoittuu!

    • tri molonen

      Pyydä poikakaveria/partneria läiskimään nahkavyöllä tai leipälapiolla persuksille. Nahka turpoaa ja mustelmien seasta ei selluliitti näy. Kuori appelsiinit ennen syöntiä. Kuivahankaa ihoa smirgelillä. Käytä keskihienoa kiveä. Istu pakkasella avantoon noin 3 tunniksi. Verenkierto elpyy aluksi.

    • hersy

      Hei naiset,jos nuo aloittajan reidet on kuvassa,niin tulen imen ne pois:)No ei,vaan kyllä te naiset kannette ihan suotta niistä ulkonäkö "ongelmista" huolta te kelpaatte ihan hyvin,ja vain SISUS on tärkeää.Terv. Mies

    • Dieetti ja lenkki

      Niillä EI katoa kuin rahat omasta pussista.Jos joku epätoivon vimmalla hieroo niitä nahkaansa, sama tulos tulisi vaikka hieroisi lypsyrasvaa. Nimittäin se mekaaninen hieronta voi häivyttää sitä selluiittia , eli rasvapahkuroita. Kannattaa hillitä mitä suuhunsa työntää ja painua lenkille tai puusavottaan. Ei ole selluiittia meikänaisella vaikka ikää päälle 50v. Kroppa paremmassa kunnossa kuin monella 35 v. ikäisellä

      • Truth San

        Ja ikänäkö vaivaa.


    • fddffd

      Selluliittivoiteethan eivät vie selluliittia itsekseen pois. Niiden tarkoitus on hoitaa ihoa ulkoapäin, jotta se näyttäisi tasaisemmalta, samaan aikaan kun teet sen raskaamman työn kroppasi kanssa. Eli juot paljon vettä ja lisäät liikuntaa, syöt terveellisesti.

      Tähän ei ole mitään vippaskonsteja. Selluliittia voi häivyttää ja vähentää, ota se tavoitteeksesi.

    • yksinkertaista

      Tuota, ratkaisu läskiin, syö pikkusen vähemmän kuin kulutat ja liiku. On se jumalauta, kun ensin ahmitaan itsensä ylipainoisiksi ja sitten koetellaan kaiken maailman poppakonsteja. Itsekuria!!!!

    • hersyolin

      Edelleenkin,vain sisus RATKAISEE naiset,vaikka en itsekkään ole aidanseiväs,en ole myöskään Oliver Hardy:)

    • Dieeti ja lenkki

      Truth San. kyse oli selluiitista !! Eipä tuo optikko lasejakaan määrännyt kun kävin .Näkyypi niitä muuten olevan nuorillakin, laseja

    • *tiukkaPi**u

      "Sopivasti lihava".aa naista on kiihoittavaa työnnellä ja samalla ihailla kun uhkeat rinnat hölskyy. Varssinkin takaapäin työnnellessä pakarat lätisee pohjakosketuksessa

      Parhaat panot olen kokenut sopivasti "pyöreän naisen kanssa, heillä on yleensä "tiukka p..

    • fdsfsdfsdfdsf

      Miksi ne läskit pitää piilottaa? Luuletteko että henkilö joka on kiinnostunut teistä ei jossain välissä näe niitä läskejä?

      Jos se henkilö oikeasti pitää teistä niin ei sitä ne läskit haittaa.


      Eikö kannata samantien laittaa naamari naamalle että ei vain näe oikeata naamaakin?

    • äläkäää

      Selluliittivoiteista ei ole mitään apua! Koko homman juju on hieronta.
      Täysin saman tuloksen saat normaalilla halppis- kosteusvoiteella, jos hierot ongelmakohtia lisäksi. Sellulliittivoiteet on pelkkää rahastusta! Älä mene halpaan

    • iho sileä

      Voiteista saa vain ihottumaa. EU on päättänyt niin. Juo vettä paljon niin ei tule muhkuroita, ei mulle ainakaan.

    • legalzedwriter

      Minulla on munassa selluliittia. Miten sen saa pois? Auttaisiko kuivaharjaus, vai hieronta?

      • Kirvesvars

        Nahkavyöllä läiskiminen on paras keino. Laita nahkalakki siihen tyhmempään päähäs. Siinä ei näet ole selluliittia, eikä mitään muutakaan.


    • tervis11

      Kuule ei poista ei. Lenkille ja lenkille salille ja salille. Liikunta auttaa. Mitkään voiteet ei voi vaikuttaa ihon alla oleviin kudoksiin.

    • oiprgvbe

      Heippa. Mulla on keskivaikea/vaikea selluliittiongelma reisissä ja pakaroissa. Olen kokeillut kaikki kotona tehtävät mitä voi kokoilla, eli ruokavaliot,harjaukset,hieronnat ja kalliit melkein kahdensadan voiteet. Ainoa asia joka on VÄHÄN auttanut on kun yhden kevään ja kesän olin todella niukalla dieetilla ja juoksin juoksin juoksin juoksi. Pitkiä lenkkejä ja poks. Sairastuin ylirasitukseen ja siitä parantuminen kesti kaksi vuotta. Olinko onnellinen että sellua oli pikkuriikkisen vähemmän? No en.Vieläkin tulee rytmihäiriöitä.
      No muuten ei sellut haittaa mutta uimahalliin ei pysty enää meneen.
      Siis mun selluliitti ongelma on sitä luokkaa kun laitat googleen hakusanaksi difficult Cellulite problem. Eli: voiteilla ja hieronnalla voit vaikuttaa vain vähän tai et ollenkaan koska ihon sisään ei voiteista imeydy mitään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe