kyselkää 17v jätkältä

yolololo

Vastasn ihan mihin vain kysymyksiin rehellisesti (:

27

256

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka

      Sun pituus ja paino?

    • y0l0l0

      Vähän reilu 180 ja painoa joku 76kg

    • janette1

      Kuis sä tyydytät ittees ...käteen..vai
      jotenkii muuten ???

      • yololo

        Käteen, ja aina kun mahdollista niin ihan oikeaa seksiä


    • hoikka

      Onko sulla vatsalihaksia?
      Kerro miten pääsee kompostiksi?
      Kerro miten pääsee syöttöporsaaksi?

      • yololo

        Jokaisella ihmisellä on jonkunnäköiset vatsalihakset. Mutta ihan kohtalaisesti näkyvät. Jaa a, kokeile ja kerro sen jälkeen mullekki


    • hoikka
      • yololo

        Kasvatuksen piikkiinhän se suurimmalta osalta menee. Osittain myös ala-asteiidein piikkiin kun nuoris ei patisteta liikkumaan päivän aiksna tarpeeksi.
        Tuonhan jokainen tietää ettmä suurin osa isoäideistä osoittaa osan rakkaudestaan ruuan kautta, ja ruuan epäterveellisyys johtoo myös siäitä että mummoilla on psineita tarjota ruokaa josta lapsi ainakin tykkää.


    • Hoikka

      Harrastatko sä jotain urheilua?

      Paljonko luulet että mummojen hoidossa olevien lapsella on ylipainoa paljonko?

      • yololo

        Salilla 4x viikossa.
        Ei mitään hajua kun ei mitään hajua edes lasten normaalipainosta


    • hoikka

      1.Sä varmaan lähtisit jonkun lapsen tai nuoren kanssa lenkille jos hän olisi ylipainoisen pulskassa kunnossa ja haluaisi laihtua?

      2.Missä päin suomea asut?

      3.Onko sulla liian laihoja vai tosi lihavia kavereita?

      4.Mulla ei oo kavereita kun minua kiusataan ja hakataan?

      5.Osaatko sä uida ja sukeltaa?

      6.Mä en osaa uida?

      7.Mulla on yksinäistä ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

      8.Missä päin suomea sä asut?

      9.Menetkö sä väliin jos joku kiusaa jotakin?

      10.Mitä teet jos joku itkee kadulla?

      • yololo

        1no mikä ettei (:
        2. Eteläsuomessa
        3. Molempia löytyy, liianlaihoja useampikin.
        4. Ei kokemuksia mutta kokeile etilaisia keinoja pistää kampoihin kiusaajalle:)
        5. Uinti luonnistuu keskiverto suomalaista paremmin, sukellella osaan myös sukrllusvarusteiden kanssa, joten sitäkin osaan varsin hyvin
        6. Rohkeasti opettelemaan (:
        7. Siintä vaikka uimahalliin opettelemaan uintia
        8. Eteläsuomessa edelleen
        9. Yleensä ottaen kyllä
        10 kai mä lohduttaa koittaisin


    • _poika_

      Miten iso muna sulla on ps.en oo perverssi vaan haluun vaan tietää et onks mulla riittävän iso :)

      • yololo

        Oisko tuo jotain 16-17cm paksuutta en muista nyt kyllä


    • hoikka

      Missä olet viimeksi ollut reissussa ja millon?
      Millasta olisi olla läski?

      • yololo

        En nytten muista. Eläisin omaa elämääni silti:)


    • 8+15

      Missä kaikkialla kasvaa karvoja, ja mistä ajelet/trimmaat?

      • yololo

        No ihan normaalipaikoissa, kädet, jalat, parta, viikset, hiukset, munakarvat, kainalot. No useimmiten ajelen parran, viikset ja munakarvat. Ja tietysti hiuksia lyhennän aina välillä.


    • huolestunut1233456789876

      Kai oot elämämkoulun käynyt ku ei tosta kirjoittamisesta näytä tulevan mitään?

      • yololo

        :D ihan tuota lukiota käyn, puhelimella oikeinkirjoitus en vaan oikein ole mun alaa


      • Tietoja
        yololo kirjoitti:

        :D ihan tuota lukiota käyn, puhelimella oikeinkirjoitus en vaan oikein ole mun alaa

        Kasvaako myös pyllykarvat sekä pakaroissa. Oletko tumma vai vaalee.


      • muutama kysymys
        Tietoja kirjoitti:

        Kasvaako myös pyllykarvat sekä pakaroissa. Oletko tumma vai vaalee.

        Onko sulla eskari päällä tai takana. Osaatko soittaa jotain. Laulatko. Kuinka usein runkkaat. Mikä on erikoisin runkkupaikasi. Onko sulla veljiä ja siskoja. Onko sulla vakipano. Minkäikäisenä alkoi murrosikä ja miten kehittyi???


      • yololo
        Tietoja kirjoitti:

        Kasvaako myös pyllykarvat sekä pakaroissa. Oletko tumma vai vaalee.

        Molemmissa, noh tollanen normaalin suomalaisen välinen eli aika vaalea


      • yololo
        muutama kysymys kirjoitti:

        Onko sulla eskari päällä tai takana. Osaatko soittaa jotain. Laulatko. Kuinka usein runkkaat. Mikä on erikoisin runkkupaikasi. Onko sulla veljiä ja siskoja. Onko sulla vakipano. Minkäikäisenä alkoi murrosikä ja miten kehittyi???

        Päällä, en, en, ei oo mitään erikoisia. Yksveli. Onhan noita säätöjä jonkunverran ollut mutta ei mitään vakiota.


      • x123
        yololo kirjoitti:

        Molemmissa, noh tollanen normaalin suomalaisen välinen eli aika vaalea

        Oletko koskaan edes ajatellut jotain erilaista seksileikkiä, vaikka että olisit sidottuna tms.
        Oletko hetero, bi vai homo.
        Onko sulla jo seksikokemus ja kerro millainen.
        Oletko koskaan nähnyt" märkiä unia" ja jos niin koska viimeksi


      • yololo
        x123 kirjoitti:

        Oletko koskaan edes ajatellut jotain erilaista seksileikkiä, vaikka että olisit sidottuna tms.
        Oletko hetero, bi vai homo.
        Onko sulla jo seksikokemus ja kerro millainen.
        Oletko koskaan nähnyt" märkiä unia" ja jos niin koska viimeksi

        Onhan niitä tullu ajateltua ja jotkut voisivat olla mukaviakin. Hetero. Useampikin kerta, noh kännissä niitä tulee aina välillä, ei mitään ihmeellistä kerrotttavaa. En kyllä ainakaan muista.


      • Sivullinen X
        yololo kirjoitti:

        Onhan niitä tullu ajateltua ja jotkut voisivat olla mukaviakin. Hetero. Useampikin kerta, noh kännissä niitä tulee aina välillä, ei mitään ihmeellistä kerrotttavaa. En kyllä ainakaan muista.

        Luen aina joskus näitä juttuja kun ei ole muutakaan tekemistä. Luin myös tämän viestijutut. Huomaan, että kiireessä kai vastailet puolihuolimattomasti, mutta mitään kovin yksityiskohtaisesti et kuitenkaan mitään kerro. Ujous vai joku muu syy taitaa olla esteenä.
        Kutka sitten näitä lukevat?? !80 lukijaa on nyt jo ollut ja vain muutama kyselijä. Mietin, että varmaankin monelle epävarmalle nuorelle oiva tilaisuus vertailla itseään
        vastaajaan. Murrosiässä ihminen on kaikkein epävarmempi kehostaan ym. Murrosikäistä epäilyttää koko ajan, että onko itse "normaali " vai ei. Siinä iässä kun ei saisi poiketa muista nuorista ettei vaan tuntisi itseään epänormaaliksi. Tässä jo yli kaksikymppisenä ei enää haitta vaikka erottuukin muista. Karvoituksen, peniksen koon ym. hyväksyy sellaisena kuin se nyt on
        Mietin sitten lisää, että miksi lukiolaispoika lähtee tämän kaltaiseen vastailuun. Kerrotko mitä itse tästä saat. Oleppa rehellinen. En oikein hyväksy, ettei ole muutakaan tehtävää. Toki kuten selitin kyselijöille varmaan hyvä juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe