15-vuotias tyttö leikkii pehmoleluilla

yksinoleva1

Eli onko teistä outoo kun kaverini 15-vuotias leikkii pehmoleluilla,kouluttaa ja ruokkii niitä,käyttää itellään pantaa,haukkuu.
sanokaa suoraan,mitä aattelette,jätänkö hänet vai oonko hänen kanssa?
Oon asian kanssa niin yksin:(
Mitä te tekisitte, jos oisitte sen kavereita?

30

2827

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissaa1

      Ei outoa, vaan sairasta. Käske lopettamaan.

      • Anonyymi

        Jokainen saa tehdä mitä haluaa elämässäön. Itse olen 16 ja pidän pehmoleluista paljon:) ei ole siis outoa, jokainen meistä kehittyy eri tavalla ja osalla aikuisistakin on unikaveri:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa tehdä mitä haluaa elämässäön. Itse olen 16 ja pidän pehmoleluista paljon:) ei ole siis outoa, jokainen meistä kehittyy eri tavalla ja osalla aikuisistakin on unikaveri:)

        Ja tämä asia ei liity mitenkään aikuistumiseen vaan idearikkauteen ja hyvään mielikuvitukseen:)
        Itse leikin pehmoleluilla ja silti koen olevani aikuistunut. Ja olen 16


    • dfgdfg98

      Ei ole outoa. Itsekin teen niin. Monet saattavat toki pitää sitä outona, mutta ketäpäs se haittaa. Antakaamme kaikkien olla sellaisia kun on. :) Jos tykkäät kaverista niin mikäs siinä!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


    • hjgtfhyrtfhhhhhhhhhh

      ite en pitäis outona. ties kui moni tota tekee mut ei kehtaa tunnustaa... ite oon 14 ja nukun pehmolelujen keskellä

    • hallen

      toiset aikuistuu myöhemmin mitä toiset

    • poika1996

      Onko hän ihan terve? Tuo nimittäin ei tosiaankaan ole normaalii.

    • tuitui♥♥

      awwss söpöö :33

      • poika1996

        Lääkäriin tuo pehmoleluilla leikkivä 15v tyttö pitäis viedä. Hänellä täytyy olla vakavii mielenterveys ongelmii. Lääkitystä tuo tyttö kaipaa. Itse kun olin 15v niin oltii kaupungil ryyppämäs eikä leikkimäs... Ei kannatais kaveeraa tuollaisten friikkienkaa


      • sairastaaaa
        poika1996 kirjoitti:

        Lääkäriin tuo pehmoleluilla leikkivä 15v tyttö pitäis viedä. Hänellä täytyy olla vakavii mielenterveys ongelmii. Lääkitystä tuo tyttö kaipaa. Itse kun olin 15v niin oltii kaupungil ryyppämäs eikä leikkimäs... Ei kannatais kaveeraa tuollaisten friikkienkaa

        Ja nyt olet varmaankin aivoton homo :)


      • homotpuspus
        sairastaaaa kirjoitti:

        Ja nyt olet varmaankin aivoton homo :)

        et varmastikkaan tuota ihan tarkoituksella sanonut, mutta tuo kuulostaa niinkuin milestäsi homot olisivat aivottomia... :s


      • poika1996 kirjoitti:

        Lääkäriin tuo pehmoleluilla leikkivä 15v tyttö pitäis viedä. Hänellä täytyy olla vakavii mielenterveys ongelmii. Lääkitystä tuo tyttö kaipaa. Itse kun olin 15v niin oltii kaupungil ryyppämäs eikä leikkimäs... Ei kannatais kaveeraa tuollaisten friikkienkaa

        Nii ja ryyppääminen on sit iha normaalii arki elämää 15 v llä haistappa sinä pitkä vittu, jos luulet että tuo tarvii lääkitystä. Itse sanoisin että 14-15v voi olla vielä ihan lapsi tai sitten olla henkisesti pidemmällä anna leikkiä vaan ja jos hän on kaverisi niin pidä se sellaisena jos ei häiritse nuo leikit liikaa c:


      • poika1996 kirjoitti:

        Lääkäriin tuo pehmoleluilla leikkivä 15v tyttö pitäis viedä. Hänellä täytyy olla vakavii mielenterveys ongelmii. Lääkitystä tuo tyttö kaipaa. Itse kun olin 15v niin oltii kaupungil ryyppämäs eikä leikkimäs... Ei kannatais kaveeraa tuollaisten friikkienkaa

        öhöm
        sun pitäis mennö lääkäriin!!!!

        15v ryyppää....
        mihin maailma on menossa


    • Mater

      Oma tyttöni leikki luokkakaverinsa kanssa 15v leluilla. Molemmat nyt oman alansa maistereita ja työssä. Luovuutta löytyy vieläkin.

    • Itse, 19v poika, omistan yli 20 erilaista delfiini pehmolelua.. En tosin leiki niillä mutta pidän niistä siinä suhteessa huolta etteivät niinkään lattialla pyöri vaan ovat siististi rivissä tuolla vaatekaapin päällä..

    • vaahteran_alla

      Pehmoleluilla leikkiminenhän on suloista, eikös vaan? :3 Itse (11v) piirtelen aina nukkeja ja leikin pehmoleluilla, vaikken koskaan oikein ennen ole osoittanut mitään huomiota vastaavaan. Myöhäinen leikki-ikä, murrosiän kanssa päällekkäin c:

      • tyttö

        Ite olen 19v ja leikin barbeilla.Se on joka päivä yhtä hauskaa puuhaa.Joskus käy lievästi jännittämään.NE ON PARHAITA LEIKKI KAVEREITA OSTAKAA NIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • mikässiinä

      Ap ystäväsi taitaa olla ernu. Se ei haittaa pätkääkään!

    • Pehmolelut!<3

      Itse olen 20v mies ja haluaisin tyttöystävän, joka pitää paljon pehmoleluista. Ehkä olen outo.

    • Viljoman

      Onkohan tämä nyt kaveriporukalla pienessä simassa laitettu nettiin kun on niin kivaa olla anonyymi?!

    • Anonyymi

      Kaverillasi taitaa olla vauvakuume. Koirat tekevät ihan samalla tavalla, eli omivat kaikki sukat, pehmolelut, yms. vastaavat ja sitten vaan nuolee ja hoitaa niitä ja kantaa varovasti suussaan eri paikkoihin.

    • Anonyymi

      Mä jatkaisin ei siinä ole mitään ongelmaa kiva juttu kun joku vielä leikkii.

    • Anonyymi

      Outoa, mutta oo silti sen kanssa, et oo kovin hyvä kaveri jos jättäisit yksin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole outo. Outo olet itse, jos tuollaisen takia hylkäät kaverin.

      Jos hän haluaa vielä olla silloin tällöin lapsi...mikä juuri on ollut....niin mikä siinä on outoa... mene leikkiin mukaan. Voitte saada vielä monet naurut siinä leikin ohella.

    • Anonyymi

      Pehmoista hakee turvaa vielä joskus aikuisetkin vaikeina aikoina. Pehmo kainalossa et ole yksin.

    • Anonyymi

      Parempi tuokin , kun asematunnelissa 10-12 v kännissä yrittää myydä itseään .

    • Anonyymi

      Aivan normaalia ja yksilöllistä käytöstä.
      Monet aikuisetkin pitävät pehmoleluja kotona ja jopa puhuvat niille, ne ovat kuin
      sivupersoonia joille voi jakaa omia kokemuksiaan ja huoliaan.
      Vanhemmat ihmiset, ehkä naiset eniten, saattavat puhua kasveilleen
      ja ukot jopa mopoilleen.
      Siinä tulee kerrotut asiat käytyä omassa päässä läpi paremmin ja esim. huolista saa paremman otteen kun ne on ensin selvittänyt juurta jaksain.
      Ja ei, minulla ei ole pehmoleluja mutta ymmärrän hyvin niitä joilla nitä on.

    • Anonyymi

      Laita hänelle vaipat kun hän näköjään haluaa olla vielä lapsi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe