Soffi lopetettu?

syöjätär

Minne nyt lounaalle?

22

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemo

      ja uudelleen avettu taas syömään syömään!!!!

      • voivoi4

        Turkkilaisia.........


      • yh-mammuli
        voivoi4 kirjoitti:

        Turkkilaisia.........

        Ihanaa sitten alan kyllä käymään siellä syömässä!
        Turkkilaiset on seksyjä


    • kotiruokaa rakastava

      vai niin
      vai muka seksyjä

      • peppailija

        On niil ainaski kivat farkkupebat tos kourujärven KP:ssä


      • ucanttouchthis
        peppailija kirjoitti:

        On niil ainaski kivat farkkupebat tos kourujärven KP:ssä

        Mun poikaystävä on siellä töissä niin katsoa saa mutta ei koskea :)


      • yh_mammuli
        ucanttouchthis kirjoitti:

        Mun poikaystävä on siellä töissä niin katsoa saa mutta ei koskea :)

        Mä oon kade:/
        Ne on niin ihania miehiä!!!


    • Lounastaja

      Saa sieltä suomalaisten tekemää kotiruokaakin.

    • lounastelija

      Soffi on ilmeisesti aukeammassa taas. Kuulemma vain suomalaisia töissä ja kunnon perus suomalaista lounas/kotiruokaa . ajoin siitä edestä ja jottain remonttia siellä tehdään.

      • Sektori

        Niin kuulin kanssa toivotaan et olis hyvät pöperöt!


      • remontti reiska

        Paikka vaihtoi myös omistajan myötä nimeä. Ruokapaikka Sofia ja mainoksen mukaan maanantaina 17.11.2014 olis avajaiset. Täytyy ehdottomasti mennä testaamaan.


      • Reiskan seuraaaja
        remontti reiska kirjoitti:

        Paikka vaihtoi myös omistajan myötä nimeä. Ruokapaikka Sofia ja mainoksen mukaan maanantaina 17.11.2014 olis avajaiset. Täytyy ehdottomasti mennä testaamaan.

        Taidat itse olla tuon kanssa tekemisissä kun noin tarkkaan tiedät?
        Ehkäpä vaikka itse omistaja? Kas kun et itse myös kysymystä eri nimellä laittanut.
        Ja vastannut siihen itse.


      • killi08
        Reiskan seuraaaja kirjoitti:

        Taidat itse olla tuon kanssa tekemisissä kun noin tarkkaan tiedät?
        Ehkäpä vaikka itse omistaja? Kas kun et itse myös kysymystä eri nimellä laittanut.
        Ja vastannut siihen itse.

        ei varmaan ollut omistaja,,,haloo,,ovessa lukee isot mainokset että aukee taas


    • remontti reiska

      Testattu on!

    • lounasruokailija

      Pakko vaan kommentoida tähän väliin, että mitä väliä sillä on, vaikka
      uusi omistaja olisikin itse laittanut tänne, että aukeaa taas!!!
      Kyllä minä ainakin tästä ketjusta odottaisin tietoa, että mitä sinne
      on tulossa ja koska!

      • Reiskan seuraaja

        Se että ilmoittelee tällaisissa medioissa tarkoittaa ettei usko mahdollisuuksiinsa.
        Mutta aika monta lounaspaikkaa on jo Raumalla?
        Millä erottuu joukosta kun muuallakin tehdään todella hyvää ruokaa? Eli ei ainakaan
        sillä. Sitten täytyy kilpailla hinnalla tai muulla runsaammalla tarjonnalla. Kun ruoan kanssa
        ei ihmeitä enää voi tehdä. Eli miten erottua on mun pointti.
        Saahan sitä avata vaikka joka nurkkaan baareja. Mut täytyy muistaa että riittääkö asiakaskuntaa
        näin pienellä paikkakunnalla? Itse olen aina valmis kokeilemaan uusia. Mutta jos se ei tuo mitään uutta,
        käytän vanhaa ja aina laadukasta hyvää minun makuuni tekevää lounaspaikkaa.
        En mainosta nimeä kun en ole itse sillä alalla. Hoidan vain tuon nautinnon puolen.


      • killi081
        Reiskan seuraaja kirjoitti:

        Se että ilmoittelee tällaisissa medioissa tarkoittaa ettei usko mahdollisuuksiinsa.
        Mutta aika monta lounaspaikkaa on jo Raumalla?
        Millä erottuu joukosta kun muuallakin tehdään todella hyvää ruokaa? Eli ei ainakaan
        sillä. Sitten täytyy kilpailla hinnalla tai muulla runsaammalla tarjonnalla. Kun ruoan kanssa
        ei ihmeitä enää voi tehdä. Eli miten erottua on mun pointti.
        Saahan sitä avata vaikka joka nurkkaan baareja. Mut täytyy muistaa että riittääkö asiakaskuntaa
        näin pienellä paikkakunnalla? Itse olen aina valmis kokeilemaan uusia. Mutta jos se ei tuo mitään uutta,
        käytän vanhaa ja aina laadukasta hyvää minun makuuni tekevää lounaspaikkaa.
        En mainosta nimeä kun en ole itse sillä alalla. Hoidan vain tuon nautinnon puolen.

        Ei se varmaan ,tarkoita että ei usko omin mahdollisuuksiin,vaan toi paikka erottuu, sillä että siellä on ,todellakin hyvää ja maukasta kotiruokaa,ei mitään ihme puolivalmiita einekseiä,,siellä on avokettiö,ja olen nähnyt kuinla siellä ruokaa tehdään,porkkanatkin kuoritaan käsin.Ja se uus sofia on saanut paljon suosiota,ruuan puolesta ja iloisesta ja vaikka kiireellisestä henkilökunnasta,,aina saa jonkun hyvän hymyn tai kommentin..suosittelen kaikille,,KOTIRUOKAA,,,


    • minävaaaaan

      onko hintataso ja ruoka millä mallilla?

      • killi08

        Ihan ehdottomasto hinta ja ruuan laatu vastaavat toisiaan.minä olen vienyt sinne jopa sukulaisia syömään,,ovat tykänneet,,kannattaa ehdottomasti kokeilla,,,sofia ruokapaikka on taas noussut,samaanpaikkaan kuin joskus ennennkin,,vaan parannetussa muodossa,,ja mikä hyvä paljon,paljon siistimmässä muodossa.


      • killi08

        ehdottomasti,,käy kokeilemassa...siellä käy nykyään,jopa lapsiperheitä.


    • Kiiko1

      Vanha kunnon Kartanontien Kesoil, ja Kiilo tiskin takana!!

    • villeo84

      Yllätyin positiivisesti, kun astuin ruokapaikka sofiaan sisälle. Kuvittelin että myynnissä on vanhaa ja mautonta tavaraa ja olisi se kesoillin kiilo tiskin takana,mutta olin täysin väärässä. Ensimmäisenä iski silmään iloiset ja asiakaspalvelu altiit myyjät jotka jutteli heti kun vanhalle kaverille.päätin ottaa lounaan pöydästä jonka sai itse ladota lautaselle.täytyy sanoa että yhtä hyvää ruokaa olen viimeksi saanut kun oma mummovainaa teki perhepäivinä. Lounaan hintaan kuulu kaikki ,mikä oli yllätys koska se maksoi kuitenkin hieman yli 8e. Ehdoton suokikkini raumalla tällä hetkellä ja ehdottomasti suosittelen muillekkin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe