Ayia Napa

Partya

Moikka! Olen lähdössä 16.05.2014 ayia napalle poikaystäväni kanssa. osaisko joku kertoo vähän millasta siellä on. :)
Esim. Mitä hyviä ravintoloita? Parhaat biletys mestat? Onks paljon paikkoja muutenkin auki tohon aikaan vuodesta? Ja tietysti muita vinkkejä missä kantsis käydä ja mistä ei kannata jäädä paitsi.
Sää?

Näitä keskusteluja on jo aika monta, mut suurin osa tyylii jotain 2005 vuonna kirjotettuja. Joten ois kiva saada tuoretta tietoa ja muiden kokemuksia paikasta. :)

14

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justiss

      Mäki haluun tietää! Kaveriporukalla tonne heinäkuussa.....

      • huh hellettä

        Ainakin tarkenette heinäkuussa.


    • naurattaa

      ko maissa ei ole lupa bilettää. Olette kyllä kurjan paikan valinneet.

    • Jape Maatola

      Viimeiset keskustelut on siksi vuodelta 2005 koska sittemmin alue on ränsistynyt ja monet paikat sulkeneet ovensa. Kävin siellä itse 1992 jolloin osa hotelleista oli uutuuttaan hohtavia. Toissa vuonna kävin saaren toisessa päässä Pafoksessa ja kuulin että Agia Napa ei ole varsinaisesti enää valmismatkalaisten lomakohde vaan lähinnä venäläisten jonkinlainen huvilakylä tai reservaatti. Kaupoissa ja ravintoloissa kyltit ja menut ovat englanniksi ja venäjäksi. En siis itse käynyt mutta kertoivat venäläisten öykkäävän kaiket yöt ja elävät kuin pellossa. En omin silmin nähnyt mutta tuttuni paikanpäällä kuvaili vaikutelmiaan.

    • qwertyuu

      Mekin ollaan poikaystävän kanssa lähdössä varmaan 16.5.2014 Ayia Napaan. Olisi kiva saada kokemuksia ja hintatasoa. Paljon esim nykyään breezerit yms kaupoissa? Ja hyviä ravintoloita :)

      • Kaupoiss a

        Breezerit on 1,9-2,5 euroa kaupassa. Jos sitä värjättyä sokerilientä haluaa siis ehdottomasti juoda.


    • agia napa 2012

      Olin kaksi vuotta sitten toukokuussa ja kelit oli mahtavat! Aurinko paistoi ja saatiin rusketusta/punotusta :)

      Hintataso oli alhaisempi, kuin meillä täällä ja julkisilla oli hyvä liikkua. Paljon oli biletys paikkoja ja juomat edullisia! Ei niitä kannata katsoa etukäteen, paikan päällä tutustutte eri paikkoihin. Paikalliset ihmiset mukavia ja kertoivat mielellään, mihin kannatti mennä.

      Kävimme merellä veneilemässä/uimassa "luolissa" ja se oli hienoa. Rannalla tuli eri hintasia reissuja, joten kannattaa vertailla hintoja ennen, kun ostaa ensimmäiseltä vastaan tulevalta.

      • qwertyy

        Onko mitään hotellisuosituksia?
        Olen miettinyt Loutsianaa, Kkaras, Antheaa , Christabelleä tai Pavlianaa.
        Olemme nuoria ja melu ei haittaa.


    • Girli0009

      Me oltiin kaverin kaa viime vuoden syyskuussa ja yövyttiin juuri tuossa Pavliniassa. Meillä oli katutason huoneisto ja terassi tielle päin. Vessa ei aina vetänyt, vaan joutui odottamaan puoli tuntia ennenkuin suostui toimimaan. Pavliniassa oli hyvää se, että siellä oli paljon uima-altaita ja oma allasbaari. Ravintoloihin ja baarialueelle on tosi lyhyt matka. Vieressä oli myös kioski, mistä sai halvalla juomista. Nuorisohotellihan tuo on, joten siellä myös tutustuu hyvin muihin asukkaisiin.

      Jos haluatte rannalle, kannattaa suunnata Nissi Beachille! Sinne on vähän matkaa, mutta taksi kahdelta makois yhteensä 8 euroa. Bussilla pääsee toki halvemmalla. Aurinkotuolit maksoi muistaakseni 3-4 euroa.

      Vesipuisto on myös huippu! Siellä vierähtää koko hyvin koko päivä.

      Ja lämmintähän Kyproksella on, itselläni oli jatkuvasti naama ihan hiessä. Ja rusketus on taattu.

    • menkäävaan,

      Me ei tykätty olla Ayia Napassa koska ne tuijotti aina meijän napaa :(. Siks asuimmekin vähän sivummassa, Kypros on kiva saari ja kiva oli myös käydä saaren turkkilaispuolella.Hyvvöö lommooo.....

    • Marieeel

      Itse menossa kaverini kanssa syyskuussa, matka varattuna huoneistohotelli barbaraan kahdeksaksi päiväksi. Muita lähdössä ayia napalle syyskuun puolella välissä?

    • jhgfd

      Olin viime kesänä tuolla ja onhan se nimen omaan nuorten biletyspaikka. Baareja on paljon ja noita bilelaivoja. Ei paras vaihtoehto rauhallista rantalomaa hakeville. Kallistahan tuolla on esim. turkkiin verrattuna.

    • vielä17vuotias

      me ollaan kavereiden kanssa lähdössä ayia napaan ja mietittiin onko kellään kokemuksia jostain green bungalow hotellista? onko millaiset ikärajat saako vielä 17 vuotias ostettua tupakkaa ja juomista vai kyseleekö paljon henkkareita ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe