samsung galaxy trend plus!

apuatarvitseva

Ei voi muuta sanoa kuin voi helvetti! Laitoin eilen puhelimeeni suojakoodin, ja olen aina käyttänyt samaa joka puhelimessaa. Ja piti myös pistää kahteen kertaan että varmasti oikein! Ja nyt tämä puhelin väittää ettei mene oikein. Olen yrittäny ainaki jo tuhat kertaa! Saanko mistään mitään koodia vai joudunko tosiaan menemään liikkeeseen maksamaan siitä että saan suojakoodini avattua. Otin jo sim kortin pois ja katsoin jos olisi auttanut, mutta ei...

52

3772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • apuatarvitaeva

        Mitä tuo hard reset tarkoittaa? Onko se hyvä vai huono? Ei kai se ole semmoinen että aivn kaikki katoaa puhelimest...


    • Se palauttaa puhelimen tehdasasetuksille poistaen kaikki omat tiedostot/asennetut sovellukset.

      Näissä tilanteissa tämä on usein ainut kotikonsti.

    • Koirankarva0

      Ettisin itelle puhelinta ja ajattelin Samsung Galaxy Trend Plussaa mut ois vaan sellanen ongelma että olen ettinyt joka paikasta onko siinä etukameraa, mutta ei ole selvinny... Tietäisitkös sää vapunen kun näytät tietävän kaiken :D

      • suuri tietäjä

        juu,siinä on etukamera


    • vapunen
    • halpajahyväpuhelin

      On etukamera. Hyvä puhelin muutenkin ja paremmat benchmark pisteet kun s2plussassa. Suosittelen tätä puhelinta.

      • onnellinen:)ihanahanigga

        Juu, tässä on etukamera :) nopeempi suoritin kun s3 minissä, ja käyttis uudempi. On ollut sekä s3 mini ja trend plus. Trend plus on parempi ja näkyy käytössä. Aika lailla samanlaisii.trend plussassa on parempi akku muute


      • eivittttttu

        todella hyvä juu on ollu pari kuukautta, normi käytössä, tippunu psri kertaa ja nyt sammuilee eikä käynnisty


    • TrendPlus

      Onko Trend Plussan paketissa nappikuulokkeet?

    • 18+10
    • Ja yleensäkin mukana tulevat kuulokkeety eivät ole äänenlaadultaan hyvät joten kannattaa suoraan ostaa paremmat.

    • hyvä ze on

      Miksi pitää ostaa Samsung Galaxy Trend Plus?
      Vain kymmenen euroa lisää ja Elisa Shopitista saa mukaan
      ZTE Blade Q puhelimen.
      Vakiona laadukkaat kuulokkeet, taajuuskorjaimella varustettu
      musiikkisoitin, 1.3 GHz tuplaydinprosessori, etu- ja takakamera,
      kamerassa HRD kuvaus, kamerassa myös mekaaninen laukaisu, LED-salama, tehokas 1800 mAh akku,
      kestävä jämäkkä rakenne (paino 150 g).
      todella selkeä 4.5 tuuman näyttö, selkeä ääninen ja helppokäyttöinen FM-radio, näppärästi näyttöä rikkomatta
      irroitettava takakansi ja monta muuta hienoa ominaisuutta
      jotka tekevät uudesta Zetukasta järkivalinnan.
      Vakiona myös Android 4.2.2 käyttöjärjestelmä joka toimii
      Zte:ssä odella nopeasti ja takkuilematta.


      Musakone:

      http://aijaa.com/ceKXNq

      • ze ziitä

        Yleensä tuo hokema, etteivät puhelimen mukana tulevat
        kuulokkeet ole äänenlaadultaan hyvät, ei alkuunkaan
        paikkaansa.
        Äänen laadun mittaaminen pelkällä korvakuulolla on enemmin
        mielipide kuin mittari.
        Monta kertaa tullut huomanneeksi ne puhelimen alkuperäiset
        kuulokkeet parhaimmiksi äänen toistajaksi kyseiseen puhelimeen,
        ainakin Nokia puhelimissa ja tuossa viimeisimmässä Zte luurissa
        näin on ollut.


    • Pitää usein paikkaansa.

      Kokemuksia on nimittäin ne vastaan paremmat kuulokkeet.

      • lizää muzaa

        Myös kokemusta.
        Hyvin usein pelkän laadukkaan merkin ja maineen perusteella ostetut kuulokkeet eivät vastaa alkuunkaan odotuksia kun ne liittää omaan puhelimeen.
        Samat laadukkaat kuulokeet kun kuulostavat aivan laaduttomilta
        joissakin luureissa.
        Voi olla, että LG ja Samsung puhelimissa on huonot
        kuulokkeet vakiona, tai ei ollenkaan kuulokkeita mukana.

        Ainakin Samsung Galaxy Trend toisti musiikin todella heikosti
        laadukkailla kuulokkeilla, eli Trendin äänilähdöstä puuttui potku.
        Samoilla kuulokkeilla musiikin kuuntelu Nokia Lumia 520 puhelimen soittimesta on kuin live konserttia kuuntelisi.

        Eli kyllä äänilähdeellä on suurin merkitys.


    • Mutta niin on myös kuulokkeilla ja biisin laadulla.

    • instagramin käyttäjä

      Hei! Olen tässä nyt trend plussaa hankkimassa ja haluaisin tietää saako siihen Instagramin? Olen lukenut ettei saa, mutta haluan vielä varmistaa:)

    • kyllä toki

      Saa tottakai. Siihen saa kaikki ne sovellukset kuin muihinkin android puhrlimiin play kaupasta

    • Ei välttämättä saa aivan kaikkea mutta suurimman osan kyllä.

    • haloooooooodjd

      Kyllä saa kaikki. Mutta joidenkin suurien pelien kanssa voi olla että tallennustila ei riitä

    • Ei saa kaikkia.

    • öööööööö.........

      mikä näistä on paras: trend plus, s3 mini vai ZTE blade Q?

    • hmmmm

      mistä saa halvimmalla core plussan?

    • en tiiä

      tietääkö kukaan mitään luotettavia ulkomaalaisia nettikauppoja mistä saa halvalla kännyköitä?

    • en tiiä

      t???????????????????? vastatkaa??????????????????? jos tiedätte?

    • Ebay, Amazon ym. Niissä vaan pitää katsoa operaattori lukitus hommat ja taajuudet myyjän tähtimerkinnät/kommentit.

    • en tiiä

      noissa kaupoissa oli aika kaalliita puhelimia... muita ehdotuksia??

      • niitä riittää

        Onhan suomalaisissa kaupoissakin halpoja ja kalliita puhelimia. Riippuu hyvin paljon mallista tuo hinta. Onko sulla mielessä joku tietty malli?


    • en tiiä

      haluaisin samsung galaxy core plussan mutta suomalaisissa kaupoissa halvin hinta on core plussaa ainakin minun etsintäni mukaan 149e

      • melissa23

        ostin gigantista viime viikola 124 e


    • Suomesta ostaisin ellei sitten EU maasta löydy toimituskuluineen selkeästi halvemmalla.

    • en tiiä

      no tiedättekö esim ruotsalaisia nettikauppoja tai joitain a eu kauppoja???

      • en tiiä

        ja onko trend plussassa mitään parempaa kuin core plussassa?


    • vapunen

      Etsin ja samaa hintaluokkaan näyttää olevan esim Amazolla.

    • en tiiä

      mutta onko trend plusassa mitään parempaa kuin core plussassa???

    • Core plus mallissa on suurempi näyttö ja suurempi akku.

      • puhelimen kans tunaroiva

        Mulla on ongelma ku mä ostin ton trend plussan ja mun play kauppa ei toiminu niin otin sen pois päältä ja sit sen pikakuvake hävis enkä läydä sitä mistää :-D joten voisko joku kertoo miten mä saan sen takasiii :-D:-D


      • Core Plussan ostajan tut

        Öhöm, nykyhinnat laskien trend plus on todellakin järkevämpi valinta kuin core plus, coressa on vain 0.5 tuumaa isompi näyttö ja "Ehkä" parempi akku, mutta 70-80€ enemmän hintaa riippuen kaupasta


    • Katso sovellusten hallinnasta.

      • puhelimen kans tunaroiva

        Joo siis sielä lukee et play kauppa on käytös mä en vaan pääse sinne millään ku se pikakuvake katos:-D


    • ärsyyntynyt

      Mietin tässä että onko minun trend plussassa jokin vika? Koska tuntuu ettei mitkään kuulokkeet toimi. Kuuluu vain surinaa, joskus toisesta kuulokkeesta kuuluu ja toisesta surisee. Oisko joku tietonen et onko tää minun laite viallinen vai pitääkö tähän ollan jonkun tietyn merkkiset huippukuulokkeet...

    • Todennäköisesti on viallinen sillä sen kuulokepaikka on standardi eli siihen käy melkein kaikki siihen sopivat kuulokkeet.

    • ärsyyntynyt

      Okei. No onneks on vielä takuuta kun ei ole toi känny ollu kun päälle kuukauden mulla. Mahtaakohan mennä takuuseen tai jtn, pitäis varmaa selvittää:/

    • Todennäköisesti menee jos vika ei ole itse aiheutettu.

    • ärsyyntynyt

      Okei no en oo ainakaa itseni mielestä sitä kyl aiheuttanu. Nyt pitäis tietää et mihin lähettää tää puhelin tai jtn. Sinne mistä täää on tilattu vai johonkin samsung paikkaan vai minne, onko tietoo?

    • Jos tilauspainna on kivijalkaliike ( Eli fyysinen) niin veisin sen sinne. Jos taas nettikauppa niin ottaisin sinne yhteyttä.

    • HRA.EPÄTIETÄVÄ

      Miten tän kännykän voi palauttaa tehdas asetuksille!?

    • Varmuuskopioi ja palauta kohdasta.

    • halpis puhelimet

      Itselläni oli trend plus yhden viikon ja ostin sen jälkeen LG G3

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe