Kokemuksia Koiraterapia Vitosta?

Koiralleapua

12

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dbujaneljämuuta

      Tällä hetkellä pöljä toimii lapinjärvellä ja juuri sain tietää että yksi hoidettava koira taas kateissa. Ikinä en omia koiria hänelle veisi ja niitä sentään viisi ja kaikki koulutettuja.

      • ????????????????????

        No ei kai sinun tarvisikaan viedä, jos omat koirasi ovat hanskassa. Oishan tuota voinut asiallisemminkin vastata kun aloittaja kysyi kokemuksia. Sinä tarjoat huhupuhetta ja nimittelyä ilman perusteluja. Netissä on kivaa trollata nimettömänä, eikös olekin?


    • VOI ELÄMÄN KEVÄT

      Häneltä karannut koulutettavana oleva koira,remmi perässä....k.o. koira on yrittänyt käydä täällä koirien kimppuun,siis asun samassa kaupungissa missä ko koira ja omistaja,piikille se koira kuuluisi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Miksi otta koiran,jos ei itse osaa/jaksa kouluttaa?????

      • kristina79

        voi elämän kevät:

        olen karanneen koiran omistaja ja missä kaupungissa koira on käynyt toisien koirien kimppuun? olen huolissani joten jos sulla on lisätietoa mun koirasta niin laitathan mulle siitä ystävällisesti tietoa? meidän koira ei koskaan ole käynyt kenenkään kimppuun ennen kouluttajalle menoa joten onkohan sama koira edes kyseessä? ja tottakai itse koiraani olen kouluttanut mutta se ei ole riittänyt siksi hainkin apua.terv kristina lindman 0409684389


      • Meppana61

        Kuka sulle tuommosta sontaa on kertonut???? Ko. koira ei ikinä ole käynyt kenenkään toisen koiran kimppuun, saati ihmisen, eikö ole kiva huudella nimimerkin takaa, tuu sanomaan nuo mainitsemasi asiat päin naamaa, onkohan susta siihen!!!!!


    • mukamaskouluttaja

      Ei ole kuulunut kovin hyvää. Tuttuni antoi koiran hänelle pidemmäksi aikaa "koulutettavaksi". Koiran käytös pahentui näkyvästi ja tuttuni juoksi monellakin kouluttajalla.

    • metsätollo

      Jotain homekoira toimintaa näyttää myös olevan. Tiedä sitten millä menestyksellä. Jos kuitenkin koulutettavat koirat karkailevat kouluttajalta kuten olen ymmärtänyt ylläolevista viesteistä niin ei kyllä tulisi mieleen lähteä kokeilemaan. Eikös tämä vito ollut kadoksissakin joku aika sitten? Ihan kuin olisin nähnyt iltalehdessä tai jossain muussa lehdessä jonkun jutunkin.

      • kalastajarapu

    • parantaa...voi

      En ole tyytyväinen hänen koulutustapoihinsa.

    • vanhanaikainen

      Tunnen hänen luona käyneitä ja ei olleet tyytyväisiä. Itsellä ei asiakaskokemuksia.

    • mikämeisinki

      Onko kaveri vielä hengissä? Alibin palstoilla oli juttua et kadonnu...

    • keskuudestapoistunutko

      Aika hiljaiseloa on viettänyt. Kotisivua ei ole ja facebook sivutkin kuolleita. Liekkö enää edes tyyppi hengissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe