Ikuiset punaiset näpyt ja bikiniraja!

Jey*

Heips vaan! Taas tätä samaa, mutta kun aina höyläilen bikinirajojani ihan höylällä vain. Ja sitten tulee ikäviä punasia näppyjä. Kaikenmaailman rasvat kokeiltu - ei oo auttanu. Sitten kun vähän vaalentuu (karvat alkaa kasvaa), niin eikun uudestaan ajo ja taas sama rumba...

Onko muilla samoja ongelmia, eli näpyt taikka karvat?! Törkiän näköistähän tuo on.. Ja vielä kun on niin herkkä iho, niin pelkään mitään vahausta kokeilla...

Apuva!

21

13464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeeJee

      Hei!
      Mulla on just sama ongelma! En enää tiiä mitä tekisin. Monet sanoo että kannattais nyppiä pinseteillä ja oon yrittäny sitäkin mutta aina paikat on samannäköset. Ootko koittanut sitä sinkkivoidetta vai mitä se nyt oli?
      Toivottavasti joku osais antaa neuvoja!

      • ...

        itselläni ongelma häipyi, kun aloin nyppimään kaikki karvani. kipuun kyllä tottuu.


      • ihmettelijä
        ... kirjoitti:

        itselläni ongelma häipyi, kun aloin nyppimään kaikki karvani. kipuun kyllä tottuu.

        jos nyppii kaikki yksitellen, eikö siinnä jo mene ikä ja terveys? eihän ne edes kauhean kauan pysy poissa??


      • Tikku
        ihmettelijä kirjoitti:

        jos nyppii kaikki yksitellen, eikö siinnä jo mene ikä ja terveys? eihän ne edes kauhean kauan pysy poissa??

        Kyllä siinä yhden arki-illan saa kulumaan sohvalla pinsettien kanssa. Hyvä valaistus, sellanen kylmälaukkuun tarkoitettu cooleri jäädyttämään bikinialuetta ja telkkarista ohjelmaa jota voi kuunnella, katselusta kun ei tule mitään..

        Pysyy varmaan yhtä kauan poissa kuin epilaattorilla, sama tekniikkahan siinä toistuu.. itse nypin (vain reunat ja meni 2 tuntia) reilu viikko sitten eikä vielä ole tietoakaan uudelleenkasvamisesta. Sheivaan loput joita en jaksa nyppiä ja siitä tuleekin ne kutisevat ja epäseksikkäät näppylät. Pinsettinyppiminen ei satu enää kymmenennen karvan jälkeen, ja kuten sanottu ihon turruttaminen kylmällä auttaa.

        Niskat ja silmät siinä on kovilla kyllä... :)


      • Anonyymi

    • kokenut

      Minä olen ainakin täällä Turussa käynyt kosmetologilla, joka ottaa ne pois sähköpinsetíllä. Karva kasvaa kuulemma kolmessa jaksossa ja ne karvat jotka poistetaan, eivät ole niitä jotka jo viikon parin päästä putkahtavat esiin. Aloitin vuosi sitten kesällä ja tänä kesänä sain ensi kertaa nauttia siististä bikinirajasta ilman näppyjä ja punoistusta. Karvan kasvusta johtuen vaatii säännöllistä käyntiä ja karvan kasvu on kyllä rauhoittunut, oli aikaa miettiä muutakin kuin karvoja ;).
      Hinta oli 40 egee tunti ja alussa mulla ainakin meni tuo tunti mutta sitten riitti vähempikin ja hintakin oli halvempi.

    • liena

      Oletko kuullut valoimpulssihoidosta? sillä pääsee huolettomasti eroon bikinirajakarvoista. Se on sarja hoito ja voi joutua käymään jopa 4-6 kertaa mutta sitten uusi kesä koittaisi ilman karvoja.
      TopKat maahantuo Derma Clear-konetta mikä on mullakin hoitolassani.Soita vaikka maahantuojalle ja kysy onko sun paikkakunnalla ketään joka voisi auttaa..

      • ei ihan varaa...

        Valoimpulssihoidolla odotetaan tuloksia, voi kun joku tulisi ja kertoisi hyvistä kokemuksista. Mutta monelle esteenä on tämä hinta!! Eräs nuori nainen tilasi ajan ja hänen reitensä ja säärensä maksoivat, siis 4 x 100€ ja päälle toivotus tulla uudelleen. 6-viikon päästä eivät karvat olleetkaan pudonneet mutta hän oli 400€ köyhempi. Se on myös hyvä tietää, tulos on kysymäni mukaan 50-70prosentin luokkaa, hidastuuko karvan kasvu vai ei. Rikkaille tämä on ihan hyvä juttu.


      • sitten uskallan..

        Jos valoimpulssihoidolla lähtee karvat jo vuoden sisällä, miksei missään kukaan tule kertomaan ilouutista:karvani eivät enää kasva?!
        Annat kuvan kuin tämä olisi pelastus, lupaatko satavarmasti, että seuraava "kesä koittaa ilman karvoja?" Jos näin teet, voit myös luvata saavani rahat takaisin, jos puheesi ei pidäkään?
        Oma tuttavapiirini on tullut kyllä köyhemmäksi mutta ei karvattomammaksi.


      • tinttii
        sitten uskallan.. kirjoitti:

        Jos valoimpulssihoidolla lähtee karvat jo vuoden sisällä, miksei missään kukaan tule kertomaan ilouutista:karvani eivät enää kasva?!
        Annat kuvan kuin tämä olisi pelastus, lupaatko satavarmasti, että seuraava "kesä koittaa ilman karvoja?" Jos näin teet, voit myös luvata saavani rahat takaisin, jos puheesi ei pidäkään?
        Oma tuttavapiirini on tullut kyllä köyhemmäksi mutta ei karvattomammaksi.

        Epilux hoito on aivan loistava. Olen aina kärsinyt karvaisuudesta (vahvoja ja tummia) hormonihäiriön vuoksi. Tai punaisista näppylöistä karvanajon jälkeen. vuosiin en ole kehdannut mennä rannalle vaivani vuoksi... Olen kerran vasta käynyt Epilux hoidossa poistamassa bikinirajan karvat (200e) ensi viikolla on kulunut 6 viikkoa ja uusi aika on varattu. n.60 % karvoista on jo lähtenyt, joten maksan mielelläni tuon hinnan muutaman kerran, vaikka huonoa palkkaa saankin. Sitäpaitsi cityshopparikortilla saan toisen kerran ilmaiseksi...säästyy 200 e=)


      • kukka
        tinttii kirjoitti:

        Epilux hoito on aivan loistava. Olen aina kärsinyt karvaisuudesta (vahvoja ja tummia) hormonihäiriön vuoksi. Tai punaisista näppylöistä karvanajon jälkeen. vuosiin en ole kehdannut mennä rannalle vaivani vuoksi... Olen kerran vasta käynyt Epilux hoidossa poistamassa bikinirajan karvat (200e) ensi viikolla on kulunut 6 viikkoa ja uusi aika on varattu. n.60 % karvoista on jo lähtenyt, joten maksan mielelläni tuon hinnan muutaman kerran, vaikka huonoa palkkaa saankin. Sitäpaitsi cityshopparikortilla saan toisen kerran ilmaiseksi...säästyy 200 e=)

        tohdinko kysäistä missä paikassa olet käynyt? itselläni ei kovasti tietoa ainakaan missä täällä helsingissä voisi mennä. luuletko tehoavan myös huulikarvoihin, sillä ne ovat tällä hetkellä ykkösmurheeni.

        kiitos jo etukäteen vastauksesta


      • järki-ihminen
        tinttii kirjoitti:

        Epilux hoito on aivan loistava. Olen aina kärsinyt karvaisuudesta (vahvoja ja tummia) hormonihäiriön vuoksi. Tai punaisista näppylöistä karvanajon jälkeen. vuosiin en ole kehdannut mennä rannalle vaivani vuoksi... Olen kerran vasta käynyt Epilux hoidossa poistamassa bikinirajan karvat (200e) ensi viikolla on kulunut 6 viikkoa ja uusi aika on varattu. n.60 % karvoista on jo lähtenyt, joten maksan mielelläni tuon hinnan muutaman kerran, vaikka huonoa palkkaa saankin. Sitäpaitsi cityshopparikortilla saan toisen kerran ilmaiseksi...säästyy 200 e=)

        kuulostaa jonkun pikkufirman mainokselta "vuosiin en kehdannut mennä rannalle", pah ja paskat, kukaan oikea nainen ei NOIN paljon kärsi vaivastaan, tiesitkös että on olemassa sellasia bikineitä ja uikkareita, jossa enemmän lahjetta. kuka tahansa OIKEA ihminen sen tietäisi. mä en ainkaan usko sua paskan vertaa.


      • karvatonna olen ma
        järki-ihminen kirjoitti:

        kuulostaa jonkun pikkufirman mainokselta "vuosiin en kehdannut mennä rannalle", pah ja paskat, kukaan oikea nainen ei NOIN paljon kärsi vaivastaan, tiesitkös että on olemassa sellasia bikineitä ja uikkareita, jossa enemmän lahjetta. kuka tahansa OIKEA ihminen sen tietäisi. mä en ainkaan usko sua paskan vertaa.

        Kuulehan "järki-ihminen" sulla ei ilmeisesti ole tietoakaan kuinka suuri karvoitusongelma voi olla...Vahvat musta karvat bikinirajassa ja reisissä ON este mennä rannalle...


      • Tinttiii
        kukka kirjoitti:

        tohdinko kysäistä missä paikassa olet käynyt? itselläni ei kovasti tietoa ainakaan missä täällä helsingissä voisi mennä. luuletko tehoavan myös huulikarvoihin, sillä ne ovat tällä hetkellä ykkösmurheeni.

        kiitos jo etukäteen vastauksesta

        Eila Hellgren -kauneushoitola on paikka missä käyn. kannattaa oikeesti käyttää se city shopparikortti alennus. Eka keta (bikinirajasta) maksaa n.150 -200 e ja toisen kerran saa siis ilmaiseksi.
        Hoito tehoaa parhaiten mustan juuren omaaviin ihokarvoihin, joten jos huulikarvasi ovat hentoja ja vaaleita kannattaa kysyä kosmetologilta tepsiikö. En ole siin suuri asiantuntija.


      • saatuscha
        karvatonna olen ma kirjoitti:

        Kuulehan "järki-ihminen" sulla ei ilmeisesti ole tietoakaan kuinka suuri karvoitusongelma voi olla...Vahvat musta karvat bikinirajassa ja reisissä ON este mennä rannalle...

        laita ne vitun boxerit ja lakkaa hermoomasta. palaa pinna ku ihmiset hermoo jostain "hei mul on kasvanu yx pillunkarva toho"heh hah hih hih!!!
        se epilaattori käyttöön vaan. kyl se sattuu mut lähteepä ainaki. niinhän sitä sanotaan, et kauneudesta täytyy aina vähä kärsiä. kaippa tuo sama pätee tohon alavärkkiinkin. niin juu...ÄLÄ MEE RANNALLE JOS VITUTTAA!


    • pksn-hki

      > kun aina höyläilen bikinirajojani ihan höylällä vain. Ja sitten tulee ikäviä punasia näppyjä.<
      PKSN> Perusasiaon että ajo tehdään pestyyn puhtaaseen ihoon ja vaikka saunomisen tai kuuman suihkun yhteydessä. Toinen tärkeä asia on että terä on todella terävä, se poistaa kerralla eikä tarvitse toistamiseen vedellä samaa paikkaa.
      Kolmas on myös tärkeä, käytetään rasvaa mutta vasta viilentyneeseen ihoon, ei kuumaan.

      > herkkä iho, niin pelkään mitään vahausta kokeilla<
      PKSN> Herkälle iholle sopii hyvin myös epilointi ja juuri sellaisella koneella joka ajaa pinnalta eikä nypi. Patteri käyttöisessä versiossa voi käyttää ajogeeliä.

    • saatuscha

      se epilaattori on hyvä bikinirajaan vaikka sattuukin. ei noi hoidot oo mistään kotosin. rahaa palaa ja saa toivoo ja odotella muutoksia jonku vuoden kax. joopa joo. jos ny yx karva jossain on ni laittaa sit sporttisemman uikkarimallin. toppi ja boxerit. vai tartteex aina persettä näyttää siä rannal stringit jalas?´tää viesti ny niille jotka hermoo sitä bikinirajaansa!!!!!!!!!!!!!!!!

    • jenna

      Minulla oli sama ongelma, siis iho ärtyi ajelun jälkeen ja tuli niitä rumia näppyjä. Sitten löysin ratkaisun ja tässäpä teille kaikille posliineille kullanarvoinen vinkki: natusanin sinkkivoide!
      Kumpa olisin hoksannut tuon aikaisemmin, niin olisin säästynyt monelta murheelta.

      Siispä ruokakaupan lastentarvikeosastolle ja sinkkivoide mukaan. Hintakin alle 4e. Sitä kun levittää ajelun jälkeen, niin iho pysyy kunnossa. Olkaa hyvä.

    • Satu

      Tuohon auttaa siis minulla ainakin perus talkki, jos olet herkkähipiäinen, osta vauvantalkkia, hajustamaton jne. Rasvat ei auta p*skaakaan.

    • Karvahirviö

      "Laita lahkeellinen bikinin alaosa, niin ei näy karvat." Noin pitkiä lahkeita ei ole kuin miesten uimashortseissa, että minun alapääkarvoitus olisi varmasti peitossa. Ei ihmiset ole ihan idiootteja, ja yleensä nämä harmittelijat ovat miettineet asian poikki ja puhki moneen kertaan. Onnea vaan niille, joiden karvat ovat hentoja ja vähäisiä oikeassa paikassa.

    • Mulla autto paljon se, että aloin ajelemaan myötäkarvaan. Tulos ei oo ihan yhtä tarkka, mutta silti parempi kun ei tuu niin rumia näppyjä. Ja jostain syystä se auttaa että ajaa säännöllisesti, jo 4-5 päivän tauon jälkeen tulee paljon helpommin näppyjä. Yleensä ajelen joka kolmas päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe