antakaa mun syrjäytyy rauhas!

nuori ja syrjäytynyt

Ei saa nykyaikan edes syrjäytyy rauhas.. kaikenmaailman nuorisotakuu ja muuta paskaa tullut. Pian kai tulee tuo osallistava sosiaaliturva niin ei saa saatana enää edes syrjäytyä vaan joutuu orjaksi joka vielä onpahempi juttu kun syrjäytyminen. Antakaa mun syrjäytyy... Haluun olla syrjäytynyt

17

689

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori ja syrjäytynyt

      En voi mennä töihin ja en voi mennä opiskelemaa. Ai miks no siks ku MÄ OON SYRJÄYTYNYT

    • pummeilta tuet pois

      Syrjäydy vaan mutta älä meidän veronmaksajien rahoilla..

      • syyrjäytetty

        no kenes verorahoilla mää sit syyrjäydyn? enkä oo mikään pummi ku oon syyrjäytynyt. ja ooon niin syyrjäytynyt et en voi mennä duunii tai en voi kouluttautuu. en voi tehdä mitää muutakun valittaa suomi24 palstal mun kohtaloo mikä ei ole mun vika tietenkää vaan paskan yhteiskunnan syytä. mut on syyrjäytetty. nyt ei voi muutaku kerjää sossusta ilmast rahhoo kun mut on syyrjäytetty.


      • minä
        syyrjäytetty kirjoitti:

        no kenes verorahoilla mää sit syyrjäydyn? enkä oo mikään pummi ku oon syyrjäytynyt. ja ooon niin syyrjäytynyt et en voi mennä duunii tai en voi kouluttautuu. en voi tehdä mitää muutakun valittaa suomi24 palstal mun kohtaloo mikä ei ole mun vika tietenkää vaan paskan yhteiskunnan syytä. mut on syyrjäytetty. nyt ei voi muutaku kerjää sossusta ilmast rahhoo kun mut on syyrjäytetty.

        No se kouluttamattomuus näkyy kyllä tuosta sinun tekstistäsi... x0


      • moon syrjäytyny

        Määkin oon syrjäytyny ja määhän maksan veroja korvauksista 20rossaa eli paljo enemmä ku moni tyässä käyvä meikäläisethä teitä tyäskäyviä pithää pystys


      • ja mää
        moon syrjäytyny kirjoitti:

        Määkin oon syrjäytyny ja määhän maksan veroja korvauksista 20rossaa eli paljo enemmä ku moni tyässä käyvä meikäläisethä teitä tyäskäyviä pithää pystys

        Ja mää on syrjäytyny nyt meitä on jo monta syrjäytynyttä viläköhän löytyy syrjäytyneitä


    • osa-aika-ajattelija

      Aivan vapaastihan kymmenet tuhannet on syrjäytetty. Ja saavat olla oman onnensa nojalla, yksin nälässä asunnotta .....

      Nurisotakuu tehokkuus on huima varmaan alle 5% onnistuu sille anntusta tehtävästä. PKS olevat oppilaitokset olisivat kykeneviä parempaan mutta haluttomia ja käytännössä kyvyttömiä. Tosiasiassa ei syrjäytettyjä edes haluta oppil. koska syrjäytetyt on hankalia, oppilaitos lässyttäöä haastteellisia.

      Syrjäyttäminen alkoi jo peruskoulussa, joillain jo eskarissa. Ei alkanut viime kuussa.
      Voi meitä miesparkoja, valtaosa on miehiä.

      • syrjääntynyt

        Niimpä... varmaa 90% syrjäytyneist on miehii. Miten nainen voi ees syrjäytyy


    • Oon ketjunaloittajan puolella! VAHVASTI. Muut saa...

    • yrittäjä

      Sinun tuskasi on ymmärrettävää. Ikävä puoli asiassa on se, että yhteiskunta maksaa sinun syrjäytymisesi. Sinun kaltaisia syrjäytyneitä on todella paljon ja se maksaa yhteiskunnalle TODELLA PALJON!! Onko sinusta oikein, että jonkun muun täytyy käydä töissä maksaakseen sinun elämisesi, sillä jokuhan sen rahan tienaa, jolla sinäkin elät.

      Jos syrjäydyt ihan omilla rahoilla, niin ei siihen kukaan puutu. Eikö olisi reilua, että sinäkin antaisit jonkinlaisen panoksen tähän yhteiskuntaan?

      • syrjäytetty

        Kyllä yhteiskunnan tehtävä on elättää ne jotka eivät pysty itseään elättää. Ei ketään ole oikein heitteille jättää. Vai onko se parempi sitten että syrjäytyneet elättää itsensä rikollisin keinoin? Siinähä niitä kuluja vasta syntyykin. Ja itsehän en orjaks rupea ja en ala tekee euron tunti palkal töitä.


      • ....
        syrjäytetty kirjoitti:

        Kyllä yhteiskunnan tehtävä on elättää ne jotka eivät pysty itseään elättää. Ei ketään ole oikein heitteille jättää. Vai onko se parempi sitten että syrjäytyneet elättää itsensä rikollisin keinoin? Siinähä niitä kuluja vasta syntyykin. Ja itsehän en orjaks rupea ja en ala tekee euron tunti palkal töitä.

        Kunnolla liksaa pitää saada tai en rupea töitä tekee.


    • huoooooh

      Mitä vitun rikkait porvaripaskiaisii tääl inisee jostain vitun verorahoista. Vaihetaa paikkoi, ota sä mun paniikkihäiriö joka estää ovest ulos astumisen, mä voin ottaa sun duunin ja hemmotellun menneisyytes. Nii ja kilpirauhasen vajaatoiminta jne. Varmaan pärjäisit päivääkää mun kengissä. Ja täytyy olla vittu miljonääri jos on varaa vikistä verorahoist, tuskin sä niitä niin paljoa makselet saaaaaaatana!

      • olet oikeassa

        Suurin osa rikkaista on juuri noita kusipää porvaripaskiksia. Todellisuudentajua ei ole ikinä kehittynyt heille päähän empatiasta puhumattakaan. Sitten kun kasvualustana on toiminut hopeinen ämpäri, niin ihmisestä kasvaa kiusaaja.


    • stysnmtrm

      sitähän se. kun kokoomus vallassa niin ihmisiä pakotetaan vaikka mihin. totuus on että tt korvaukset on viimeinen keino pitää porukka hengissä ennen seuraavaa työpaikkaa. ne kuuluvat kaikille suomen kansalaisille ja estävät uuden piika/ torppariyhteiskunnan syntymisen. automatisoitumisen ja yritysten joukkopaon takia sekä viron ja muiden maahan tulon takia työmarkkinat ovat vääristyneet. veroja kiristetään ja porukkaa tennaroidaan kilometritehtaalle 90 luvun lamaa suuremmalla volyymillä. mutta tämähän on vain taantuma.

      • Anonyymi

        Toimeentulotukia pitää leikata, jotta työhalut kasvavat.
        Ammatittomien loisien koulutus pakolliseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe