Hammaslääkäri Kuopiosta

Apuva, apuva

Kuka neuvois hyvän ja no jaa edullisenkin? naispuolisen hammaslääkärin Kuopiosta. Pelkään hammaslääkärillä käyntiä yli kaiken, mutta pakko käydä joskus sielläkin. Auttaisko esim. jonkin särkylääkkeen ottaminen ennen toimenpidettä mahdollisiin kipuihin? Onko olemassa konsteja vähentää jännitystä???

26

7417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwegwegewg

      Miksi nainen? Eihän sukupuolella ole mitään väliä? Vai onko?

    • Hammaspeikko.

      Kipuihin auttaa kun pyytää puudutuksen. Itse pyydän AINA. Ei se sen kummempaa.

    • Eki-

      Semmoinen kun Leena Meriläinen keskustassa on hyvä.

    • yks parhaista
    • k.k1

      Suosittelen lämpimästi Leena Meriläistä.

    • Suositus

      Olen käynyt Riitta Vatasen potilaana jo kymmenisen vuotta ja suosittelen todella. Ystävällistä palvelua.

      • hermotmenijo

        Minulle tuo "ystävällinen palvelu" ei ole se tärkein kriteeri.
        Itse etsin tällä hetkellä lääkäriä, joka on taitava ja kärsivällinen. Nyt on pakko vaihtaa, kun nykyinen ei osaa ensinnäkään tehdä juurihoitoja lainkaan. Ei osaa myöskään (uskalla) poistaa hampaita. Paikkauskin on niin huonoa, että vähintään kerran vuodessa saa uusia lohjenneita. Joskus parissa viikossa jouduttu uusimaan huonon, hutiloidun työn vuoksi.
        Ja mikä inhottavinta, niin vähäisenkin paikkauksen jälkeen hammaslanka takkuilee putsatessa. Eihän se sitten ihme, jos jo paikatkin lohkeilee.
        APUA siis mullekin. Aivan sama mies tai nainen, mutta taitava pitäis löytyä.
        Kiittäen.


      • vuosien kokemus
        hermotmenijo kirjoitti:

        Minulle tuo "ystävällinen palvelu" ei ole se tärkein kriteeri.
        Itse etsin tällä hetkellä lääkäriä, joka on taitava ja kärsivällinen. Nyt on pakko vaihtaa, kun nykyinen ei osaa ensinnäkään tehdä juurihoitoja lainkaan. Ei osaa myöskään (uskalla) poistaa hampaita. Paikkauskin on niin huonoa, että vähintään kerran vuodessa saa uusia lohjenneita. Joskus parissa viikossa jouduttu uusimaan huonon, hutiloidun työn vuoksi.
        Ja mikä inhottavinta, niin vähäisenkin paikkauksen jälkeen hammaslanka takkuilee putsatessa. Eihän se sitten ihme, jos jo paikatkin lohkeilee.
        APUA siis mullekin. Aivan sama mies tai nainen, mutta taitava pitäis löytyä.
        Kiittäen.

        Riitta Vataseen pätee kärsivällinen ja taitava. Ei ole ollut moittimista. Plussana ystävällisyys ja hyväntuulisuus.


    • Kysyvä ei tieltä eks

      Kuule, juurihoitoihin jos on menty niin silloin ollaan jo hävitty sota - kyllä ne hampaat pitäisi jotakuinkin yrittää hoitaa itsekin ettei noin huonoon jamaan mene. Suosittelen kovaa hoitoa, kunnon satsaus kerralla hyvään lekuriin joka tarpeen mukaan ei arastele vetää tynkiä veks jos on tarvis. Fyffeä joudut vähän pulittamaan mutta mitäs olet mennyt hampaitas sössimään piloille.

    • hampis

      Oulussa on käytössä tohtorille.fi niminen palvelu, varasin itse sieltä viikonloppuna ajan. Saisivat tuoda tännekin sen.

    • risto18
      • sini1000

    • tuleva hampihoitsu

      Sovi lääkärin kanssa ennakkoon, että antaa diapamin. Sinun täytyy tulla saattajan kanssa lääkärille, autoa ei saa ajaa jos tuon napin otat. Se on otettava tuntia ennen toimenpidettä. Vaihtoehtoisesti voit pyytää ennen puudutuspiikkiä pintapuudutteen, se on voidetta joka levitetään pistoalueelle. Näin et tunne sitä piikkiä juuri ollenkaan. Joku lääkäri saattaa myös suostua siihen ettei tuolia lasketa alas, jos pelottaa...

    • eveliina12

      Viiskulmasta ei saa ainakaan kuittia josta näkisi mitä tehty

    • ei pelota

      Viime perjantaiaamuna jä käytännössä koko etuhammas jäi leipään kiinni aamukahvilla joten päivä alkoi mahdollimman huonosti. Onneksi ei ollut kipuja kun juurihoito tuohon hampaaseen oli tehty. Positiivinen ylläty odotti myös teveyskeskuksen päivystyksessä jonne sain ajan ennen puolta päivää. Päivystäjä oli ripeäotteinen ja näppäräsorminen espanjatar joka laittoi hampaan kuntoon alle puolessa tunnissa, hintakin oli alle 50€.

      Minulla on oma konsti tuohon hammaslääkäripelkoon. Aikoinaan viisaudenhampaat oli tosi hankalia poistaa, alhaalta joutui leikkaamaan molemmat. Nyt ajattelen aina hammaslääkärissä ettei tämä nyt läheskään niin paha juttu ole, eikä se olekkaan. Ja muutenkin on monesta pahasta selvitty kun on ollut pai kertaa jalka poikki ja 5 kertaa olen ollut leikkauspöydällä ja sen lisäksi kahdesti päässyt karkuun XD

    • Anonyymi

      Kuka olisi hyvä hammaslääkäri implantin tekijä Kuopiossa? Ja vielä mukava persoona?

      • Anonyymi

        Iso suositus hammas mehiläinen!


    • Anonyymi

      Särkylääke ei auta, vedä suosiolla kunnon nupit ennen operaatiota.

    • Anonyymi

      Nykyään hammashoito on aivan eri tasolla kuin esim -70-80 luvuilla.
      Tuskin huomaa kun reikä paikataan, hyvin nopea toimitus ja kivuton verrattuna entisaikoihin, turha pelätä nykyään.
      Tuntuu että nykyään ei juurikaan porata niin paljon.

      • Anonyymi

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.


    • Anonyymi

      -70 luvulla oli se ruusupora karmea. Nykyään kierroksiakin hammaslääkärin porissa ennemmän.

    • Anonyymi

      Kuopiossa kunnalliseen hammashoitoon ei enää pääsekään koronan aiheuttamien jonojen takia. Ei pääse myöskään jonoon odottamaan vuoroaan, on poistettu koko jonotusmahdollisuus. Edullisia hammaslääkäreitä kaivattaisiin myös täällä ennenkuin leukaluu surkastuu..

      • Anonyymi

        Kukaan ei sure jos hampaistosi surkastasuu🤥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei sure jos hampaistosi surkastasuu🤥

        Joo ei kukaan, aikuisena ei äitikään enää välitä..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe