Seriffi-Antin toiminta

Kansanpolliisi

Ihmetyttää mitä virkaa tuollaisella seriffillä on, kun ei hoida hommiaan. Kajaani palstalla on muutamia ketjuja, joita on näköjään useamman henkilön pyynnöstä pyydetty poistamaan. Mitään ei vaan tapahdu.Ainoastaan poistoilmoitus poistetaan. Seuraavan kerran, kun joudun itse solvauksen kohteeksi, niin tiedän ainakin ketä alan syyttämään asiasta.

Vaihtoon koko mies ja heti!

49

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipäsjuu

      Ei kait kukaan ehdi 24/7 tätä palstaa valvoa.
      Vastuuta tulisi ottaa tänne kirjoittajien omista tekemisistään.
      Turha sitä on seriffiä syyttää..

    • Vesipää

      Jos ei seriffiä voi syyttää suoraan herjauksesta ja solvauksesta, niin ainakin niihin avustamisen tunnusmerkit täyttyvät hyvin selkesti.

      • pantti antti

        Aivan oikein sanoit avustamisen tunnusmerkit .


    • reteli

      Tässä palstassa on parasta juuri sananvapaus. Ei mitään sensuuria ja kontrollia. Ei ole ketään vinkujaa sensuroimassa ja poistelemassa juttuja. Tuon kirosanafiltterin jos saisi vielä kokonaan pois niin olisi parempi. Kaipaamme lisää siivottomia juttuja ja härskiyttä

    • Da daa

      Ei mitään poistoja.

      Sai lukea näistäkin kilteistä lestoista miten asiat ovat..

      Toivottavasti näihin epäkohtiin puututaan.

    • Ei oo sefua meillä

      Näkeehän ettei tätä palstaa kukaan valvo, kun tuo Fitness tyttö ilkosillaan- juttukin
      on saanut olla ihan rauhassa. Puhumattakaan tästä pennos-kirjoitusten nostajasta.

    • Sefur

      Fitnes juttuhan on parasta a-luokka näkyy tissii peräsintä meisseliä ynnä muuta. Oikein mukavaa luettavaa.

      • Ei oo sefua meillä

        Kyse ei ollutkaan siitä, onko juttu mukavaa luettavaa, vaan siitä ettei se
        taida oikein olla sopiva tälläiselle koko perheen palstalle.

        Ja tämä pennos-kirjoitusten nostaja jamppe-69 joutaisivat kyllä tältä
        palstalta jäähylle. Palsta näivettyy olemattomiin, kun eihän tuota touhua
        katso se kuuluisa Erkkikään.


      • Jamppe-69
        Ei oo sefua meillä kirjoitti:

        Kyse ei ollutkaan siitä, onko juttu mukavaa luettavaa, vaan siitä ettei se
        taida oikein olla sopiva tälläiselle koko perheen palstalle.

        Ja tämä pennos-kirjoitusten nostaja jamppe-69 joutaisivat kyllä tältä
        palstalta jäähylle. Palsta näivettyy olemattomiin, kun eihän tuota touhua
        katso se kuuluisa Erkkikään.

        Sinulla EI EI ole yhtään mitään oikeutta yrittääkkään estää minua kirjoittamasta tällekkin palstalle..syyllistyt rikokseen, jonka nimike on PAKOTTAMINEN!! Jos haluan jostakin elämäni kohdasta kirjoittaa niin kirjoitan SANANVAPAUTEEN liittyen. Elämässäni on asioita, jotka liittyvät vakaviin asioihin ja IHMISILLÄ on oikeus tietää..mitä, missä ja milloin!! Välillä heitän huumoria!! Jos sinua alkaa AHDISTAMAAN niin käy lääkärissä, jooko?


    • Olet reppana pentu.

      Lopeta se itkeminen. Miten sinua voi solvata kun et kirjoita edes omalla nimellä. Jos sinun nimimerkkiä solvaa niin se on ihan oikein sinulle. Idiootti.

    • Mene jo hoitoon!

      Miksi sinun täytyy lukea niitä aloituksia jos ne loukkaa sinua? Ei tällä palstalla ole pakko käydä.Itse katson jos on "kepu pettää aina" tai "jamppe69" tai joku muu jonka aloituksista en välitä niin en aukaise niitä.

    • Edelleenkin sama vastaus kuin ennemmin.

      1) Kukaan ei valvo palstaa 24 / 7.
      2) Tästä ei minulle makseta mitään, joten en jatkuvasti tätä seuraile. Onneksi muutakin elämää on.
      3) Mikäli haluat jostain syytellä niin laita vaan rikosilmoitusta menemään.

      4) Elämä on...

      • Hyvä antti1 !

        Järkevä vastaus antti1:ltä.
        Näin se juuri on.
        Kyllä jokaisen on otettava itse enemmän vastuuta tekemisistään ja kirjoituksistaan.


      • Perästä kaikki kuulu

        Erästä ketjua on omaisten ja muiden toimesta pyydetty useita kertoja poistettavaksi, eikä mitään ole tapahtunut. Tämä on oletettavasti seriffin taholta pelkkää tahallista kiusantekoa.
        Nyt asia on ilmoitettu eteenpäin. Jäämme odottelemaan, kuka se itkua täällä sitten vääntää...


    • jotain rotia

      Terve Antti,oliko tuo vastaus että kukaan ei valvo24/7,eikä minulle makseta tästä mitään,sinun? Miksi aloit tuohon hommaan jos et valvo yhtään esim.Suomussalmi 24 palstan todella sekaisin olevien ihmisten kirjoituksia?

      • Olisitko itse täällä kellon ympäri? Oletan että n. 80 prosenttia ihmisistä joutuu käymään esim töissä. Lisäksi usealla sattuu sitä perhettäkin löytymään, joka rajoittaa "harrastus" toimintaa.

        Mutta mikäli itse haluat palstan valvojaksi ja pystyt täällä viettämään enemmän aikaa, niin eikun hakemusta menemään!


    • Rotti

      Mitä prkln väliä on jollain suomussalmi palstalla?

    • 2+3+4
    • Kasvakaa aikuisiksi.

      Miksi te onnettomat raukat tulette tänne itkemään kuin pikku lapset. Tai ilmeisesti te itkijät olette juuri lapsia.
      Mikä pakko teidän on lukea epämielyttäviä aloituksia?
      Hävetkää pennut ja lopettakaa tuo lapsellinen itkeminen.

    • Tuollaista löytyi..

      " tosiasiat tosiasiana
      antti1 12.9.2010 21:21

      Viestejä edelleenkin poistaa suomi24 ylläpito sekä minä. Valitukset kiertää ensin ylläpidolle, jonka jälkeen osa niistä minulle. Joten ylläpito ensisijaisesti poistaa viestejä.

      "ja mikähän vastuu Antii1:llä siinä on, jos viestit usean poistopyynnön jälkeen yhä makaa netissä. Ei kai sitten mitään...`? "
      Viestin kirjoittaja on vastuussa viestistä. Mikäli viestistä tekee rikosilmoituksen, niin viestin kirjoittaja selvitetään. Itsehän en ole sitä nettiin laittanut.

      Ensisijaisesti ylläpito on vastuussa palstoissa. Minä olen vain pieni palikka isossa maailmassa :) ..
      Kaupungit ja kunnat / Kainuu / Kajaani "
      Joten lopettakaa se jatkuva valitus idiootit.

      • Nykyisin valitukset menevät pelkästään ylläpidolle. Joten minä en niistä valitettavasti tiedä enää mitään.


    • Iltapulu123

      Joku innokas voisi pyrkiä Antti1:sen työpariksi ja tehostaa moderointia?

    • Ei niin innokas..

      Tai jotku innokkaat voisivat lopettaa turhan valittamisen toisten kirjoituksista sillä yleensä näiden valittajien omat kirjoitukset on todella ala-arvoisia.

    • Ei kiinnosta

      Minulla olisi nykyisin aikaa, mutta ryhtyä nyt vapaaehtoisesti jatkuvasti silkkaa sontaa lapioimaan.

    • repsreps

      Kyllä minusta jos tänne hakee sefuksi niin aikaa pitäisi olla palstaa seuraamaan. Itsekkin käyn aamulla ja illalla täällä tsekkaamassa mistä puhutaan. Todella tympeä lukea nuita aiheita jotka on tahallisesti nostettu ylös.
      Kehoittaisin antti1 luopumaan "tärkeästä virastaan" jos ei kerran kiinnosta kun ei makseta! Kyllä sellainen löytyy jota kiinnostaa.

      • Palstallehan voi hakea valvojaksi.
        Joten laitahan hakemusta vaan tulemaan. Lisäksi palstallahan on mahdollista olla usempikin valvoja mikäli näin halutaan.

        Mutta mikäli näitä muitakin palstoja katsellaan, ei halukkaita valvojia taida mahdottomasti olla, joten parempi varmaankin että siihen asti roikun täällä kunnes muita halukkaita löytyy...

        Mut ei muuta ku hakemuksia menemään


      • orkki
        antti1 kirjoitti:

        Palstallehan voi hakea valvojaksi.
        Joten laitahan hakemusta vaan tulemaan. Lisäksi palstallahan on mahdollista olla usempikin valvoja mikäli näin halutaan.

        Mutta mikäli näitä muitakin palstoja katsellaan, ei halukkaita valvojia taida mahdottomasti olla, joten parempi varmaankin että siihen asti roikun täällä kunnes muita halukkaita löytyy...

        Mut ei muuta ku hakemuksia menemään

        Eikö J-Pennasen kannata hakea valvojaksi niin voi poistaa kisaajat pois palstalta.Eivät sitte pysty haukkumaan junkkaajaksi.


    • penanen

      Jyrkkä EI kaikenlaiselle sensuurille ja juttujen ruorimiselle. Pitää antaa ihmisten kirjoittaa mitä ne haluavat. Se on sananvapaus SANANVAPAUS!!! NII

      • jock jock

        Minä haluan myös laittaa junkaamiseni tänne...
        Sen lisäksi myös tiedon "kepu on syvältä"


      • Järki jäässä?

        Onko käsite kunnianloukkaus millään tasolla tuttu sinulle?


      • jock jock ojigianal
        jock jock kirjoitti:

        Minä haluan myös laittaa junkaamiseni tänne...
        Sen lisäksi myös tiedon "kepu on syvältä"

        Et ole oikia jocj jock. Oikea jokki ei tuollaiseen alennu.


    • sananvapaus

      Miten saa takaisin kirjoitus oikeuden?Omasta mielestä ei ole rikkonut mitään sääntöjä.
      Entä jos kirjoittaa jotain niin ettei sitä kukaan ulkopuolinen ihminen lukiessa tajua mistä puhutaan ja kohde josta kirjoittaa onkin super skarppi ja hoxaa et hänestä kirjotetaan jotain ja itse paljastaa kaikille muille et hänestä kirjotetaan onko se silloin loukkaus toista kohtaan?

    • tenu_arska

      Höpö höpö! Kevät tuli,lumi suli, Arska pani puli puli!

    • sirpa ojala

      Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu. Olen solvannut ihmisiä internetissä jo 20 vuotta eikä minulla ole edes kiinnijäämisen pelkoa.

    • sirpan isoisä

      mitä, mitä, mitä? onko antti nyt loukkaantunut, eikö kukaan halua enää leikkiä antin kanssa?

    • Lauri Korhonen

      Antti on hoitanut tehtävänsä aivan hyvin ja kaiken lisäksi mallikkaasti.

    • Epä tietoinen

      Tekis mieli sanoa Antille rumasti, mutta ei uskalla, koska Antti voi sensuroida.
      Ps. Maksetaanko sulle oikeesti jotain? Mikä mahtaa olla koulutus vaatimus? Onko alalla ikärasismia? Paljonko on työaika viikossa/ kuukaudessa? Riittääkö media-alan moniosaajan koulutus?

      • asiaa seurannut

        Tämä kyseinen antti ei pysty itse mitään poistamaan. Sen takia täällä voi sanoa ihan mitä vaan ja täällä se pysyy niin kauan kuin sivuston ylläpitäjä poistaa tekstin.


      • daaleri

        Maksetaan 2 senttiä tunti muttei nukkumisesta.


    • vennamon pyörivä hau

      mukavahan se vain on kun voi ihmiset kirjoittaa mitä haluavat, eikä kukaan tiukkapipo runkkari mahda asialle yhtään mitään....hihihiiii

    • 32 vuotias

      Juu sanos muuta Antti antaa kirjoittaa homoista ja syytellä toisia mut entäs jos sitä alkas nimittelee.Ai se antti onki turha epele en ole tuota tienytkään eikö se pysty poistamaan mitään hahahahaahehheheh nyt se sitte paljastuki.

      asiaa seurannut
      12.4.2014 18:17 kirjoitti.

    • Vanahassa vara p...

      Serihvi on vuosien varrella oppinu, jotta voi polttaa näppinsä jos ne joka paikkaan tunkee.... Kyllä nälkä opettaa, tapas isä vainaa sanoa....

    • pieru eetu

      Näinhän se on vanha kansa sanoi että pierase mut elä housuun tee,taitaa päteä niinhän se jhon sanoi Seriffillekki.

    • henkipato

      Miksi voisi sanoa seriffiä joka ei saa mitään aikaiseksi.

      • Do it yourself

        Kuka tätä ääliölaumaa jaksaa paimentaa.
        Ala itse, sinne ei halukkaita ole tyrkyllä.


    • Kasvakaa aikuisiksi.

      Älkää räkänokat sheriffiä haukkuko jos teidän on omasta uteliaisuudesta avattava kaikki aloitukset.
      Kun isi ja äiti ei voi auttaa niin itkette ja haukutte palstan sheriffiä kun hän ei auta teitä poistamaan toisten kirjoituksia.
      Katsokaapa peiliin niin näette tosi itsekkään äidin lellilapsen joka on tottunut saamaan tahtonsa läpi ja jos joku ei teekään niin kuin te haluatte niin johan alkaa kauhea kiukuttelu ja itku.
      Hävetkää ja yrittäkää edes kasvaa jo aikuisiksi.

    • henkipato

      Täällä kaikki tiukkapipot mulkunpuutteessa vaikertavat, joutavista. Antaa ihmisten kirjotalla.

    • elävänelämänsefu

      Jos sefu ei poista viestejä, kai velvollisuus olisi kuitenkin seurata, mitä täällä kirjoitellaan. Kun kerran on valvoja. Jos ei itse voi poistaa, käsittääkseni hänen tehtävänsä on informoida ylläpitoa, joka sitten puuttuisi asiattomaan kirjoitteluun. Tästä tosiaan ei saa palkkaa, ei täällä tarvitsekaan päivystää 24/7, mutta välillä kuitenkin voisi käydä lukemassa näitä ja jos tarvetta on, toimenpiteisiin.

    • vies

      tämmöisen keskustelun kyllä voisi poistaa, missä ruikutellaan vaan joutavista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe