Epäluotettava ja kateellinen ystävä

Kokemusta

Kolme oinasta tunnen ja kaikki ovat erittäin epäluotettavia. Petturuus ja vehkeily on niin määräävä osa elämää, että säälittää. Onko muilla samoja kokemuksia? Nämä tuttavani ovat naisia.

15

2597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesieläin

      Päinvastoin. Oinas ei ole mielestäni epäluotettava. Hehän sanovat suoraan mitä ajattelevat, eli eivät valehtele. Oinaat ovat aitoja ja näyttävät jos eivät jostain pidä, siksi heistä ei saa kaksinaamaista tekemälläkään. He ovat voimakkaita persoonia joita monet ymmärtävät väärin. Epäluotettavia oinaat eivät kuitenkaan ole.

      • Myrskytuuli

        Enpä ainakaan itseäni pidä epäluotettavana. Parhaat ystäväni ovat sanoneet minua suoraselkäisimmäksi tyypiksi jonka ovat tavanneet. En myöskään osaa valehdella. Kadehdi en ketään, jos jollain on jotain mitä minulla ei, osaan iloita hänen puolestaan. Tämä on taas näitä juttuja "oinas on paska blaa blaa blaa". Itseäni ei juurikaan liikuta mitä mieltä joku vieras minusta on.


      • OiNaZ
        Myrskytuuli kirjoitti:

        Enpä ainakaan itseäni pidä epäluotettavana. Parhaat ystäväni ovat sanoneet minua suoraselkäisimmäksi tyypiksi jonka ovat tavanneet. En myöskään osaa valehdella. Kadehdi en ketään, jos jollain on jotain mitä minulla ei, osaan iloita hänen puolestaan. Tämä on taas näitä juttuja "oinas on paska blaa blaa blaa". Itseäni ei juurikaan liikuta mitä mieltä joku vieras minusta on.

        Mielestäni oinaat ovat kyllä useimmiten suora puheisia, niin kun minä itse! Yleensäkkin sanon päin naamaa sanottavani, loukkaantupa toinen tai ei, jos ei kestä että sanotaan päin naamaa niin minkäs sille sitten voi..!?Outoa että ystäväsi ovat olleet epäluotettavia, no niin ei kai kaikki voi olla niinkun horoskoopit väittävät..vai voiko muka??! :) :(


      • the boss
        OiNaZ kirjoitti:

        Mielestäni oinaat ovat kyllä useimmiten suora puheisia, niin kun minä itse! Yleensäkkin sanon päin naamaa sanottavani, loukkaantupa toinen tai ei, jos ei kestä että sanotaan päin naamaa niin minkäs sille sitten voi..!?Outoa että ystäväsi ovat olleet epäluotettavia, no niin ei kai kaikki voi olla niinkun horoskoopit väittävät..vai voiko muka??! :) :(

        Yhdyn edellisten kuoroon, ei kateutta vaan aitoa iloa toisten puolesta. Myös aitoa vihaa toisinaan ja se myös näkyy ja kuuluu (kestää vain hetken).Minulla parhaimmat ystävät leijonia ja toimeen tullaan mainiosti, kova kovaa vastaan...


      • ihme
        the boss kirjoitti:

        Yhdyn edellisten kuoroon, ei kateutta vaan aitoa iloa toisten puolesta. Myös aitoa vihaa toisinaan ja se myös näkyy ja kuuluu (kestää vain hetken).Minulla parhaimmat ystävät leijonia ja toimeen tullaan mainiosti, kova kovaa vastaan...

        oletko ajatellut, etta nouseva merkki voisi olla tallaisen vehkeilyn takana...

        toisaalta, voi vaan olla, etta kaikkien ihmisten itsetunto ei kesta oinaiden laukomia totuuksia.


      • mummo
        ihme kirjoitti:

        oletko ajatellut, etta nouseva merkki voisi olla tallaisen vehkeilyn takana...

        toisaalta, voi vaan olla, etta kaikkien ihmisten itsetunto ei kesta oinaiden laukomia totuuksia.

        Jokaisella on vapaus valita ystävänsä, niin myös oinaalla. Itse olen oinas ja omistan useita oinas ystäviä itsekin. Ja muistakin horoskooppi merkeistä. Yleensä en ensimmäisenä kysäise syntymä aikaa, paikkaa enkä painoa. Kyllä läpipuhujat pian erottaa, on maltettava olla itse hetki hiljaa ja kuunnella toista!


      • OinasRinsessa
        Myrskytuuli kirjoitti:

        Enpä ainakaan itseäni pidä epäluotettavana. Parhaat ystäväni ovat sanoneet minua suoraselkäisimmäksi tyypiksi jonka ovat tavanneet. En myöskään osaa valehdella. Kadehdi en ketään, jos jollain on jotain mitä minulla ei, osaan iloita hänen puolestaan. Tämä on taas näitä juttuja "oinas on paska blaa blaa blaa". Itseäni ei juurikaan liikuta mitä mieltä joku vieras minusta on.

        Ole aivan samaa mieltä...En todellakaan pidä itseäni enkä muitakaan oinaita epäluotettavina..päin vastoin...oinaat ymmärretään todella usein vääärin...
        Monet ovat kateellisia oinaan itsevarmuudelle ja päättäväisyydelle,...harmi,....
        Ja valehdella en osaa...enkä halua_!!!!!


    • harkatyttönen

      Oinaan eivat osaa vehkeilla ja valehdella. Olen asunut oinasmiehen kanssa vuoden ja han on melkein liiankin suora sanoissaan. Han sanoo juuri niin kun ajattelee. Valilla se tuntuu todella pahalta, mutta kun kohteliaisuus tulee, niin tiedan etta han tarkoittaa sita. Ja voin olla kaksin kerroin onnellisempi siita. Ymmarran kylla etta ihmiset eivat aina ymmarra oinastani oikein, silla han töksayttelee asioita ennen kun ajattelee, mutta kiero han ei ole, se on varmaa!

    • fiimeil lionking

      Oikeastaan petturuus ja vehkeily ovat ikäänkuin osa oinasta kuitenkin. Oinas osaa olla hyvin herttainen ja ihana ystävänä ja jopa uskollinen, kun ottaa sen työkseen. Kuitenkin siinä, missä neitsyt osuu tosi tarkasti, mutta myös humanistisesti huumorilla jakaen älynsä leimauksia ystävien ja vihollisten kesken, oinas liioitellulla ylivoimansa kuvittelulla ja röyhkeydellään pilaa ajoituksensa. Oinaksen "suora" puhe ei ole yhtä kuin totuus.Se on karkeasti sanottu puoli jostakin asiasta, jonka oinas itse uskoo oikeaksi tai uskoo voivansa manipuloida totuudeksi muiden mieleen. Minusta oinas pahimmillaan on harvoin oikeassa. Siten myös epäluotettava.

    • julie

      Kokemusta on myös petollisesta miespuolisesta oinaasta. Yksi oinaskundi oli mairea niin kauan kun asiat menivät hänen pillinsä mukaan, mutta sitten kun nainen alkoi vaatia omia oikeuksiaan, alkoi ääni kellossa muuttua.
      Oinas taitaa olla aika vaikea yhteistyökumppani; pyrkii hyötymään toisesta :(

    • mä vaan

      en oikein usko että epäluotettavuus ja petturuus johtuvat siitä, että ihminen on horoskoopiltaan oinas. Me ihmiset olemme erilaisia, myöskin esimerkiksi härkä tai neitsyt voivat olla inhoittavia!!!

      • Karkeat oinasneidot

        Oinas sanoo suoraan "oman totuutensa" ja manipuloi muut uskomaan siihen vaikka tietää olevansa väärässä. Oinas on katkera kostaja, jos ei saa mitä haluaa. Rehellisyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että oinas laukoo " elämän totuuksia" ja lyö lokaan muita.En tunne oinasmiehiä, mutta muutaman naissaatanan.


      • Perus oinas
        Karkeat oinasneidot kirjoitti:

        Oinas sanoo suoraan "oman totuutensa" ja manipuloi muut uskomaan siihen vaikka tietää olevansa väärässä. Oinas on katkera kostaja, jos ei saa mitä haluaa. Rehellisyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että oinas laukoo " elämän totuuksia" ja lyö lokaan muita.En tunne oinasmiehiä, mutta muutaman naissaatanan.

        Naiset on aina kateellisia toisilleen.Oli horoskooppi mikä tahansa!Jos ei tunne luontaista oinas miestä niin on paras olla kirjoittamatta mitään.Oinaan luonne on suoraviivainen.Ei kateellinen.Sanoo asiat suoraan (ärsyttää joitakin)tai jättää sanomatta kokonaan.


    • Jonna

      mä oon itte oinas ja mulla on ollu paras kaveri jo tokalt luokalt asti (oon nyt kuutosel) ja se on kans oinas... me ei olla riidelty KERTAAKAAN.. aika ihmeellistä, mutta totta... ja mä en vois ikinä erota siitä mun ystävästä... se on niin tärkeä mulle!!! (terkkui B.G.F) B.G.F= Baras Gaweri Forever= paras kaveri aina....

    • oikku4

      Oinaan on toisinaan vaikea hyväksyä jos toinen on menestynyt esim nais tai miesrintamalla tai onnistunut elämässään esim jokin saanut hyvän työpaikan tai rikastunut aika herkästi oinas ajattelee millähän flirttailulla tai persettä antamalla toikin on menestynyt ja saanut elämässään menestystä aikaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe