KIA soul

Kias

Mistä kannattaa hankkia vararengas vaikka käytetty, normaali kokoinen tai pienempi rengas. Auto siis KIa soul

13

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kias

      Niin se vois olla mikä rengas/vanne kunhan sopii.

    • sultan condom

      autopurkaamoilta voi löytyä sopiva
      vianorilta tai muista rengasliikeistä katsii kysyä
      Kia Soul (AM) vuosimalli 09 -

      Pulttijako (PCD): 5-114,3
      Pultti/Mutteri kierre: 12x1,50
      Off Set (ET): 46
      Keskireikä (CB): 67,1
      Suositeltava rengaskoko: 195/65R15, 205/55R16, 205/50R17, 225/45R17, 225/45R18, 235/35R19, 235/30R20,

      noilla tiedoilla pitäisi löytyä

      • Kias

        Delta autossa pieni vararengas 280 € aika kova hinta.


    • kikikikiaaaa

      Kannattaa hankkia vara-auto, varaosiksi.

    • avuton

      Kia Soul saattovalojen säätö, vakio 30 s

    • jii pee veli

      Minä käytän vararenkaana talvella kesärengasta ja kesällä talvirengasta. Viime kesänä autostani tyhjeni rengas pohjois-Norjassa. Onneksi oli talvirengas mukana, joten pääsin jatkamaan matkaa. Paikkausaineesta ei olisi ollut apua, koska reikä oli renkaan kyljessä.

    • On meitä

      Kohta 40 vuottaa autolla ajanut ja jopa 80 000 km parhaina vuosina eikä ikinä ole rengas mennyt puhki. On se iahn älytöntä alkaa kuljettaa rengasta pienessä tavaratilassa....se kuluttaa polttoainettakin ihan turhaan. Jos joskus puhkeaa niin soitan hinurin...sekin kuuluu minun vakuutukseen.

      • jii pee veli

        Minusta vararenkaan kuljettaminen on järkevää. Minäkin olen autoillut n.40 vuotta, ja olen joutunut vaihtamaan puhjenneen renkaan tien päällä ainakin 5 kertaa. Ei se vararengas vie ylimääräistä tilaa, jos sille on paikka varattuna tavaratilan pohjalevyyn alla.


      • kohta tiedät
        jii pee veli kirjoitti:

        Minusta vararenkaan kuljettaminen on järkevää. Minäkin olen autoillut n.40 vuotta, ja olen joutunut vaihtamaan puhjenneen renkaan tien päällä ainakin 5 kertaa. Ei se vararengas vie ylimääräistä tilaa, jos sille on paikka varattuna tavaratilan pohjalevyyn alla.

        Mutta nykyautossa sitä paikka ei ole. Sitä et varmaan edes tiennyt. Käy seuraavassa autonäyttelyssä katsomassa ja kirjoittele sitten. Jostain luin että vie 0,5 litraa polttoainetta kun takakontissa on vararengas...painaa kuitenkin liki 30kg.


      • Kerro vaan
        jii pee veli kirjoitti:

        Minusta vararenkaan kuljettaminen on järkevää. Minäkin olen autoillut n.40 vuotta, ja olen joutunut vaihtamaan puhjenneen renkaan tien päällä ainakin 5 kertaa. Ei se vararengas vie ylimääräistä tilaa, jos sille on paikka varattuna tavaratilan pohjalevyyn alla.

        Joko ajat renkaat liian loppuun tai sitten joku sinun ajamisessa on jos 5 kertaa on rengas mennyt vaihtoon nykyaikana? En todella ymmärrä ja kovasti ihmettelen mistä voisi johtua? Tuliko reikä, repesi vai mikä tuli? Reilut miljoona kilometriä olen tien päällä ollut eikä ikinä ole rengasrikkoa ollut.


    • Kias

      Kysymykseni oli mistä vararengas Kia souliin, mahtuu kesärengas varapyörä koteloon, mutta ei enää tarvike lokerikko kannen alle mistä en luovu, siis pieni vararengas. Kinatkaa muualla, menee asian viereen, et sillee.

      • Kias

        Eikö kukaan ole hankkinut vararengasta, siis sitä pientä jostakin eu maasta vaikka.


      • loleero
        Kias kirjoitti:

        Eikö kukaan ole hankkinut vararengasta, siis sitä pientä jostakin eu maasta vaikka.

        Ei ole hankkinut koska kukaan ei halua KIan romua....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe