minne on kadonnut keltaisella mopolla hurjasteleva poika?

huolestunut mopopoja

tietääkö kukaan minne tuo tiellä keltaisella kovaäänisellä viritetyllä mopolla keuliva poika on kadonnut kun ei oo näkyny. toivottavasti ei oo kuollu on meno sellasta et ihme vaikkaoliskin niin käynyt

8

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä

      Onko sulla ikävä vai, kun sitä kyselet. Itse olet ensimmäisten joukossa huutamassa poliisia ja vihdin uutisiin kirjoittamassa kuinka mopopojat rällää ja kaasuttelee. Katso lämpömittaria onko pakkasta? Ei kai kukaan järkevä näillä pakkasilla ajele ja rällää. Tuliko selväksi saatanan kerrostalo kyylä.

      • aloittaja moposta

        Ajattelin että en ole nähnyt kesälläkään


    • Barbabababab

      Ei keuli liukkaalla. Sutiminen ja keuliminen yhtäaikaisesti on hankalaa. =( Ootappa vaan kun kevät koittaa, niin saat taas silmänruokaa johon luoda ihailevia katseita on varmasti moni täyttänyt 15kevääksi ja saadaan pari keulivaa mopoa lisää. Se on ihan oikein. Poikien kuuluukin ajaa mopoilla turha se on mummojen kitistä.

    • keuliikeulii

      Hyvä pojat vauhtia lisää jarrut on vauhdin surma.

    • K18

      Oiskohan tullu miehen ikään ja ostanu auton...

    • sitäpäsitä

      Niin on tullu miehen ikään. Miehet on ikuisia lapsia, sano mun sanoneeni.

    • kohta kovempaa...

      Täällähän minä. En oo kuollut. Mopo myytiin ja talven olen virittänyt uutta kevariani(125cc). On´tehoänkkärit ja kyllä keulii. Kesällä näkyykin sitten punainen peli keulimassa satasen vauhdissa. Hyvä fiilis kun kevät tulee...

      • shami

        Se keltainen meni reilusti yli 100


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe