AG HUTTU TRAKTORIT.COM

MAA JUSSI

AG HUTTU TRAKTORIT.COM KOKEMUKSIA !!???? IHAN HYVÄ PULJU VASTAA TAKUISTAAN YM YM MUTTA SAMAT KONEET SAA EUROTUONNIN KAUTTA ENGLANNISTA 10 TUHATTA EUROO HALVEMMALLA SAMOJA KUVIAKIN KÄYTTÄVÄT .TUONNIN POJILLA AGENTTEJA EUROOPASSA SAA HALVEMMALLA KUN SUORAAN TILAA !!

16

6174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ag huttu

      ag huttu.traktorit.com 10 vuotta olemme ostaneet suoraan ulkomailta suomalaisen välittäjän kautta . kaikki autot ja koneet ja muut säästää paljon kannattaa katsoa mistä ostaa ja mihin maksaa .jussi huttunen lavia

    • Maa Jussi

      Sorry ! Olenpa minä tyhmä kun en huomanut että Caps Lock oli jäänyt päälle! Anteeksi että näin möhlään mutta eihän minusta muuta voi odottaa Anteeksi.
      Mutta kyllä kaikki tietää että maajussit ovat vähän lahopäitä kun vetävät sisään apulannan pötyä vuosittain. Sehän toimii vähän kun huume. Anteeksi vielä kerran että olen näin lahopää.

    • Eri tyyppi

      Sama kaveri keskustelee itsensä kanssa.

    • jakolmas

      joojoo, googlaa eurotuonti ja tunnet tuskaa. Saa kympinhalvemmalla kasan tyhjää ja tyhjiä lupauksia.

      KTs. konedata.net miten huijaavat ja käyttävät toisia hyväkseen!!!

    • AgriKari

      Hutun tuomalla traktorilla olen kohta 10 vuotta maatilan työt tehnyt. Ostaessa hinta oli kohdallaan, eikä mitään pommeja ole ilmennyt koko aikana. Ainakin siis omalta osaltani ( yksi tuttu kans hommasi Valtran pari vuotta sitten) olen tyytyväinen välittäjään.

    • traktorit.com

      ag huttu ostaa suoraan välittäjältä euroopasta ja laittaa noin 10 tuhatta euro lisää hitaa per kone . voi sillä jo jonkin verran takuita antaakkin tiedän mistä saa suoraan halvemmalla

    • traktorit.com

      ag huttu traktorit.com juuri hankittiin tuonnin poikien kautta kone kevääksi puolasta todella halvalla pankin kone oli ja lunatettiin loppuvelka pois .kysyin ensin hutulta kalliiksi olisi tullut ... juu tuubista kattelin niin oli eurotuonilla miljoona testivideoo ja homma pelas kesäjussina tyytyväinen suosittelen markku järvinen alavus

      • ValtratOnPerseestä

        Kaveri osti AG-Hutulta pari vuotta sitten Valtra 6750 Hitechin. Kone on tosin täyttä paskaa nappikytkin ei toimi, suunnanvaihdin ei toimi ja kaiken lisäksi vaihdelaatikko hajosi... Traktoria on ajettu 2800 tuntia.


    • Zetor8011

      Eikös AG-Hutulla ollut Zetor ja JCB myyntiäkin vielä ihan vähän aikaa sitten?
      Ja joo vähän offtopic...

    • 10 000 EUROO VÄLISTÄ

      OTTAA HELEVE TISTI VÄLISÄ KYMPPITONNIN !!!!

    • tuontikoneet

      tilasin tuontikoneista ! ja myös varaosia tuli todella halvalla toimituksena tilan pihaan saakka .suosittelen

      • HiTech

        AG Hutulta ostin Valtran alkuvuonna. Suomikone on ja on ollut odotusten mukainen. Kaupankäynnistä jäi hyvä maku. Ostakoot kukin koneensa mistä haluaa, minä ostan yleensä kotimaisesta liikkeestä tai sitten suoraan yksityiseltä.


    • gtf

      Kovat on hinnat Hutulla, kun vertaa vaikkapa Koppiseen.

    • MAAJUSTEERI

      HUTTU KEHUU ITTEESÄ TÄÄLLÄ OSTAN SUORA TUOJILTAA SÄÄTÄN NOIN 35 40 PROSENTTIA !!!

    • maajussi1

      tuontikoneet.com ja homma pelas tuontin koneen juuri englannista maksoin turvalaskun kautta pillarin sain noin 20 tuhatta euroo halvemmalla .maajussi

      • Anonyymi

        4 NÄKYY OLEVAN PIHASSA TRAKTORIA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe