Mamujen "eläkkeet"

flodaa

Kuka maksaa eläkkeet mamuille,joiden työhistoria on olematon,,siksikö suomalaisten eläkeikää nostetaan??? Siis oikeesti kuka näitä loisia tänne haluu elätettäväksi ja kohta täällä muhii muslimi pommi,niinkuin esim Ranskassa,ei tarvita ku vitsi,ni heti räjähtää pommeja ja poltetaan tuhat autoo kaduille,

16

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki muuttuu

      Kyllä niitä pummeja on ihan omasta takaa 99% joita varten juuri nostetaan eläkeikää ja veronkorotuksia.Onneksi kaikki pummit joutuu pakkotöihin kohta ja muuton tulossa asumiseenkin eli ei nään omaa kämppää jos pitkään sossuasiakas vaan asuntolaan joutuu.

      • jepjepjwp

        Se on pieni % joka menee pummien elättämiseen. Suurin menoerä on normaali-ihmisen ja eläkeläisen perusturva.


    • Tuhoisaa touhua

      Kukaan täysjärkinen ei halua Suomeen yhtään lukutaidotonta mamua elätettäväksi. Päättäjiltä on lähtenyt järki päästä jo kauan sitten. Suomessa muhii todellakin muslimipommi vaikka sitä ei myönnetä. On aivan selvää, että ei tällaisella pienellä maalla ole varaa elättää aina kasvavaa humanitaarista maahanmuuttajaporukkaa. Humanitaarinen maahanmuutto pitää lopettaa heti. Perussuomalaiset puuttuvat heti maahanmuuttoon, jos pääsevät seuraavissa eduskuntavaaleissa suurimmaksi puolueeksi. Muistetaan tämä kun tulee seuraavat vaalit ja käydään äänestämässä.

    • gregergreg

      No esim. takuueläkkeen saavat mamut automaattisesti. Suomalaisten jotka olivat siihen oikeutettuja piti erikseen hakea sitä.

      • 65 ja risa

        Suomalaiset jotka ottivat eläkkeensä varhennettuna, eivät yllä koskaan takuueläkkeeseen, ei edes 65 vuotiaanakaan, mutta töitä koskaan tekemättömät ja maahanmuuttajat sen kyllä saavat. Ei ois kannattanut töitä tehdä ollenkaan. Kumpa nyt oisin maahanmuuttaja niin saisin paremman eläkkeen.


      • pieneläke

        Tervetulo Bulgarin köyhät mummut, saatte paremman eläkkeen kuin moni kantaväestöstä.


      • HalooHelsinki
        pieneläke kirjoitti:

        Tervetulo Bulgarin köyhät mummut, saatte paremman eläkkeen kuin moni kantaväestöstä.

        Joo..heti pääsee eläkkeelle tekemättä mitään. Haloo!


    • kehitysapuhistoriaan

      Kehitysapu on poistettava koska sehän on juuri vastikkeetonta apua ja ei auta ollenkaan avuntarvitsijoita vain passivoi!

    • inios

      Olisko nyt korkee aika järjestää kansanäänestys mamu politiikasta,faktat esille kuluista mitä nyt mamut nielee ja laskelmat mitä meillä suomalaisilla on maksettavana 20v päästä,kun luin että hallituksen tavoitteena on lisätä mamujen tuontia vielä lisää,siis joo,kyl tänne on tullu ihan ok,mamuja,jotka ovat oppineet kielen ja elättävät itsensä työn teolla,mutta tää valtaosa,joka ei tee mitään ja ei oo vaikee arvata,ketkä loppupelissä maksaa kustannukset.

    • hei hei mamu

      Asfalttiinhan tarvitaan raakaainetta aina näin keväällä...

      • Taivas varjele

        Vertailun vuoksi. Minun ystäväni joka ei ole ollut päivääkään töissä ns. kotirouva, saa takuueläkkeen, mutta minä joka tein töitäkin pienellä palkalla parikymmentä vuotta, otin työeläkkeeni 63 vuotiaana ja koska se oli niin pieni sain siihen kelan kansaneläkkeen päälle, joka jäi reilusti siltikin alle takuueläkkeen., enkä näinollen saanut takuueläkettä vaikka hain. Olemme molemmat nyt 65 vuotiaita, joten hullu paljon töitä jne. Hoidin lisäksi sekä vieraan että omia lapsenlapsia kymmenisen vuotta.Olen mennyt töihin 15 vuotiaana, näinollen siitäkin on vähennetty eläkkeestä monta vuotta, koska olen ollut alle 23 vuotias. Maahanmuuttajatkin saavat takuueläkkeen, vaikka eivät ole päivääkään olleet töissä. Kyllä pikkuisen kismittää. Tämä on sitä järjen köyhyyttä päättäjiltä.


      • Plfmbf,nfnnnnnnnnnnn
        Taivas varjele kirjoitti:

        Vertailun vuoksi. Minun ystäväni joka ei ole ollut päivääkään töissä ns. kotirouva, saa takuueläkkeen, mutta minä joka tein töitäkin pienellä palkalla parikymmentä vuotta, otin työeläkkeeni 63 vuotiaana ja koska se oli niin pieni sain siihen kelan kansaneläkkeen päälle, joka jäi reilusti siltikin alle takuueläkkeen., enkä näinollen saanut takuueläkettä vaikka hain. Olemme molemmat nyt 65 vuotiaita, joten hullu paljon töitä jne. Hoidin lisäksi sekä vieraan että omia lapsenlapsia kymmenisen vuotta.Olen mennyt töihin 15 vuotiaana, näinollen siitäkin on vähennetty eläkkeestä monta vuotta, koska olen ollut alle 23 vuotias. Maahanmuuttajatkin saavat takuueläkkeen, vaikka eivät ole päivääkään olleet töissä. Kyllä pikkuisen kismittää. Tämä on sitä järjen köyhyyttä päättäjiltä.

        TAIVAS VARJELE ! Eikös takuueläke ole pienempi kuin sinun eläkkeesi?


      • fgy
        Taivas varjele kirjoitti:

        Vertailun vuoksi. Minun ystäväni joka ei ole ollut päivääkään töissä ns. kotirouva, saa takuueläkkeen, mutta minä joka tein töitäkin pienellä palkalla parikymmentä vuotta, otin työeläkkeeni 63 vuotiaana ja koska se oli niin pieni sain siihen kelan kansaneläkkeen päälle, joka jäi reilusti siltikin alle takuueläkkeen., enkä näinollen saanut takuueläkettä vaikka hain. Olemme molemmat nyt 65 vuotiaita, joten hullu paljon töitä jne. Hoidin lisäksi sekä vieraan että omia lapsenlapsia kymmenisen vuotta.Olen mennyt töihin 15 vuotiaana, näinollen siitäkin on vähennetty eläkkeestä monta vuotta, koska olen ollut alle 23 vuotias. Maahanmuuttajatkin saavat takuueläkkeen, vaikka eivät ole päivääkään olleet töissä. Kyllä pikkuisen kismittää. Tämä on sitä järjen köyhyyttä päättäjiltä.

        Ei muuten varmaan saa.(.9


    • älä koskaan vanhene

      Köyhyysraja lienee arvioitu n 1200 euro/kk, eikö? Minimieläke n 800 euroa/kk.
      Eli jos teet pienellä palkalla töitä 40-45 vuotta, jäät myös alle köyhyysrajan eläkkeelle.
      Pitäisikö muuttaa vanhana jonnekin missä hyysätään maahanmuuttajia - jos sellaista maata nyt on muualla kuin täällä hölmby:ssa.

      • Minimieläke

        Minun eläkkeeni on 700 er eli noin 50 er takuueläkkeen alapuolella, eli kaikki suomalaiset eivät suinkaan saaneet edes takuueläkettä jota niin paljon on mainostettu. Toisilla se voi olla vieläkin pienempi.


    • takuulla olen

      Olet siis ottanut eläkkeesi varhennettuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe