TV Viisi dokkari kuskin arjesta

Lehdestä luettua

Raskas Kalustossa oli juttu hampparisämpyläkuskin dokkarikuvauksista, mutta ei mainittu mikä ohjelman nimi on.. Onko ohjelma käynnissä jo? Mielenkiintoiselta vaikutti..

13

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomauno

      ohjelman nimi on Pikku-Pena pinteessä.

    • frank fazer limppu
    • Ammattina sankari

      Ammattina Sankari, pitäis alkaa tv 5 tammikuussa, ei kaits se vielä ole alkanut, pitää seurata ohjelmatietoja, kiinnostava sarja on.

    • Sarja tulossa?

      Ei ole vieläkään tullut tuota ammattina sankari sarjaa tv vitoselta, koskahan alkaa?

      • ammattina sankar1

        Mä oon kuullu huhuja että tulis tän kevään aikana ja siinä seurataan puutavara-auton, hinaus ja jakelu-auton sekä ulkomaille ajavan rekkakuskin työpäiviä! Varmasti mielenkiintonen sarja.


      • sankari2
        ammattina sankar1 kirjoitti:

        Mä oon kuullu huhuja että tulis tän kevään aikana ja siinä seurataan puutavara-auton, hinaus ja jakelu-auton sekä ulkomaille ajavan rekkakuskin työpäiviä! Varmasti mielenkiintonen sarja.

        30.3 alkaa!


      • H. Öpö
        sankari2 kirjoitti:

        30.3 alkaa!

        Su.30.3 alkaa klo13:05 ja uusinta perjantaina joskus klo 11.00 TV5 mainostaa sarjaa omilla sivuillaa seuraavasti:

        UUSI SARJA ALKAA. Uudessa kotimaisessa sarjassa seurataan puolen vuoden ajan neljän raskaan kaluston kuljettajan työtä ympäri Suomea ja Keski-Eurooppaa. 12-osainen sarja näyttää rekkamiehen työn monet puolet ja karistaa samalla ammattiin mahdollisesti liittyviä ennakkoluuloja. Sarjan ensimmäisessä osassa tutustutaan kuljettajiin. Pertin aamu alkaa kukonlaulun aikaan Kittilässä työnjaolla. Teuvo pakkaa Vantaalla auton täyteen hampurilaissämpylöitä. Tommilla on luvassa Lahden seudun metsissä ja Harrilla Tampereella esivalmistelut viikon ulkomaankeikkaa varten ovat hyvässä vauhdissa. (Ammattina sankari, kotimainen asiaohjelma, 2014)


    • Keinänen

      Eka jakso tais yllättää Kuljetus Konnan ;) ja monet muut... Ihan normi arjelta toi näytti ja fiksun oloisia heppuja jokainen. Toivottavasti ennakkoasenteet karisee kun porukka näkee mitä arki mettässä ja maatiellä on.

      • dökhiljhril

        toivottavasti näyttävät myös jossain vaiheessa että miten sillä pöllikuormalla tullaan pois ihan oikeesti pahasta paikasta. tuo paikka mistä nyt haki niin oil ihan lasten leikkiä, ei siinä ollut mitään haastetta.


      • ammamies2
        dökhiljhril kirjoitti:

        toivottavasti näyttävät myös jossain vaiheessa että miten sillä pöllikuormalla tullaan pois ihan oikeesti pahasta paikasta. tuo paikka mistä nyt haki niin oil ihan lasten leikkiä, ei siinä ollut mitään haastetta.

        Mutta eikös tuo ohjelma nimenomaan kuvaa heidän työpäiviään ei ne puut aina ole niin pahoissa paikoissa ja ammattimies saa työn näyttämään helpolta vaikeammassakin paikassa!


      • dökhiljhril
        ammamies2 kirjoitti:

        Mutta eikös tuo ohjelma nimenomaan kuvaa heidän työpäiviään ei ne puut aina ole niin pahoissa paikoissa ja ammattimies saa työn näyttämään helpolta vaikeammassakin paikassa!

        eihän ne aina ole pahoissa paikoissa juu, mutta jos puoli vuotta kuvataan ja jaksoja tais olla 8 niin aika paljon tippuu pois tilanteita leikkauksessa.

        sitten tuossa ulkomaan ajossa saadaan mahtumaan aika monta työpäivää yhteen jaksoon tai sitten siinä näytetään pelkkää maantietä. tosiaan hyvin on erilaiset suoritealat jampoilla.


      • ammamies2
        dökhiljhril kirjoitti:

        eihän ne aina ole pahoissa paikoissa juu, mutta jos puoli vuotta kuvataan ja jaksoja tais olla 8 niin aika paljon tippuu pois tilanteita leikkauksessa.

        sitten tuossa ulkomaan ajossa saadaan mahtumaan aika monta työpäivää yhteen jaksoon tai sitten siinä näytetään pelkkää maantietä. tosiaan hyvin on erilaiset suoritealat jampoilla.

        Juu ja eikös ton pitänytkin olla vähän niinkuin esittelyjakso toki olis munkin mielestä voinu näyttää työntekoa enempi, mutta toivottavasti sitä nähdään 11 seuraavassa jaksossa ja onhan ne talvellakin puuauton matkassa kun alkutunnaria katsoo!


      • dökhiljhril
        ammamies2 kirjoitti:

        Juu ja eikös ton pitänytkin olla vähän niinkuin esittelyjakso toki olis munkin mielestä voinu näyttää työntekoa enempi, mutta toivottavasti sitä nähdään 11 seuraavassa jaksossa ja onhan ne talvellakin puuauton matkassa kun alkutunnaria katsoo!

        jaa niitä jaksoja olikin 12, no aina parempi. mielenkiinnolla odotellaan tulevaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe