Mikäs mies tää Pasi Viheraho oikein on?

Alanko faniksi?

Pitää omaa radio-ohjelmaa pasiradio.com ja asustelee Nastolassa rontti nimisen koiran kanssa. Miehellä on tuhansia YouTube videoita omista toilauksistaan yms

296

30977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+11

      Olen tavannut Pasin muutaman kerran ... hyvä tyyppi

      • Korppikotka tulee

        Miksei mies ole töissä sitten? Vaikuttaa fyysisesti ainakin olevan kunnossa?


      • 5+23
        Korppikotka tulee kirjoitti:

        Miksei mies ole töissä sitten? Vaikuttaa fyysisesti ainakin olevan kunnossa?

        Ulosotto vie palkasta.


      • Kysy itse,
        Korppikotka tulee kirjoitti:

        Miksei mies ole töissä sitten? Vaikuttaa fyysisesti ainakin olevan kunnossa?

        siihen on mahdollisuus kuuntelemalla pasiradiota pe klo.21.00 alkaen ja soittamalla lähetykseen Pasille.

        Itse olen seurannut Pasin vlogeja jo monta vuotta. Olen keski-ikäinen työssäkäyvä, lähes alkoton nainen. Pidän Pasin autolla sunistelu-videoista, sekä Rontin kävelylenkki videoista. Katson myös ihme ja kumma kyllä, suurella mielenkiinnolla elektroniikka säätö-videot, en nimittäin ymmärrä hölkäsen pöläystäkään tietokoneista/antenneista yms. mitä Pasi tekee. Mutta niitä on mukava katsoa ja Pasi jutustelee mukavia ja kertoo samalla mitä tekee.
        Lapinreissu videot on ihan mahtavia, myös kaikki sunisteluvideot joissa Pasi kertoo paikoista joissa on käynyt ja menneiltä vuosilta paikkojen historiaa.

        Känni-videot skippaan ja myös ne videot joissa Pasi on hitokseen huonolla tuulella :D
        En ole kaikesta samaa mieltä, pitäisikö ollakkaan? Kuuntelen mielelläni Pasia ja on se monessa asiaäijä. Suora, sanojensa takana seisova mies. Omaa polkuaan kulkeva mies.

        ps.Ruoka-videot katson myös. Ei ole ruokahalu mennyt. Jokainen kokkaa tyylillään ja tapansa mukaan.


      • Paasi Paaasi!!!
        Kysy itse, kirjoitti:

        siihen on mahdollisuus kuuntelemalla pasiradiota pe klo.21.00 alkaen ja soittamalla lähetykseen Pasille.

        Itse olen seurannut Pasin vlogeja jo monta vuotta. Olen keski-ikäinen työssäkäyvä, lähes alkoton nainen. Pidän Pasin autolla sunistelu-videoista, sekä Rontin kävelylenkki videoista. Katson myös ihme ja kumma kyllä, suurella mielenkiinnolla elektroniikka säätö-videot, en nimittäin ymmärrä hölkäsen pöläystäkään tietokoneista/antenneista yms. mitä Pasi tekee. Mutta niitä on mukava katsoa ja Pasi jutustelee mukavia ja kertoo samalla mitä tekee.
        Lapinreissu videot on ihan mahtavia, myös kaikki sunisteluvideot joissa Pasi kertoo paikoista joissa on käynyt ja menneiltä vuosilta paikkojen historiaa.

        Känni-videot skippaan ja myös ne videot joissa Pasi on hitokseen huonolla tuulella :D
        En ole kaikesta samaa mieltä, pitäisikö ollakkaan? Kuuntelen mielelläni Pasia ja on se monessa asiaäijä. Suora, sanojensa takana seisova mies. Omaa polkuaan kulkeva mies.

        ps.Ruoka-videot katson myös. Ei ole ruokahalu mennyt. Jokainen kokkaa tyylillään ja tapansa mukaan.

        Heh! se video oli mainio jossa Pasi ulkoilutti ronttia ja vastaan tuli joku akka joka alko Pasille urputtaa koiran kouluttamisesta, Pasi sai melkoisen raivarin asiasta ja kaikki näkyy siinä pätkässä :)


      • Kysy itse,
        Paasi Paaasi!!! kirjoitti:

        Heh! se video oli mainio jossa Pasi ulkoilutti ronttia ja vastaan tuli joku akka joka alko Pasille urputtaa koiran kouluttamisesta, Pasi sai melkoisen raivarin asiasta ja kaikki näkyy siinä pätkässä :)

        Joo katsoin sen kyllä. Pasi hermostuu helposti arvosteluista koskien koiraa, ehkä siihen vaikuttaa se että aiheettomasti tehty eläinsuojeluilmoituksia. Koiran omistaja olen sitä mieltä, että Pasi pitää hyvää huolta Rontista kuin myös edellisestä afgaanistaan.
        Pasi ei siis ole Afgaanin vinttikoiran omistajana ensikertalainen ja tietää ks. rotutyypistä/luonteesta paljon.

        Vastaantullut nainen oli siinä mielessä asiaton. Pasi aluksi jutteli ystävälliseen sävyyn, nainen kuulosti jo heti ensi sanoista huonotuuliselta. Siitä en pitänyt että Pasi vielä sen jälkeen huusi. Asiattomaan käytökseen ei pidä vastata asiattomalla käytöksellä.

        Noh, jokatapauksessa moni joka ei Pasia tunne, tekee väärät oletukset miehestä ja koirasta ulkonäön perusteella.


      • Väärä rotu
        Kysy itse, kirjoitti:

        Joo katsoin sen kyllä. Pasi hermostuu helposti arvosteluista koskien koiraa, ehkä siihen vaikuttaa se että aiheettomasti tehty eläinsuojeluilmoituksia. Koiran omistaja olen sitä mieltä, että Pasi pitää hyvää huolta Rontista kuin myös edellisestä afgaanistaan.
        Pasi ei siis ole Afgaanin vinttikoiran omistajana ensikertalainen ja tietää ks. rotutyypistä/luonteesta paljon.

        Vastaantullut nainen oli siinä mielessä asiaton. Pasi aluksi jutteli ystävälliseen sävyyn, nainen kuulosti jo heti ensi sanoista huonotuuliselta. Siitä en pitänyt että Pasi vielä sen jälkeen huusi. Asiattomaan käytökseen ei pidä vastata asiattomalla käytöksellä.

        Noh, jokatapauksessa moni joka ei Pasia tunne, tekee väärät oletukset miehestä ja koirasta ulkonäön perusteella.

        Vinttikoira tarvitsisi enemmän liikuntaa.


      • siks en ole töis
        Korppikotka tulee kirjoitti:

        Miksei mies ole töissä sitten? Vaikuttaa fyysisesti ainakin olevan kunnossa?

        . Miksi firmat koko ajan irtisanovat porukkaa? Kyllä se sunkin vuoro tulee.


      • kiinnostunut1
        Paasi Paaasi!!! kirjoitti:

        Heh! se video oli mainio jossa Pasi ulkoilutti ronttia ja vastaan tuli joku akka joka alko Pasille urputtaa koiran kouluttamisesta, Pasi sai melkoisen raivarin asiasta ja kaikki näkyy siinä pätkässä :)

        Linkkaatko videon tähän?


      • anonyymi anssi
        Korppikotka tulee kirjoitti:

        Miksei mies ole töissä sitten? Vaikuttaa fyysisesti ainakin olevan kunnossa?

        Pasi on sairaseläkeläinen jos et tieennyt.


      • hehseppo

        Muuten minkä ikäinen Pasi on kun en ole seuraillut Pasin kanavaa mutta olisi mielenkiintoista tietää asiasta. :)


      • efefef
        hehseppo kirjoitti:

        Muuten minkä ikäinen Pasi on kun en ole seuraillut Pasin kanavaa mutta olisi mielenkiintoista tietää asiasta. :)

        Muistaakseni täytti tänävuonna tasan 50V. Tuossa iässähän on hyvä tulla isäksi. Jotkut ovat vaan tuossa iässä jo isoisiä.


      • kaikkuliase

        pummi toi jätkä on !! lahjottakaa, lahjottakaa, lahjottakaa mies joka yrittää repii kaikilta jotain omaan konttiin ! nytki pelleilee jollain politiikka ehdokkuudella vittu ! pelle mikä pelle..


      • oibjhlkjhhggkgg

        "Hyvä tyyppi". Tuota termiä käytetään sosiaalisesta, mutta tyhmästä henkilöstä. Sitäkö tarkoitat?


      • Viheraho

        Olen sellainen mies,joka antaa IP BANNEJA Viheraho.infoon koska minulla on loppuneet rahat Pasiradion pyörittämiseen.


      • eijummarra
        kaikkuliase kirjoitti:

        pummi toi jätkä on !! lahjottakaa, lahjottakaa, lahjottakaa mies joka yrittää repii kaikilta jotain omaan konttiin ! nytki pelleilee jollain politiikka ehdokkuudella vittu ! pelle mikä pelle..

        Miehellä ei oo häpyä ollenkaan moittii jatkuvasti muita ,itse on täys kerjäläinen todellinen sosiaali pummi.Tankilla käy aina auto käynnissä.Sanoo olevansa köyhä mutta ajaa jatkuvasti autolla ja sehän maksaa.


      • Anonyymi
        eijummarra kirjoitti:

        Miehellä ei oo häpyä ollenkaan moittii jatkuvasti muita ,itse on täys kerjäläinen todellinen sosiaali pummi.Tankilla käy aina auto käynnissä.Sanoo olevansa köyhä mutta ajaa jatkuvasti autolla ja sehän maksaa.

        "Tankilla käy aina auto käynnissä". So what niin käy monella muullakin. Isot on murheesi jos tankilla oleva auton käynti haittaa.


      • Anonyymi

        Niinpä. Pasi on oikeasti hyvä tyyppi. Aika orginelli tapaus.


      • Anonyymi
        Korppikotka tulee kirjoitti:

        Miksei mies ole töissä sitten? Vaikuttaa fyysisesti ainakin olevan kunnossa?

        Sossun luukku on paras luukku


      • Anonyymi
        Korppikotka tulee kirjoitti:

        Miksei mies ole töissä sitten? Vaikuttaa fyysisesti ainakin olevan kunnossa?

        On eläkkeellä


    • 1+1

      Tämä oli kyllä kömpelöin itsensämainostamisketju, mihin olen netissä törmännyt.

      • Turha koko jätkä

        Katsojaluvut on pudonneet niin Pasi joutuu aloittelemaan tämmösiä mainostamisketjuja.

        Muutahan sillä ei elämässään ole.


    • olen joskus nähnyt

      Työtä vieroksuva alkoholisti ja entinen linnankundi se on. Jari Siikonen entiseltä nimeltään, syntynyt vuonna 1966. Lahjakas kaveri monella tapaa eikä todellakaan mikään tyhmä tyyppi, mutta valitettavaa on että nuoriso pitää moista pummia sankarinaan.

      • Nuoriso

        Nuorisolle kuule löytyy miljoonia mallikuvia joista he ottavat mallia ja Pasi nyt sattuu olemaan vaan yksi heistä.


      • mikä rikos oli ?

        Voitko kertoa että mistä syystä oli vankilassa ?


      • olen joskus nähnyt
        mikä rikos oli ? kirjoitti:

        Voitko kertoa että mistä syystä oli vankilassa ?

        Puhelinhakkerointi ainakin on yksi. Soitteli seksi- ym. muihin maksullisiin puhelinnumeroihin muiden piikkiin ja mykisti lopulta koko Lahden kaupungin puhelinliikenteen.

        Kai sillä jotain muitakin kupruja on ollut, jääköön nyt ne muut arvelematta kun en ihan varma niistä asioista ole.


    • aaaaabbbbbbccccc

      EI ainakaan JULKKIS, joista täällä kirjoitellaan.

      • Idiots

        Kyllä Pasi Viheraho on ennemmin julkkis kuin PissiPenna, Tuija Lärvinen ja moni muu huomiohuora!!!

        Pasi on ollut monta kertaa televisiossa ylellä asiaohjelmissa, myös ylen puheessa radiossa.

        Ota kuule asioista selvää ennen kuin yrität päteä täällä!


      • aaaaabbbbbbccccc
        Idiots kirjoitti:

        Kyllä Pasi Viheraho on ennemmin julkkis kuin PissiPenna, Tuija Lärvinen ja moni muu huomiohuora!!!

        Pasi on ollut monta kertaa televisiossa ylellä asiaohjelmissa, myös ylen puheessa radiossa.

        Ota kuule asioista selvää ennen kuin yrität päteä täällä!

        "Julkkiskokkiko" taas asialla?

        Tuo tyyppi ei taida kiinnostaa ketään muuta kuin sinua, "Pasi".


      • Pasin fani olen
        aaaaabbbbbbccccc kirjoitti:

        "Julkkiskokkiko" taas asialla?

        Tuo tyyppi ei taida kiinnostaa ketään muuta kuin sinua, "Pasi".

        Katsokaa oikeasti niitä Pasin videoita, niissä on asiaa aina!!


      • Pas Fan Pas Fan
        Pasin fani olen kirjoitti:

        Katsokaa oikeasti niitä Pasin videoita, niissä on asiaa aina!!

        Minä tuen Pasin puuhasteluja tuon Pasiradio.com:n parissa. Lähetän hänelle säännöllisesti Bittirahaa, eli Bitcoin tilin kautta :) Jos jokainen Pasin kuuntelija lähettää Bittirahana n 1-3e kk niin sillä katetaan lähes kaikki kulut joita pasiradiosta menee kuukaudessa sekä sähkölaskut.

        pasiradio.com tulee joka perjantai klo 21 ja on nähtävissä ilmaiseksi netissä :)

        Katsokaa tätä ohjelmaa, on mielenkiintoista jorinaa ja hyvää vanhaa 80-luvun musaa ja myös toivemusaa voi Pasille lähettää.


      • humalaisen ölinää
        Pas Fan Pas Fan kirjoitti:

        Minä tuen Pasin puuhasteluja tuon Pasiradio.com:n parissa. Lähetän hänelle säännöllisesti Bittirahaa, eli Bitcoin tilin kautta :) Jos jokainen Pasin kuuntelija lähettää Bittirahana n 1-3e kk niin sillä katetaan lähes kaikki kulut joita pasiradiosta menee kuukaudessa sekä sähkölaskut.

        pasiradio.com tulee joka perjantai klo 21 ja on nähtävissä ilmaiseksi netissä :)

        Katsokaa tätä ohjelmaa, on mielenkiintoista jorinaa ja hyvää vanhaa 80-luvun musaa ja myös toivemusaa voi Pasille lähettää.

        Maksaako tekijänoikeusmaksut soittamastaan paskamusiikista? Annoin vinkin teostolle ja gramexille.


      • PASKIAINEN!!!!!!!!!!
        humalaisen ölinää kirjoitti:

        Maksaako tekijänoikeusmaksut soittamastaan paskamusiikista? Annoin vinkin teostolle ja gramexille.

        Maksaa kuule ihan joka maksut!! ja jos ei maksaisi niin musa loppuis hyvin nopeaa!! OLET RUNKKARI!!!! KATEELLINEN!!!!! PASKIAINEN!!!!!!


      • Minäkin ilmiannoin!!
        PASKIAINEN!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Maksaa kuule ihan joka maksut!! ja jos ei maksaisi niin musa loppuis hyvin nopeaa!! OLET RUNKKARI!!!! KATEELLINEN!!!!! PASKIAINEN!!!!!!

        Ha ha hyvä rotta hyvä pasi, jäit kiinni ! Sulla runkku ei ole hermoja :DDD


      • Pera 148kg
        Minäkin ilmiannoin!! kirjoitti:

        Ha ha hyvä rotta hyvä pasi, jäit kiinni ! Sulla runkku ei ole hermoja :DDD

        On se hienoa että ilmiannatte TEostolle ja Gramexille tyypin tietämättä mitään faktoista, että missä mennään, ilman mitään näyttöä. Mielestäni vääristä, mihinkään perustumattomista ilmiannoista, pelkästä kateudesta tai kiusallaan tehdyistä siis, pitäisi tuomita perättömästä ilmiannosta sakkoihin. Tai pieni vankilareissu paikallisen Peran sellikaverina muutama yötä vois kanssa tehdä terää.


      • se maksaa
        humalaisen ölinää kirjoitti:

        Maksaako tekijänoikeusmaksut soittamastaan paskamusiikista? Annoin vinkin teostolle ja gramexille.

        Turhaan vinnkasit. Sillä se maksaa ne,.


      • Death to teosto
        humalaisen ölinää kirjoitti:

        Maksaako tekijänoikeusmaksut soittamastaan paskamusiikista? Annoin vinkin teostolle ja gramexille.

        Teosto ja gramex on hirvein keksintö koko maan päällä. Sellaselle paskalafkalle pidä mitään antaa. Ahdistelee jengiä Lauri Tähkän rahojen perässä. Mikäs järki siinä on, että ostan ulkomaalaisen artistin levyn, jonka tietää suomessa 1500 ihmistä. Sitten pitäis sitä dj keikalla soittaessa maksaa gramexille maksuja. Ja artistille eivät varmasti mene, vaan suorinta tietä eniten myyvän suomalaisen artistin taskuun, fuck yeah!


      • eikö riitä
        Pas Fan Pas Fan kirjoitti:

        Minä tuen Pasin puuhasteluja tuon Pasiradio.com:n parissa. Lähetän hänelle säännöllisesti Bittirahaa, eli Bitcoin tilin kautta :) Jos jokainen Pasin kuuntelija lähettää Bittirahana n 1-3e kk niin sillä katetaan lähes kaikki kulut joita pasiradiosta menee kuukaudessa sekä sähkölaskut.

        pasiradio.com tulee joka perjantai klo 21 ja on nähtävissä ilmaiseksi netissä :)

        Katsokaa tätä ohjelmaa, on mielenkiintoista jorinaa ja hyvää vanhaa 80-luvun musaa ja myös toivemusaa voi Pasille lähettää.

        Eikö yhteiskunta tue jo ihan riittävästi ton touhuja


      • EhkäSunMielestä
        Idiots kirjoitti:

        Kyllä Pasi Viheraho on ennemmin julkkis kuin PissiPenna, Tuija Lärvinen ja moni muu huomiohuora!!!

        Pasi on ollut monta kertaa televisiossa ylellä asiaohjelmissa, myös ylen puheessa radiossa.

        Ota kuule asioista selvää ennen kuin yrität päteä täällä!

        Mutta mitään järkeväähän kyseinen herra ei tee, eli samanlainen kuin sanomasi kyseiset ihmiset, arvostelee kaikkia, mutta samalla tekee itse niin kuin on eri asioita arvostellut, melkoinen ristiriita eikö.


      • Anonyymi
        Pas Fan Pas Fan kirjoitti:

        Minä tuen Pasin puuhasteluja tuon Pasiradio.com:n parissa. Lähetän hänelle säännöllisesti Bittirahaa, eli Bitcoin tilin kautta :) Jos jokainen Pasin kuuntelija lähettää Bittirahana n 1-3e kk niin sillä katetaan lähes kaikki kulut joita pasiradiosta menee kuukaudessa sekä sähkölaskut.

        pasiradio.com tulee joka perjantai klo 21 ja on nähtävissä ilmaiseksi netissä :)

        Katsokaa tätä ohjelmaa, on mielenkiintoista jorinaa ja hyvää vanhaa 80-luvun musaa ja myös toivemusaa voi Pasille lähettää.

        Myiköhän Pasi 2017 huipulla?


      • Anonyymi
        Minäkin ilmiannoin!! kirjoitti:

        Ha ha hyvä rotta hyvä pasi, jäit kiinni ! Sulla runkku ei ole hermoja :DDD

        Hei saako tollain sanoa toiselle ai ai ai nyt oli tosi tuhmasti sanottu


    • Hauskaa kohellusta
      • MB.....

        Eikös juuri tään hepun mersu varastettu aikoinaan?


      • ihan oikein
        MB..... kirjoitti:

        Eikös juuri tään hepun mersu varastettu aikoinaan?

        Toivottavasti. Siitäs sai.


      • sdjdidjdikrormcocdnc
        ihan oikein kirjoitti:

        Toivottavasti. Siitäs sai.

        Tämä kaveri ei pienistä hätkähdä, hänestä on tehty lukuisia ilmoituksia eri tahoille ja kaveri on aina voittanut oikeustaistelut :) Milloin on kanneltu koiran huonosta pidosta, milloin on syytetty rahan keruusta yms yms lista on pitkä. Pasi saa faneiltaan postissa usein rahalähetyksiä ja muuta tavaraa. Ei ole ollenkaan harvinaista että kirjeestä löytyy 50e seteli, Pasi tekee aina Youtube pätkät kaikista lahjoituksista ja kiittää lahjoittajaa henkilökohtaisesti videon välityksellä :) Itse olen hänelle lähetellyt sisu viinaa ja varmasti niitä olen laittanut postiin 15 pulloa :)


      • Nettilöytö!
        sdjdidjdikrormcocdnc kirjoitti:

        Tämä kaveri ei pienistä hätkähdä, hänestä on tehty lukuisia ilmoituksia eri tahoille ja kaveri on aina voittanut oikeustaistelut :) Milloin on kanneltu koiran huonosta pidosta, milloin on syytetty rahan keruusta yms yms lista on pitkä. Pasi saa faneiltaan postissa usein rahalähetyksiä ja muuta tavaraa. Ei ole ollenkaan harvinaista että kirjeestä löytyy 50e seteli, Pasi tekee aina Youtube pätkät kaikista lahjoituksista ja kiittää lahjoittajaa henkilökohtaisesti videon välityksellä :) Itse olen hänelle lähetellyt sisu viinaa ja varmasti niitä olen laittanut postiin 15 pulloa :)

        Heh, aika seko kaveri sinänsä, mutta alan näitä katsomaan jatkossa.


      • Pätkä olemassa
        MB..... kirjoitti:

        Eikös juuri tään hepun mersu varastettu aikoinaan?

        Mersu varastettiin ja siitä on videpätkä olemassa.


      • Kusipurkki
        Pätkä olemassa kirjoitti:

        Mersu varastettiin ja siitä on videpätkä olemassa.

        Tolla idiootilla on siis asunnossaan iso säilykekurkkupurkki johon kusee ja vie pihalle? ? Studiossa kun ei ole veskiä niin joutuu kusta purkkiin ja myös vieraat joutuu kusta purkkiin? Ihmettelen vain erästä vierasta joka siellä oli hiljan että näkikö hän kusta minne?


      • viimeinen kylähullu
        Kusipurkki kirjoitti:

        Tolla idiootilla on siis asunnossaan iso säilykekurkkupurkki johon kusee ja vie pihalle? ? Studiossa kun ei ole veskiä niin joutuu kusta purkkiin ja myös vieraat joutuu kusta purkkiin? Ihmettelen vain erästä vierasta joka siellä oli hiljan että näkikö hän kusta minne?

        Kai nykypäivänä sentään vessa on jokaisessa asunnossa?


      • Pasiradion juontaja
        Kusipurkki kirjoitti:

        Tolla idiootilla on siis asunnossaan iso säilykekurkkupurkki johon kusee ja vie pihalle? ? Studiossa kun ei ole veskiä niin joutuu kusta purkkiin ja myös vieraat joutuu kusta purkkiin? Ihmettelen vain erästä vierasta joka siellä oli hiljan että näkikö hän kusta minne?

        Nykyisinhän on se lavuaari ettei ole kusipurkkia :P


      • Anonyymi
        ihan oikein kirjoitti:

        Toivottavasti. Siitäs sai.

        Hei onko susta kivaa että joku varastaa sun auton voi olla ettei ole


    • Aah Pasi o ihana

      Taidat olla itse idiootti..Pasi on hieno mies jolla upeat videot. Oikea uros uik!!Miten pääsis hänen videolle?

      • Kusipurkki

        Minä en ole Pasi!!!! kerron mitä tiedän ja se ei sinulle kuulu!!!! IDIOOTTI!!!!!!


      • Anonyymi
        Kusipurkki kirjoitti:

        Minä en ole Pasi!!!! kerron mitä tiedän ja se ei sinulle kuulu!!!! IDIOOTTI!!!!!!

        Kuules nyt kusipurkki taidat itse olla se idiootti


    • Pasilla Pasia vastaa

      Pasi on vanha kiukkupylly. Mun on pakko sanoa että älkää katsoko noita videoita, saatte vaikutteita. Mustakin tuli täys kusipää ku katoin noi kaikki läpi :D

      http://tinyurl.com/kiukkupylly

      • Naurattaaaaaaa

        Musta taas on metkaa kun joku uskaltaa sanoa asiat suoraan ja tää Pasi kyllä sanoo ja niille mä juuri noissa videoissa nauran :)


      • heippaa

        Fanitan Anne kouvolasta!Asiat sanotaan niin ,kuin ne on!


      • Anonyymi

        Ja nyt loppuu tuon Pasin kiusaaminen ketään ei nimitellä kinkkupyllyksi tai kusipääksi se on loppu nyt


    • Tämä on nro 1

      Tämä pätkä on verraton!! Pasi saa melkoisen raivarin ulkoiluttaessaan ronttia. Pihalla vastaan tulee nainen koirineen ja soppa on valmis!!! :)))))))))

      http://vimeo.com/84447140

      • viimeinen kylähullu

        Joka pitäjässähän noita kylähulluja on aina ollut ja tulee aina olemaan.


      • Hyi helkkari
        viimeinen kylähullu kirjoitti:

        Joka pitäjässähän noita kylähulluja on aina ollut ja tulee aina olemaan.

        Tolla naisella tossa videossa on niin veemäinen ääni että luultavasti vero tai sosiaalitoimistossa duunissa.


      • GAUHEE !!

        Kauhee UKKO , ei osaa muuta ku kirota, ei oo ihme että on eläkkeelä, eihän tommonen mistään mitään töitä saakaan !!


      • Anonyymi
        GAUHEE !! kirjoitti:

        Kauhee UKKO , ei osaa muuta ku kirota, ei oo ihme että on eläkkeelä, eihän tommonen mistään mitään töitä saakaan !!

        Sähän tässä oot kauhee ukko hyi helvetti mikä paskiainen sä oikein olet Pasi sentäs osaa olla herras mies eikä tommonen itse keskeinen paskiainen


    • tunkki
      • Pas Pas Pas Pasiiiii

        Joo tään Pasi Viherahon videoilla näkyy usein tää tontsa3663, kannattaa katsella Pasin videoita ja varsinkin kuunnella perjantaisin klo 21.00 pasiradio.com lähetystä netistä ilmaiseksi.


    • kotirouva

      Hyvä tyyppi, joskin kielenkäyttöä voisi siistiä. Tai sitten kirosanat tehosteena iskevät jonneihin.
      Rontista Pasi pitää todella hyvää huolta. Ja asunnossa/studiossa kyllä on ihan oikeat wc:t. :D

      Hanski on videoissa melkein parasta antia.

      • Hanski elokuvaan!!

        Niimpä :) ite tykkään kans seurata Hannun juttuja, on aina helkutin hyvät jutut ja melkoinen idalisti sanojen käytössä, välillä kuin runoutta tms :) Hanski sopis helkutin hyvin johonkin kotimaiseen elokuvaan näyttelijäksi, mainiot vitsit ja lohkaisut joka asiaan :))) Laitanki tänne pätkän Youtupe hannui :))


      • Hanski elokuvaan!
        Hanski elokuvaan!! kirjoitti:

        Niimpä :) ite tykkään kans seurata Hannun juttuja, on aina helkutin hyvät jutut ja melkoinen idalisti sanojen käytössä, välillä kuin runoutta tms :) Hanski sopis helkutin hyvin johonkin kotimaiseen elokuvaan näyttelijäksi, mainiot vitsit ja lohkaisut joka asiaan :))) Laitanki tänne pätkän Youtupe hannui :))

        Tässä Pasi Viheraho ja Hannu Hämeenlinnassa sekoilemassa hiukan :)

        http://www.youtube.com/watch?v=GCrFc7q04Gk


    • Hannu elokuvatähdeks
      • pasifani

        Täälläkin naikkonen joka ei ymmärrä elektroniikasta mitään, mutta seuraan Pasin puuhasteluita aina silloin tällöin. Yleensä tulee sairaslomalla katsottua Pasimaratooni sängynpohjalta.

        Pasin videoiden katselukunta on laaja. Videoita ei vain katsele jonnet ja työttömät alkoholin suurkuluttajat, vaikka näin moni luulee. Meitä naisia taitaa olla aika paljon. Pasissa vain on sitä jotakin taikaa :)


      • Minä mies
        pasifani kirjoitti:

        Täälläkin naikkonen joka ei ymmärrä elektroniikasta mitään, mutta seuraan Pasin puuhasteluita aina silloin tällöin. Yleensä tulee sairaslomalla katsottua Pasimaratooni sängynpohjalta.

        Pasin videoiden katselukunta on laaja. Videoita ei vain katsele jonnet ja työttömät alkoholin suurkuluttajat, vaikka näin moni luulee. Meitä naisia taitaa olla aika paljon. Pasissa vain on sitä jotakin taikaa :)

        No kyllähän taitaa olla kuitenkin niin että miehet enemmänkin näitä seuraavat ja senhän jo osoittaa se kun pasiradio on meneillään perjantaina niin paljon saa soittoja meiltä miehiltä, mutta kun nainen sattuu soittamaan niin Pasi alkaa hempeilemään jos nainen vaikuttaa ihanalta :)))


      • Näin on juu,u
        Minä mies kirjoitti:

        No kyllähän taitaa olla kuitenkin niin että miehet enemmänkin näitä seuraavat ja senhän jo osoittaa se kun pasiradio on meneillään perjantaina niin paljon saa soittoja meiltä miehiltä, mutta kun nainen sattuu soittamaan niin Pasi alkaa hempeilemään jos nainen vaikuttaa ihanalta :)))

        Mutta tuo kielenkäyttö on paikoin jo vähän liian sanoisinko törkeää :) ei tartte joka sanan perään manata piruja :) Rontista tosiaan pitää selvästi hyvää huolta ja ylipäätään tykkää eläimistä selkeästi, ja se on nähty monissa Pasin videoissa joissa on mm käärmeitä, lintuja, koiria, kissoja yms yms Pasilla on aina aikaa jutustella eläimille :)


      • Anonyymi
        pasifani kirjoitti:

        Täälläkin naikkonen joka ei ymmärrä elektroniikasta mitään, mutta seuraan Pasin puuhasteluita aina silloin tällöin. Yleensä tulee sairaslomalla katsottua Pasimaratooni sängynpohjalta.

        Pasin videoiden katselukunta on laaja. Videoita ei vain katsele jonnet ja työttömät alkoholin suurkuluttajat, vaikka näin moni luulee. Meitä naisia taitaa olla aika paljon. Pasissa vain on sitä jotakin taikaa :)

        Taikapasi🤔


    • Hyi, dyykkari.

      Pasi Roska-aho?

      Lie sama tyyppi joka tonkii roskiksia, jätteitä ym ja kuvaa niitä.

      • Hannu.T

        Katso näitä Yuotube pätkiä äläkä vittu lässytä!!!


      • Anonyymi
        Hannu.T kirjoitti:

        Katso näitä Yuotube pätkiä äläkä vittu lässytä!!!

        Kuules nyt Hannu.t kuka täällä lässyttää sie ite Taijat lässyttää vitun paskiainen


    • ToimistonTytsyt

      Tässä on tosimies.Ei mikään pumppurunkkari kuten viskarin pelle mäntyharjulta.

    • Huoh!

      Taitaa olla joku MT-potilas. Miksei se ole töissä? Tuet pois jos ei ole mitään esteitä...

      • olen joskus nähnyt

        Se on eläkkeellä, potee masennusta ja unettomuutta.


      • Hollolasta

        Pasi on siis adhd ja siitä kai saanu eläkepaperit. Ihan terveeltä tuo tuntuu vaikuttavan, mutta liikaa viina niin mies muuttuu ja se ei ole oikein fiksua käytöstä sen jälkeen.


    • bgrfdbhdtyhty

      hyvä pasi!

    • PASIRADIO.COM

      JEE!! Tänään tulee klo 21.00 pasiradi.com Katsokaa nyt hyvät ystävät kerrankin sitä ohjelmaa, se näkyy netissä ihan ilmaiseksi, mahtava ilta taas tiedossa :))) Pasi korkkaa joka lähetyksessä ison sisu viinapullon ja jutut alkaa aamuyöstä olla aika hauskoja :)) joskus tää sankari on simahtanut kesken lähetyksen mikseripöydälle :)))))

    • pasiradio.com

      Tässä linkki tulevaan illan ohjelmaan: pasiradio.com

      http://www.pasiradio.com/

      Klikkaa yläpalkista kohtaa: Kuuntele selaimella ja klikkaa avautuvasta ikkunasta kohtaa: Kuuntele.

      Ohjelma siis käynnistyy ilmaiseksi klo 21.00

      Hieno ilta taas tiedossa ja hiukan olutta varattu kaappiin :)

    • Ja muut ilman

      Katsotaan ilmanmuuta :))

    • Hannu.T

      Pasiradioon voit myös soittaa suoraan lähetykseen ja toivoa musaa sekä rupatella Pasin kanssa polttavista asioista tai vain paskaa puhuen :)

      045-78400950.

      Ja myös suoraan lähetykseen voit lähettää sähköpostia toivomalla musaa tai vain kertomalla mielipiteitä asioista kuin asioista yms tai jos lähetyksellä on jokin teema niin sitä koskien esittää kysymyksiä ja pohdintoja:

      [email protected]

    • jdididhryirbcysasiao
      • Miten menee oikeasti

        Mutta saako noita lounareita sitten antaa toiselle osapuolelle?


    • sulawisth

      Noilla kyl syö?

    • Kovaa kamaa!
      • Rumpali myös

        Onkos tää Hannui jossain bändissä soittamassa?


      • Muistot menneestä
        Rumpali myös kirjoitti:

        Onkos tää Hannui jossain bändissä soittamassa?

        Nuorena on kait ollut jossain The Ganesdet nimisessä bändissä soittamassa. Bändin historia on melko karmea, ei siitä sen enempää tässä kuitenkaan.


      • olen joskus nähnyt
        Rumpali myös kirjoitti:

        Onkos tää Hannui jossain bändissä soittamassa?

        Roudarin hommiakin se tekee mun tietääkseni.

        Noista Viherahon videoista jos puhutaan, niin ainoat katsottavat on niitä missä Tolvanen on mukana. Niissä on yleensä henkevää keskustelua välillä Viheraho-Tolvanen.


    • Katsokka tätä!!!!!!!
    • Hyvä Pasi!!

      Oli kyllä hauska ilta eilen :)) Pasilla hyvät jutut taas!

    • Gvfvf fvfvg g

      Avohoidossa oleva luuseri. Ei se töitä oo viittiny tehdä, yhteiskunnan varoilla eläväurputtaja. Hoitoon se pitäis romujensa keskeltä saada. Tai no onhan yhteiskunnalle halvempaa kun on avohoidossa. Surkimus hän

    • huukorax

      Pasi Viheraho on oman elämänsä kulkija, niin myötä kuin vastamäessäkin. Annetaan miehen elää omaa elämäänsä tavalla, minkä hän kulloinkin katsoo parhaaksi. Mitä me olemme hänelle lakia lukemaan ja ohjeita antamaan. Sanotaan, että kuppa siellä ja täi täällä mutta ilmat ne on jokaiselle samalla säällä.

      • huukorax2

        Tänään tulee muuten Pasiradio klo 21.00. Oletko sinäkin kuulolla?


    • toroppa1

      Täällä taas vallitsee tämä Suomalainen mentaliteetti. Huonolla itsetunnolla varustetut luuserit haukkuvat anonyymisti ihmistä, joka uskaltaa olla rohkeasti oma itsensä.

      Koittakaa ryhdistäytyä Suomalaiset luuserit!

      • Yx "kateellinen"

        Suomalainen mentaliteetti on täysin kohdallaan kun ihmetellään ääneen miksi julkkisjuoru -palstalla mainostetaan jonkun nobodyn pelleilyjä. Noh, tunkeehan tänne pissiksetkin tyrkyttämään blogejaan.


      • miksu3

        Niinpä. Miksi pitää vihata? Onko Viheraho vaan joillekin helppo vihan kohde rikollisen menneisyytensä vuoksi ja koska elää sossun rahoilla? Vai eikö tähän maahan vaan mahdu erilaisia ihmisiä jotka kulkevat omia polkujaan? Mies vaikuttaa tekevän aika paljon työtä studionsa ja pasiradion ylläpidon eteen ja ihan ilman palkkaa. Kuinka moni teistä haukkujista ootte valmiita siihen? Pasi vaikuttaa terävämmältä äijältä kuin hyvin moni muu tässä maassa vaikka en ihan kaikesta samaa mieltä olisikaan.


    • ---

      Ei Pasi todellakaan ole mikään esikuva kellekään, mutta eipä ole sellaiseksi tekeytynytkään. Silti Pasi kaikkine korjailutouhuineen on parempi vaikka esikuvaksi kuin joku Tunkioinen tai joku missi jonka ainoa keino pärjätä on oma ulkonäkö.
      Jos Pasi saisi yhtäkkiä taas tienata ilman että vouti veis liikaa niin varmasti olis jossain radiossa töissä.

    • röpä

      pasi on hyvä äijä..terkuin vuosaaren ruuna arska

      • Kesäjuhlat

        Pasi yöpyi meillä "studiossaan" kolmisen yötä. Voin sanoa, että pitkään aikaan en ole käynyt fiksumpia keskusteluja, joten ihan pelkän ohjelman perusteella en menisi arvostelemaan tuntematta sen kummemmin. Rontti on hänelle kaikki kaikessa. Pyysi lupaa käydä sisällä suihkussa ja tietysti annoimme luvan. Ei pyytänyt mitään, me tosin pyysimme ruokailemaan kanssamme. Muuten mies eleli hyvinkin omissa oloissaan. Lahjoitimme sähköt siksi aikaa kun hän oli täällä, ja sitäkään ei sähkölaskusta olisi edes huomannut. Olisi tervetullut koska tahansa uudelleen.


    • tenho1

      Pasi Viherahon oikea nimi on Jari Siikonen.

      Ei ole koskaan kertonut miksi vaihtoi nimensä- Ei kukaan noin vaan vaihtele nimeä, joku syy siihen on.

      Onkohan nuorenpana käytetty hyväksi, vai onko itse tehnyt jotain, joka ei kestä päivän valoa?

      Aika turha tyyppi muutenkin, ei kestä kritiikkiä yhtään- vain ja ainostaan hän on oikessa, jos joku on eri mieltä, saa bannia tai poistaa.

      Milloin on Räihän kanssa riidoissa, milloin putkimiehen. Milloin viskaa naiset pihalle, on aikamoinen sälli.

      Ei ihme että on sairas eläkkeellä, kova pummimaan rahaa jokapaikasta.

      Lisäksi aina taskussa on se 3 euroa tai 1,90 euroa ja enempää ei ole.

      Möisi vaikka käteisellä digiboxin tai la puhelimen tai tietokoneen, olisi rahaa, mutta lässyyttää ettei kukaan niitä osta, kyllä niitä ostaa 10-100 eurolla, riippuu laitteesta.

      Mutta kyseessä on Jari Siitonen, alias viheraho, ei voi paljon odottaa..

      • Opiskele lisää!

        Luulisi sinunkin tietävän Pasin taustan, kun vanhan nimenkin tiedät!


      • kissamies9000

        Mistäs sinä tämmösiä paskapuheita kaivat? Viheraho Pasi Antero on ollut samanniminen syntymästään asti.


      • Pasi Viheraho

    • Pasifani

      Olen seurannut Pasin videoita alusta asti. Mies tekee hyviä videoita ja ottaa kantaa moniin mieltäpolttaviin aiheisiin. Viimmeisen päälle asiallinen tyyppi kyllä. Vois melkein jopa sanoa että kaikkien tubettajien esi-isä. Paljon parempi julkkisehdokaskin kuin eräs täällä jo mainittu itseään täynnä oleva Mäntyharjulainen pornohiiri. Pasin Facebook julkaisutkin ovat asiallisia toisin kuin esimerkiksi tuolla pornohiirellä joka nytkin on useampana päivänä julkaissut itsestään kuvia makaamassa laiturilla, että kaikki näkisi miten hyvät vatsalihakset ja kaunis rusketus hänellä on. Pasi ei ole tuollainen vaan pasi on aito! Eli suosittelen faniksi ryhtymistä! Et tule pettymään.

    • ReAleksiJoonas

      Pasi on hieno mies, oman tiensä tinkimätön kulkija!

    • ksdkjldkfjkdjejfekl

      Pasi on hieno mies!!

      • espoolainenn

        Pasi rokkaa tai teknoo mut toimii. Hyvä mies


    • 9 qqqqq === ½

      pasi viherpiipittäjä sillka amatööri ja uivelo.

    • menköö vittuu

      perus ss junttinörtti

    • punaniska punottaa

      ns. "maahanmuuttokriitikko"

    • 5553tg

      Tuommosten takia hävettää olla suomalainen.

      • Pasi on jo lusinut

        Ei Pasin takia kannata hävetä. Tällä palstallakin on paljon hävettävämpiä tyyppejä.


      • faktamies

        Tuommosten takia hävettää olla suomalainen.


    • richmäään

      Pasi on ainoastaan sairas alkoholisti. Kaveri valittaa kovista hinnoista ja veroista mutta itse ei käy töissä vaan elelee töissäkäyvien ihmisten rahoilla . Ruma jätkä, ei vaimoa , likainen ja säälittävä . On se varmaan kiva elää tollasta elämää . Itse käyn töissä ja onhan tää raha mukavaa. Voi matkustella eikä tartte mennä 5 e kauppaan ostaa nuudelipussi ja jauhelihaa niinku Pasi.

      • olen joskus nähnyt

        No en tiedä voiko sitä alkoholistiksi sanoa. Ongelmakäyttäjäksi kylläkin, mutta nythän sillä on kuulemma menossa juhannukseen saakka kestävä tipaton jakso. Eli halutessaan pystyy kyllä olemaan ilman viinaa, alkoholisti ei pysty eikä edes halua.


      • jjjj4
        olen joskus nähnyt kirjoitti:

        No en tiedä voiko sitä alkoholistiksi sanoa. Ongelmakäyttäjäksi kylläkin, mutta nythän sillä on kuulemma menossa juhannukseen saakka kestävä tipaton jakso. Eli halutessaan pystyy kyllä olemaan ilman viinaa, alkoholisti ei pysty eikä edes halua.

        Ei kestäny stressin takia juhannukseen


    • tontsa69

      rähmällään kun faalit taas

    • työtön myös

      Ihmeellistä tää, että töitä pitäs tehdä. No kun ei saa niitä töitä. Niin ei niitä töitä voi silloin tehdä jos ei pääse edes työhaasttatteluun. Kyllä ne irtisanomiset osuu vielä teidänki kohdalle niin tiedätte missä mennään. Ei sitä tosta noin vaan töihin mennä. Kertokaa te menkää töihin kommentoijat yksikin työpaikka johon voi vaan mennä. Voin mennä sitten sinne

      • talous

        Tekemätöntä on valtavasti. Kyse on siitä, millä hinnalla sinun työlle löytyy ostaja. Jos sinun osaamistaso on alhainen, niin laskemalla minipalkkoja tarpeeksi alas sinun työlle ostaja löytyy. Työtä ei ole suunnitelmataloudessa ja sosialismissa, markkinataloudessa puhutaan työn hinnasta, eli millä hinnalla tietylle työlle lyötyy ostaja.


      • olet tyhmä
        talous kirjoitti:

        Tekemätöntä on valtavasti. Kyse on siitä, millä hinnalla sinun työlle löytyy ostaja. Jos sinun osaamistaso on alhainen, niin laskemalla minipalkkoja tarpeeksi alas sinun työlle ostaja löytyy. Työtä ei ole suunnitelmataloudessa ja sosialismissa, markkinataloudessa puhutaan työn hinnasta, eli millä hinnalla tietylle työlle lyötyy ostaja.

        Ja sinä taas et tiedä yhtään mitään sen paremmin suunnitelmataloudesta, sosialismista kuin markkinataloudestakaan. Jos tietäisit, et kirjoittaisi noin tyhmiä. Tämä systeemi on hieman monimutkaisempi kun sinun järkesi riittää, valitettavasti.


      • Anonyymi
        talous kirjoitti:

        Tekemätöntä on valtavasti. Kyse on siitä, millä hinnalla sinun työlle löytyy ostaja. Jos sinun osaamistaso on alhainen, niin laskemalla minipalkkoja tarpeeksi alas sinun työlle ostaja löytyy. Työtä ei ole suunnitelmataloudessa ja sosialismissa, markkinataloudessa puhutaan työn hinnasta, eli millä hinnalla tietylle työlle lyötyy ostaja.

        Pitääkö vielä tänään paikkansa,että tekemätöntä työtä olisi tarjolla? Mikäs on oma työtilanteesi?


    • huljuttelija

      Jengi uskoo kaiken mitä se juttelee Hahahahahah. Ei se kerro kaikkia, ei läheskään.

      Kun kysylee siltä, ei se vastaa.

      Sosiaalitoimisto sen elämän maksaa.
      Jarin sana on Laki ja muiden sanat on paskaa.

      Sehän kertoikin, että tekee videoita itselleen, ei siis teille ja meille.

      Kyllä sillä rahaa on aina, ei kukaan pennitön ostele useita mersuja, maksa osia, katsastuksia, korjauksia, dieseleitä, kalliita vakuutusmaksuja jne jne.

      Asunto, varastot täynä tavaraa, joilla suurimmalla osalla ei tee mitään. Lahjoittakaa tavaraa niitä tarvitseville, ei tuonne varastointiin, kun muuten Jarin kuoltua, nuo menevät kuusankoskelle.

      Mutta kuten todettu meitä Suomalaisia on hellpo jallittaa.

      Antaahan Jarin ( Pasin ) porskuttaa

    • Pasi BB taloon

      Olen antanut itselleni ymmärtää että tää kyseinen heppu olisi menossa BB taloon nyt huomenna, pitääköhän tieto paikkansa? Jos näin on niin ostan koko kauden heti, kaveri on niin seko, mutta älykäs että käärii varmasti sen pääpotin 100.000e itselleen ja ostaa hienon asuntoauton jossa mieletön studio :) Pasi on aina haaveillut että pitäisi lähetyksen Amsterdamissa pienessä pölyssä, tämän voiton jälkeen sen on mahdollista :) Kyllä niin toivon että BB olisi älynnyt häntä sinne taloon pyytää, katsojia silloin kyllä riittäisi :)

    • Pasi BB taloon

      Olen antanut itselleni ymmärtää että tää kyseinen heppu olisi menossa BB taloon nyt huomenna, pitääköhän tieto paikkansa? Jos näin on niin ostan koko kauden heti, kaveri on niin seko, mutta älykäs että käärii varmasti sen pääpotin 100.000e itselleen ja ostaa hienon asuntoauton jossa mieletön studio :) Pasi on aina haaveillut että pitäisi lähetyksen Amsterdamissa pienessä pölyssä, tämän voiton jälkeen sen on mahdollista :) Kyllä niin toivon että BB olisi älynnyt häntä sinne taloon pyytää, katsojia silloin kyllä riittäisi :)

      • pasi on jees....

        Jumankeude.....mistä olet kuullut ???


      • pettynytkamalasti

        Ei pidä paikkaansa, ikävä kyllä.


    • Suihkuun

      Umpityhmä tyyppihän se on. Jokaisessa tuubivideossa kuin joku apukoululainen. Kehittymätön, sivistymätön tollo.

      • Terveisiä Tukholmast

        Apukoulun käynyt hän onkin. Ei siinä ole mitään hävettävää. Myös Suomen menestyneimpiin kuuluvat liikemiehet Tapio Sukari ja Vesa Keskinen ovat apukoulun kasvatteja. Suomi on umpityhmiä tolloja täynnä, itse älysin muuttaa Ruotsiin jo aikoja sitten sieltä junttilasta!!


      • totuuden torvi
        Terveisiä Tukholmast kirjoitti:

        Apukoulun käynyt hän onkin. Ei siinä ole mitään hävettävää. Myös Suomen menestyneimpiin kuuluvat liikemiehet Tapio Sukari ja Vesa Keskinen ovat apukoulun kasvatteja. Suomi on umpityhmiä tolloja täynnä, itse älysin muuttaa Ruotsiin jo aikoja sitten sieltä junttilasta!!

        Ei kukaan näistä kolmesta ole apukoululainen: Viheraho, Sukari kuin Keskinenkään. Sitä paitsi se on Toivo Sukari eikä Tapio.

        Että niinkuin tiedoksi vaan sinne hienoon Tukholmaan. Ei tunnu ihan kaikki olevan kotona sinullakaan.


      • Repaus

        Koska Pasi menee Avohoitoon.Ja hankkii itselleen elämän. Avohoidon kautta.Ja muuttaa sitten uudestaan uuteenkylään.Kun on sulkenut keskustelufooruminsa.Spämmäilyn takia.Ja perustaa uuden keskustelufoorumin.Johon voi vain lähettää viestejä rekisteröitymällä tähän Keskustelufoorumiin.


    • SE oikea rekkamies

      joo, oon näitä pasin videoita tuossa katellu niin täys idioottihan hän on.. Ollu ensimmäisen kerran julkisuudessa vuonna -95 karpolla on asiaa ohjelmassa. Pahiten kalskahti se yks video ku nuorta tyttöä riepotteli jonku koiran hoidon takia. Kaikkee se yhteiskunta meijän rahoilla ruokkii..

      • Piupau123

        Faktat kuntoon. Pasi oli julkisuudessa ensimmäisen kerran jo vuonna 1990, kun hänestä tehtiin lyhyt pätkä Musta Ikaros ohjelmaan joka esitettiin Ylellä. Löytyy tubesta kyseinen pätkä.


    • Aleksi Hihnavaara

      Mitä??? Kuka perkhele tuommoselle rontille lähethää rahhaa?
      Käyttäytyy kuin murrosikäinen lapsi. Minulla murrosikä kesti viisi minuuttia.

      Aamulla alko klo 5.65 ja isä keskeytti 6.00 antamalla tuppivyötä.

      Nyt ollaan sitten työelämässä oltu 35 vuotta eikä soosunelätinä kuten Viheraivo.


      Ja vai että vanithethan, voi perkele kun olisi kirveelle töitä. Ja paljon tässä maassa.

      • vertailupohja

        Laita itse video YouTubeen ja saa yli MILJOONA katselukertaa videoillesi. Kumpi teistä on aikaansaanut jotakin?


      • Anonyymi

        Sinulla ei ole ollut elämää ollenkaan,vain työ,työ,työ.


    • tgrfeds

      Aivan idiootti ja vittu missä paskaläävässä asuu ja syö saastaisita ruokaa jota en antaisi koirallekkaan. hyi vittu.

      • 42 miljoonaakatselua

        katsoin juuri tubettajat-dokumentin ,jossa mainittiin pasin saaneen 42milj. katselua youtubessa ,ennenkuin valiaikaisesti laittoivat kiinni.kenella muulla on laittaa samat luvut poytaan. taalta kaikki sympatiat ja tsemppipisteet talle yritteliaalle kaverille. terv.ILMAISTA VIIHDETTA- ILMAN YLEVEROA


      • Anonyymi

        Pasi asuu nykyään senttisessä studio paikassa jossa se tällä hetkellä asuu ja onhan siellä niitä sähkö johtoja melkein joka paikassa


    • 2+6=?

      Rontti on Pasin koira.

    • pasi viheraho 2

      mä elän samalla tavalla ku pasi, vittu mä jaksa siivota sekä saman laista ruokaa syön pasi on äijä ! suositten teitäkkii syömää saman laista ruokaa.


      ei oo kyöhällä varaa, on nimittäin hyvää toi ruoka

    • putkari (putkimies)

      eihän siinä ruuassa ole mitään vikaa, ruokaa sekin on

      • Anonyymi

        Hei mietti kun Pasilla ei ollu ennen lapsia eikä vaimoa niin Pasi meni aina kaupan taakse hakemaan pilantunutta ruokaa hyi helvetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mietti kun Pasilla ei ollu ennen lapsia eikä vaimoa niin Pasi meni aina kaupan taakse hakemaan pilantunutta ruokaa hyi helvetti

        Kauppahan heittää kunnossa olevaa ruokaa pois,kun ei voi myydä jos on päivämäärä ylittyny esim. 1h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppahan heittää kunnossa olevaa ruokaa pois,kun ei voi myydä jos on päivämäärä ylittyny esim. 1h.

        Niinpä


    • KipiKippeli

      Kyllähän se on niin että jos ei ole varaa pitää koirasta niin että jos se tulee kipeäksi ja ei ole varaa viedä heti lääkäriin niin ei sillon pidä koiraa pitää. Sääliksi käy rontti. Ja aika turhaa huutoa oli sille naiselle. Koiran voi oikeasti kouluttaa niin ettei ota pöydältä mitään.. ja saattas rahat riittää paremmin jos ei survois niihin "ruokiinsa" monen päivän eväitä yhteen läjään. Säälittävä tapaus.

      • Anonyymi

        Toivottavasti et koskaan luovu perheenjäsenistäsi,kun on huonosti rahaa.


    • lopppuslut

      Niin sitten loppui radio-ohjelmakin lyhyeen. Ei vain jaksanut känniääliön örinä kiinnostaa muutamaa lähetystä kauempaa. Kauhea valitusvirsi pasiradio.comin sivuilta:

      "

      → Pasiradio.com ←
      → Ohjelmisto ←
      → Usein Kysytyt Kysymykset ←
      → Biisitoiveet ←
      → Tietoa Pasiradiosta ←
      → Kuuntele ←
      → Yhdistys ←
      → Mainosta radiossa ←
      → Vastaa kyselyyn ←
      → Tilaa Pasiradio t-paita ←
      → Tuotanto ←
      → Sponsorit ←
      → Yhteystiedot ←





      Pasiradio

      Pasiradio loppuu tässä muodossaan. (14.04.2007 - 23.01.2015 )

      Suurin syy on että ei tätä ole enää mukava tehdä.Pitkään olen väkisin pitänyt tätä pystyssä.

      Yksin ei näitä juttuja mitä haluaisi vain kykene tekemään joten miksi sitten tehdä lainkaan.

      Kulutkin ovat nousseet noin 400 euroa kuussa on palanut tähän rahaa . Ei tässä ole mitään järkeä.

      Näitä kuluja koitettiin kattaa näillä nimikirjoituksilla.

      Bitcoinejakaan ei tullut riittävästi. sähköt jo pelkästään teki kuukaudessa sen 140 euroa pelkästään pasiradion osalta.

      Tekijänoikeusmaksut noin 100 euroa siihen päälle palvelimet noin 50 euroa.

      Muut juoksevat kulut , polttoaineet, pienet tavara hankinnat (Kaikkea ei saa lahjoituksina eikä roskiksesta)

      WDSL yhtyskin oli pelkästään Pasiradion tarpeisiin hankittu täällä maaseudulla noin 55 euroa

      Liikkuvan studion valmius 5 Sim korttia Saunalahdelta 3 korttia DNA:lta. 2 korttia on sellaisia joista maksetaan vain käytettäessä koska sellaisen viime vuodelta sai hommattua mutta yksi kortti on tätä varten että ohjelma-ajan ulkopuolella voi siirtää ohjelma sisältöä palvelimelta ja palvelimelle.

      Puhelin kulut kaikenlaista pientä tulee näissä hommissa.

      Jonkinlaisen radion voisi pistää pystyyn,mutta se vaatii rahaa ja sitä ei saa vastikkeetta pyytää.

      Mikäli rahoitus saadaan kuntoon kenties jonakin päivänä jotain tapahtuu.....

      Eli suomeksi jos taivaalta sataisi nämä kulut niin hommat jatkuvat mutta kerran viikkoon touhua ei vaan jaksa eli joitain hulluja olisi pitänyt alkaa kosiskelemaan tähän kuvioon.

      Osaavaa porukkaa vain on kovin vähäntarjolla.

      Raha on se suurin ongelma ja stressin aiheuttaja kokoajan saa mietiskellä miten saa maksut makseltua sekä se ettei oikein ole ollut rahaa lähteä tekemään ulkolähetyksiä yms yms.

      Haasteellisuutta pitää olla että homma kiinnostaa ja sitä jaksaa.

      Sellaisellakin mallilla voisi tehdä että minä olisin takapiruna ja esim sohvalla olisi juontaja mikä tekee ohjelman mutta minä hoitaisin tekniikan.

      Tämäkin tosin vaatisi sitä rahaa.

      Tekniikkaa ja mahdollisuuksia meillä on olemassa mutta rahaa eikä bitcoineja ole.

      Jos voitan arvasta tai lotosta puolen vuoden menot niin voisihan sitä joka toinen viikko veivaa pienin muutoksin...

      Ei vain lotto tarjoa onneaan....

      Kiitos seurasta ehkä jonakin päivänä jotain muuta saattaa tulla mutta tuskin enää tässä muodossa enää koskaan.

      kiitos kaikille tukijoille.

      P.V"

    • Kouru86

      Tää on aivan pelle tää jätkä. Vikittelee 29v nuorempia muijjia tuolla facessa.... hyi helvetti!

      • 1517

        Heh. Tuohan on juuri sama ikäero kuin presidentti Sauli Niinistöllä ja hänen puolisollaan Jenni Haukiolla.


      • Anonyymi

        "Kouru86
        18.03.2015 00:19

        Tää on aivan pelle tää jätkä. Vikittelee 29v nuorempia muijjia tuolla facessa.... hyi helvetti!"

        no miten se siitä pellen tekee, kerropa? oletko joku vitun homo vai mikä sua riepoo mitä se vikittelee? pitäskö olla 80v mummo ketä saisi vikitellä vai mitä häh?
        kasvata nyt ees pallit tollo.


      • Anonyymi
        1517 kirjoitti:

        Heh. Tuohan on juuri sama ikäero kuin presidentti Sauli Niinistöllä ja hänen puolisollaan Jenni Haukiolla.

        ja se on ihan oikein!
        nykyään alkanut someen ilmestyä näitä "valkoritareita" kateelisia peräkammarin paskahousuja jotka puuttuvat toisten nais asioihin.


    • kuultua

      ”Raikasta ja ravitsevaa...”
      ~Pasin lyhyt ja ytimekäs arvio Sisuviinasta

      • Loiseläin

        Viheraho on tyypillinen Persu, ruikuttaja joka elää toisten piikkiin.


      • hrrtrt
        Loiseläin kirjoitti:

        Viheraho on tyypillinen Persu, ruikuttaja joka elää toisten piikkiin.

        Viheraho on ollut ehdolla sdp:n listoilla!


      • Anonyymi
        Loiseläin kirjoitti:

        Viheraho on tyypillinen Persu, ruikuttaja joka elää toisten piikkiin.

        Ei tollasta hyväksyttäs Persuihin


    • Budde

      Oikean julkkiksen tulee kestää kritiikkiä,normitavistallaaja ei soittele kellekkään keskellä yötä tai lähettele tarkastajia pitkin poikin pohjolaa kun joku on jotain kieltäny tai sanonu EI!
      Ompa tuollaiselle ihmistyypille oma nimityskin joka luulee olevansa maailman napa tai että voi tehdä mitä vaan kelle vaan mutta "hänelle" ei saa tehdä mitään,kuka muistaa mikä se nimitys oli?
      Omasta mielestäni kukaan ei ole toista parempi,mutta oma ammattiylpeys tulee kuitenkin pitää jos ammatti ON!

    • Pena82

      Putkari on muuten siskon nussija! Että sairasta sakkia koko porukka. Ja noissa videoissa näkyy siis putkari ja hänen "vaimonsa" joka on hänen sisko! On se nykyään outoa, ettei muualta saa kun siskoltaan.

      • JoniP75

        Hyi helvetti! Linnaan vaan putkari ja sen sisko niin oppivat!


      • Putkari788876

        Menkää itse linnaan.Ja lopettakaa minun vainoaminen.Runkkaa naisia niin paljon kuin huvittaa.Ja kun olette päässeet pois vankilasta.Ryhtykää tekemään oikeita töitä.Niin ei jää aikaa päivisin trollailuun.


      • Anonyymi
        JoniP75 kirjoitti:

        Hyi helvetti! Linnaan vaan putkari ja sen sisko niin oppivat!

        Nyt kuules JouniP75 sunhan täs pitäs linnaan mennä eikä Pasin ja opi käytös tavat


    • titouwer

      Ei ole Jarista tai nykyään Pasista kuvaaaa tilanteita. eipä ihme kun videoita ei enään katsella, samaa kahvinkeittovideoita, ei uskalla enään kuvata vakuutusyhtiöissä, kaupoissa ym, noon se ikä tekee ihmisistä vellihousuja, valehtelun taidon osaa hienosti

    • suomih

      Pasi on kova mies joka tekee hyviä juutuub videoita varsinkin ruokavinkit on ihan parhaita!

      • Zebrah

        Sairaita kavereita sillä on, niin kuin putkari joka harrastaa seksiä siskonsa kanssa!!


    • kiisseli9889

      Se on Jari sinkkonen, ja jatkuvaa valitusta, nyt pitänyt ula-radioo, mutta uusintoja ne ovat jorka tulee tietokoneelta, ite se makoilee ja ryyppää ja kuskaa sen naista Kotkasta nastolaan, rahaa on ja rahaa ajella jatkuvasti, sitä te rahoitatte, sossu sille maksaa vuokrat ja sähköt. Eihän se tarvitse teosto rahakaan kun ei soita teoston alaista musaa. Tavaraa on nurkat täynä möis osan pois, mutta ei kuulema myy, mieluimmin kerjää ja valittaa, en lahjoita penniäkään, on sillä 2 mersua, 1 skootteri, ei mulla ole itsellä varaa pitää montaa autoa, skootteria, vaikka olen duunissa. Kyllä Suomessa kannattaa olla työtön tai eläkeläinen, silloin pärjää hyvin.

    • pakkotyö

      ULOSOTTO VIE ? Mistä se Jari tuota paskaa jaksaa selittää.
      Itse olen töissä 3-4 kk ja vaihdan töitä, ei koskaan kerkeä ulosotto perään ja sitten onko töitä- on ja on, pelkästään mol sivuilla 12 tha työpaikkaa ja soittakaa yrityksiin, menkää käymään, TÖITÄ on. Jengi tyytyy vaan popsimaan nappeja ja valittamaan olen sairas, mulle koitettiin tarjota nappeja jo 7 vuotta sitten, en ota ja hyvin mennyt. TÖISSÄ 5 päivänä viikossa ja rahaakin onpi

      • Anonyymi

        Tuohan se elämää on ollut,vaihtaa jatkuvasti töitä ja olla koe-ajalla jatkuvasti. Ja mites sit ku tieto liikkuu,miksi tämä kaveri ei kauaa pysy töissä? Alkaa vähenemään mahdollisuudet paljon,ja varsinkin omalla paikkakunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se elämää on ollut,vaihtaa jatkuvasti töitä ja olla koe-ajalla jatkuvasti. Ja mites sit ku tieto liikkuu,miksi tämä kaveri ei kauaa pysy töissä? Alkaa vähenemään mahdollisuudet paljon,ja varsinkin omalla paikkakunnalla.

        Etkö ollut kuullut vuonna 2021 että on olemassa pätkätöitäkin?


    • Tiedottaja2016

      Jari vai Pasi ulisee, että olisi hienoa olla maahanmuuttaja, sehän on ITSE MAMU, RUOTSALAINEN, AI NIIN EI OLE RAHAA, EI OLLU TULLUT LAHJOITUKSIA.

      Älkää lahjoittakako, se on rikollista. Ei ole edes olemassa virallista yhdistystä. Rahat menee kiljuun ja Dieseliin. Sosiialihuolto maksaa vuokrat, lääkkeet, sähköt, ei tavitse rahaa. Ei voi myydä tavaraa ,miksihän? Väittää ettei saisi niistä rahaa? Miksi minä saan, romuista rahaa, möin juuri vanhanpaskan läppärin 30 eurolla, ainiin Jarille se ei ole mitään, täytyy saada tunasia ja se kuuluisa LOTTOVOITTo, lottoaisi edes joskus. Ei ole rahaa, autoja, skoottereita löytyy ja on varaa maksaa vakuutusmaksuja, ei helvetti- hullua touhua. Nyt on Pasilla vai Siitosella 28.7 juhlat tarjoaa KILJUA ihmisille, alaikäisille? Huomaa kysymysmerkki, onko ilmoittettu viranomaisille? Ei ei Pasia kiinnosta, se ulisee rontin kanssa yhdessä, ei meillä ole rahaa, mutta AINA se 3 euroa löytyy lompakosta, mutta kiljuun ja dieseliin rahaa löytyy. Tämmöinen MAMU meillä nastolassa on.Ai että. Ajeleppas taas Kotkaan, anna DIESELIN PALAA JA RAHAA ON !

    • seuraturvapaikanhakija

      JUMALAUTA, on varaaajella kk 4000 Km reissata ympäri suomea, lappia myöten !??

      Täytyy alkaa sossupummiksi jos noin hyvin tulee toimeen.
      Sitä ihmetteen, kun jokatoinenpäivä itsee, ettei ole rahaa, mutta silti on varaa ajella vuoron perään 2 eri mersulla ja ostella ruokaa.

      Täytyypi infota sosiaalipuolta asiasta, joku kusettaa nyt ja pahasti. tai pasi vai janiko se on kusettaa lahjoittajan antamia rahoja.

      sen verran osaan ja - laskua, että yhtälö ei tässä toimi.

      pasiradiokin oli 3 kk päällä, samat nauhat vinguttaa siellä, onpas rankkaa, ite on usein muualla, niin huomattuhan se on tossun alla on. Eihän tuo kauaa kestä.
      Ei voi kuvata kun nainen talossa kuin pikkupätkiä, kun on yksin kamera laulaa ja itkuvirsi taattu.

      hauska katsella videoita ja kuunnella juttuja, mut aina se puhuu ittensä pussiin.

      t u t k i n t a a n !

    • hs37

      hahahahahahahahahahahahahaha Pasi se valittaa kun muut valittaa, mutta pasihan ei valita vai miten se oli, mamuhan se pn ruottalainen- ihme pummi aina sama virsi ei ole rahaa mut kaikkea löytyy ja on varaa ajella koko ajan. sähkö maksaa mutta sossu maksaa sähköt ja vuokrat täytyy laittaa sossuun ilmoitus ei voi maksaa yksin asuvan sähkölaku kuin 30 & siirto kk tuo on otseasissa 3 hengen lasku vaikka on laitteet päällä jokapäivä, inhottaa huijaaminen ja valehtelu, jarihan sanoi että ei lerro kaikkea julkisuuteen ja se on huomattu

      • Anonyymi

        Pyydä sossusta kirjoitustaidot itsellesi.


    • JiiJiiKvl

      "Tää on aivan pelle tää jätkä. Vikittelee 29v nuorempia muijjia tuolla facessa.... hyi helvetti!"

      ottaako aivoon?

    • Paidaton

      Kaikki Pasit heti poistettava Suomesta, vievät meiän kaikki naiset ja työpaikat - jaa no ei kai työpaikkoja...
      Mistä niitä Pasiradion T - paitoja saisi tilattua.

    • HUOSTAAN

      Miten musta tuntuu että ainakin tuolla alkupäässä 90% viesteistä on itsensä pasin kirjoittamia... PS: olen huolissani rontista se kun ei taida oikeaa ruokaa juuri saada jotain dyykkays juustoja sille syöttää ja vatsahan niistä kovaksi menee mun mielestä vuosia jo taistellut sen kanssa ettei koira oikein pasko kunnolla..

    • eläkkee11ä

      "Masennuksen ja univaikeuksien vuoksi sairaseläkkeellä..." ( ! )

      Jos tuolla perusteella saisi eläkepaperit niin varmasti enin osa työssäkäyvistä eläkkeelle pääsisi. Eikäpä äijä kyllä masentuneelta vaikuta tippaakaan! Sen verran itsekin tiedän masennuksesta ja univaikeuksistakin ja silti väännän 10 tuntista työpäivää. Eivät ilmeisesti ole halunneet alkaa säätämään Pasin kanssa.

    • kausalastapäivää

      "hauska katsella videoita ja kuunnella juttuja, mut aina se puhuu ittensä pussiin.

      t u t k i n t a a n !"


      haista sinä yhteiskunnan kukkahattu pitkä paska

    • oliskohannoin2

      "Pasi on ainoastaan sairas alkoholisti. Kaveri valittaa kovista hinnoista ja veroista mutta itse ei käy töissä vaan elelee töissäkäyvien ihmisten rahoilla . Ruma jätkä, ei vaimoa , likainen ja säälittävä . On se varmaan kiva elää tollasta elämää . Itse käyn töissä ja onhan tää raha mukavaa. Voi matkustella eikä tartte mennä 5 e kauppaan ostaa nuudelipussi ja jauhelihaa niinku Pasi."

      on se varmaan aika noloa sinulla kun haet kuitenkin pankista lainan
      itkemällä sinne, olipa kyseessä auto, talo, vene tms.
      ja pidät itseäsi miehenä.
      Pasi ostaa käteisellä, pasilla on säästöjä.
      kyllä sinä se paskahousu tässä tapauksessa olet.
      suurin osa duunareista vinkuu pankista kaiken velaksi kun ei
      vaatimattomuus kelpaa.

    • muuanäijä

      "Itse käyn töissä ja onhan tää raha mukavaa. Voi matkustella eikä tartte mennä 5 e kauppaan ostaa nuudelipussi ja jauhelihaa niinku Pasi."


      unohdin vielä kertoa että itseä ainakin vituttaisi tuhlailla kallisarvoista vapaa-aikaa töihin koska elämä on elämistä varten.
      sinä matkustelet kun sinä saat lomaa.
      tiedätkä mitä?
      minä olen ollut eläkkeellä ikäni ja olen nuorikin vielä alle viiskymppinen reippaasti ja säästössä on melkein 30000e työttömänä.
      on oma mökki maalla, lompsassa aina vähintään 500-1000e käteistä, hyvä mersu ja olen naimisissa.

      ja kyllä on varaa matkustamiseen.

      käykää te vaan töissä nuolkaa valtion persettä.

      suurimmalla osalla ei ole rahaa ilman pankin lainoja.
      suurella osalla perusduunareista ei jää säästöön paskaakaan eikä
      varmasti ole 15000e tilillä kovin nopeasti, tuskin ollenkaan, ikinä.

      elämäntilanne sen vaan kertoo. palkka on mikä on ja kustannukset asioihin.

      en ole pasi.

      • eitolkkua

        Se on totta että työnteko ei kannata, 30 vuoden tehdastyöstä saa eläkettä sen 1200 euroa kuukaudessa näppiin, sen saman sais vaikka ei olis päivääkään tehnyt työtä... että miettikääpäs sitä.


      • Anonyymi

        Kuinka yksinkertaista porukkaa on ollut vuonna 2016,hyvä mersu :D


    • Ennenaikaisesti66

      Mä olen vetäny viinaa 15 vuotiaasta. Nyt olen Pasin vuosikertaa eli 50 vuotias ja olen päässyt jo aikoja sitten eläkkeelle alkoholin käytöstä ja nimenomaan alkoholin aiheuttamista sairauksista. Mutta kerron teille, että älkää käyttäkö viinaa. Jos nyt saisin uuden mahdollisuuden en koskisi koko aineeseen. Mulla ei ole kyllä mitään menetettävää enää, joten juon itseni hautaan.

    • nickname124
      • Anonyymi

        Hei hitler on kuollu aikoja siten eikä sitä miestä ole enää olemassakaan joten älä mainitse sitä hitler sanaa täällä keskustelu plastalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hitler on kuollu aikoja siten eikä sitä miestä ole enää olemassakaan joten älä mainitse sitä hitler sanaa täällä keskustelu plastalla

        Juutalainen kenties? kun hitler aiheutti tuollaisen purkauksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalainen kenties? kun hitler aiheutti tuollaisen purkauksen

        Niin ja teki itse murhan


    • Quakenet

      Ääliö joka väittää olevansa persaukinen ja sillä perusteella pyytää lapsia lähettämään viikkorahansa saadakseen enemmän rahaa. Tyypillinen esimerkki siitä, miten alas ihminen voi vahota raha-ahneudessaan.
      Paikallisethan näkee Viherääliön verotustiedot verokonttorissa (julkinen tieto) joten sieltä vaan katsomaan miten "persaukinen" ääliö on kyseessä.

      • vbbvbb

        Pasi saa tyttöystävänsä kanssa lapsen...eikös Se ole täysalkkis?


      • kaisanoasaa
        vbbvbb kirjoitti:

        Pasi saa tyttöystävänsä kanssa lapsen...eikös Se ole täysalkkis?

        Saako todella, vai onko se edelleen sitä jo kohta kaksi vuotta jatkunutta höpötystä "kaksosista"?

        No siinä on Nastolan sossulle töitä kun ottavat mukulan huostaansa saman tien. Noille ei pikku vauvaa voi jättää hoitoon sekunniksikaan.


      • Kurkurrit

        Ei se lapsi ole Pasin vaan putkimiehen.


      • Anonyymi
        Kurkurrit kirjoitti:

        Ei se lapsi ole Pasin vaan putkimiehen.

        Onhan Pasilla lapsi ja vaimo


    • tyläskäsonmenny

      Tylsäks on mennyt noi Pasin videot. Ei niitä oikein enää jaksa katsoa. Sama kaava toistuu. Koirien kanssa ulos kuvaamaan tunnin video. Ajellaan autolla ja antenni ynnä muuta samaa p@skaa kuvataan moneen kertaan. Matkakohdekkin on aina sama lappi.

      Mitä hienoa siellä muutakun maisemat ja norja joka on kallis maa. Näköjään vielä suomea kalliimman maan on onnistunut löytämäään. Menis vaikka balttiaan Viro,Latvia hakemaan viinaa ja muita bensoja kun kerran valittaa niiden korkeista hinnoista täällä suomessa. Norjassa ne on toki vielä kalliimpia. Kyllähän mäkin olen kerran lapissa käynyt, mutta ei sinne useaan kertaan mieli tee. Ei siellä ole mitään muutakuin maisemia ja täyttä ermaata ja pitkiä etäisyksia saa ajalla. Mikään ei ole lähellä ei baareja jne. Ei mitään järkee. Aivan kuollut paikka koko lappi, mutta tää mies jaksaa lähes joka syksy 2000km yhteensä ajaa sinne ja pois. Ihan turhaa ajlelua ja bensaa vaan palaa.

      • Anonyymi

        Tiedätkö että Norjaan mennään katsomaan maisemia,ei niitä hintoja.


      • Anonyymi

        Tyypillinen suomalainen,paska paikka kun ei oo baareja. Kyllä on kurja elämä,jos baari on se joka ensimmäisenä mielessä jossain kohteessa.


    • pasionmulkkupummi

      Ja pummaaminen videoilla jatkuu, nyt ruinaa matkarattaita ja 15000€ radiohommiin muka, ja jengi lähettää sille tymänä rahaa ja kalliita tavaroita

      • Viheraho

        Otan roinaa vastaan jatkossaki bimbot valittajat.


    • cr.w

      Hyvää viihdettä tekee oli mikä oli

    • Viheraho

      Otan roinaa vastaan jatkossakin bimbot valittajat.En välitä trollaamisesta.

    • hemmettisoikoooon

      ethän sä pasi välitä "trollaamisesta" Eli siitä että joku sanoo sulle totuuksia? Esimerkiksi onhan sen moni huomannut että kerjäät videolla kaikkea kivaa mihin ei ole varaa ja et koskaan edes yritä ostaa itse. Sitten kun susta jonkun mielipiteen sanoo tai totuuden niin vedät herneen nenään ja kitiset siitä videolla ja keksit tuhat syytä että miksi se asia ei pidä paikkaansa =D toteat kokoajan että olet köyhä vaikka nyt oletkin avoliitossa ja olet lapsen saanut. Mutta kuitenkin jos olisi perseaukinen ja köyhä niin sillon ei ajeltaisi autolla läheskään kokoaikaa ja saatika se että ihmettelen miten sossu edes suostuu sun sähkölaskut maksamaan kun kahdelle ihmiselle on 80€/kk maksimi summa ja sulla noita laitteita on päällä joka paikssa siellä talossa ja aivan turhaan ja sitten knu sulle sanoo että sekin olisi iso säästö ku ottaisit turhat valot koneet jne pois päältä niin vedät herneen nenään. Joo ei mulla muuta onnea vaan seuraavalle haastelle lapsen kasvatukselle. Tosiaan tämä ei millään pahalla. ps jos videon tästä teet niin muista nauraa ja hymyillä!

    • SaaraIoistaa

      Mitäs ootte Saara Aallosta mieltä?

      Tässäpä vain heräsi tälläinen pieni kysymys, että täällä kun on näin paljon näitä ns. heittareita niin haukutteko myös häntäkin?

      2 täysin erinlaista ihmistä.

      Ja kyllähän se näinkin on, että minkalaiseksi se Luoja on sut luonut, niin sellainen sinä sitten olet.

      Saara Aalto, jolla on erittäin rikas elämä, joka on nyt huikeassa nosteessa ja palvonnan kohteena oleva unelmaansa elävä kaunis, lahjakas, ystävällinen upea nainen, niin kaiken maailman törky viestittelyä lähetetään anonyymisti, siinäpä kusitte omaan nilkkaanne.

      Entä mikäs tämä jatkuva heittaaminen Viherahoa kohtaan on?

      Jossain keskustelu -foorumilla, aivan anonyymisti lähetetään tälläistä roskaa?
      Oli se Saaran tai Viherahon kohdalla, niin olisiko teistä miestä, lähteä kasvotusten sanomaan samaa?

      Ihminen on se mikä sille on syntyessään annettu. Oli se sitten suurella kauhalla tai vähän pienemmällä, niin aina riittää heittareita. Nämä heittarit edustaa varmasti, jotain rupusakkia.

      • SaaraIoistaa

        Hui.

        Minkalainen rikollinen se on?


      • Siikonen

        Lähinnä kyse on nuoruusajan rötöksistä 80- ja 90-luvulla. On varkauksia, murtoja ja vakavina Lahden puhelinverkon mykistäminen.

        https://www.youtube.com/watch?v=IQoA8RidyFM
        https://www.youtube.com/watch?v=ggJYGqasRLw

        https://www.youtube.com/watch?v=dmq5RRpnMIA

        https://static.ylilauta.org/files/g9/orig/fzw01jii/Pasiviheraho1.jpg

        Pasi on kuitenkin rauhoittunut merkittävästi ja tullut järkeen eikä enää tee vakavia rikoksia. Jos nykypäivinä tekee rikoksia niin se on lähinnä kapinointia auktoriteettejä vastaan. Väkivalta- ja omaisuusrikollinen pasi ei enää ole. Pasin käytös on monesti kuitenkin huonoa ja epäasiallista.


    • enooennenkäynytkää

      Koittakaahan ihmiset kehittää elämällenne parempi tarkoitus kuin toisten mollaaminen.

      • selfiepellet

        Pasi se katsoo oikeudekseen vittuilla ihmisille videoilleen, kun on olevinaan niin kovaa jätkää...

        Mites niitten ulosottojen kanssa (mihin tuossa ylempänä viitattiin)? Ei taida työnteko siksi maittaa, kun on helpompi lusmuilla eläkkeellä ja jättää kuprut hoitamatta. Samaan aikaan Suomessa pitkän työuran tehneitä ja näitä jo fyysisesti työkyvyttömiä ihmisiä pidetään edelleen väkisin "työkykyisinä" eikä päästetä eläkkeelle, jotta kaikenlaisilla vapaamatkustajapaseilla olisi aikaa kerjätä ja ottaa selfieitä sossun maksaessa kaiken valmiina eteen.


    • reiskav

      Onhan tuo nyt tyhmää touhua välillä, sieltä se vaan entinen rikollinen tausta puskee läpi, ei auta mikään, kuten eräässä videossa kieltäytyy puhaltamasta poliisin puhallusratsiassa, enemmän siitä on vaivaa kun alkaa siinä jaarittelemaan asiasta, aivan kuin pienen kakaran kiukuttelua, aikuinen ihminen!

      Jotkut ne ei vaan aikuistu koskaan mutta vanhemmiten tyhmemmäksi muuttuvat, hyvä että poliisi ratsaa ja tutkii vähän pasiradion tekemisiä ja tekemättä jättämisiä niin siinä opetusta että lakia syytä kunnioittaa eikä häröillä noin että "minähän en puhalla, uskallan olla niin rohkee". Lapsellinen jätkä!

    • wertyu3

      TUE VAALITYÖTÄNI AVUSTUKSET TILILLE FI74 3939 0057 4648 93
      VARAT KÄYTETÄÄN YHDISTYKSEN TARKOITUKSEN MUKAAN VAALITYÖHÖN LEHTISIIN MAINOKSIIN

      • selfiepellet

        Jahas, selfie-turhake meinaa päästä mukaan politiikkaan ja hillotolpalle, vaikka ei ole oikeasti mitään annettavaa! Toisaalta, onhan tässä selfiekepissä selvää poliitikkoainesta jo nyt, eli kyky elää puhtaasti veronmaksajien piikkiin niinkuin aidot poliittiset sopulit tekevät. Selfiekeppi politiikkaan päästessään pääsisi nauttimaan tietysti paremmista eduista ja edelleen ilman minkäänlaista vastuuta tekemisistään (joka pätee yleisesti kaikkiin poliitikkoihin).

        Harmi vain, että yhteiskunnallisista asioista päättämään tarvittaisiin oikeasti vastuunsa kantavia ja omalla esimerkillä maata johtavia ihmisiä, jotka ovat hankkineet todelliset kannuksensa muuten kuin sosiaalituilla vetelehtimällä tai poliittisissa puuhasteluviroissa lusmuamalla tai puolueiden omissa broilerikasvattamoissa.


    • erropå
    • Vee_Ädätys

      varkaan sanaan voi luottaa, varsinkin vaalirahoituksen yhteydessä. "ei varas varkaaseen luota" olen kuullut sanottavan.

    • IPU_antoi_monoo

      Ei ole mitään mitä viitsisi tukea.

    • Tehkää_perässä

      Veikkaisin,että Pasi on monissa asioissa vilpittömämpi, kuin kaikki täällä häntä arvostelleet. Helppoa huudella täällä "anonyyminä", Moniko teistä olisi saanut
      aikaiseksi yhtään mitään? Kerrankin löytyy joku, joka tekee nollabudjetilla jotain...
      Siitä vain yrittämään... Veikkaan, ettei arvostelijoita yksikään pysty samaan...
      Tekijät ovat erikseen, haavelijoilla voi pyyhkiä per##tä, niitä täällä riittää.
      Minulle on aivan sama, mikä ihmisen tausta on, suomen hallitus on täynnä talousrikollisia ja omantaa hyödyn tavoittelijoita. Jopa " kuunaama " komissarilla on
      rikostausta väärennöksestä... Joten, jos Pasin tai Anttolaisen naama löytyy äänestyskopista, jompikumpi ääneni saa...

    • Viheraho

      Älkää kaatuuko mustalle jäälle,jonka päällä ei ole hiekkaa.Muuten ette pysty äänestämään minua Kuntavaaleissa 7.4.2017.

    • eitarkoittaaei

      Eli jos tuomittu rikollinen on kokoomuksen tai perussuomalaisten listalla ehdolla, se on ongelma, mutta ei tässä tapauksessa? Jännä.

      Mies joka ruinaa huumeissa ja humalassa alaikäistä persettä ei ole koskaan kovin moraalisesti uskottava, vai onko? Noin ihan yleisellä tasolla..

    • eitarkoittaaei

      Enkä tarkoita jälkimmäisellä nyt kyseistä miestä vaan ylipäätänsä näitä jatkuvasti esiintulevia ehdokasasetteluja, joissa narsistit asettuu ehdolle vaikka ovat ihan puhtaasti kusipäitä. Suurinosa elämämkoululaisia.

    • kamala-tapaus

      Tapaus tolvanen osoittaa hyvin, mitkä ne viherahon kuviot ihan oikeasti ovat ja varsinkin ovat olleet.
      Siinä kannattaa jo yhteiskunnan kannalta kahdesti miettiä, kun tapaus tulee monkumaan itselleen ilmaista puolueapua ja siivellä ratsastamista.
      PS:ään se yrittää ensiksi tunkea itseään ja omaa erinomaisuuttaan.

    • igriefc3wd

      Niin, nykyäänhän on suuntaus se että jos miehestä ei ole mihinkään muuhun niin tehdään siitä Perus-Suomalaisten ehdokas.

      Kyllä täytyisi olla järkeä päässä ja rehellinen ja luotettava jos aikoo poliitikoksi mutta valitettavasti suuntaus on nykyään aivan toinen, rikolliset ja kaiken maailman sossupummit soluttautuu mukaan politiikkaan ja jotkut pöljät heitä äänestää, ovat sitten luultavasti samaa kaliiperia tai vielä enemmän kajahtaneita.

    • KaikkeaMaailmaanMahtuu

      Juu ja jos meinaa työttömänä nykyään elää, eli jos ei työnteko kiinnosta, joutuu kaikenmaailman typpeihin yms. Niissä sitten on säännöllisesti vähintään kuukausittain kaikenlaisia psykologi haastatteluja, terveystarkastuksia,kunto tarkastuksia yms ja väliajat joutuu olemaan kuntouttavassa työtoiminnassa :D.
      Eli eläkkeelle ei päästetä edes sellaisia työttömiä joilla ei ammattia/koulutusta, ei työkokemusta/työhistoriaa, ovat yli 50v ja olleet kokonaan työttöminä 25-30 vuotta eikä mikään mahti tai fantasia utopia maailmassa saa heille enää töitä tai saa heitä töihin, vaan näitäkin pidetään väkisin vielä erilaisissa "avoimille työmarkkinoille paluu" toimenpiteissä jotka maksaa kymmeniä kertoja enemmän kuukaudessa per työtön verorahoja kuin esim se että päästettäis eläkkeelle sillä työmarkkinatuen suuruisella summalla, olikos se nyt jotain 520 euroa kuussa käteen.

    • PasiViheraho66

      Pitää paikkansa.Mitä hoitomuotoa suosittelette minulle.Avohoitoa?

    • ReinarBaltshaari

      On lihonut ihan vitusti

      • Anonyymi

        Sähän se tässä oot lihonu ihan vitusti äläkä sano toisille tuollaista


    • halvalla.kiljulla

      Varoittava esimerkki, että miten kiljunjuonnilla lyhyessä ajassa 2-tyypin pillerihoitoisen sokeritaudin pystyy pahentamaan 1-tyypin insuliinihoitoiseksi sokeritaudiksi.

      • Anonyymi

        Ravinto yleensäkin on syypäänä jos diabetes pahenee 2-->1


      • Anonyymi

        Ne pillerit on myös insuliinia.


    • PasiViheraho66

      Jos ette tee lahjoituksia niin silloin loppuu Pasiradio.Lahjoitukset Pasiradion tulevaisuudelle voitte tehdä tekstiviestinumeeoon 173172 tekstiviestinumeroon,jos haluatte jatkossa kuunella Pasiradiota vitun pervot.

    • vierailia3

      pasi on äijä

    • Kaasua_komisario_PV

      Mitenkäs Kaasu-henkan ja sen kuolleen kaiffarin tapaus etenee? Nappi-hanskiko sen nimi nyt olikaan.

    • wergertg

      Jotai hyötyä niistä Viherahon ruokavireoista. Muaku täsä vitutti siskon pensat ja vähä vaikka mikä muuki, niin raivon purkuun tarvi roisihkoja keinoja. Poltin ensinnäki muutaman pelin joita sisko pennut o täälä käynee joskus pelaamasa ja sitten teji vitumoista sörsseliä, joho tuli vanhaa kaurapuutoa, puolukoita mustikoita, vanhaa makarooniloovaa, porkkanaloovaa, lanttuloovaa sekä rusijauhoja. ne kattilaa, sekaa vettä sekotusta, lämmitystä ja sitten syömään. Ei sitä muuten pääse noista yksittäisistä vanhoista ruokista eroo. Kiitos pasi (tai Jari)
      Ja nyt seki sekotus palo pohjaa ku olin tätä kirjottamassa, mutta paskanko väliä. Vihainen suu ei välitä pikku sivuaromeista.

      • hgfhghfh

        Mitä helvetin loovaa?


      • asdfkj
        hgfhghfh kirjoitti:

        Mitä helvetin loovaa?

        L-o-o-v-a, englanniksi box, ruotsiksi låda. tunnetaan rinnakkaisnimellä "laatikko". Vaihtoehtoisista materiaaleista rakennettuun pohjalliseen kehikkoon pakattu, yleensä soosimaiseen muotoon saatettu elintarvikeannos.


      • Anonyymi
        asdfkj kirjoitti:

        L-o-o-v-a, englanniksi box, ruotsiksi låda. tunnetaan rinnakkaisnimellä "laatikko". Vaihtoehtoisista materiaaleista rakennettuun pohjalliseen kehikkoon pakattu, yleensä soosimaiseen muotoon saatettu elintarvikeannos.

        No just,joku oma kielikö? "Loovaa"käyttävät ruotsalaiset lupauksesta. Loova=låda,ei oikein osu ny vääntäminen vaikka miten vääntäis.


    • makarylli_herkku

      Pasi on tylsä nykyään, ei kiroile tai ryyppää enää. Kur kur.

      • Anonyymi

        Pasi ei ole tylsä Pasi on nykyään asiallinen mies ja sitä paitsi Pasilla on oma perhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasi ei ole tylsä Pasi on nykyään asiallinen mies ja sitä paitsi Pasilla on oma perhe

        Oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli.

        Miten niin oli


    • kggcg

      eka !

      • iloista_dataa

        Olit 207:s


      • Anonyymi

        Et ollu vaan viimeinen kggcg


    • kurkur1

      Kur Kur =)

      • Anonyymi

        Kur kur on Pasin vaimo ja kahen lapsen äiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kur kur on Pasin vaimo ja kahen lapsen äiti

        Oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli.

        Ai miten niin oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin oli

        No mitähän se voisi tarkoittaa? KVG!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitähän se voisi tarkoittaa? KVG!

        Sitä samaa voisi kysyä sinuluta mitä se KVG on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä samaa voisi kysyä sinuluta mitä se KVG on

        Kato vittu googlesta,näin suomeksi sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato vittu googlesta,näin suomeksi sanottuna.

        Okei minä katson


    • Anonyymi

      Ajattelen aina näitä Viherahon tyylisiä tyyppejä lämmöllä, kun 3:30 aamulla räntäsateessa räjäytän Scaanian käyntiin.....
      Miten hienoa että yhteiskunta noin huolehtii omistaan, olisihan se kamalaa jos joutuisi aamulla heräämään jo ennen 11:00....

    • Anonyymi

      Pasin kaveri Putkari on komea mies ja leuhkii ostoksillaan. Vaimonsa kanssa striimaavat automatkoja joissa aivan överiä rattiraivoa, miksi pitää ajella jos ei hermot kestä.

      • Anonyymi

        putkari ei enää ole pasin kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        putkari ei enää ole pasin kaveri

        Se putkari ei taida olla sunkaa kaveri


    • Anonyymi

      Kattelin muutaman Pasin ruokavideon ja pyysin vaimoanikin katsomaan. Eipä enää pidä vaimokaan minua huonona ruoanlaittajana... :)

      • Anonyymi

        Ei vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vai

        Kummaa narinaa heräilystä ja toisten kavereista,sehän on ihan oma ammatinvalintakysymys mihin on itte menny ja koskaa pitää herätä tai kenen kaveri on,ei ne pitäs muille kuulua ja heräämisillään kehua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummaa narinaa heräilystä ja toisten kavereista,sehän on ihan oma ammatinvalintakysymys mihin on itte menny ja koskaa pitää herätä tai kenen kaveri on,ei ne pitäs muille kuulua ja heräämisillään kehua...

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Oli kaveri tai ei niin nyt onkin Pasi vuorostaan pidätetty!
        Oli kuulemma Tea vaimo joutunu putkaan (syytä ei kertonu) ja siitä alkoi riehumaan poliiseille no ei ihme jos pidätettiin kuulemma syytetään kunnianloukkauksesta.
        Että semmosta tällä kertaa ,välillä näinkin päin ettei aina itte ole saamapuolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kaveri tai ei niin nyt onkin Pasi vuorostaan pidätetty!
        Oli kuulemma Tea vaimo joutunu putkaan (syytä ei kertonu) ja siitä alkoi riehumaan poliiseille no ei ihme jos pidätettiin kuulemma syytetään kunnianloukkauksesta.
        Että semmosta tällä kertaa ,välillä näinkin päin ettei aina itte ole saamapuolella

        Jaa vain niin


    • Anonyymi

      Toi on ihan pihalla ku lumiukko.
      Ei voi nauramatta kattoo esim tot ku se soittaa verottajalle.
      Ei osaa edes veroilmotusta täyttää.
      Ilmoittaa tulot ja ei ymmärrä mitä ilmottaa.
      Äijä kerjää kaikki ilmaseksi ja elää yhteiskunnan kustannuksella ja vielä jaksaa valittaa.

      • Anonyymi

        No jos ei ole töitä paljon koskaan tehny niin e itiedä kyllä verotuksestakaan mitään,turha on silon verottajalle soitella ja ihmetellä.
        Ei tulis kyllä mieleen hankkia huvikseen verovelkaa kuten hän tehnyt,vielä tulee pää vetäjän käteen!


    • Anonyymi

      Tekniset taidot on ala-aste ikäisten.
      Haukku Liiterin antenni johtoja ja ite turas sellasen liitoksen et huh huh.
      Jos ite tehny noit virityksii ni voi voi.

      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää pasin taidoista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida ymmärtää pasin taidoista mitään.

        No en todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida ymmärtää pasin taidoista mitään.

        Sen näköjään osaa et elää yhteiskunnan siivellä ja silti valittaa kun joutuu ite hakee lääkkeet.


    • Anonyymi

      Laita linkki youtube videoon

    • Anonyymi

      Minkä kylän kuuluisuus on kyseessä?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitä siten jokainen tekee mitä haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siten jokainen tekee mitä haluaa

        Pasi mitään perintöä ole saanu ihan huijausvideo koko autonosto,uskotteko todella kaiken mitä se kertoo??
        Mersuilla Pasi on ajellu jo monet monet vuodet,kannattaa katsoa videoitakin välillä niin tietääkin enempi ettei puhu omiaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasi mitään perintöä ole saanu ihan huijausvideo koko autonosto,uskotteko todella kaiken mitä se kertoo??
        Mersuilla Pasi on ajellu jo monet monet vuodet,kannattaa katsoa videoitakin välillä niin tietääkin enempi ettei puhu omiaan!

        Joo


    • Anonyymi

      SOITIN SILLE'

      • Anonyymi

        Pasi kun tekee ruokaa,ei sen jälkeen pysty syömään viikkoon.Sen verran rankat pöperöt Pasi tekee.


    • Anonyymi

      En ole kuulutkaan

    • Anonyymi

      Elää yhteiskunnan rahoilla ja valittaa.
      Ja katsoin pätkän äsken sen videoo ni ei ole edes sen verran tapoja ku mättää roskat ovesta ulos ku on kaupan parkkiksella.

      • Anonyymi

        Olen katsonut muutaman videon Pasista, sillä on koko kämppä johtoja täyteen.Koska tossa läävässä syttyy tulipalo.


      • Anonyymi

        Viher-kurahaaraa seuraa samanlaiset kurahaarat , no onneksi näin , että eivät ole potkimassa mummoja ja ryöstelemässä pappina..... Tyhmää ohjelmaa tyhmille 🤣🤣🤣🤣🤣😭😭🤣🤣🤣🤣🇸🇪


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siivois edes kerran sen keittolevyt ja Mikron.Eikö rätti pysy kädessä Pasilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivois edes kerran sen keittolevyt ja Mikron.Eikö rätti pysy kädessä Pasilla.

        Mitenkä johdot tulipaloja sytyttää?
        Niitähän menee taloissa vaikka kuinka paljon seinien sisällä?
        Ja Pasin johdoissaei kulje edes 220v jännitteitä monessakaan.
        Ottakaa asioista selvää paremmin niin ei ole pelkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä johdot tulipaloja sytyttää?
        Niitähän menee taloissa vaikka kuinka paljon seinien sisällä?
        Ja Pasin johdoissaei kulje edes 220v jännitteitä monessakaan.
        Ottakaa asioista selvää paremmin niin ei ole pelkoja.

        Pasi valittaa kytkimistä et on paskoja asentaa ja ihmettelee ku tukes on hyväksyny ne?
        Tuskin sillä on itellä oikeuksia niit asentaa.
        Ja ottaa viel videolle.Siin on vakutusyhtiöllä hyvää todistus aineistoa jos talo palaa.
        Missäköhän on asennettu paperieriste johtoo???Pasilla kuulemma on.
        Ei hyvää päivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasi valittaa kytkimistä et on paskoja asentaa ja ihmettelee ku tukes on hyväksyny ne?
        Tuskin sillä on itellä oikeuksia niit asentaa.
        Ja ottaa viel videolle.Siin on vakutusyhtiöllä hyvää todistus aineistoa jos talo palaa.
        Missäköhän on asennettu paperieriste johtoo???Pasilla kuulemma on.
        Ei hyvää päivää

        Pasi joutuu viellä muutamaan siitä rakennuksesta pois koska se puretaan ja vuokran antaja ei enää välitä siitä talosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasi valittaa kytkimistä et on paskoja asentaa ja ihmettelee ku tukes on hyväksyny ne?
        Tuskin sillä on itellä oikeuksia niit asentaa.
        Ja ottaa viel videolle.Siin on vakutusyhtiöllä hyvää todistus aineistoa jos talo palaa.
        Missäköhän on asennettu paperieriste johtoo???Pasilla kuulemma on.
        Ei hyvää päivää

        Et vissiin tiedä että paperi on hyvä eriste sähkölle?
        Esimerkiksi muuntajissa käytetään edelleen paperia/pahvia eristeenä.


    • Anonyymi

      Pasista pääministeri.

      • Anonyymi

        Enpä oikein usko


    • Anonyymi

      Työnvieroksuja se Pasi on. Yksi video riitti kertomaan, millainen kuvotus hän on. Nöyryytti jotain vanhaa miestä videossaan. Ei kivaa. Pasi mene töihin!

      • Anonyymi

        Kerro toki ihmeessä mihin töihin hänen pitäisi mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki ihmeessä mihin töihin hänen pitäisi mennä

        Paperieristejohdot oli aikojen alussa kun taloja sähköistettiin,on varmaan vieläkin jossain mutta kovasti pyritään niistä eroon vanhuuden ja palovaaran takia.
        Ei vuokralaisella ole oikeuksia niitä lähteä poistelemaan, se kuuluu ihan vuokraisännälle alkaa niistä eroon hankkiutumaan,toki vasta saneerauksen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperieristejohdot oli aikojen alussa kun taloja sähköistettiin,on varmaan vieläkin jossain mutta kovasti pyritään niistä eroon vanhuuden ja palovaaran takia.
        Ei vuokralaisella ole oikeuksia niitä lähteä poistelemaan, se kuuluu ihan vuokraisännälle alkaa niistä eroon hankkiutumaan,toki vasta saneerauksen kautta.

        Hmmm


    • Anonyymi

      Suomen / Ruotsalainen kurahaara jonka ÄO on sama kuin MENSAn lihaliemikuutiolla

    • Anonyymi

      tuokin ukko on elämänsä jo nuorena tyriny. kaikki pitäs kelan ja sossun maksaa valmiiksi. tuossa taas yks esimerkki, jonka ei missään nimessä olis pitäny akkansa kanssa mennä lisääntymään.

      • Anonyymi

        eiks se menny niin että hän nuorena teki kovasti töitä kunnes hänellä meni hermot ja hänelle myönnettiin sairaseläke? En varma menikö noin mutta tietääkseni meni noin ettei se todellakaan tahallaan ole elänyt sosiaalitukien varassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiks se menny niin että hän nuorena teki kovasti töitä kunnes hänellä meni hermot ja hänelle myönnettiin sairaseläke? En varma menikö noin mutta tietääkseni meni noin ettei se todellakaan tahallaan ole elänyt sosiaalitukien varassa.

        Jos mies jolla tuollaiset käytöstavat luulee pääsevänsä edustamaan ihmisiä eduskuntaan tai muualle ni ei kyllä voi sanoa että huh huh.
        Tajuaakohan itsekkään.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe