Milloin Lauri "Late" Johansson vapautuu"

jjkckzjcjzjk

63

6091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niin kiinnosta.

      Ei mene kauan varmaankaan. Uskonveljet ja sisaret laittaneet armon anomuksia kymmenen kappaleen päivätahdilla tyyliin "Late vapaaksi late late late late!!!"

      Onhan Late vapaa osittain koko ajan. Käy messioissa ja missioissa ja massioissa
      Puhuu soopaa ja sontaa kokouksissa, eli todistaa! (Eikös todistajia sanota vasikoiksi mitä!)

      • tätä mieltä

        ihan vaan tiedoksi, että L Johansson on huomattavasti älykkäämpi kuin ensinäkemältä uskoisi -siis kun on selvin päin. Yleistietoa on valtavasti ja mainio shakin pelaaja. Lieko jo saanut linnassa korkeakoulututkinnon? Ainakin yo-lakin sai linnassa "aikoja sitten".


      • fgtfv
        tätä mieltä kirjoitti:

        ihan vaan tiedoksi, että L Johansson on huomattavasti älykkäämpi kuin ensinäkemältä uskoisi -siis kun on selvin päin. Yleistietoa on valtavasti ja mainio shakin pelaaja. Lieko jo saanut linnassa korkeakoulututkinnon? Ainakin yo-lakin sai linnassa "aikoja sitten".

        Sellissä on ollut aikaa lukea. Jotkut viisastuu iän myötä. Toiset ei koskaan.


      • ArnellaH

        Kerro ny ihmees mistä tunnet niin läheisesti HÄNen elämääns?
        Oletko ollut tekemisissä hänen shady busineksissaan!


      • ProfileOfALunatic

        Lauriko vasikka ? No ei varmaan !


      • l.eivonen

        Tässä kuulumiset:
        https://www.youtube.com/watch?v=YOfqetP8ydE


    • Tieto.

      Eikö se ole jo?

      Juuri näin hänet kirkossa vaimonsa kanssa! Ei edes vartijoita.

    • Rise ja risapöksyt

      Uusimmassa Alibissa Late kertoo pääsevänsä avovankilaan, Hienoa !

      Kotipaikan mukaan joko Ojoisille tai Suokkiin !

      • erkkipoika

        Lauri on hieno mies. Jeesus on herra. Kun uskoo Jeesukseen silloin on asiat hyvin. Johansson on uskossa ja Jeesus muutti sen elämän.


    • ruot-sinpyh-tää

      Olin laten kirkkosaarnaa kuuntelemassa,pitäs vapautua heti?kuka näistä päättää,Niinistö?

    • väkä

      Late Johansson pääsi pari viikkoa sitten Naarajärven avovankilaan. Sitten sekosi tai jotain, nyt kuitenkin on mielisairaalassa.

      • ota poika jauhoa

        Ei ihme että sekosi, koska muunto huumeet on raju juttu


    • masalahti

      Late pääsee taivaaseen kun se uskoo Jumalaan.Muut vangit uskoo vihan ja Jumalan sekotukseen.

      • golibri

        Tunnen Laten ja on huippu tyyppi vaikka on tehny kaikenlaista mutta kukas meistä on täydellinen. Laten uskoon tulosta voi jokainen olla mitä mieltä haluaa.


    • JEESUS VAPAHTAJA

      SUOMEN LAKI PERUSTUU RAAMATTUUN, AINAKIN OIKEUDESSA JOUTUU VANNOMAAN TOTUUDEN KAIKKITIETÄVÄN JUMALAN NIMEEN MITÄÄN VALHEITA LISÄÄMÄTTÄ.

      • Vapaaehtoista..

        Eikä joudu. Voit vannoa myös uskontoon liittymättömän version.


      • Voihuohnäitäjauhajia

        Juu, ei oo nimimerkki "Jeesus vapahtaja"lle oikeuden käytännöt oikein tutut. Vala vannotaan Jumalan kautta ja vakuutus annetaan kunnian ja omantunnon kautta. Yleensä seurakuntaan kuuluvat antavat valan ja muut vakuutuksen, mutta senkin saa ihan itse valita. Ihan itse. Siis vielä kerran, ihan itse.


    • kukka7

      missä late istuu

      • 1234----

        Naaralla


    • TsemppiäLatelle

      Late pysyy kaidalla tiellä, kun tekee samaa siviilissä, kuin linnassakin, eli seuraa Jeesusta. Ihmettelisin aikalailla, jos Late vielä ajautuisi väärille teille. Harvalla puolet elämästään lusineella on yhtä hyvää tukiverkosto siviilissä odottamassa.

    • jarppa1234

      sanonpahan teille arvostelijat ja epäilijät:en ihmettele että monikin teistä "pelkää"että kun vapaus koittaa niin kohtapuoliin taas jotain tapahtuu?niin...itse laten nähneenä ja jne olen täysin vakuuttunut hänestä,ja huom,vaimonsa ei todellakaan ole mikään hihhuli,no on siinä mielessä että hänenkin sydämmessään on jeesus ,utta sepä elämä jos te arvostelijat niinkuinkuin suurin osa ilm,tietämättä loppupeleissä asioitten todellista laitaa niin älkää epäilkö aina,muutos on mahdollinen,se onnistuu vain taivaan isän takia,ei risen,ei ihmisten ,ei pelkästään yhteiskunnan,vaikka niistäkin voi apua olla.sanonpahan teille laten arvostelijat,jos vertaa esim kahta,eikka tai late,ei voi puhua samana päivänä.kiitos.t:siilinjärvi.

    • Lopettakaajolässytys

      Latehan ON vapaa mies ollut jo koko kesän ja viime viikolla oli kampin torilla oikein rekka-auton lavalla todistamassa pelastumisestaan! Remukin antoi Laurille anteeksi, veljensä murhan. Oli tämä tuntemani Remun pikkuveli Aaltonen tehnyt huumeohikkaan ja sehän on sama kuin itsemurha.....

    • jolkkon

      Late kuuluu mun ystävä/kaveri piiriin.Ei kantsi mitään negatiivistä latesta puhuu/kirjotella.Late vapautuu,mut enpä siitä sen enempää mä tiedän.Ja te jotka heitätte paskaa kantsii lopettaa.!

      • Vantaan.ala-aste

        Olisit käynyt apukoulun loppuun, niin olisi lukijat ymmärtänyt mitä yritit ilmaista kirjoituksellasi.


    • PauliJuhaniSaastamoinen

      Late vapautuu sitten kun helsinginhovioukeus tai presidentti päättää. Luulisin että ennen 2020 on vapaallla.

    • narsistibros

      Tos eilen oli joku uutinen iltalehdessä, jossa eräs KRP heppu kuvaili Jartsaa, narsistiksi. No joo. Olen tasan samaa mieltä. Jartsahan on. Kun katsoo Jartsan ja Laten valokuvia huulien osalta tai vertaa joitakin videoita kyseisistä henkilöistä keskenään, ei voi olla päätymättä ajatukseen että molemmissa on ripaus toisiaan.. Ilmehdintäkin puhuu puolestaan. Eikös vain?

    • tehdäännoin

      Jep,tehdään noin

    • puolella-ollaan

      Laten esimerkkiä seuraa moni ja sen seurauksena moni turha veri saattaa jäädä vuodattamatta. Kaikki tsemppi Latelle, kun vapaus koittaa.

    • ioklq

      Late on osoittanut sen, että paatuneesta murhamiehestä voi tulla ihan kunniallinen kansalainen vaikka historiasta ei pääsekään irti.

    • qupex

      Ei kukaan pysty eikä voi näytellä "uskovaista" vuodesta toiseen uskottavasti, joten kyllä Late on parannuksen tehnyt ja on nykyään täysijärkinen kristitty joka haluaa auttaa muita.

    • ailahtelevamieli

      Uskon vahvuus punnitaan, kun portit laitetaan selän takana kiinni.
      Kun oma tahto, eikä pamppu ohjaa tulemiset ja menemiset, tekemiset ja olemiset, niin silloin alkaa ne hengellisen elämän todelliset haasteet. Toivon kuitenkin sydämmestäni, että Late pysyy lujana.

    • oikeutta

      Mä sydämestäni rukoilen, että Lauri Late Johansson ei enää pääse näyttelemään uskovaista missään niin kauan kuin hän on vankilassa.

      En ole nähnyt Laten julkisesti nöyrtyvän, katuvan ja pyytävän anteeksi kaikkea sitä tuskaa, jota on aiheuttanut uhreilleen ja heidän läheisilleen. Saati omille vanhemmilleen ja muille läheisilleen. Sen sijaan Late saarnaa pelastusta ja helvettiä meille kunnon ihmisille. Mä uskon Laten uskovaisuuteen vasta kun näen hänen tekevän nöyrää, konkreettista työtä lähimmäistensä eteen vankilan ulkopuolella.

      Eräs toinenkin ihmisen kaltainen olento, nimeltään Kristian, joka aiheutti viattoman opiskelijapojan kuoleman, esiintyy nykyään uskovaisena. Tälläkin henkilöllä olisi paljon nöyrtymistä, anteeksi pyytämistä ja konkreettista hyväntekeväisyystyötä tehtävänä ennen kuin hän voisi esiintyä muita uskovaisempana. Konffatelttojen pystyttäminen ei tee hänestäkään pyhimystä.

      Mä olen uskonnoton, kahden lapsen yksinhuoltajaäiti, joka työlläni elätän pienen perheeni. En voi uskoa kristinuskon Jumalaan, jos hän päästää taivaaseen Late Johanssonin ja tämän teltanpystyttäjän, mutta ei minua, joka pidän elämäntehtävänäni olla hyvä ihminen läheisilleni ja tarvittaessa muillekin.

      • Jumala.rakastaa

        Se on väärä käsitys, kun ajatellaan ihmisten kelpaavan Jumalalle hyvien tekojensa kautta. Raamattu sanoo suoraan, että kaikki me ollaan syntisiä ja rikollisia. Vai mitä mieltä olet näistä Jeesuksen sanoista:
        1. Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.
        2. Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?
        3. Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.
        4. Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?
        5. Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte."
        Jumalan silmissä ei siivosyntisetkään ansaitse taivaspaikkaa. Se on omavanhurskautta, kun ajattelee kelpaavansa Jumalalle omilla teoillaan. Sen sijaan Jeesus tarjoaa lahjavanhurskauttaan - siis täysin armosta - oman ristinkuolemansa ansiosta. Siellä ristillä hän sovitti kaikkien ihmisten synnit. Siksi pelastuksessa ei ole kyse siitä, onko suuri vai pieni syntinen. Jumalan armo riittä kaikille, kuten sanotaan:
        23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
        Tiedätkö kuka oli ensimmäinen, jolle Jeesus lupasi taivaspaikan? Ristinryöväri, joka oli ilman muuta hänkin murhamies.


      • Anonyymi

        Taivaspaikat, joita lahkolaiset toisilleen jakavat, ovatkin huuhaata.


    • pastoorius

      Muutama vuosi menee vielä.Klinuun on vielä matkaa,mutta jos tuolla tiellä jatkaa,voi täyttää Klinun paikan.Nöyryyttä vielä vähän vaatii.

    • MinäVaanIhmettelen

      Onko niin että Late pääsee taivaaseen uskonsa vuoksi ja hänen uhrinsa ovat helvetissä?

      • Anonyymi

        Näin se on. Kun pyydät uskovaispiirissä anteeksi, aukeaa taivaspaikka.


    • Kyynelsade

      Jokaisella on oikeus uskoa vaikka taustalla olisi mitä kurjimpia tapahtumia. Antakaa Laurin olla ja kertoa uskostaan se voi olla ratkaiseva tekijä jonkun ihmisen polulla ja auttaa keventämään sitä kulkevan tuskaa. Pienikin ripaus lohtua voi muuttaa asioita parempaan ja olla juuri se tekijä mikä esti lopullisen romahduksen.

      • Anonyymi

        1.6.2020

        Herraa hyvää kiittäkää!


      • Anonyymi

        Anteeksi väärä tieto. Koe vapauteen jo 4kk päästä, nilkkapannalla varustettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.6.2020

        Herraa hyvää kiittäkää!

        Just näin. Ja 2.6.2020 pirillä liriin, pasilan kautta telkkariin. Jatkoille rixun bunkkeriin, josta staramäen lekurin passituksella niuvan kellariin. Sieltä lappu varpaassa kremikseen..
        Herraa hyvää kiittäkää!
        Amen.


    • Anonyymi

      Torstaina

    • Anonyymi

      Hurriganes

    • Anonyymi

      Luin Laten kirjan. Hyytävää tekstiä. Mies teki kuitenkin täyskäännöksen elämässään , eikä voi muuta tässä , kuin toivoa miehelle kaikkes hyvää . Itse päihdekoukussa olleena tiedän jotain vaikeuksista , mutta selvinneenä myös . Tai ei ne vaikeudet lopu raittiinakaan , mutta tottakai helpottuvat. 21 vuotta kuivilla. Latella katkeruutta näkyy hieman olevan , virkavaltaa vastaan eritoten, mutta varmasti laimenee sekin homma vielä. Ja hänellä onkin sellainen takaaja , Jeesus . On jotenkin hienoa lukea jostain ihmisestä , joka hirvittävien asioitten alta nousee takaisin elämälle .

    • Anonyymi

      Late on nykyään kunnioitettu ja haluttu maallikkosaarnaaja helluntalaisissa. Liikehän on yhtä kuin perussuomalaiset...

    • Anonyymi

      Kirjassa oli Laten elämän nykyiset vaikuttajat ; 1. Jeesus 2. Elvis 3. Timo Jutila . Persuista ei ollut mitään mainintaa . Eikä tuo lista ole yhtään hullumpi...

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe