KUKA HALUAA SEUKKAA.

13:)

Eli siis oon 13v poika n.180cm pitkä ja asun jämsässä joten jos asutte täälläpäin niin kertokaa kun haluaisin jonkun tytön vierelleni :)

33

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosipatosi

      Kerro nimesi ;) Mä asun myös Jämsässä! :)

      • 13:)

        Kerro sää


      • Vastaus 13:)

        Kertoisitko sinä niin voin kattoo facesta.


      • asdfsagdff
        13:) kirjoitti:

        Kerro sää

        Joo älä ihmeessä kerro nimeäsi. Nolaisit itsesi ja koko Jämsän. Itse ainakin nauraisin sinulle jos henkilöllisyytesi paljastuisi.


    • olga92

      Miks et voi oottaa sitä et joku oikee tulis vastaan

      • Jaa

        Miks pitäs


      • olga92
        Jaa kirjoitti:

        Miks pitäs

        Miks ei pitäis?


      • Jaa
        olga92 kirjoitti:

        Miks ei pitäis?

        No en tiiä


      • olga92
        Jaa kirjoitti:

        No en tiiä

        Nii-i. Mieti milt silt likastaki tuntuu. "Moi otan sut tyttöystäväksi koska mun on vaan pakko saada joku. Siis sun kaa mä seurustelen vain sattumoisin koska olit sattumalta ensimmäinen joka tarjoutui ehdokkaaksi."


      • Jaa
        olga92 kirjoitti:

        Nii-i. Mieti milt silt likastaki tuntuu. "Moi otan sut tyttöystäväksi koska mun on vaan pakko saada joku. Siis sun kaa mä seurustelen vain sattumoisin koska olit sattumalta ensimmäinen joka tarjoutui ehdokkaaksi."

        Painu pois


      • olga92
        Jaa kirjoitti:

        Painu pois

        En. Sun täytyy kohdata tosi asiat. Tiesitkö että tytöt tai naiset ylipäätänsä eivät ole jotain vitun objekteja, joita mies vain valitsee ja pitää omana omaisuutenaan?


      • Jaa
        olga92 kirjoitti:

        En. Sun täytyy kohdata tosi asiat. Tiesitkö että tytöt tai naiset ylipäätänsä eivät ole jotain vitun objekteja, joita mies vain valitsee ja pitää omana omaisuutenaan?

        Tiesin


      • olga92
        Jaa kirjoitti:

        Tiesin

        Mainiota. Joten odota tai etsi tyttöä, jota et pyydä tyttöystäväksi omien tarpeittes ja halujes tähden. Äläkä jossain hikises suomi24:ssa. Mieti ny itekki. "Oi ihanaa, onnea teille nuorelle rakastavaisille. Miten te muuten tapasitte?"


      • Jaa
        olga92 kirjoitti:

        Mainiota. Joten odota tai etsi tyttöä, jota et pyydä tyttöystäväksi omien tarpeittes ja halujes tähden. Äläkä jossain hikises suomi24:ssa. Mieti ny itekki. "Oi ihanaa, onnea teille nuorelle rakastavaisille. Miten te muuten tapasitte?"

        No mitä sua se kiinnostaa?


      • olga92
        Jaa kirjoitti:

        No mitä sua se kiinnostaa?

        Jos mun teksti saa sut pohtimaan uudestaan sun arvoja ja saa sut päättämään, ettet hanki tyttöystävää omien tarpeittes takia (mikä on erittäin törkeästi tehty ketä tahansa tyttöä kohtaan), niin vaiva on ollut sen arvoista. Jos mun teksti saa sut kunnioittamaan tyttöjä, niin vaiva on ollut sen arvoista. Jos mun teksti saa kenet tahansa pojan näkemään tytön ihmisenä eikä objektina, niin vaiva on ollut sen arvoista.

        Siksi mua kiinnostaa. Sä et kiinnosta mua, vaan tyttöjen hyvinvointi, ihmisarvojen kunnioittaminen ja sovinismin vähentäminen.


      • noterve
        olga92 kirjoitti:

        Jos mun teksti saa sut pohtimaan uudestaan sun arvoja ja saa sut päättämään, ettet hanki tyttöystävää omien tarpeittes takia (mikä on erittäin törkeästi tehty ketä tahansa tyttöä kohtaan), niin vaiva on ollut sen arvoista. Jos mun teksti saa sut kunnioittamaan tyttöjä, niin vaiva on ollut sen arvoista. Jos mun teksti saa kenet tahansa pojan näkemään tytön ihmisenä eikä objektina, niin vaiva on ollut sen arvoista.

        Siksi mua kiinnostaa. Sä et kiinnosta mua, vaan tyttöjen hyvinvointi, ihmisarvojen kunnioittaminen ja sovinismin vähentäminen.

        Anteeks, mutta mitähän vittua? Jos tuo tyttö nyt haluaa nähdä sen, niin mikä ongelma siinä on? Ja mitäs väliä sillä nyt on missä on tavattu, olkoot vaikka abceen vessassa paskalla? Pääasia että molemmilla menee hyvin, ja tulee aina menemään. Ja millä tavalla se on ''omien tarpeitten takia'' jos se toinenkin haluaa sitä, taidat olla katkera kun oma miehesi on kohdellut sinua objektina?

        Ja loppuun se että ihankuin teidän feministien(tottakai kiellät tämän) mielestä naiset ei voisi tehdä samoin? Esimerkkinä toimii hyvin se, että joku nainen menee sänkyyn ''rakastamansa'' kanssa ja nostaa sen jälkeen syytteet.. Jotta saa itse rahaa omiin menoihinsa, ja pyörittelee kolmea miestä yhtäaikaa? Ja erillaisia esimerkkejä on paljon, naisista jotka kohtelee miehiä aivan vitun törkeästi.


      • sadfasdfff
        olga92 kirjoitti:

        Mainiota. Joten odota tai etsi tyttöä, jota et pyydä tyttöystäväksi omien tarpeittes ja halujes tähden. Äläkä jossain hikises suomi24:ssa. Mieti ny itekki. "Oi ihanaa, onnea teille nuorelle rakastavaisille. Miten te muuten tapasitte?"

        Väliä ei ole missä tapaa. Mutta tällainen etsiminen suoli24:ssä on mielestäni säälittävää. Rehellisesti voin sanoa että tämänhetkisen tyttöystäväni tapasin täällä. Molemmat vain etsi juttuseuraa ja se lähti siitä kehittymään.

        Kumpikaan ei kumminkaan ollut väkisin etsimässä kumppania eikä sitä kumpikaan ajatellut missään kohtaa. Asioita vain tapahtuu.


      • penapenaposda
        sadfasdfff kirjoitti:

        Väliä ei ole missä tapaa. Mutta tällainen etsiminen suoli24:ssä on mielestäni säälittävää. Rehellisesti voin sanoa että tämänhetkisen tyttöystäväni tapasin täällä. Molemmat vain etsi juttuseuraa ja se lähti siitä kehittymään.

        Kumpikaan ei kumminkaan ollut väkisin etsimässä kumppania eikä sitä kumpikaan ajatellut missään kohtaa. Asioita vain tapahtuu.

        ''Asioita vain tapahtuu.'' Onnea, puhuit juuri itsesi pussiin.. Asioita tapahtuu niin myös täällä:)


      • olga92
        noterve kirjoitti:

        Anteeks, mutta mitähän vittua? Jos tuo tyttö nyt haluaa nähdä sen, niin mikä ongelma siinä on? Ja mitäs väliä sillä nyt on missä on tavattu, olkoot vaikka abceen vessassa paskalla? Pääasia että molemmilla menee hyvin, ja tulee aina menemään. Ja millä tavalla se on ''omien tarpeitten takia'' jos se toinenkin haluaa sitä, taidat olla katkera kun oma miehesi on kohdellut sinua objektina?

        Ja loppuun se että ihankuin teidän feministien(tottakai kiellät tämän) mielestä naiset ei voisi tehdä samoin? Esimerkkinä toimii hyvin se, että joku nainen menee sänkyyn ''rakastamansa'' kanssa ja nostaa sen jälkeen syytteet.. Jotta saa itse rahaa omiin menoihinsa, ja pyörittelee kolmea miestä yhtäaikaa? Ja erillaisia esimerkkejä on paljon, naisista jotka kohtelee miehiä aivan vitun törkeästi.

        En ole yllä olevasta tytöstä maininnut sanallakaan, joten miksi vedät hänet tähän? Ja voi herranjumala, tää poika on 13-vuotias. Ymmärrän just ja just jos joku elämäänsä kyllästynyt, kaiken nähnyt ja kokenut 50-vuotias mies etsii kumppania tositarkoituksessa netistä, mutta onko se todellakin tarpeellista 13-vuotiaalle pojalle? Ymmärrätkö ettei tää poika anna 'tulevalle tyttöystävälleen' tässä mitään muuta kritiikkiä kuin jämsäläisyys ja tyttöys? "Moi. Sä pistit mulle suomi24-sivustolla viestiä että olet tyttö ja Jämsästä. Noh, ruvetaankos nyt sitten seurustelemaan? Ei, ei minua haittaa ettemme tunne ennestään."
        Ja koska poika on vasta 13 ja ns. 'herkässä iässä', voi tästä tulla seurauksia myöhempäänkin ikään. Koska sinunlaisesi on täällä tukemassa hänen 'yhtäkkiä tuntemattomaan suhteeseen hyppäämistä', hän voi vielä vanhempanakin kuvitella sen olevan oikea tapa aloittaa suhde. Ja näinhän ei ole.

        "taidat olla katkera kun oma miehesi on kohdellut sinua objektina?" Jos jotakin olen huomannut teissä idiooteissa, niin sen että luotte aivan omia, tuulesta temmattuja johtopäätöksiä mistä teillä ei ole mitään faktaa taikka tietoa. Mutta kiitos kuitenkin huolenpidosta - minä ja mieheni voimme vallan mainiosti, enkä ole joutunut kokemaan oloani objektiksi. :)

        Ja ei, en oleta etteikö nainen voisi tehdä niin. Eikös minun feministäni pitäisi juuri kannattaa ajatusta siitä, että nainen saa tehdä juuri samalla tavoin kuin mieskin? Konservatistit saattavat ajatella noin, mutteivät feministit.
        Miksi yleistät? En kiellä ettenkö itse olisi kuullut kauhutarinoita mainitsemistasi naisista, mutta miten tuo edes liittyy tähän kyseiseen aiheeseen? Sekä vastaväitteeksi voisin tässä sanoa, että aivan kuin miehet eivät kohtelisi naisia 'vitun törkeästi'. Touché!


      • Jaa
        noterve kirjoitti:

        Anteeks, mutta mitähän vittua? Jos tuo tyttö nyt haluaa nähdä sen, niin mikä ongelma siinä on? Ja mitäs väliä sillä nyt on missä on tavattu, olkoot vaikka abceen vessassa paskalla? Pääasia että molemmilla menee hyvin, ja tulee aina menemään. Ja millä tavalla se on ''omien tarpeitten takia'' jos se toinenkin haluaa sitä, taidat olla katkera kun oma miehesi on kohdellut sinua objektina?

        Ja loppuun se että ihankuin teidän feministien(tottakai kiellät tämän) mielestä naiset ei voisi tehdä samoin? Esimerkkinä toimii hyvin se, että joku nainen menee sänkyyn ''rakastamansa'' kanssa ja nostaa sen jälkeen syytteet.. Jotta saa itse rahaa omiin menoihinsa, ja pyörittelee kolmea miestä yhtäaikaa? Ja erillaisia esimerkkejä on paljon, naisista jotka kohtelee miehiä aivan vitun törkeästi.

        Kiitos :)


    • gigiugui

      Jahka sun kullis ens ees vähä kasvais, ei ton ikäset mitää seksiseuraa tartte..

      • Jaa

        En oo mitään sakelin seksiseuraa ettimässäkään.


    • vitunjonne

      Kui säälittävää ettii muijaa jostai s24, eikä välttämättä oo edes mitää yhteistä. Mut pitää seukkaa ku se on vaan nii siistii.
      -älä ajattele niin

      • vitunäpärä

        Kui säälittävää servata kolmetoista vuotiasta, joka haluaa vain yksinkertaisesti olla toisen kanssa onnellisesti? Ja mistä sinä tiedät sen, voihan niillä olla vaikka kuinka paljon yhteistä. Ja mitä väliä missä tapaa, kunhan vaan homma toimii?


      • Jaa
        vitunäpärä kirjoitti:

        Kui säälittävää servata kolmetoista vuotiasta, joka haluaa vain yksinkertaisesti olla toisen kanssa onnellisesti? Ja mistä sinä tiedät sen, voihan niillä olla vaikka kuinka paljon yhteistä. Ja mitä väliä missä tapaa, kunhan vaan homma toimii?

        Kiitos puolustuksesta :)


      • onnea:)
        Jaa kirjoitti:

        Kiitos puolustuksesta :)

        Minusta tuntuu että pari löytyi. Teillä on jotain yhteistä todellakin :)) Onnea nuorelle parille


      • P16
        Jaa kirjoitti:

        Kiitos puolustuksesta :)

        Etkö ite osaa puolustautua. Varmaan toi vitunäpärä samanlainen jonne jolla ei ole edes ikää ostaa eeässää ja joka itekki on alottanu vastaavan keskustelun täällä.


      • kasvakaa
        Jaa kirjoitti:

        Kiitos puolustuksesta :)

        Sitä myötähäpeän määrää....


    • adsfsadg

      Nyt vittu hävettäää asua Jämsässä

    • tytsy14

      Voisin,jos asuisin Jämsässä nimimerkillä 14 vuotias tyttö varkaudesta

      • Jaa

        Ok :)


    • tytsy14

      Eli ei voida seurata ollaan liian kaukana toisistamme:(

    • Tytsy 12

      Onko vielä tyttöystävä haussa? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe