Ei oo aikaraijjooo

veli idiot

Nuapurin puolel voip pistiityy rapsakast. Ee tarvihe oottoo mitteee. Voip käyvvä asjoilla kui halluu. Hyvvee pensoo voip ostoo tankin iha täytee.

26

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 41115

      Joku aina saa hallusinaatioita noista homeisista vanhoista vitseistä. Niitä ei kehttoo ies avvailla.

    • aikavero

      Oishan se kiva, jos keksisivät vaikka tupakille 20 tunnin aikarajan ja sille hyvälle bensalle jonkin veron. Hyvästähän kannattaa aina maksaakin reilummin.

      • pölhö kielto

        Ja sinun kaltaisellesi idiootille kellokoski pakko ja netti kielto.Pölhönkin kannattaa hakeutua hoitoon.


      • olehanyt
        pölhö kielto kirjoitti:

        Ja sinun kaltaisellesi idiootille kellokoski pakko ja netti kielto.Pölhönkin kannattaa hakeutua hoitoon.

        Älähän nyt tane noin kiihdy.


      • kuultu jo
        olehanyt kirjoitti:

        Älähän nyt tane noin kiihdy.

        Vanhat vitsit, taas kateellisten tanejen itku virsiä.itse kun ei pääse, harmittaahan se.


      • väärin
        kuultu jo kirjoitti:

        Vanhat vitsit, taas kateellisten tanejen itku virsiä.itse kun ei pääse, harmittaahan se.

        Eikös ne tanet oo siellä rajalla. Jos nyt jjoku kateellinen jostakin bensasta on, niin he lienevät muualla.


      • oikein
        väärin kirjoitti:

        Eikös ne tanet oo siellä rajalla. Jos nyt jjoku kateellinen jostakin bensasta on, niin he lienevät muualla.

        Ei, kun tanet lässyttää täällä.kateellisten panettelua vain.


      • siellä on
        oikein kirjoitti:

        Ei, kun tanet lässyttää täällä.kateellisten panettelua vain.

        Kyllä se tankkari tane löytyy sieltä bensasäiliöiden läheltä. Nimensä mukaisesti.


      • haloo jo
        siellä on kirjoitti:

        Kyllä se tankkari tane löytyy sieltä bensasäiliöiden läheltä. Nimensä mukaisesti.

        Kyllähän se kateellinen luuseri joutaa yöt koneella vahdata.Onko sinulta pois jos joku siellä käy?Minua ei haittaa, käykööt vaikka tunnin välein.Omaa aikaansa ja rahaa käyttävät.Vai rahoitatko sinä sen?


      • kukakohan
        haloo jo kirjoitti:

        Kyllähän se kateellinen luuseri joutaa yöt koneella vahdata.Onko sinulta pois jos joku siellä käy?Minua ei haittaa, käykööt vaikka tunnin välein.Omaa aikaansa ja rahaa käyttävät.Vai rahoitatko sinä sen?

        Naurettava keskustelu. Tuo rahoittaminen tosin mielenkiintoinen. Tanehan kantaa vähät roposensa muualle, jonkun sekin osa veroista on maksettava. Vois kysyä, kuka rahoittaa tanen osuuden.


      • pösilöitä riittää
        kukakohan kirjoitti:

        Naurettava keskustelu. Tuo rahoittaminen tosin mielenkiintoinen. Tanehan kantaa vähät roposensa muualle, jonkun sekin osa veroista on maksettava. Vois kysyä, kuka rahoittaa tanen osuuden.

        Mitäpä muutakaan kaltaiseltasi olisi odottanut..........


      • +yksi
        pösilöitä riittää kirjoitti:

        Mitäpä muutakaan kaltaiseltasi olisi odottanut..........

        Sano muuta. Siellä yks lisää samaan sakkiin.


      • pöljä olet
        +yksi kirjoitti:

        Sano muuta. Siellä yks lisää samaan sakkiin.

        Hae apua!polkaise lähimpään siwaan hakemaan sossu rahoillasi kaljaa ja tiputa työttömyyspäivä raha anomus postiin.


      • uutta kehiin!
        kukakohan kirjoitti:

        Naurettava keskustelu. Tuo rahoittaminen tosin mielenkiintoinen. Tanehan kantaa vähät roposensa muualle, jonkun sekin osa veroista on maksettava. Vois kysyä, kuka rahoittaa tanen osuuden.

        Keksi jotain uutta jo!


      • jaaha3
        pöljä olet kirjoitti:

        Hae apua!polkaise lähimpään siwaan hakemaan sossu rahoillasi kaljaa ja tiputa työttömyyspäivä raha anomus postiin.

        On jo bensahuuru vieny kirjoitustaitosikin


      • ketuttaako?
        jaaha3 kirjoitti:

        On jo bensahuuru vieny kirjoitustaitosikin

        Ketuttaako, käyn seitsämän kertaa päivässä venäjällä tankilla ja tupakat hakemassa.Rahoitan käynnit maksamillasi veroilla.Siwan kaljat tappaneet vähäiset aivosolusi apina!


      • ei ketuta
        ketuttaako? kirjoitti:

        Ketuttaako, käyn seitsämän kertaa päivässä venäjällä tankilla ja tupakat hakemassa.Rahoitan käynnit maksamillasi veroilla.Siwan kaljat tappaneet vähäiset aivosolusi apina!

        Käy hyvä veli siellä tankilla vaikka kuin usein, minä ainakin saan palkaksi kutsuttua korvausta sinun ramppaamisesta. Sitä ainaista kitinää jonoista ei viitsi kuunnella. Mutta kitise vaan, yritetään olla kuuntelematta.


      • ketuttaako
        ei ketuta kirjoitti:

        Käy hyvä veli siellä tankilla vaikka kuin usein, minä ainakin saan palkaksi kutsuttua korvausta sinun ramppaamisesta. Sitä ainaista kitinää jonoista ei viitsi kuunnella. Mutta kitise vaan, yritetään olla kuuntelematta.

        Olet ihan väärällä palstalla, mene sinne mielenterveys palstalle takaisin.


      • köyhä on mielesi!
        ei ketuta kirjoitti:

        Käy hyvä veli siellä tankilla vaikka kuin usein, minä ainakin saan palkaksi kutsuttua korvausta sinun ramppaamisesta. Sitä ainaista kitinää jonoista ei viitsi kuunnella. Mutta kitise vaan, yritetään olla kuuntelematta.

        Ai saat palkkaa kun roikut täällä selittämässä provo tarinoitasi?tämä palsta on venäjän matkailulle tarkoitettu, ei kaltaisellesi kateelliselle mielenterveys ongelmista kärsivälle.perustakaa jo vihdoinkin se palstanne voivotteluun kun joku kävi tankkaamassa venäjällä.yritä edes keksiä jotain ihan uutta.


      • töihin siitä!
        ei ketuta kirjoitti:

        Käy hyvä veli siellä tankilla vaikka kuin usein, minä ainakin saan palkaksi kutsuttua korvausta sinun ramppaamisesta. Sitä ainaista kitinää jonoista ei viitsi kuunnella. Mutta kitise vaan, yritetään olla kuuntelematta.

        Mekin olemme huolissamme naurettavasta tarinasta jota suollat yhteiskunnan rahoilla.hae töitä, älä kaljaa!onko piikki kiinni trokarille, mikä noin suututtaa?


      • yleistä mielenterveydest
        ei ketuta kirjoitti:

        Käy hyvä veli siellä tankilla vaikka kuin usein, minä ainakin saan palkaksi kutsuttua korvausta sinun ramppaamisesta. Sitä ainaista kitinää jonoista ei viitsi kuunnella. Mutta kitise vaan, yritetään olla kuuntelematta.

        Muista käydä myös itkemässä venäläisten tax free ostoksista!


      • mene itseesi
        ei ketuta kirjoitti:

        Käy hyvä veli siellä tankilla vaikka kuin usein, minä ainakin saan palkaksi kutsuttua korvausta sinun ramppaamisesta. Sitä ainaista kitinää jonoista ei viitsi kuunnella. Mutta kitise vaan, yritetään olla kuuntelematta.

        Kuka tässä viestiketjussa on valittanut jonoista?sinä itse.


      • sivullinen1
        mene itseesi kirjoitti:

        Kuka tässä viestiketjussa on valittanut jonoista?sinä itse.

        Sivusta seuraten, taitaa joku keskustella keskenään ainakin viidellä viestillä perätysten...


      • sitähän minäkin
        sivullinen1 kirjoitti:

        Sivusta seuraten, taitaa joku keskustella keskenään ainakin viidellä viestillä perätysten...

        Et muuta sitten keksinyt enää?heittäydyit tyhmäksi yhtä äkkiä?


    • levis idiot

      Kylhä hyö tullis jo yrittäätkii, jot tupakkiloil pittöö olla sellasii merkilöi siin paperkiärees, jot ilma niit, jos yrittöö tuuva, nii sakotust tulou.

      Ja viinooha suap tuoa ilma niit leimoloi ja muit varotusmerkkilöi: Siit pittöö kiittöö niit Rysselin herroloi. Hyö meiät on tuas pulast pelastant. Kuha vua viivyttelööp tarpeeks siel nuapuri puol.

    • Blondi@niiralan tull

      tullis eka, tulis vika!

      #nipinnapintullistläpi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe