Miksi kaikilla pojilla on nykyään kauluspaidat?

Lainaaja Xia

Miksi kaikki pojat käyttää nykyään kauluspaitoja? Ei nykyään melkein kukaan käytä esim. hupparia. Nyt on kaikenmaailman farkkupaidat in. Nehän oli suurinta hirvitystä vielä joskus kolme vuotta sitten. Sinänsähän kauluspaidat on ihan siistejä ja nuoret pukeutuu kai keskimäärin paremmin kuin ennen.

13

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DODDADUO

      Hihiii... ;>>>

      Toi on khyl totta! Mut mun ihastus on ollu niin kauan ku oon tienny sen nii edelläkävijä. Hiuksetkaa sil ei oo koskaa ollu rumat (takapiiska, bieberin entiset hiukset) niinku muilla jätkillä. Aina ollu tyylilleen uskollinen ja hyvä nii :))))

      Juu liitty asiaan^ :)))

      • Blood-Staz

        Ottaen huomioon että kauluspaita on ollut tyylissäni jo monta vuotta, kampaukseni ollut myös samantyylinen jo kauan aikaa ja muutenki tyyli pysynyt samana...

        Herranen aika ku internetissä voi saada toiveajatteluita :D

        Mutta tuskinpa silti minä kyseessä :l No, ei voi mitää


    • pöö

      Koska pojat on hirmu söpöi ne päällä :3

      • Niinpä :|

        Täälä vaa ei (vielä?) hirveesti oo näkyny :((


    • 16vtytto

      Ku kattelee että nuoret 16 -> ikäiset pojat pukeutuvat niin, se on suloista ja kaunista.
      Mut on naurettavaa nähdä 12 v esittäen swag teinejä.

    • Kauluspaidat ja hupparit on ainoat kunnolliset päällipaidat. Ne on mukavia ja tyylikkäitä.

    • Blood-Staz

      Kaikki pojat käyttää nykyään kauluspaitoja koska minä olen käyttänyt niitä jo niin monta vuotta.

      Olen aivan varma asiasta. AIVAN varma. Vaikkakaan farkkukauluspaitoja en käytä enkä omassa koulussa ole nähnyt kuin ehkä yhden ihmisen käyttävän kauluspaitaa lisäkseni :/ (ellei ollu joku koulun juhla tietenkin)

    • asdasdeqweasdqwe

      Useimmat nuoret käyttävät samaa pukeutumistyyliä kuin massa, koska ei halua olla erilainen. Itse käyttäydyin samalla tavalla, mutta nykyään käytän vaatteita mistä itse pidän, esim kollarit ja huppari. Ne vain ovat niin rentoja vaatteita, mutta toki tilanteesta riippuen eli asianmukainen pukeutuminen juhliin jne.

      • älyhoiiii

        Kollarit ja huppari on MASSAPUKEUTUMISTA.


    • rate_

      Kauluspaita on kunnon retee äijävaate, siinä on sitä jotain.
      Jokainen voi pukee sen päälle omaan tyyliinsä ja viestii sillä. Joku nörtti pistää paidan helmat housuihin ja jättää ehkä yhden napin auki. Mä suosin itse toisenlaista tyyliä: jätän useemman napin auki (alla joku retee teepaita), käärin hihat ja jätän paidan housujen päälle. Kauluspaita on vaate, joka sopii moneen tyyliin ja monenlaiseen menoon.

    • Trubaduuri

      Hyi helvetti, kauluspaitoja...

    • kauluspaitaäijjä

      Kauluspaidathan ovat olleet in jo vaikka kuinka kauan. Se on ajaton vaate.
      Kunnon ruutukauluspaita se miehen tiellä pitää.

    • Plääh

      Ei täällä päi ainakaa käytetä. Kaikilla on aina sellaset rumat yli isot hupparit täällä. Ja jos sä laitat kauluspaidan niin sua katotaa kieroon. Täällä tommone rumuus on muotia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe