Kouhia

örri

onko kukaan ollut siellä töissä? Kuulemma hyvä työnantaja.

28

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä järki, hoi!

      Jos firmassa on yli 50 yhdistelmää ja toiminta on jatkunut yhtäjaksoisesti yli 35 vuotta, niin mietippä oikein tarkkaan ja hartaasti, olisiko kenties joku ollut siellä töissä??? Eli olet kuullut, että hyvätyönantaja, niin voisiko ainakin täysijärkinenj olettaa, että moinen kommentti olisi tullut työntekijältä ja se taas viittaisi nopeasti päätellen siihen tososeikkaan, että siellä olisi joku ollut töissä.

      Voi pyhäsylvi, miten olet onneton kyselijä ja tyhmä, kun saapas.

      • lue sa

        Kysyinkin onko Kukaan ollut saatana, ja enpä usko että Kukaan on ollut, paitsi ehkä nytten kun aika paljon virolaisia tuntuu olevan!


      • Kuuuuuski

        Miten minulla on kuva, että olisi ollut konkassa välissä, mutta jatkettu uudestaan yrittämistä.

        Aikanaan olisin sinne töin päässyt, mutta tuli järki päähän vähäksi aikaa ja en mennyt....

        Kannattaa kirjata kaikki tunnit hyvin ylös, jos ja kun palkkansa oikein haluaa maksetuksi ja monetsi oikeuden kautta.


      • sakwau
        Kuuuuuski kirjoitti:

        Miten minulla on kuva, että olisi ollut konkassa välissä, mutta jatkettu uudestaan yrittämistä.

        Aikanaan olisin sinne töin päässyt, mutta tuli järki päähän vähäksi aikaa ja en mennyt....

        Kannattaa kirjata kaikki tunnit hyvin ylös, jos ja kun palkkansa oikein haluaa maksetuksi ja monetsi oikeuden kautta.

        mistä tiedä ,kun et edes päässyt kouhialle töihin,miten palkat tulee, siellä on ihan kunnollista kaveria töissä ja ammattinsa taitavaa ,joten eikö löydy jotain muuta .Vaikka näistä kreis tai cirteka kuinka paljon sakkoja ,maksanut Norjassa..


      • Kuuuuuski
        sakwau kirjoitti:

        mistä tiedä ,kun et edes päässyt kouhialle töihin,miten palkat tulee, siellä on ihan kunnollista kaveria töissä ja ammattinsa taitavaa ,joten eikö löydy jotain muuta .Vaikka näistä kreis tai cirteka kuinka paljon sakkoja ,maksanut Norjassa..

        Ilmeisesti et todellakaan ymmärrä lukemaasi.
        Kirjoitan nyt sen uudestaan ja koita tavata huolella asia: Minut valittiin sinne työntekijäksi, mutta jo heti keulasta heidän lupaukset pettivät, jolloin katsoin parhaaksi jättää se paikka jollekkin toiselle.

        Tiesin siitä firmasta jonkin verran kolleegoiden kautta jotka olivat olleet siellä töissä ja joutuneet hakemaan palkkaansa oikeusteitse.

        Varmasti mukavaa ja ammattitaitoista porukkaa onkin, mutta miten se vaikuttaa palkanmaksun oikeellisuuteen?
        Se kaveri jonka mukana olin päivän oli todellakin noita edellä mainittuja, mutta palkan perään ei uskaltanut liikaa kysellä.
        En ole elämäntapa kuski vaan teen työtä vain saadakseni rahaa.


      • sakwau
        Kuuuuuski kirjoitti:

        Ilmeisesti et todellakaan ymmärrä lukemaasi.
        Kirjoitan nyt sen uudestaan ja koita tavata huolella asia: Minut valittiin sinne työntekijäksi, mutta jo heti keulasta heidän lupaukset pettivät, jolloin katsoin parhaaksi jättää se paikka jollekkin toiselle.

        Tiesin siitä firmasta jonkin verran kolleegoiden kautta jotka olivat olleet siellä töissä ja joutuneet hakemaan palkkaansa oikeusteitse.

        Varmasti mukavaa ja ammattitaitoista porukkaa onkin, mutta miten se vaikuttaa palkanmaksun oikeellisuuteen?
        Se kaveri jonka mukana olin päivän oli todellakin noita edellä mainittuja, mutta palkan perään ei uskaltanut liikaa kysellä.
        En ole elämäntapa kuski vaan teen työtä vain saadakseni rahaa.

        Eli sinut valittiin valheellisten ansioittesi takia. Kun johdolle selvisi, ettet hoida hommiasi ja olet paljon sairaana sekä kuppi maistuu, he ilmoittivat sulle, ettei sinua valittukkaan.
        Älä viitsi jauhaa fuulaa täällä katkerana, Jokke hoitaa mallikelpoisesti kaikki työnantajan velvoitteet. PISTE.


      • Kuuuuuski
        sakwau kirjoitti:

        Eli sinut valittiin valheellisten ansioittesi takia. Kun johdolle selvisi, ettet hoida hommiasi ja olet paljon sairaana sekä kuppi maistuu, he ilmoittivat sulle, ettei sinua valittukkaan.
        Älä viitsi jauhaa fuulaa täällä katkerana, Jokke hoitaa mallikelpoisesti kaikki työnantajan velvoitteet. PISTE.

        Kyllähän sinä asian varmastikkin tiedät paremmin kuin minä.
        Kun nyt sinulla on mukamas asiasta tietoa, niin osaatko kertoa minä vuonna tuo tapahtui?


      • sakwau
        Kuuuuuski kirjoitti:

        Kyllähän sinä asian varmastikkin tiedät paremmin kuin minä.
        Kun nyt sinulla on mukamas asiasta tietoa, niin osaatko kertoa minä vuonna tuo tapahtui?

        "Kyllähän sinä asian varmastikkin tiedät paremmin kuin minä" Juuri näin on, minä todellakin tiedän kuinka asia on.

        "Kun nyt sinulla on mukamas asiasta tietoa, niin osaatko kertoa minä vuonna tuo tapahtui" Heh, tämä kysymys taas todistaa sen, että kuppi maistuu sulle, kun et itse muista edes vuosilukua, jolloin kuskin paikka peruttiin sulta. Voi voi, koita hoitaa itsesi kuntoon.


      • Kuuuuuski
        sakwau kirjoitti:

        "Kyllähän sinä asian varmastikkin tiedät paremmin kuin minä" Juuri näin on, minä todellakin tiedän kuinka asia on.

        "Kun nyt sinulla on mukamas asiasta tietoa, niin osaatko kertoa minä vuonna tuo tapahtui" Heh, tämä kysymys taas todistaa sen, että kuppi maistuu sulle, kun et itse muista edes vuosilukua, jolloin kuskin paikka peruttiin sulta. Voi voi, koita hoitaa itsesi kuntoon.

        Hyvin huomaa kun ei sinulla ole asioista mitään tietoa, niin silloinhan pitää tarttua epäolennaisuuksiin.
        Olet todella sopiva henkilö tänne suoli24 palstalle...


    • Mörri

      örrillä taitaaa olla kielioppi vai mikä se nykyään koulussa on,vähän hukassa!

      • äidinkielenopettaja

        Anteeksi Mörri äidinkielentaitoni olen todella pahoillani. Toivottavasti et menettänyt yöuniasi? Sitten olet tyhmempi kuin minä sillä eikös nimet ja aloitus tule aina isolla vitun hiivakulli!


    • Töihin vaan

      Joukko Köyhiä Oy

    • Mörri

      Örri rassukka,sun nimimerkki alkoi pienellä,siks aloitin lauseen pienellä....
      Saat haukkua,taitaa olla ainoa mitä osaat täydellisesti!

      • Olet juntti

        Paukapää, pilkun ja pisteen jälkeen AINA VÄLILYÖNTI.


    • Mörri

      Örri on juntti, se on totta......

    • exä

      osan palkasta haluaa maksaa päivärahoina että jos haluaa eläkettä tienata niin kannattaa huolehtia ettei näin käy

      • Ukki-Kulli

        Kuules Hiivakulli Perseläpi, lause aloitetaan AINA isolla kirjaimella, samoin sanojen, että, jos, niin ja ettei eteen kuuluu pilkku ja lause lopetetaan pisteeseen. IDIOOTTI LUUSERI.


      • BLösö Bönttö
        Ukki-Kulli kirjoitti:

        Kuules Hiivakulli Perseläpi, lause aloitetaan AINA isolla kirjaimella, samoin sanojen, että, jos, niin ja ettei eteen kuuluu pilkku ja lause lopetetaan pisteeseen. IDIOOTTI LUUSERI.

        kiesus mitä sysäystä,,,,,kääk


      • Eikku4
        Ukki-Kulli kirjoitti:

        Kuules Hiivakulli Perseläpi, lause aloitetaan AINA isolla kirjaimella, samoin sanojen, että, jos, niin ja ettei eteen kuuluu pilkku ja lause lopetetaan pisteeseen. IDIOOTTI LUUSERI.

        Aika mautonta keskustelua. Voisitteko olla viisaasti täällä !


      • K.Ujala
        Ukki-Kulli kirjoitti:

        Kuules Hiivakulli Perseläpi, lause aloitetaan AINA isolla kirjaimella, samoin sanojen, että, jos, niin ja ettei eteen kuuluu pilkku ja lause lopetetaan pisteeseen. IDIOOTTI LUUSERI.

        Siinähän on kuin suoraan Catepillarin korjausoppaasta!Sopii vaikka vääntyneen
        kiertokangen vaihtoon!


      • ifi

        Mitä hittoo niillä eläkkeillä,ajaa vaikka 80-vuotiaaksi.
        Eikös sitä siellä Arkaadianmäelläkin oikein vakavalla
        naamalla suositella työurien pidentämistä.Kuskihan
        voi sitten ajella vaikka kalastuskortilla.


      • peltibaaripuukenkä
        Eikku4 kirjoitti:

        Aika mautonta keskustelua. Voisitteko olla viisaasti täällä !

        kyllä huomaa millainen aivopieruarmeija näistäpuukenkäpelleistä koostuu


    • K.Ujala

      Lervo on viisas,ajaa kolmitolpalla ajua,kuormia ja mällejä.Ei sekaannu pikkupoikien juttuihin....

      • ajuaajua ajua

        NUIJA !


      • kuulin tosa
        ajuaajua ajua kirjoitti:

        NUIJA !

        ajaa Lervo mepaaki!


      • sen kuulin
        kuulin tosa kirjoitti:

        ajaa Lervo mepaaki!

        juu-uh ja ajokkin pultokki nokkamalli jyry, jolla kelkkoaa kuaremia sekä soria, paljon soria ja santaa . kanjalla ajuja ajaa kuulemma, äl pee ässä kloopeettootteni kuuspyttynen kasi.


      • ajumetsuri
        sen kuulin kirjoitti:

        juu-uh ja ajokkin pultokki nokkamalli jyry, jolla kelkkoaa kuaremia sekä soria, paljon soria ja santaa . kanjalla ajuja ajaa kuulemma, äl pee ässä kloopeettootteni kuuspyttynen kasi.

        Välillä


      • Miten kouhiaan lervo

        Kielioppia ajua,ajuja, ja muuta shittiä(kakkaa)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe