Sword art online faneille uusi sarja!

Log Horizon

Log Horizon on uusi saman tapainen sarja kuin soa. Eli pelaajat ovat jääneet jumiin peliin, eikä ole mahdollisuutta kirjautua ulos. En viitsi kertoa siitä mitään, katsokaa itse :)

18

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Log Horizon

      Sao*

    • 10+20

      Menee vähä aiheen ohi mut eikö sao:sta ole tulossa jatkoa 2014?

      • sao for ever <3

        TÄH?!?!?!?! ONKO?!?!?! Uuuuuhggg... mä rakastan saota yli kaiken ;__;


    • lvl 93 Assassin

      Se että molemmissa ollaan jumissa pelissä onkin sitten ainoa sarjojen yhteinen asia.
      SOA Extra Edition on joki aika sitten tullu elokuva kyseisestä sarjasta, kannattaa kattoo.

    • Millanen on SAO?

      Oon aatellu alkaa kattoa tota Swort art onlinea mutta voisko joku ystävällisesti kertoa että kenelle se on suunnattu?? Esim. minkä ikäisille? Onko se ainoastaan joku "love story" -tyyppinen se juoni? Mua ei rakkaus-animet nimittäin kauheesti kiinnosta :B

      • Kirito

        Lähinnä suunnattu sellaisille henkilöille, jotka tykkäävät roolipeleistä. Suunnattu iha kaiken ikäisille. Katsomalla se selviää parhaiten pidätkö siitä.


      • sao for ever
        Kirito kirjoitti:

        Lähinnä suunnattu sellaisille henkilöille, jotka tykkäävät roolipeleistä. Suunnattu iha kaiken ikäisille. Katsomalla se selviää parhaiten pidätkö siitä.

        Itaeasiassa SAO sisältää seikkailu genreä, fantaciaa draamaa ja vähän romancea ja musta tää on suumnattu kaiken ikäselle vaikka ihmisiä "kuolee"


      • just_hating_those_rates
        Kirito kirjoitti:

        Lähinnä suunnattu sellaisille henkilöille, jotka tykkäävät roolipeleistä. Suunnattu iha kaiken ikäisille. Katsomalla se selviää parhaiten pidätkö siitä.

        Mä haluisin kattoo sitä mut ongelma on se et jossai lukee et se on k16, oon alle 16 eikä sitä sarjaa löydy netflixist eikä youtubest kokonaa, jos on mitää muuta paikkaa mist löytyy esim dvd:nä ni mun vanhemmat sais tietää et katon sitä ni voinko sit vakuuttaa et voin tän ikäsenäki kattoo sitä?


      • Saofaniforever
        just_hating_those_rates kirjoitti:

        Mä haluisin kattoo sitä mut ongelma on se et jossai lukee et se on k16, oon alle 16 eikä sitä sarjaa löydy netflixist eikä youtubest kokonaa, jos on mitää muuta paikkaa mist löytyy esim dvd:nä ni mun vanhemmat sais tietää et katon sitä ni voinko sit vakuuttaa et voin tän ikäsenäki kattoo sitä?

        Sori vähän myöhään haha tuskin katot enää sitä tai oot jo kattonu mut muillekki tiedoks sit et tätä kyseistä sarjaa voi katsoa crunchyroll:ista :)


    • Millanen on SAO?

      Okei, kiitti vastauksista :) Tolla että minkä ikäisille on suunnattu tarkoitin, että onko se kuinka "lapsellinen" (koska itse olen jo täysi-ikäinen). Mutta en siis missään nimessä tahdo myöskään katsoa mitään turhan raakojakaan animeja. Toi kuulostaa kyllä ihan ok:lta siis...

    • ei aivan aloittelija

      Nyt kun on Log Horizonia katsottu jo 21 jaksoa voin varmaan mainita että Sword Art Online voittaa mennentullen.

      Kuka jaksaa katsoa Shiroen istumista jatkuvissa kokouksissa? Miksi Log Horizon alkoi niin huonosti? Katsojalle vain lätkäistään naamalle että ne on nyt jotenkin vaan jumissa siellä ilman mitään perusteluja. Lisäksi alussa heillä ei ole siellä mitään tehtävää, tuntuu kun katsoisi vain jonkun angstia

    • SAO Forever

      Sword art online 2:ssa ei mun kuulemani mukaan oo edes Kiritoa tai Asunaa, ja kyseessä on tällä kerralla aivan eri peli. Tais olla joku Gun game online? Että mun osalta se taitaa jäädä, muuten oon Sword art online fani aina.
      PS. Facepalmaus on suuri kirjoitusvirheiden takia ;-;

      • SAO II:tä odotellessa

        Tätä uutta peliä "Gun gale onlinea" pelaa Kirito Shion-nimisen tytön kanssa. Asuna ei siis pela GGO:ta, mutta Asuna onkin sitten seuraavan "arcin" päähahmo. Eli kyllä se Kirito on yhä se päähahmo sarjassa.

        Btw, SAOII tulee huomenna.


    • p545

      Log Horizon oli yhtä hyvä kuin Sword Art Onlinekin. SAO:ssa alku oli hieno, mutta loppu huono, eli keskiarvoltaan 7-8, kuten Log Horizonkin.

    • Dappis

      Nythän ton SAO 2 kauden eka jakso tuli joten siinä jatkoa

      • eåorgepkjgrå

        Kiitos tästä tiedosta!


    • drstein

      sword art online on parempi kun Log Horizon

    • Anonyymi

      Itse olen sitä miektä että sword art online on paras katsomani anime.

      Mutta en oikein syttynyt gun gale onlinelle,varmaankin johtuu että se on niin synkkä.

      Saossa tykkäsin siitä vanhan ajan meiningisstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe