kovia kokeneet

aamun alku

www.leppimaki.palvelee.fi oletko kokenut kovia ja haluatko jakaa näitä. Varsinkin viranomaisten vainon kohteeksi joutuneiden kirjoituksia kaivataan nettisivuille. Ei sensuroida tai rukata tsekkaa ja lähetä sp. [email protected]

7

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi?

      Sivustoasi katselleena tuli mieleen että on hyvä olla kriittinen viranomaisikohtaan mutta tuntuu että näet heidät "vastapuolen pelaajina".

      Totuus on ettei yhteiskunnan järjestys ja turvallisuus pysy yllä ilman toimivaa viranomaisverkostoa. Itse pidän suomen viranomaistoimintaa huippuhyvänä verraten muuhun mailmaan. Mutta kaikkiolemme ihmisiä ja teemme virheitä. Kriittinen on hyvä olla mutta eivät he ole mitään "KGB" kaltaisia vainoajia.

    • on meitä

      Vainon kohteeksi en ole joutunut.Mutta poliisin laiminlyönnin tehtävässään.HAIN APUA-Moneen kertaan kävin poliisiasemalla puhumassa.
      Mieheni(suomenruotsalainen )minä suom..
      Siis mieheni keitteli pontikkaansa useasti.Mäskitynnyri vaatehuoneessa---kin.kerran .
      vaippaikäinen lapsemme keskellä hän kuristi kännissään"
      Sen jälkeen käskin lopettaa viinatouhunsa,,kerron siitä poliisille.
      Ukkonen meinasi vaan että /saat sanoa ihan mitä haluat/Kerroin poliisille seuraavassa tilanteessa.
      Jo vanhempi poliisi korkeammassa virassaan sanoi:Ei me voida asialle mitään .Että mene terapiaan.
      Lapsien teosta en senjälkeen suunnitellut enempää tälle miehelle.
      Mutta viinankeitto tänäpäivänäkin vielä jatkuu.Lapsi on aikuinen OK elämässään .
      olemme eronneet yli 10 vuotta sitten.
      HENKILÖKOHTAINEN MIELIPITEENI TÄHÄN !
      Jos..mieheni olisi ollut suomenkielinen niin VARMASTI olisi poliisi heti tehnyt moisesta lopun .
      ONKO JOSSAIN "MUSTAA VALKOISELLA"että ruotsinkielisillä on oikeus ja lupa keitellä viinojaan ihan miten tahansa?
      Tähän liittyy myös 1henkilö joka oli kauan mukana kylän edustajana
      kaupunginvaltuustossa.Hän niitä tyhjiä käytettyjä pulloja aina toi ulkovarastoon uudelleen täytettäväksi.Ja muutenkin käyttäytyi meillä kuin kotonaan.jos oli ruoka-aika niin otti lautasen kaapista ja täytti pöytään ja syömään.
      Toivon-ja odotan kommentteja !

      • on .....

        on meitä jatkaa....2009 oli meilläpäin eräs seminaari,jossa luennoitiin kaikenlaista-tulevaa.
        Tuli esille että Helsingin yliopistolla oli tehty tutkimuksia.---niiten mukaan suomessa ostavat alkoholikaupasta paljon enemmän suomenkieliset kuin ruotsalaiset.
        Ja luennoitsija sanoi .Kertokaa te mistä johtuu.Minä pölijä -heikko-en tietenkään uskaltanut sanoa mitään -koko luentosali oli mykkä.
        On jälkeenpäin harmittanut!!Miksi en puhunut mitään !Koska epäilykseni ovat varmaan totta !---No..kyllävarmaan he sen nyt itsekin tajuavat--


      • on meitä
        on ..... kirjoitti:

        on meitä jatkaa....2009 oli meilläpäin eräs seminaari,jossa luennoitiin kaikenlaista-tulevaa.
        Tuli esille että Helsingin yliopistolla oli tehty tutkimuksia.---niiten mukaan suomessa ostavat alkoholikaupasta paljon enemmän suomenkieliset kuin ruotsalaiset.
        Ja luennoitsija sanoi .Kertokaa te mistä johtuu.Minä pölijä -heikko-en tietenkään uskaltanut sanoa mitään -koko luentosali oli mykkä.
        On jälkeenpäin harmittanut!!Miksi en puhunut mitään !Koska epäilykseni ovat varmaan totta !---No..kyllävarmaan he sen nyt itsekin tajuavat--

        ....jatkan vielä! Tietenkin nämä asiat ovat rasittaneet perhesuhdettani lapsen kanssa
        ,enkä ple kertonut isän kuristamisesta koskaan.Välini lapsen kanssa ei enää nykyään ole ns.normaali.En vaan jaksa oikein enää kun hän ei tavallaan ymmärrä minua henkilökohtaisesti..-ollenkaan.
        Kylä-yhteisö maalaiskylä-jossa asuin avioliitossa 20vuotta lapsen kanssa-
        Kun tuli lapsen aika aloittaa ala-aste kouluun.Tuli koulun opettja (ruotsinkieli)
        kotiimme sanomaan"kylläkai teidän lapsi sitten tulee meidän kouluun kun aloittaa.
        En hyväksynyt mutta sanoin"näkee sitten .Sitten tuli pankinjohtaja kotiimme...-että jos lapsi menee heidän kouluun niin maksetaan 5000mk (v.1988)
        Päätin pitää pääni ja sanoin aviomiehelle.Jos lapsi joutuu ruotsinkieliseen kouluun niin silloin minä muutan hänen kanssaan muualle.Tottakai isolla sodalla jäin kuitenkin vielä yhteiseen kotiin vaikka mies käski lähteä.
        Ja niinpä lapsi kävi naapurikylässä suomenkielisen ala-asteen-Kyyditys taksilla joka päivä..Koulu meni hyvin, hyvillä arvosanoilla,suomalaiseen lukioon.
        TOIVON ETTÄ KERTOMUSTANI VIEDÄÄN ETEENPÄIN
        KYLLÄ SUOMEN OMIA SUOMALAISIAKIN ON KOHDELTU EPÄOIKEUDENMUKAISESTI.--enkä varmaan ole ainut.!


      • Tilliä

        Päivänselvää.Mies oli tietoinen keittoluvasta kun antoi luvan muitta-mutkitta kertoa poliisille!
        Ottakaa selvää ja kertokaa muillekin.


      • Mukanakin

        Riotsinkieliset "rantahurrit" keittävät viinansa itse eiväylä mitään veroja maksele!
        Ja voi h...etti kun se haisee pahalta.
        Itse olen käynyt kihlajaisia/ synttäreitä ja häitään mukana.
        Siitä hajusta ei voi erehtyä !


      • täälläkin
        Mukanakin kirjoitti:

        Riotsinkieliset "rantahurrit" keittävät viinansa itse eiväylä mitään veroja maksele!
        Ja voi h...etti kun se haisee pahalta.
        Itse olen käynyt kihlajaisia/ synttäreitä ja häitään mukana.
        Siitä hajusta ei voi erehtyä !

        Joo !Vuosikymmenet tai sataset,ovat keittäneet ei niistä veroa makseta.saa laitta niile oma viinavero.
        Kaasuliekkivahtina oli "kunniatehtäväni" ettei paikat syty palamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe