Suomi naiset turkissa

fakta

Olen parasta aikaa turkissa ja seurannut elämää täällä,kun katselee suominaisia jotka asuvat täällä tai joilla on turkkilainen poikaystävä huomaa pian miksi on näin. 95% naisista on livästi sanottuna vähemmän kauniita ja melkein kaikki hirveitä läskejä,eräskin yh tuli bussiin niin tarvitsi kaksi istumapaikkaa jotta sai ahterinsa sopimaan . Mukana oli naisen noin 10vuotiaat lapset ja turkkilainen poikaystävä,poikaystävä yritti pitää seuraa lapsille ja äiti oli yhtä hymyä .Säälittävä näky ainakin minusta,kun miehen kielitaito rajoittui pelkkään turkkiin.Äiti oli kyllä hyväntuulinen josko se kielitaito kohdistuikin hyvin tähän amatsooniin,eihän kukaan muu kuin muslimi koskisi kyseiseen aromipesään ees pitkällä tikulla.

110

5192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon tätä mielt

      Oletko aivan varma että kyseessä oli turkkilainen poikaystävä? Katsos voi olla pelkkä ystäväkin kyseessä. Ja mitä tulee siihen ulkonäön morkkaamiseen entäs sitten jos on pyöreä mitä väliä sillä on ja minkänäköinen,ikäinen ihminen on?! Onhan tääl suomessakin pyöreit ihmisii niin miehii,naisii, ku lapsiakin! Kirjoituksesi kuulistaa lähinnä katkeralta tilitykseltä

      • fakta

        Käsitit näköjään väärin koko jutun, onhan se hienoa kun jollekkin ees kelpaa . Tänne vaan kaikki joita suomimies ei huoli, täältä kyllä löytyy vähremmän ronkeleita. puhdistaa katukuvaa suomessakin.


      • Pelkkä ystävä

        Meinaatko tosiaan , ettei karvakouraa erota suomalaisesta.


      • zombie1

        Totta ja ei muslimit ole sen pahempia kuin kristityt. Ei saa sekoittaa uskontoa ihmisten käytökseen


    • ansu-v

      Ihan oli PAKKO tulla lukeen tää juttu, ku jo otsikosta vedin omat johtopäätökset tekstin sisällöstä. Ja voi pojat kuinka oikeassa olinkaan :D WHOOP! Tarttee viedä lotto. Tai no... Ehkei sittenkään, koska näitä samankaltaisia juttujahan on tää mesta tulvillaan, eli ei ollu kyse onnekkaasta veikkauksesta.

      • xcxcxcxx

        Turkissa kaikki kelpaa olit sitten vanha ,nuori .lihava tai laiha.Varsinkin jos turistinaisella on vähänkään rahaa , niin aina "rakastava" turkinpoika löytyy.


      • Ominkorvinkuultu
        xcxcxcxx kirjoitti:

        Turkissa kaikki kelpaa olit sitten vanha ,nuori .lihava tai laiha.Varsinkin jos turistinaisella on vähänkään rahaa , niin aina "rakastava" turkinpoika löytyy.

        Suomimies on hieno ja ylpeä. Mieluummin yksin kuin omantasoisensa kanssa. Missi sen olla pitää.


      • Minlälaisen
        Ominkorvinkuultu kirjoitti:

        Suomimies on hieno ja ylpeä. Mieluummin yksin kuin omantasoisensa kanssa. Missi sen olla pitää.

        idiootin mielestä nissit ovat tasokkaita naisia;)


    • Voi pahus:(

      Läskit, pikkupiliset suomipojat ovat hyvin katkeroituneita, kun turkkilaiset vie nekin naiset, joihin heillä itsellään saattaisi olla pienenpieni mahdollisuus.

      • bbvvnvn

        Voi pahus :Sun viestihän se oikein tursuaa katkeruutta.

        "läskit ja pienipilliset suomipojat"
        Tuskinpa suomesta löytyy poikia ,joiden täytyy olla katkeria köyhälle turkinpojalle ,joka eläntonsa eteen joutuu nussimaan vanhoja akkoja.


    • Himmi Ynaaja

      Minusta tuo ei ole mitään verrattuna siihen irvokkuuteen, kun reilusti yli 5-kymppiset suomalaiset mummit seurustelevat 20-25 vuotiaiden turkkilaisten poikien tai oikeammin lasten kanssa. Ihan on sama myötähäpeän tunne päällä, kuin Thaimaassa lastenraiskaajia nähdessä.

      • mek

        Tartteehan kaikkien ihmisten seksiä saada ja sos suomimiehlle ei kunnon vakipano kelpaa niin se on ihan sama missä naiset itseään panettaa ja se siitä. Kaikkillahan on oikeus seksiin. Sieltä turkista ei ne juorut kulkeidu suomeen ja jos vielä asuu jossain pikkukylässä missä naapuri tietää sinun asiasi paremmin kuin sinä itse niin ei kotisuomessa voi hirveesti riettäilla tai maine menee.


    • Kaunis ja rohkea

      Mikset, vahi, elä vain ihan omaa elämääsi? Miksi muiden elämä on ainoa mitä sinulla on? Toki mielenterveyssyitä olet eläkkeellä, ja se näkyy! Ja aina tiedät muiden ihmisten asiat faktoina. Sinusta on tehty ylläpidolle ilmoitus.

      • :D=

        Tomppa on varmaan joutunut suljetulle, kun ei ole kirjoitellut...


    • lerppusen olla pitää

      Ei kai vahitomppa ole Turkissa juuri nyt? Tai yhtä reppana pikkupilinen lerppu.

      • fakta

        Heti tuli kauhia mäkätys kun kerroin mielipiteeni ja mitä itse olen täällä nähnyt,se on vain ihan totta mitä kirjoitin.Itse olen naimisissa kolmattakymmentä vuotta,ja kyllä vaimonikin on huomannut saman asian.Näitä parejahan täällä näkee jatkuvasti kunparikymppinen turkkipoika taluttaa viiskymppistä suomiruusua


      • noku kauhiaa
        fakta kirjoitti:

        Heti tuli kauhia mäkätys kun kerroin mielipiteeni ja mitä itse olen täällä nähnyt,se on vain ihan totta mitä kirjoitin.Itse olen naimisissa kolmattakymmentä vuotta,ja kyllä vaimonikin on huomannut saman asian.Näitä parejahan täällä näkee jatkuvasti kunparikymppinen turkkipoika taluttaa viiskymppistä suomiruusua

        Oma ns. faktamielipiteesi oli varsinainen mäkätysvalitys :D
        Kertoo oikein selvästi, ettei oma elämä ole kunnossa.


      • miksi miksi
        fakta kirjoitti:

        Heti tuli kauhia mäkätys kun kerroin mielipiteeni ja mitä itse olen täällä nähnyt,se on vain ihan totta mitä kirjoitin.Itse olen naimisissa kolmattakymmentä vuotta,ja kyllä vaimonikin on huomannut saman asian.Näitä parejahan täällä näkee jatkuvasti kunparikymppinen turkkipoika taluttaa viiskymppistä suomiruusua

        Jos kuka joutas suljetulle osastolle ,niin nämä lapselliset pilkkaajat ,Miksi pitää myöskin haukkua sellasia ,jotka ei ole edes kirjoittaneet tälle palstalle.


      • lapsen suusta se ..
        noku kauhiaa kirjoitti:

        Oma ns. faktamielipiteesi oli varsinainen mäkätysvalitys :D
        Kertoo oikein selvästi, ettei oma elämä ole kunnossa.

        " Kertoo oikein selvästi ,ettei oma elämä ole kunnossa" Repesin naurusta , no nyt tietetään ettei elämä voi olla kunnossa ,jos tälle palstalle kirjoittelee.Voi teitä lapsia.


      • HAU-HAU
        miksi miksi kirjoitti:

        Jos kuka joutas suljetulle osastolle ,niin nämä lapselliset pilkkaajat ,Miksi pitää myöskin haukkua sellasia ,jotka ei ole edes kirjoittaneet tälle palstalle.

        Koska syrjintä on kiellettyä,siksi on järkevää haukkua kaikki.


      • xxxccvvbb,,...
        HAU-HAU kirjoitti:

        Koska syrjintä on kiellettyä,siksi on järkevää haukkua kaikki.

        Mitähän viellä.


      • fakta
        noku kauhiaa kirjoitti:

        Oma ns. faktamielipiteesi oli varsinainen mäkätysvalitys :D
        Kertoo oikein selvästi, ettei oma elämä ole kunnossa.

        Missä kohtaa haukuin ja ketä, totesin vain mitä täällä näen.Taitaa tuo luetun ymmärtäminen olla hiukan hukassa.


      • aasin faktat........
        fakta kirjoitti:

        Missä kohtaa haukuin ja ketä, totesin vain mitä täällä näen.Taitaa tuo luetun ymmärtäminen olla hiukan hukassa.

        Sun ymmärrys on kateissa, kun et aloituksessasi (kyylänä bussissa) huomaa törkyistä ja halventavaa testiä. Ai niin, ns. toteamukset ovat faktoja, jos vaikka sanon sinua aasiksi, en halvenna, totean asianlaidan :D Onko kyttääminen kivaa?


      • lerput
        fakta kirjoitti:

        Heti tuli kauhia mäkätys kun kerroin mielipiteeni ja mitä itse olen täällä nähnyt,se on vain ihan totta mitä kirjoitin.Itse olen naimisissa kolmattakymmentä vuotta,ja kyllä vaimonikin on huomannut saman asian.Näitä parejahan täällä näkee jatkuvasti kunparikymppinen turkkipoika taluttaa viiskymppistä suomiruusua

        Taitaa sun akkas olla aikamoinen rupunen, kun ehdit oikein tosi-mielellä (fakta) seurailla muitten ihmisten touhuilua. Hävettäis olla sun kainalossa päiväkävelyllä. Hyi helv.... Pystytkö lerpullasi hoitelemaan himassa hommat kotiin, vai pelkäätkö rupusesi lähtöä nuorempien ja komeampien nuorukaisten matkaan, ainakin tuntuu olevan pelko pers..ssä, ei kai muuten ihminen noin katkeroidu toisten ihmisten tekemisistä. Sitäpaitsi, en hetkekäkään usko, että olet paikan päällä, siellähän teidänlaisten mukaan ovat " käyhät eläkeläiset ja muuten kahjot huijatuksi tulevat alanyansuomalaiset". Voitko todella alentua moiseen. Eeeet kai, vai mitä lerppu tomppavahi.


    • Länkisääri

      Niin totta :D Ja vielä ne muijat niin tyhmiä etteivät tajua , että ukkonsa kattelevat koko ajan muita ja pettävät aina tilaisuuden tullen. Joo turja sanoa, että älä yleistä, koska sellasia ne kaikki äijät siellä vaan on. Ja se joka ei sitä huomaa ja edelleen uskoo ettei oma kulta ole sellainen on aivan liian sinisilmäinen.

    • Shfgkögöo

      Miten toi voi ottaa niin päähän (siis jos toiset näyttää tyytyväisiltä), että jaksat käyttää energiaa asian vollottamiseen jossain netissä? Huhhuh. Voin kuvitella että sun elämäsi on varmaan aika tylsää ja joskus on sattunut jotain tosi ikävää, kun on tuollaisen piirteen suhun jättänyt?
      Juu, olen itse 160cm ja 51kg, vanha, suomalainen mies, lapsia ja minuasta on aina ihana nähdä jos joku on onnellinen tai jos jollain on asiat hyvin. Kateus ei paina.

      • jaakko3

        Ei uittu mikä pygmi ja vielä tunnustaa. Samahan tuo olisi valehdella, että on normaalin mittainen. Onko tuollaisia pätyköitä ihan oikeasti olemassa? Mahtaa jalkahiki haista siellä alhaalla? Puukkotappelun tuloksia, kun on puolikkaita miehiä liikkeellä?


      • Se jolle vastasit
        jaakko3 kirjoitti:

        Ei uittu mikä pygmi ja vielä tunnustaa. Samahan tuo olisi valehdella, että on normaalin mittainen. Onko tuollaisia pätyköitä ihan oikeasti olemassa? Mahtaa jalkahiki haista siellä alhaalla? Puukkotappelun tuloksia, kun on puolikkaita miehiä liikkeellä?

        No minä olen kyllä nainen :)))) Luettelen itseni vanhaksi, koska olen 40 . Olen siis mielestäsi pygmi? En ole, ja jos olisinkin, kantaisin itseni kyllä ihan ylpeänä huolimatta sinun vajaaälyisten kommenttien. Ktasos kun kukaan meistä ei päätä omaa pituuttaan, mutta ilmeisesti sinulla on jäänyt joitain ala-asteen perusasioita oppimatta? Siitäkin huolimatta, minusta on mukava nähdä jos toinen ihminen on onnellinen. Toivottavasti sinäkin olet. Murheita ja vastoinkäymisiä on kaikilla, mutta on äärimmäisen tyhmää purkaa se muihin ihmisiin.


      • jaakko3
        Se jolle vastasit kirjoitti:

        No minä olen kyllä nainen :)))) Luettelen itseni vanhaksi, koska olen 40 . Olen siis mielestäsi pygmi? En ole, ja jos olisinkin, kantaisin itseni kyllä ihan ylpeänä huolimatta sinun vajaaälyisten kommenttien. Ktasos kun kukaan meistä ei päätä omaa pituuttaan, mutta ilmeisesti sinulla on jäänyt joitain ala-asteen perusasioita oppimatta? Siitäkin huolimatta, minusta on mukava nähdä jos toinen ihminen on onnellinen. Toivottavasti sinäkin olet. Murheita ja vastoinkäymisiä on kaikilla, mutta on äärimmäisen tyhmää purkaa se muihin ihmisiin.

        Ilmeisesti transseksuaalinen, kun tarvittaessa voi vaihtaa sukupuolta. Alkoi ilmeisesti vajaamittaisuuden myöntäminen harmittamaan, kun huomasit erehdyksesi. Vaihtoehtoisesti olet ilmaisurajotteinen ja ilmeisesti myös kotiseuturajotteinenkin. Asiaa olisi, mutta ei kykene sitä pukemaan sanoiksi ymmärrettävästi.

        "Juu, olen itse 160cm ja 51kg, vanha, suomalainen mies, lapsia"

        Joo joo ja eikä sinun tarvitse enää selitellä surkeuttasi...


      • Olen iloinen
        jaakko3 kirjoitti:

        Ilmeisesti transseksuaalinen, kun tarvittaessa voi vaihtaa sukupuolta. Alkoi ilmeisesti vajaamittaisuuden myöntäminen harmittamaan, kun huomasit erehdyksesi. Vaihtoehtoisesti olet ilmaisurajotteinen ja ilmeisesti myös kotiseuturajotteinenkin. Asiaa olisi, mutta ei kykene sitä pukemaan sanoiksi ymmärrettävästi.

        "Juu, olen itse 160cm ja 51kg, vanha, suomalainen mies, lapsia"

        Joo joo ja eikä sinun tarvitse enää selitellä surkeuttasi...

        Sinunkin kannattaa opetella pilkkuihin liittyviä asioita. Lauseita voi tulkita monella tavalla, riippuen miten ne on kirjoitettu. Mutta jos ei näe kuin mustan ja valkoisen, saattaa asiat mennä vaikeiksi. Hyvää kevättä känkkäränkälle :)


      • jaakko3
        Olen iloinen kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa opetella pilkkuihin liittyviä asioita. Lauseita voi tulkita monella tavalla, riippuen miten ne on kirjoitettu. Mutta jos ei näe kuin mustan ja valkoisen, saattaa asiat mennä vaikeiksi. Hyvää kevättä känkkäränkälle :)

        Kyllä, juuri noin. Pilkkujen välissä aivan selvästi kerrot olevasi suomalainen mies. Pilkkujen toisilla puolilla on adjektiiveja, joissa myös kerrot itsestäsi.

        Mutta siihen tosiasiaan. Ihan on hirveä tilanne miehellä kun on 160cm ja ulosanti ymmärretyksi itsensä tekemisen taito tuota luokkaa. Puhumalla ja fyysisellä habituksellasi et saa ikinä pillua. Ei kyllä auta kuin mennä sinne suihkulähteelle mieshuorien iskettäväksi.


      • Edelleen iloinen
        jaakko3 kirjoitti:

        Kyllä, juuri noin. Pilkkujen välissä aivan selvästi kerrot olevasi suomalainen mies. Pilkkujen toisilla puolilla on adjektiiveja, joissa myös kerrot itsestäsi.

        Mutta siihen tosiasiaan. Ihan on hirveä tilanne miehellä kun on 160cm ja ulosanti ymmärretyksi itsensä tekemisen taito tuota luokkaa. Puhumalla ja fyysisellä habituksellasi et saa ikinä pillua. Ei kyllä auta kuin mennä sinne suihkulähteelle mieshuorien iskettäväksi.

        No nyt on sitten pulma, koska minä olen nainen ja nauran itseni kohta kuoliaaksi lukiessani sinun juttujasi. Mietin kuinka sinulla on joku tietty kuva ihmisestä ja se on täysin päinvastainen mikä on todellisuus

        En kyllä oikein ymmärrä miksi jumitut tähän asiaan koska minusta et miestä saa tekemälläkään.
        Miehet suurimmaksi osaksi ovat paskoja, laiskoja ja mullehetikaikki-tyyppejä. Toki joitain harvoja poikkeuksia on.

        Jääköön tämä nyt kuitenkin viimeiseksi vastaukseksi sinulle, jolle myös edelleen toivon ihanaa tulevaisuutta ja perheonnea kaiken muun lisäksi. Koita ihan oikeasti saada jostain jotain iloa elämään, niin sinun ei tarvitse rähjätä tuollaisista asioista. Onhan maailmassa paljon tärkeämpiäkin asioita kuin se, että pituuteni on 160cm ja se, että kyseenalaistat sukupuolen, vai onko?????


      • jaakko3
        Edelleen iloinen kirjoitti:

        No nyt on sitten pulma, koska minä olen nainen ja nauran itseni kohta kuoliaaksi lukiessani sinun juttujasi. Mietin kuinka sinulla on joku tietty kuva ihmisestä ja se on täysin päinvastainen mikä on todellisuus

        En kyllä oikein ymmärrä miksi jumitut tähän asiaan koska minusta et miestä saa tekemälläkään.
        Miehet suurimmaksi osaksi ovat paskoja, laiskoja ja mullehetikaikki-tyyppejä. Toki joitain harvoja poikkeuksia on.

        Jääköön tämä nyt kuitenkin viimeiseksi vastaukseksi sinulle, jolle myös edelleen toivon ihanaa tulevaisuutta ja perheonnea kaiken muun lisäksi. Koita ihan oikeasti saada jostain jotain iloa elämään, niin sinun ei tarvitse rähjätä tuollaisista asioista. Onhan maailmassa paljon tärkeämpiäkin asioita kuin se, että pituuteni on 160cm ja se, että kyseenalaistat sukupuolen, vai onko?????

        Ihan itsesi kanssa sinä väittelet. Ensin omaehtoisessa ensimmäisessä kirjoituksessasi kerrot, että olet suomalainen mies. Sitten kiistät sen, koska tunnustus 160 cm:n pituudesta alkaa kismittämään? Sitten opetat pilkkusääntöjä, vaikka jokaisen nähtävissä on, että pilkuilla erottelet toisistaan adjektiivit itsestäsi.
        Epäilyni trassusta oli lähellä oikeaa, koska oletkin äärifeministi ja miesten vihaaja, joka tahtoisi olla mies; edes 160-senttinen.


      • håkan 55v.
        jaakko3 kirjoitti:

        Ihan itsesi kanssa sinä väittelet. Ensin omaehtoisessa ensimmäisessä kirjoituksessasi kerrot, että olet suomalainen mies. Sitten kiistät sen, koska tunnustus 160 cm:n pituudesta alkaa kismittämään? Sitten opetat pilkkusääntöjä, vaikka jokaisen nähtävissä on, että pilkuilla erottelet toisistaan adjektiivit itsestäsi.
        Epäilyni trassusta oli lähellä oikeaa, koska oletkin äärifeministi ja miesten vihaaja, joka tahtoisi olla mies; edes 160-senttinen.

        Mulla on 20-senttinen ja häluisin sua...


    • Lomarahaa!!!

      Aloittaja värjöttelee loppuun kuluneella sohvallaan vuokrayksiössään Suomessa. Näkee painajaisia lihavista suomalaisista nauttimasta elämästään Turkissa. Kuka voisi auttaa hänet ulos tästä ahdingosta?

      • fakta

        Kyllä asun täällä turkissa ihan omassa kämpässä ja on niitä suomessakin muutama.


      • teekoo3

        VahiTomppa se purkaa omaa katkeruuttaan. Kun edellinen ketju lähentelee 500 viestiä aloitetaan uusi, yhtä ääliöimäinen "keskustelu".


      • miettikääs
        teekoo3 kirjoitti:

        VahiTomppa se purkaa omaa katkeruuttaan. Kun edellinen ketju lähentelee 500 viestiä aloitetaan uusi, yhtä ääliöimäinen "keskustelu".

        Lisää tyhmyyttä . jos vahin ja tompan kirjotukst on muka katkeruuta niin mitä siten on heille vastatut viesti , täysin järkeviäkö ja asiallisia.


      • teekoo3
        miettikääs kirjoitti:

        Lisää tyhmyyttä . jos vahin ja tompan kirjotukst on muka katkeruuta niin mitä siten on heille vastatut viesti , täysin järkeviäkö ja asiallisia.

        Juuri näin :).


      • asadf
        miettikääs kirjoitti:

        Lisää tyhmyyttä . jos vahin ja tompan kirjotukst on muka katkeruuta niin mitä siten on heille vastatut viesti , täysin järkeviäkö ja asiallisia.

        Eihän tässäkään viestiketkussa ole yhtään tompan kirjotusta ,mutta haukkua pitää silti .


      • Hoitaja-täti
        asadf kirjoitti:

        Eihän tässäkään viestiketkussa ole yhtään tompan kirjotusta ,mutta haukkua pitää silti .

        Tomppa on joutunut suljetullle osastolle, eikä pääse nettiin.


      • jossain se on
        asadf kirjoitti:

        Eihän tässäkään viestiketkussa ole yhtään tompan kirjotusta ,mutta haukkua pitää silti .

        tompalla on monta nikkiä


      • ccccccaaaac
        Hoitaja-täti kirjoitti:

        Tomppa on joutunut suljetullle osastolle, eikä pääse nettiin.

        Hoitaja _täti olet lapsellinen ja tyhmä.


      • jööran
        Hoitaja-täti kirjoitti:

        Tomppa on joutunut suljetullle osastolle, eikä pääse nettiin.

        Tomppa on saanu pimppaa.


    • ANNA 48-v

      Höpö höpö!!
      Olin ihastuttavassa Alanyassa 3 viikkoa joulun aikaan ,kiertelin ja kuljin omia polkujani useina päivinä ko.paikassa ,en kertaakaan törmännyt moiseen kirjoituksessasi kuvaavaan tapaukseen ja jos joku on rakastunut tai ihastunut Turkkilaiseen mieheen ja haluaa asua hänen kanssaan siellä ,eikö se ole aivan mahtavaa ,rakkaan kanssa on hyvä olla on sitten lihava vai laiha ,kaunis asia josta ei hevin kannata luopua :))

      Alanya oli ihastuttava paikka jouln aikaan ,rauhallista mutta kaikki mitä kaipasin toimi ,dolmuksella käväisin lähikaupungeissa ja nautin suunnattomasti ,kauneushoitolat auki ja rauhassa sain istua illalla Kale kukkulalla katsomassa meren kohinaa ja samettisia iltoja ,ehkä ensi joulun aikaan uudelleen :))

      • vaikea myöntää

        Höhpö höpö itsellesi , kyllä aikuisena ihmisenä ja turkin kävijänä tiedät ,että aloittajan viesti pitää täysin paikkaansa ,sitä ei vain moni nainen halua myöntää.


      • kiittäen

        Hienoa, kiitos tositarinasta, näin se juuri menee. Kannattaisi "faktankin" joskus painua paikan päälle.


      • Siy;))
        vaikea myöntää kirjoitti:

        Höhpö höpö itsellesi , kyllä aikuisena ihmisenä ja turkin kävijänä tiedät ,että aloittajan viesti pitää täysin paikkaansa ,sitä ei vain moni nainen halua myöntää.

        vaikea myöntää???

        Kuin myös höpö höpö sinulle!
        Kyllä Anna kirjoittaa kauniisti ja omista kokemuksistaan,pitääkö kaikki aina pilata,olet varmasti katkera elämälle?Hanki elämä!


      • huttupaskaa
        Siy;)) kirjoitti:

        vaikea myöntää???

        Kuin myös höpö höpö sinulle!
        Kyllä Anna kirjoittaa kauniisti ja omista kokemuksistaan,pitääkö kaikki aina pilata,olet varmasti katkera elämälle?Hanki elämä!

        "pitääkä kaikki aina pila ,olet varmasti katkera elämälle ? Hanki elämä"Siis tällästä huttupaskaa kirjotelee ihminen ,joka ei osaa mitään järkevää sanoa.


      • Siy;))
        huttupaskaa kirjoitti:

        "pitääkä kaikki aina pila ,olet varmasti katkera elämälle ? Hanki elämä"Siis tällästä huttupaskaa kirjotelee ihminen ,joka ei osaa mitään järkevää sanoa.

        Opettele nyt edes kirjoittamaan ja sitten arvostelemaan paikasta ja tavoista jossa luultavasti et edes ole käynyt......Annan kirjoitus oli faktaa ,lue se kahteen kertaan,eivät kaikki matkusta Alanyaan tai muihin lomakohteisiin miestä vonkaamaan ,saa niitä Suomestakin ,loma lomana ja miehet miehinä ,siis miehet miehinä!!!


      • Anonyymi

        Tuo on oikeaa puhetta,lähtisin minäkin, mutta kaveri puuttuu, olen tosi vanha,mutta vain fyysisesti,silti minulle kuuluu ,mitä muillekin,eli vapaus tehdä,mihin pystyn ja halua!


    • munaa mekkoon

      Mitä ne kateelliset pikkupippelit täällä marisee.

      • Hävetkää

        Voika tämä palsta enää tämän tyhmehmäksi enää muutua.


    • ansu-v

      Sese vasta on kaunis näky, kun keski-iän reippaasti ylittäny suomalainen mätisäkki ukko, jonka päältä hiki kaatuu pelkästään jo istuessa, kähmii nuorta, alle 20 vuotiasta kubatarta! Eikö olekin? Yhtä kaunis, kuin tän aloittajan näyt!

      Niin kauan kuin toiminta on molempien puolelta vapaaehtoista, niin suotakoon se heille! Oli sitten kyse minkälaisesta suhteesta tahansa. Rakkaudesta tai rahasta!

      Ja juu ei! En ole itse turkkipoikien palveluiden käyttäjä. Ihan olen onnellisesti naimisissa suomalaisen miehen kanssa, jonka kanssa matkustan vähintään kerran vuodessa Turkkiin. Toisinaan meillä on lapsemmekin mukana nauttimassa auringosta ja uimisesta!

      • voi ei

        Tälläsiä viesti minä inhoon ,itse ollan niin täydellisiä ,mutta muut on hikoilevia mätisäkkiä.


      • ei voi
        voi ei kirjoitti:

        Tälläsiä viesti minä inhoon ,itse ollan niin täydellisiä ,mutta muut on hikoilevia mätisäkkiä.

        Joskus auttaa, kun ymmärtää lukemansa.


    • ansu-v

      Enhän toki väittänyt olevani täydellinen, enkä toki myöskään tarkoittanut, että kaikki suomalaiset miehet olisivat hikoilevia mätisekkejä. Tarkoitin vain niitä, jotka ovat :)

      • ffghjklö

        "Tarkoitin vain niitä jotka ovat"Aina vaan tyhmekmäksi menee tämä viestiketju.


    • ne naiset

      tekee samaa kuin läskit, kaljamahaiset keski-ikäiset aviomiehet Suomessa eli
      nussivat rahasta nuoria horoja.

    • Sekä miehissä että naisissa on niitä ,jotka menevät lomalle seksin takia. Miksi se vaivaa joitakin ihmisiä. Jos on tarve kerran vuodessa olla hellittävänä ja saada sellaista seksiä kuin haluaa niin ei sen pitäisi ketään häiritä mutta niin vaan häiritsee.
      Kateellisia ihmisiä?

      • asaggggggg

        Kateellisiä ihmisiä mistä?Eiköhän jokaisella ole samamahdollisus mennä nussimaan köyhän turkinpojan kanssa.Jokaiselle varmasti riittää . Enkä usko ,että se ketään vaivaa ,mutta miksi asiasta ei sai kirjottaa.


      • Jos joku laskee
        asaggggggg kirjoitti:

        Kateellisiä ihmisiä mistä?Eiköhän jokaisella ole samamahdollisus mennä nussimaan köyhän turkinpojan kanssa.Jokaiselle varmasti riittää . Enkä usko ,että se ketään vaivaa ,mutta miksi asiasta ei sai kirjottaa.

        Joskus rikastakin, vaikka siitä ei saa kirjoittaa.


      • köylü
        asaggggggg kirjoitti:

        Kateellisiä ihmisiä mistä?Eiköhän jokaisella ole samamahdollisus mennä nussimaan köyhän turkinpojan kanssa.Jokaiselle varmasti riittää . Enkä usko ,että se ketään vaivaa ,mutta miksi asiasta ei sai kirjottaa.

        sinä rikas suomalainen asut sosialitoimiston varalle varmaan...


      • ei ole

        mitään tuomittavaa, jos seksimatkailevat miehet ovat sinkkuja.
        Mutta suurin osa ovat kaljamahaisia, kaljuuntuvia, keski-ikäisiä naimisissa olevia
        miehiä, jotka hakevat rahalla jyystettäväksi nuoria tyttöjä.


    • !!!

      Ai että täällä on tosikkoa porukkaa... Hohoo! Tahallaanko ymmärrätte just tasan päin vastoin, vaiko ootteko oikeesti noin pölöi ja yks-silmäsii?

    • seroquel

      Tämän ketjun nimeksi voisi muuttaa: "Avohoitopotlaiden jutustelua".

      • diapam2

        Se vaan on jotenkin koomista, kun suomalainen 50 mummo roikkuu kiinni nuoressa turkkilaispojassa. Näistä pojista osa elätyttää itsensä näillä "suomineidoilla". Säälittää, nimittäin nuo turkkilaiset. Joutuvat näitä luonnevikaisia Suomen ylijäämälorttoja taloudellisen pakon edessä "hoitamaan". Tästä ei ihmiskauppa ole kaukana. Kyllä hävettää puolestanne.


      • BenCasey
        diapam2 kirjoitti:

        Se vaan on jotenkin koomista, kun suomalainen 50 mummo roikkuu kiinni nuoressa turkkilaispojassa. Näistä pojista osa elätyttää itsensä näillä "suomineidoilla". Säälittää, nimittäin nuo turkkilaiset. Joutuvat näitä luonnevikaisia Suomen ylijäämälorttoja taloudellisen pakon edessä "hoitamaan". Tästä ei ihmiskauppa ole kaukana. Kyllä hävettää puolestanne.

        Vedä lisää pameja, se helpotttaa.


    • Ihan vaan tiedoksi niille, jotka eivät asiaa vielä tiedä; näillä Alanya-viestiketjuilla riehuu yksi ja sama tyyppi, joka haukkuu erittäin rumin sanoin niin Turkin, turkkilaiset miehet kuin suomalaiset naisetkin. Hän vaihtaa koko ajan nimimerkkiään, mutta tunnetuimmat nimensä ovat Vahi ja Tomppa, mutta kuten sanoin hän vaihtelee nikkiään koko ajan, eli tässäkin ketjussa hän on esiintynyt vaikka minkälaisella nikillä. Hän on se, joka tämänkin ketjun aloitti.

      Tyyppillistä käytöstä hänelle on järjettömän haukkumisen ohessa keskustella "itsensä kanssa" noilla lukuisilla nikeillään. Eli hän kirjoittaa ruman kommentin esim. turkkilaisista, ja vastaa siihen toisella nikillään tyyliin "Ed.kirjoittaja on aivan oikeassa!"

      Tuo ääliö on menettänyt vaimonsa turkkilaiselle miehelle ja sitä myötä joutui myymään omistusasuntonsa Alanyasta -siitä tuo sairaalloinen katkeruus...taisi mennä mielenterveyskin siinä samassa rytäkässä?

      Hän myönsi kerran saaneensa vuodeksi porttikiellon tälle sivustolle, mutta täällähän tuo taas jatkuvasti terrorisoi joka ikistä ketjua. Suosittelen, että teette hänestä ylläpitoon valituksia aina kun siihen on aihetta (eli koko ajan) ni eiköhän me toi reppana saada savustettua lopullisesti täältä ulos.

      • jokaisella oikeus

        Paini hittoon siitä riehumasta . Tämä viesti on suurinta häiriköintiä ja yritetään saada muutkin mukaan samaan hölmöyteen. Luehan oma kirjoituksesi huolella .niin huomaat että siinähän se katkeruus ja viha purkautuu. Tuskinpa kukaan itselleen vasta ,tai mistä tiedät kenenkään perhesuhteista , tai asunnoista ,eikö tuo ole vain tyhjänpäiväistä vouhutusta. Minua ei ainakaaan haittaa tompan ,eikä muidenkaan kirjotukset.Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä.Jos on liian herkkänahkainen pitää pysyä pois palstalta .


      • jokaisella oikeus
        jokaisella oikeus kirjoitti:

        Paini hittoon siitä riehumasta . Tämä viesti on suurinta häiriköintiä ja yritetään saada muutkin mukaan samaan hölmöyteen. Luehan oma kirjoituksesi huolella .niin huomaat että siinähän se katkeruus ja viha purkautuu. Tuskinpa kukaan itselleen vasta ,tai mistä tiedät kenenkään perhesuhteista , tai asunnoista ,eikö tuo ole vain tyhjänpäiväistä vouhutusta. Minua ei ainakaaan haittaa tompan ,eikä muidenkaan kirjotukset.Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä.Jos on liian herkkänahkainen pitää pysyä pois palstalta .

        Tulupa kirjoitusvirhe paholainen ,piti kirjoittaman että painu.Enkä muuten ole tomppa ,enkä kukaan näistä mainituista.


      • alaspäin
        jokaisella oikeus kirjoitti:

        Tulupa kirjoitusvirhe paholainen ,piti kirjoittaman että painu.Enkä muuten ole tomppa ,enkä kukaan näistä mainituista.

        Tuskinpa tomppa olis montakaan viestiä tänne kirjoitttanut ,ellette olis aloittanut hänen sairasta mollaamista . Olisko aika miettiä misssä vika .kun palsta menee alaspäin ,kuin lehmän häntä.


    • thaimaan tulkki

      sillon kun suomi mies 50 kulkee thaimaassa 15v. tyttö kainalossa kyse on vaan suojelusta ja hyvän tahtoisesta rahallisesta auttamisesta.
      Sit kun 50 läski suomi rouva kulkee parikymppisen turkki pojan kainalossa alkaa lapsiprostituution tunnusmerkit täyttyä. Hyi hävetkää naiset käytöstänne. Häpäisette suomalaisten maineen.

    • katti9

      Typerä ketju, toivottavasti kukaan idiootti ei nosta tätä uudelleen ylös. Hävetkää.

    • arvo1952

      moto...kyllä..en minä tiejä..ei tietekään enää puhuta akkojen tuhrimatkosta mutta..jos kuminkinn..käykää vaan pylistämäsä..turkilaiselle.kerran yksi turkimies kerto että suomalainen nainen pyllisti ja naisen lapsert olivat samassa huoneessa..hereillä..no joo..semmosta..se on moro..niin saa ne suomalaiset naiset pyllistää mullekin..että kirikotelkaa lumput mullekin.moho.

      • miehrtkin lorttoja ja lä

        Onkohan ne Suomimiehet niin hoikkia ja fiksuja, että on vara haukkua kaikkia naisia läskeiksi ja lortoiksi. Mitähän ne miehet tekevät Thaimaassa ja Filippiineillä. Etteivät olisi Suomi läski lorttoja siellä. Ja vielä pedofiilejä ja ym. Kannattaa miettiä vähän ennenkuin yleistää.


      • sdsdsd
        miehrtkin lorttoja ja lä kirjoitti:

        Onkohan ne Suomimiehet niin hoikkia ja fiksuja, että on vara haukkua kaikkia naisia läskeiksi ja lortoiksi. Mitähän ne miehet tekevät Thaimaassa ja Filippiineillä. Etteivät olisi Suomi läski lorttoja siellä. Ja vielä pedofiilejä ja ym. Kannattaa miettiä vähän ennenkuin yleistää.

        Siitä vaan kirjoittamaanThaimaan ja Filippiinien palstoille niiden maiden ongelmista. Täällä käsitellään Alanyan asioita ja niin on tehtykin, kunnes sinä tulit väärälle palstalle.


      • kunnianloukkaus
        miehrtkin lorttoja ja lä kirjoitti:

        Onkohan ne Suomimiehet niin hoikkia ja fiksuja, että on vara haukkua kaikkia naisia läskeiksi ja lortoiksi. Mitähän ne miehet tekevät Thaimaassa ja Filippiineillä. Etteivät olisi Suomi läski lorttoja siellä. Ja vielä pedofiilejä ja ym. Kannattaa miettiä vähän ennenkuin yleistää.

        Olehan varovainen ettei pian tule haastetta oikeuteen.


    • manyak manyak

      Jösses sentään. Blogihan on hyvä. Kuinka kummassa joku siitä voi löytää moisia nusssimisia? Tämähän täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. Taas sama moninikkinen naisihminen asialla, Alaniatar/alanya4ever, Päivikkijotain jne.

      Miten kummassa muuta kuin mieleltään järkkynyt voi kääntää kaiken noin vinksinvonksin??

    • Suomen AAa

      Ai luit koko blogin. Muzzia, vartijaa, turvamiestä, ravintoloitsijoita. On otettu apu alapäällä mistä on saatu ja pyöritetään businestä usealla miehellä.

      Sitten kerrotaan alanyalaisten miesten tietoja nettiin ja nauretaan perään. Ei ole ihme, jos siellä aletaan vihaamaan "suomalaisia" kun näitä epämääräisiä kieli-ihmisiä käy sekoittamassa koko kylän.

      • tolvanoita riittää

        Tuttu tapaus täällä. Nauretaan sille. Itse asiassa turkkilaisetkin nauraa, kaikki nauraa sille. Tosin asianomainen itse luulee panevansa halvalla turkkilaisia.


    • Siitä puhe mistä ...

      Olet nähtävästi itse lievästi sanottuna vähemmän puoleensavetävä mies, joka sivusta katselee, kuinka turkkilainen mies vie naisen nenäsi edestä. Ellet ole, vaihda maata ja käy välillä tarkkailemassa vaikkapa vastaavaa touhua Thaimaassa, jossa "hirveät läski-pedofiilit" joihin "kyseisiin aromipesiin suomalainen nainen ei koskisi ees pitkällä tikulla" käyttävät hyväkseen köyhyydessä eläviä tyttöjä. Hanki elämä!

      • Suomen AAa

        Kirjoita tuosta asiasta Thaimaa-palstalle. Tänne kirjoitetaan Alanyan ongelmista. Alanyassa suomalaiset miehet eivät ole visuaalista sukkasandaalikombinaatiota suurempia ongelmia. Suomalaiset naiset ovat. Ihan hirveää katseltavaa, etenkin se epäsuhtaisuus pariskuntien ulkonäössä ja iässä. Teko-onnellisuutta sullakin, kaikki muut tietää homman nimen. Pakko ostaa, kun ei aitoa saa.


      • alanian kyttä
        Suomen AAa kirjoitti:

        Kirjoita tuosta asiasta Thaimaa-palstalle. Tänne kirjoitetaan Alanyan ongelmista. Alanyassa suomalaiset miehet eivät ole visuaalista sukkasandaalikombinaatiota suurempia ongelmia. Suomalaiset naiset ovat. Ihan hirveää katseltavaa, etenkin se epäsuhtaisuus pariskuntien ulkonäössä ja iässä. Teko-onnellisuutta sullakin, kaikki muut tietää homman nimen. Pakko ostaa, kun ei aitoa saa.

        Alanyan ongelma olet sinä. Kyttänä luulisi olevan raskasta olla: milloin ulkonäköpoliisi, moraalinvartija, pillupoliisi ja jne. Mutta sanomiset AINA negatiiviset. Kuka ei ole samaa mieltä, saa pas*kat sulta silmilleen tyyliin 'teko-onnellisuutta sullakin' jne. Sun kanssa ei saa olla eri mieltä, vaikka oletkin mielenterveseläkeläinen!

        Suomalaisten käytös ei ole Alanyan ongelma muille kuin sinulle. Piste. Ja sinä et ole mies vaan nainen. RS. Sinut tunnetaan kyllä Alanyassa!


      • Suomen AAa
        alanian kyttä kirjoitti:

        Alanyan ongelma olet sinä. Kyttänä luulisi olevan raskasta olla: milloin ulkonäköpoliisi, moraalinvartija, pillupoliisi ja jne. Mutta sanomiset AINA negatiiviset. Kuka ei ole samaa mieltä, saa pas*kat sulta silmilleen tyyliin 'teko-onnellisuutta sullakin' jne. Sun kanssa ei saa olla eri mieltä, vaikka oletkin mielenterveseläkeläinen!

        Suomalaisten käytös ei ole Alanyan ongelma muille kuin sinulle. Piste. Ja sinä et ole mies vaan nainen. RS. Sinut tunnetaan kyllä Alanyassa!

        Kun alkaa harrastamaan jotakin asiaa, niin täytyy olla niin sinut sen asian kanssa, että voi harrastuksensa tunnustaa ja olla valmiina milloin ja missä tahansa siitä keskustelemaan objektiivisesti. Muutoin on kyse asiasta, jota tekijä itsekin häpeää, saatika sitten kanssaturistit jotka joutuvat olemaan sen näytelmän yleisönä vastentahtoisesti.


    • yöks yöööökssss

      No nii.. Meni ruokahalut mielikuvasta kun luin aloituksen. Kiitti vaan *tusti.

    • kyllästynyt!

      Miten joku voi ottaa noin sairaan henk.kohtaisesti toisten tekemiset???

      Miten aloittajaa vaivaa noin kovasti missä itsekukin matkailee ja mitä tekee?!

      Ylläpidon täytyisi kyllä selvittää kuka noiden halventavien ja herjaavien viestien takana on. Miten joku jaksaa täällä roikkua haukkumassa naisia jatkuvasti. Ihan kuin suomalaiset naiset eivät saisi matkustaa ollenkaan minnekään ja varsinkaan Turkkiin!

      Ei muuta kuin ylläpito selvittämään tuon palsta terroristin henkillöllisyys, ja asia poliisille!

    • ei pakko tulla

      Voi oikein terroristi !Eiköhän polisilla ole tärkenpääkin tekemistä,kun tyhjänpäivänen paskan jauhanta.

    • Poor you!

      Joo, kyllä asia on nyt päivän selvä. Joku jostain vaille jäänyt raukkis täällä valittaa ja yrittää epätoivoisesti mustamaalata lomailevia naisia. Säälittää tuo katkeruus...

    • kokoija

      Katkera suomalainen mies....kaljamahoineen ja päissään kirjoittelee.Onkohan menettänyt muijansa turkin pojalle?!?

      • katkera kuka?

        "
























































































        "Onkohan menettänyt muijansa turkin pojalle"

        Katkeraa puolustusta ,kun ei muuta keksi,niinkö?


      • Hoono soomi

        Yritä nyt "älykäs" suomityttö opetella suomen kielestä edes yhdyssanat;)


    • Kurdit varsinkin

      tykkäävät isoista tytöistä.

      Kurdityttöjenhän on oltava neitsyitä naimisiin mentäessä eli kurdipojat maaseudulla harjoittelevat kaiken sen kabssa mitä navetasta löytyy.

      Kyllä sen rinnalla suomimaatuskakin tuntuu hyvältä varmaan...

      • margett

        Kumma, kun ei muuta keksitä, niin vedetään kateellissuus kortti esiin. Mutta kukaan ei suostu kertomaan, kenelle pitäisi olla kateellinen, suominaiselle joka hengailee niljakkaan turkkilaisen kanssa, vaiko sille turkkiniljakkeelle, ja miksi? Kertokaa ihmeessä tietämättömälle.


    • siilo 3

      Ihan sama jos suomi tyttö on lihava tai laiha ja no turkkilaisen kanssa ,kun taas suomi poika sehän käy Taikussa siinähän ei ole mitään ongelmaa ,oli poika lihava tai laiha sieltä löytyy tyttö joka kainaloon .Tuotavaksi jopa suomeen. Että sileen eikä paljon muuta. Siellä se suomipoika sekoilee ehkäpä vielä pahemmin.

      • Mitä lässytät

        Mitä helvettiä Thaimaa kuuluu Analia-palstalle?

        Ja suomihoro hilluu joka ikisessä maailman kolkassa.

        Ainoat paikat niistä yli neljästäkymmenestä maasta joissa olen käynyt, joissa ei suomihoroja näkynyt huoraamassa ovat olleet Thaimaa, Kolumbia, Bali ja Hollanti ja nekin vain siitä syystä, että esim. Balilla en käynyt suomihorojen ykköshuoraamispaikassa eli Kutassa.

        Mutta mitä sinäkin säälittävä juntti siitä tietäisit. Suomihoro esittää Suomessa jotain mitä se ei ole, koska hänen täytyy saada "ehdottomasti suomalainen aviomies", Ja se poikaparka rasvanahka-luuseri, joka ei ole koskaan minnekään matkustanut (paitsi ehkä Thaimaaseen ja Turkkiin) ei tiedä totuutta...voi poloisia;)


    • enhän minä

      Just niinhän se menee ,enhän minä mutta ne muut.

    • vfbvfg

      Eikä vain suomalaiset noihin rantapoikiin ihastu. Kyllä muutkin pohjoismaalaiset ja aivan brititkin.

    • Kannatan homoutta

      On se niin hienoa, että suomalainen mies on aina niin suoraselkäinen, rehti, ahkera ja muutoinkin mitä parhain. Eivät koskaan hauku naisia ja ovat kaikinpuolin kohteliaita sekä sivistyneitä, ja myös trendikkäitä. Aina on kuin Armanin kuvastosta revittyjä eivätkö tietenkään missään nimessä flirttaile ulkomaalaisten naisten kanssa. Selvinpäinkin yleensä tuppaavat olemaan, kirosanoja ei ladella eikä muutakaan pahaa. Hyi naisia kun aina ovat pahanteossa kaikki.

      • ......

        Eivätkö muka hauku naisia ?
        Suomalainen nainen pitää haukkua säännöllisesti 2 x viikossa , muutoin
        alkaa pitämään itseään kauniina ja fiksuna täysin aiheetta.
        Mikäli Suometar tekee Turkin matkan , niin lukot on vaihdettava
        ennen hänen paluutaan.


      • -----
        ...... kirjoitti:

        Eivätkö muka hauku naisia ?
        Suomalainen nainen pitää haukkua säännöllisesti 2 x viikossa , muutoin
        alkaa pitämään itseään kauniina ja fiksuna täysin aiheetta.
        Mikäli Suometar tekee Turkin matkan , niin lukot on vaihdettava
        ennen hänen paluutaan.

        Saattaisi olla parempi , jos jättäisi palaamatta.


    • Therapist with life

      ap:lle: tässä on Suomi-nainen joka asuu osan vuottaa Alanyassa. En ole törmännyt kanssasisariin, jollaisista sinä kerrot. Mahtaako nyt kuitenkin olla kyse turisteista? Ja mitä luultavimmin ei suomalaisista vaan briteistä ja sveduista.

      Suomi-naisia haukkuvat ovat yhdenkerran kävijöitä ja jotka tuolleensa haukkuvat ja muodostavat mielipiteensä sen mukaan koko kansallisuutta kohtaan, ovat juuri niitä jotak ovat myös työpaikkojen myrkkytyypejä. Ketään ei kiinosta sinun mielipiteesi suomalaisista naisista Turkissa. Hanki hyvä ihminen elämä itselles, ettei tarvii puekautua jossain keskustelupalstoilla! Eikä sinulla ole ystäviä joiden kanssa voit keskustella traumasi pois? Mikä ylipäätään on kirjoituksesi pointti?

      Ihmeisen tarve kirjoittaa nettiin, on yleensä asiallisen keskustelun aikaansaaminen. Sinä et jostain syystä sitä onnistunut saamaan. Voisko johtua viestisi sävystä, josta katkeruus käy ilmi? Mitä ihmeen väliä sillä on jos naisilla on nuoria miehiä? Eihän sillä pitäisi olla väliä jos se ei kosketa sinua jotenkin? Kerro siis, miten se sinua nyt sitten kosketti? Olen myös hyvä terapeutti.

      • kerro terapeutti

        hieman muslimimiesten käsityksestä tasa-arvosta ja miksi se vetoaa niin skandinaavi-naiseen?


      • vastausta kiitos
        kerro terapeutti kirjoitti:

        hieman muslimimiesten käsityksestä tasa-arvosta ja miksi se vetoaa niin skandinaavi-naiseen?

        Mä haluaisin myös kuulla, mikä vetoaa miehissä, jotka pitävät oman maansa naiset tiukissa nyöreissä, ja pataan tulee, jos ei tottele. Mutta ei kannata sanoa, et niin Suomessakin, tämä kun on Alanya osio, ei Suomi.


    • yyyyy ytr

      rhwrj uy5u uuu u

    • kokemustahan on

      Kohta vuosi haukuttu puolin ja toisin.Kirjoitan kuitenkin oman mielipiteeni.Olen käynyt monta kertaa Alaniassa,mutta en ole nähnyt kertaakaan suomalaisten naisten irstasta käytöstä.Hauskaa olen nähnyt pidettävän kyllä.Jos Turkissa on joku humalassa,niin hän on melko varmaan suomipoika.

      • Olet siis

        hieman yksinkertainen aikapoika, joka sammuu jo klo 21 joka ilta;)


      • on niitä
        Olet siis kirjoitti:

        hieman yksinkertainen aikapoika, joka sammuu jo klo 21 joka ilta;)

        Olen monta kestaa Alanyassa käynyt ,eikä ole nähnyt yhtään suomimiestä sikahumalassa ,mutta valitettavasti suominaisia kylläkin , enkä itse käy edes suomibaareissa.


    • Anonyymi

      Suomalaisnaisten ihannemaa Turkki on eronnut naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, lähisuhdeväkivaltaa ja syrjintää torjuvasta kansainvälisestä sopimuksesta.

      Turkkilaisen uutistoimisto Anadolu Ajansin mukaan presidentti Recep Tayyip Erdogan allekirjoitti irtautumispäätöksen perjantaina.

      Vuonna 2011 solmittu Istanbulin sopimus edellyttää hallituksia ottamaan käyttöön lainsäädäntöä, jolla voidaan asettaa syytteisiin muun muassa perheväkivallasta ja avioliitossa tapahtuvasta raiskauksesta.

      Perheväkivalta ja naismurhat ovat merkittävä ongelma Turkissa. Paikallisen kansalaisjärjestön mukaan Turkissa murhattiin viime vuonna 300 naista.

    • Anonyymi

      On niille ihan määriteltynä prototyyppikin olemassa. Legginssilortto.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      252
      2374
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1794
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1505
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1493
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      907
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      712
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      710
    Aihe