Pojat, ootte onnekkaita, ku teillä ei oo menkkoi...

miss_lonelykiss

Ihan oikeesti, oli pakko tuoda tää nyt esille tähän :D ihan pakko.
Koska menkkakivut on varsinki ihan syvältä.. :/

17

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokupoik

      Milt menkkakivut tuntuu iha vaa mielenkiinnost

      • pöö

        Tuntuu silt et koko ajan paskattais, vaik ois tehny tarpeensa jo kolmesti. Tekis mieli vain lyyhistyä ja olla paikallaan, joka ei edes auta paljoa. Syödä ei pysty ja juominenki vaikeet.

        Et mielummin ottaisin noi yölliset siemensyöksyt, kuin menkat :P


    • miss_lonelykiss

      No ne niinku tuntuu tos vatsas (yleensäkkin siinä aika alavatsas) sellasena tosi ärsyttävänä särkynä.. Sitä on vaikee selittää.. Sitte saattaa kans oksettaa.
      Se riippuu ihan ihmisestä, mulla menkkakivut ei oo niin vahvoi, mutta ihan tarpeeks vahvoi kuitenki :D

      • 15w tyttö

        Pahimmillaan mulle käy näin eli kaikki alkaa siitä et vatta menee ihan sekasin sit alkaa pikkuhiljaa pisteleen vattasta ja alavatsa kipu vain yleensä kovenee ja kovenee niin kauan kun saa särkylääkettä ja sekään ei enää välttämättä auta.Sitten kun vatsakivut on pahimmillaan,tuntuu siltä et joku viiltäis tylsällä puukolla suo sisältäpäin,en ite ainakaan pysty kunnolla edes kävelemään tuolloin.Vatsakipu ei riitä vaan päälle pitää tulla kylmänhiki,tärinä ja mun naaman väri muuttuu ihan kalpeeks ja siihen tulee välillä sellatteita punertavia kohtia ja itselläni kun on matala verenpaine niin näkökenttä sumenee kirkastuu sumenee..
        Tätä kestää yleensä 1-3h jolloin olen itse ainakin varsin työkyvytön ja lähtenyt koulustakin pois pari kertaa sen takia..Et olisin sata kertaa mielummin poika jos saisin valita


      • voi juma lapset
        15w tyttö kirjoitti:

        Pahimmillaan mulle käy näin eli kaikki alkaa siitä et vatta menee ihan sekasin sit alkaa pikkuhiljaa pisteleen vattasta ja alavatsa kipu vain yleensä kovenee ja kovenee niin kauan kun saa särkylääkettä ja sekään ei enää välttämättä auta.Sitten kun vatsakivut on pahimmillaan,tuntuu siltä et joku viiltäis tylsällä puukolla suo sisältäpäin,en ite ainakaan pysty kunnolla edes kävelemään tuolloin.Vatsakipu ei riitä vaan päälle pitää tulla kylmänhiki,tärinä ja mun naaman väri muuttuu ihan kalpeeks ja siihen tulee välillä sellatteita punertavia kohtia ja itselläni kun on matala verenpaine niin näkökenttä sumenee kirkastuu sumenee..
        Tätä kestää yleensä 1-3h jolloin olen itse ainakin varsin työkyvytön ja lähtenyt koulustakin pois pari kertaa sen takia..Et olisin sata kertaa mielummin poika jos saisin valita

        Ei voi verrata asioita kun ei tiedä niistä.


      • iskuvyönalle

        Sama kipu alavatsasku tulee potku munille. Auauau


    • omg4

      ''Menkkakivut''

    • Kuukuppi

      Niimpä! Ja muutenkin naiset esim. Synnyttää ja kantaa sitä lasta...
      Mulla on niin kovat alavatsa kivut että itken kun niihin ei auta mikään..

      • EnHankiLapsia.

        No voi helevetti, adoptoi kersa Kiinasta, jos sun on pakko joku mukula hankkia, mutta lapsen kantaminen ja synnytys on sulle jotenkin ylitsepääsemätön este. Hyötyis maailma kahella tavalla; saa yks lapsi kodin, eikä miehen tarvii kuunnella sun ympäripäivästä ruikutusta.


    • Huoh.

      Vittu että mua ärsyttää kun kaikki muijat itkee niistä menkkakivuistaan :D Oon itekkin joo tyttö ja mul on ihan pirun kipeet menkat mut en ikinä itke niistä. Hei oikeesti älkää itkekö mitään sääli-itkua ihan normaalista asiasta.

      Samoin "naisen pitää kantaa lasta ja synnyttää". Yksinkertanen ratkasu: Älkää vittu hankkiko niitä lapsia.

    • poikaa_97

      Alottaja tulitko tänne hakemaan jotain sääliä? Jos tulit niin sitä et saa ku KETÄÄN EI VITTU KIINNOSTA!!

    • Älkää jaksako!

      Hei tiesitkö, että kaikilla ei edes ole menkkakipuja? Itselläni ei koskaan ole ollut menkkakipuja, vaikka ovat jo ihan säännölliset ja alkoivat 4vuotta sitten :D
      Ainoa haitta mikä menkoissa tosiaan on, kun täytyy vaihtaa (en halua käyttää tamponia) side aina välillä, mutta eikös se kätevästi onnistu kun menee vaan vessaan :) Miksi menkoista täytyy niin järkyttävän iso numero tehdä!? Ja etpä taida olla ensimmäinen tyttö joka noin sanoo "Pojat ootte onnekkaita ku teillä ei oo menkkoi". Muutenkin monet tytöt valittaa kun pojilla on helpompi murrosikä kun tytöillä yms! Se rasittaa mua oikeesti -_- Ei niitä voi verrata keskenään ja eihän tytöt sitä voi tietää millasta pojilla on.
      Lopettakaa valitus.

    • jhyyyyyyyyyyyyyyyyyy

      En väitä et POJILLA OIS HELPOMPAA KUN TYTÖILLÄ MUT MENKAT ON SILTI SYVÄLTÄ. ei koskaan tiiä millon alkaa ja millo tulee yli. tunnin välein pitää rampata vessaan ja kotoaan ei oikein kehtaa poistua... kamalat alavatsan kivut jotka ei hellitä millään, päätä särkee ja oksettaa.... mennkat on syv'ltä!

    • fuckyouall

      PASKAAA. älkää valittako kivuistanne kestäkää ku naiset.

      • Ihihii

        Mä taas tapaan sanoa, että kestäkää ku miehet, kerta miehet ei kestä mitään, oikeesti :)


      • Hgvhhghg
        Ihihii kirjoitti:

        Mä taas tapaan sanoa, että kestäkää ku miehet, kerta miehet ei kestä mitään, oikeesti :)

        kyllä muuttuu ääni kellossa jos rahahanat sulkeutuvat :)


    • slslså,s

      Jätkänähän en voi kuvitella millasta se kipu on, mutta kuulostaa se kummiski aika hemmetin rasittavalta :/. Mut ei se poikanakaan oo kivaa, ku tappi seisoo heti aamusta, pitää oottaa et se menee alas ennenku voi syyä aamupalaa herättyä. Ja varsinki jos koulussa esim. On joku luento, niin tottakai just sillo ku pyydetään luokan eteen seisomaan ja lukemaan, nii tapahtuu tahaton erektio, ja jos se on oikeen kova nii ei voi seistä selkä suorassa kunnolla koska se vaan sattuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe