Blue village mai khao lak

ensikertalainen

Hei!

Ensi vuonna viikolla 9 ja 10 menosssa kyseiseen hotelliin...uusia kuulumia sieltä?

8

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuoden päästä?

      Pitääkö matka nykyään tilata jo yli vuotta aiemmin että pääsee??

      • khs

        Itse oon ainakin varannut kaksikin matkaa ensi talveksi, toinen Gambiaan ja toinen Khao Lakiin. Varaan aina matkan vuotta ennen että varmasti pääsen haluamalleni lennolle ja haluamaani hotelliin. Muutamien satasien säästö ei kiinnosta, kuka nyt lomalla muutenkaan pikkurahoja laskee.


    • Senytvaanontyhmää

      Ei tarvii eikä varsinkaan kannata. Nyt varaillaan tämän talven reissuja.. suorat kaukolennot Thaimaa, Meksiko etc. 200-400 euroa.

      • joonvastaukset

        Nyt varaillaan tämän talven reissuja joo....entä jos ainoa mahdollisuus on päästä lähtemään vaikkapa joulun aikaan ? Varaatko nyt viime joulun reissuja vai ? Mieti ennenkuin vastaat, pliiiis !!!


      • gfdgii

        Itse oon ainakin varannut kaksikin matkaa ensi talveksi, toinen Gambiaan ja toinen Khao Lakiin. Varaan aina matkan vuotta ennen että varmasti pääsen haluamalleni lennolle ja haluamaani hotelliin. Muutamien satasien säästö ei kiinnosta, kuka nyt lomalla muutenkaan pikkurahoja laskee.


    • thaimaahanko

      Onko Mai Khao Lakin lähellä hyviä snorklauspaikkoja, siis lähinnä koralleja tai muita (mitä?)? Onko ihan kävelymatkan päässä (rannan lähellä) vai kuinka pitkän venematkan päässä?

      • Matkatuumailija

        Khao lakin rannoilla ei ole kunnon snorklauspaikkoja, eli ei mitään erityisen kiinnostavaa. Pitää lähteä saariretkille, ja kohteet on kaukana.


    • uusia kuulumisia

      Pari uutta siivoojaa tullut töihin. Eräät siivoojat saivat potkut kun olivat viettäneet öitä venäläisturistien huoneissa ja jäivät siitä kiinni. Ravintolassa uuden väriset pöytäliinat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe