mitä nytten ?

apu olis tarpeen

olen vammautunut ja rahaton,olen työ ja opiskelukyvytön!
Mitä voin tehdä nytten kun Helsingissä sijaitseva potilasvahinko apu oli sitä mieltä etten juurikaan voi voittaa oikeudessa Pohjolaa,joka olisi korvausvastuussa tilanteessani?!
Aivovamma jutut kun ovat juuri vaikeimpia juttuja!
Aikaa on kulunt paljon ja se ei taas johdu minusta eli uhrista vaan juuri lääkäreistä!
Tähän johtaneet syyt ovat ne kun osaamattomat/haluttomat lääkärit pilasivat mahdollisuuteni korvauksiin siten että en saanut lähetteitä asiansa osaaville tahoille,enkä aikanaan pää ja kaularankakuviinkaan!
Lääkärit ovat myös jättäneet lausunnoistaam kaiken oleellisen,koska minun valitukseni oireista on laaja ei ole kirjattu ylös,vaan on kirjattu vain yksi asia per käyntikerta!
Mieli maassa ku ei tiedä kuka osaisi auttaa asiassa,olen täysin toisten ihmisten elätettävissä koska en saa rahaa mistään!

5

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lupiini

      Oikeusaputoimistoon yhteys, tulottomalle (lasketaan perheen tulotaso) ilmaista. Kannattaa myös tarkistaa jos kotivakuutukseen on kytketty oikeusapuvakuutus, se pitäisi ensin hakea. Lisäksi kannattaa lukea läpi viime vuosien Korkeimman Oikeuden tuomiot (löytyy netistä). Kannattaa taistella, etenkin kun/jos oikeusapu on ilmaista, itse olen vakuutusyhtiön voittanut, meni tuonne KO asti. Tosin ei aivovamma, mutta muuten vaikea tapaus.

    • apu olis tarpeen

      Miksi laki sallii vakuutusyhtiöiden valehtelun oikeudessa?
      eikö heitä koske vala?

      • 325152

        Vakuutusyhtiöillä on ihan sama oikeus kuin kenellä tahansa oikeushenkilöllä. Syytetyn penkillä saa valehdella suut ja silmät täyteen.

        Mitään valaa ei syytetyn tarvitse vannoa.


    • paska maa

      ihminen ei saa apua kun sitä pyytää,ihminen joka tahtoo päättää elämän saa apua tahtomattaan ihmeellinen paska suomi,ihana venäläisille ja tumma ihoisille!

      • ihana maa

        Tottakai Suomi on ihana maa venäläisille ja tummaihoisille, jos vertailukohtana on heidän oma joka suhteessa todella ja täysin p***a alkuperämaansa. Mutta perussuomalaisille ei näköjään kelpaa, jos rahaa ei jaeta nimenomaan persuille automaattisesti ja mielin määrin, kunhan vain "apua" pyytää.

        Ja mitä ap:n varsinaiseen kysymykseen tulee, vakuutusyhtiön voi toki haastaa oikeuteen ja tuomioistuin sitten ratkaisee, onko yhtiö korvausvastuussa vai ei. Kyseessä on siviiliprosessi, eikä vakuutusyhtiö ole "syytetyn penkillä" eikä saa "valehdella suut ja silmät täyteen". Mutta saa toki vastaajana esittää asian omalta kannaltaan niin myönteisessä valossa kuin kehtaa. Ja valoja vannovat sekä rikos- että siviilijutuissa vain todistajat, eivät asianosaiset.

        Jan onhan se oikeuskäytännössä nähty, ettei vakuutusyhtiö ole aina oikeassa. Ja monesti vahinkoa kärsineelle myönteinen ratkaisu on voitu saada jo rahoitus- ja vakuutusneuvonnan yhteydessä toimivalta Vakuutuslautakunnalta (ks. www. fine.fi) ilman oikeudenkäyntiä ja kuluriskiä. Ap:n selostus tapauksestaan on kylläkin niin ylimalkainen, etten osaa sanoa, voisiko sen viedä Finen/vakuutuslautakunnan käsittelyyn. Sieltä kannattaa ainakin kysyä neuvoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe