18v miespuolinen opiskelija. Pakko muuttaa. Vuokra puoliks.

Vuokra puoliks.

Olen 18 v opiskelija ja minulla ei ole varaa maksaa koko vuokra summaa yksin ja jos olet kiinnostunut vuokraamaan asunnon kanssani ja maksamaan siitä puolet vuokraa, joista toiset puolet maksan minä, niin voit ottaa yhteyttä tähän sähköpostiin : [email protected]. otan myös vastaan vinkkejä edullisista asunnoista. kiitos.

Nyt on menny koeviikko ohi ja mä tajutessani jotain, päätin tehdä pari asiaa.
Haluan muuttaa ja elää itsenäisesti, koska en kestä ylisosiaalista perhettäni, joka ei kertakaikkiaan anna olla viikonloppuisin ja muutenkin kotona oomassa rauhassa esim. jos edes yhden kerran jää kotiin perjantaina tai tulee perjantaina kotiin (ihan sama mikä aika) niin ne alkaa kyselee et miks et oo ulkona niinku muut nuoret. Eli tää on muuttunu jo ihan hulluks ku joudun kuppaan 24/7 kaverien luona tai ulkona ja opiskeluhan se vain siitä kärsii ja muutenkin nautin omasta rauhasta, jota en saa, vaikka tekee mieli (en kovasti pidä meluisista bailuista, tai no pidän mutta tosi harvoin kiinnostaa) . Kotona meillä on muutenkin aina liikaa ihmisiä ja serkkuja ja on siellä sellanne melu et hitot siellä voi mitään opiskella (ja mulla kun on keskivertoo tarkempi kuuloaisti) , kun meen valittaa niin kirjastoon mua passitetaa ja huudetaan "tämä on mun talo ja niin kauan ku sinä täällä asut niin saat luvan totella".
Olen hyvin rauhallien ihminen ja tulen toimeen kenen kanssa tahansa ja tulin tänne etsimään ihmistä, joka on myös rauhallinen ja niinkuin minäkin arvostaa toisen yksityisyyttä, tullaanhan me asuun saman katon alle.
Ottakaa yhteyttä (kiirehtikää :o).

8

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokra puoliks.

      Koskee siis helsingin pääkaupunki seutua, mutta vantaa ja espookin käyvät ihan hyvin.

      • Joko tärppäsi

        Oletko muuten hetero, bi vai homo. Ehkä olisi hyvä kertoa kämppäkaverille, jotta voi elää vapaammin kun ei tarvitse peitellä mitään ja esittää jotain vieraasta roolia .Ei se silti tarkoita, että etsisit ilsellesi seuraa hänestä. Onko tullut yhteydenottoja???


      • Vuokra puoliks.
        Joko tärppäsi kirjoitti:

        Oletko muuten hetero, bi vai homo. Ehkä olisi hyvä kertoa kämppäkaverille, jotta voi elää vapaammin kun ei tarvitse peitellä mitään ja esittää jotain vieraasta roolia .Ei se silti tarkoita, että etsisit ilsellesi seuraa hänestä. Onko tullut yhteydenottoja???

        En ollut missään vaiheessa aikomassa paeitellä mitään muuta, kuin vartaloani vaatteilla. En kyllä tajua mitä väliä suuntauksellani on ja en välitä yhtään toisten suuntauksista. Minulle riittää että kämppäkaveri osaa sanoa huomenta, ihan sama tekeekö hän sen samaan aikaan kun suutelee justin bieberin valokuvaa tai ihailee rihannan rintoja. HEAN KÄMPPÄKAVERIA, EN PANOKAVERIA!

        Ei ole tullut vielä yhteyden ottoja.


      • Joko tärppäsi
        Vuokra puoliks. kirjoitti:

        En ollut missään vaiheessa aikomassa paeitellä mitään muuta, kuin vartaloani vaatteilla. En kyllä tajua mitä väliä suuntauksellani on ja en välitä yhtään toisten suuntauksista. Minulle riittää että kämppäkaveri osaa sanoa huomenta, ihan sama tekeekö hän sen samaan aikaan kun suutelee justin bieberin valokuvaa tai ihailee rihannan rintoja. HEAN KÄMPPÄKAVERIA, EN PANOKAVERIA!

        Ei ole tullut vielä yhteyden ottoja.

        Saattaa silti olla väliä kun mietit asioita pitkän päälle. Yhdessä asuminen on taitolaji. johon sopeutuu vain osa ihmisistä. Leikitään nyt vähän. Lähden siitä, että olet hetero
        ja saisit kämppikseksi sattumalta homon. Hän tuo yövieraiksi aina vain poikia tai miehiä, jotka myös käyttävät yhteisiä tiloja. No olet suvaitsevainen hetero eikä se silloin Sinua häiritse. Kaksi miestä vuoteessa ei yleensä pidä paljon yöllä ääntä.

        Mutta jos itse oletkin homo ja kaverisi on hetero. Kaveri tuo lähes joka yö uuden mimmin ja kestätkö pitkään sitä yöllistä voihkinaa jota joudut pakosta kuulemaan.
        Naiset osaavat sen taidon.

        Kokemusta opiskeluajoilta soluasunnosta.

        Monesti käytännön syistä olisi parempi jo alussa tietää ollaanko saman mielisiä vai ei. Vieraiden tuomistahan ei voi toiselta kieltää.

        Omassa kodissaan pitäisi voida kulkea myös välillä vähissäkin vaatteissa mm. suihkuun mennessä ja sieltä tullessa. Jatkuva vartalon peittäminenkin voi tuntua hassulta kun on tuttu ja samaa sukupuolta.

        Avoimilla korteilla pelaamalla saattaisi myös saada paremmin yhteydenottoja


      • Vuokra puoliks.
        Joko tärppäsi kirjoitti:

        Saattaa silti olla väliä kun mietit asioita pitkän päälle. Yhdessä asuminen on taitolaji. johon sopeutuu vain osa ihmisistä. Leikitään nyt vähän. Lähden siitä, että olet hetero
        ja saisit kämppikseksi sattumalta homon. Hän tuo yövieraiksi aina vain poikia tai miehiä, jotka myös käyttävät yhteisiä tiloja. No olet suvaitsevainen hetero eikä se silloin Sinua häiritse. Kaksi miestä vuoteessa ei yleensä pidä paljon yöllä ääntä.

        Mutta jos itse oletkin homo ja kaverisi on hetero. Kaveri tuo lähes joka yö uuden mimmin ja kestätkö pitkään sitä yöllistä voihkinaa jota joudut pakosta kuulemaan.
        Naiset osaavat sen taidon.

        Kokemusta opiskeluajoilta soluasunnosta.

        Monesti käytännön syistä olisi parempi jo alussa tietää ollaanko saman mielisiä vai ei. Vieraiden tuomistahan ei voi toiselta kieltää.

        Omassa kodissaan pitäisi voida kulkea myös välillä vähissäkin vaatteissa mm. suihkuun mennessä ja sieltä tullessa. Jatkuva vartalon peittäminenkin voi tuntua hassulta kun on tuttu ja samaa sukupuolta.

        Avoimilla korteilla pelaamalla saattaisi myös saada paremmin yhteydenottoja

        Olen tottunut tytön voihkintaan ;). Eli joo hetero oon. Ja olen jo tottunut peittää vartaloo ei se pyyhkeen sitominen vyötärölle vaikeeta oo (6 asuu nykyisessä talossa) , muutenki mun kehoo voi vaa ihailla ku on se nii komee.


      • Vuokra puoliks.
        Vuokra puoliks. kirjoitti:

        Olen tottunut tytön voihkintaan ;). Eli joo hetero oon. Ja olen jo tottunut peittää vartaloo ei se pyyhkeen sitominen vyötärölle vaikeeta oo (6 asuu nykyisessä talossa) , muutenki mun kehoo voi vaa ihailla ku on se nii komee.

        Paremman puutteessa minulle kelpaa kyllä hyvin treenattu nuorimieskin. Takana on pitkähkö suhde miehen kanssa.


      • palstan tekijä
        Vuokra puoliks. kirjoitti:

        Paremman puutteessa minulle kelpaa kyllä hyvin treenattu nuorimieskin. Takana on pitkähkö suhde miehen kanssa.

        Loin tän palstan hakeakseni kämppäkaveria. Miihin vituks tää o oikein muuttunu :/

        Edelleen mun sähköposti on [email protected], kirjottakaa sinne jos tou VUOKRAN PUOLITTAMINEN KIINNOSTAA. en kyl usko et oon ainut 18 vuotias joka o saanu päähänsä puolittaa jonkunkaa vuokran.
        Kaikille vainoharhaisille ja epäileville : ole olemassa, tämä ei ole vitsi, en ole psykopaatti joka haluaa murhata tai aiheuttaa muuta vauriota sinulle. Olen täysin tavallinen 18 vutias opiskeleva hetero mies. Kirjoittakaa siis SÄHKÖPOSTIIN, en kaipaa turhia kommentteja palstalle. Kiitos.


      • Joko tärppäsi
        palstan tekijä kirjoitti:

        Loin tän palstan hakeakseni kämppäkaveria. Miihin vituks tää o oikein muuttunu :/

        Edelleen mun sähköposti on [email protected], kirjottakaa sinne jos tou VUOKRAN PUOLITTAMINEN KIINNOSTAA. en kyl usko et oon ainut 18 vuotias joka o saanu päähänsä puolittaa jonkunkaa vuokran.
        Kaikille vainoharhaisille ja epäileville : ole olemassa, tämä ei ole vitsi, en ole psykopaatti joka haluaa murhata tai aiheuttaa muuta vauriota sinulle. Olen täysin tavallinen 18 vutias opiskeleva hetero mies. Kirjoittakaa siis SÄHKÖPOSTIIN, en kaipaa turhia kommentteja palstalle. Kiitos.

        Ok. Olisit kiitollinen, että viitsin kirjoitella palstalle, jotta viestisi olisi jatkuvasti eturintamassa, sillä muuten se painuu tonne unholaan eli näkymättömiin.

        On muuten Sinulla kiva määritelmä omasta seksuaallisesta suuntauksestasi. Olet TÄYSI HETERO, jonka pitkä miessuhde on päättynyt eli homo-bi muuttuu heteroksi kun lopettaa homostelun. Edellyttäen, että kirjoituksesi on oma eikä feikin tekemä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe