Millaisia kokemuksia teillä on www.mynetmoto.com

rengas myytävänä

Suunnittelen renkaiden tilausta kyseisestä firmasta, millaisia kokemuksia teillä on tuolta ja onko tämä siis saksalainen firma? 25e olis rahtikulut 1-3 renkaasta yhteensä, eli kait kantsii sitten ostaa tuo kolmaskin ja myydä se sitten täällä kun rahtikulut menis yhdestäkin jo sen 25e.

18

6330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaaja

      Kahdesti olen tilannut, viikon sisällä on renkaat olleet kotipihalla. Kimppa tilauksena kannattaa ottaa se kolmas rengas, mutta onhan ne aika paljon halvemmat verrattuna muiden hintoihin, vaikka tilaa vain kaksi rengasta.

      • Tilaus pian sisään

        Mites noi sitten maksetaan? visallako vai millä?


      • öhö-öhö
        Tilaus pian sisään kirjoitti:

        Mites noi sitten maksetaan? visallako vai millä?

        etkö jaksa käydä lukemassa heidän sivuillaan miten maksetaan? pitäisikö kaikki tehdä sun puolesta.


      • Motskarisetä
        Tilaus pian sisään kirjoitti:

        Mites noi sitten maksetaan? visallako vai millä?

        Itse olen tilannut heiltä renkaita kaksi kertaa, viimeksi viime kesänä. Tavara oli sitä mitä oli luvattu ja paketit kotiovella n. viikon kuluttua.

        Maksaminen hoidetaan siten, että tilauksen jälkeen vahvistavat tilauksen ja antavat tilauksen numeron ja tilinumeron, jonne voi maksaa. Paketti lähtee matkaan, kun suoritus näkyy heidän tilillään. Luottokorttia ei tarvita, vaan normaali laskunmaksu nettipankin kautta.


      • ostanut

        Renkaat kotiovelle reilussa viikossa.Maksu visalla aivan ok. Renkaat todella tuoreilla valmistusleimoilla ja monipuolinen valikoima kohtuu hintaan.


    • Rojali Enfieldi

      Juuri tuolta on tullut ostettua monet renkaat kalustoomme ja ostetaan jatkossakin. Kannattaa ostaa kerralla kolme rengasta, yksi eteen ja kaksi taakse, taikka kimppaan kaverin kanssa. Hyvin on toimitukset pelanneet!

    • MarkoNy

      Moi

      Oletteko saaneet jonkinlaisen seurantakoodin lähetyksestä? Kohta viikko tilauksesta maksuineen eikä vieläkään mitään tietoa ovatko edes lähteneet myyjältä.
      Pari s.postia olen lähettänyt muttei niihinkää ole tullut mitään vastausta.
      Pari kertaa aiemmin olen sieltä renkaita tilannut ilman ongelmia.

    • gixxeristi

      Itse olen hommaillut renkaat mp-renkaat nimisen sivuston kautta ja ihan oikeaa kamaa tullut ja hinnat hyvin kohdillaan..

    • harri5

      Samansuuntaista kokemusta juuri nyt kuin MarkoNyllä. Vahvistusta ei kuulu, sähköpostitiedusteluihin ei vastausta, sivustolla accountti ei enää toimi.
      Aiemmin tilatessani kaikki on toiminut moitteetta.

      Oletko Marko kuullut sieltä sittemmin?

    • mopoileegrrrr

      Jep, ei kuulu vahvistusta ja ei vastata sposteihin - ei hyvä ollenkaan.
      Aiemmin toiminut jokseenkin moitteetta…

      Miten muilla?

      • intikka.............

        viikossa rengas kotiovelle ei mitään muuta ongelmaa kuin seurantakoodia ei tullut tälläkertaa kun maksoin pankkisiirrolla,viimeeksi käytin luottokorttia silloin tuli seuranta koodi ja renkaissa ollu suht koht tuoreet paistopäivät.


    • Yksmotoristi

      Olen ymmärtänyt, että mynet moto olisi sähäkkä toimittaja.
      Nyt kuitenkin olen tilannut sieltä 4 rengasta ja maksanut paypalin kautta onneksi...
      5 viikka kulunut eikä vielä ole muut kuulunut kuin, että ovat väsänneet uusia nettisivuja ja on ollut kiirettä, mutta ei kuitenkaan ole ollut aikaa lähettää minulle maksamiani renkaita???
      Onneksi PayPalilla on helposti mahdollisuus hakea rahojansa takaisin, jonka nyt sitten aionkin seuraavaksi tehdä.
      Pikku varoituksen sana siis. Ei sieltä välttämättä renkaita tule, rahat kyllä kelpaa....

    • jotzo

      Ei tännekkään oli kuulunut tilauksesta mitään, ei seurantakoodia ei vastauksia s-postiin.
      Enen toiminut moitteetta ja nopeasti ei näköjään nyt, harmi että maksoin pankkisiirtona.
      panee vastakkain noi muutaman kympin säästöt ja kotimainen työllisyys.

    • Anonyymi

      Mä tilasin 13.6. renkaan , mut ei oo mitään tietoo tuleeko se ja milloin ? maksoin pankkisiirtona. En oo ennen tilannu tuolta. Motokaveri on ja aina kuulemma tullu kotiin n. 1 viikon - 2 viikon sisällä.

      • Juhannus ollut välissä niin varmaan kohta tulee...


      • Anonyymi

        MP-Onlinesta kesti yli 2 viikkoa viimeisin tilaus. Ennen tullut alta viikon. Tilaus makasi viikon, ennenkuin se tavoitti varaston. Siellä on jotain muuttunut, ehkä omistajavaihdos, koska Suomen pään jakelukin oli täyttä farssia.

        Saksalaisen Delticomin alihankkijoita tuntuu olevan netissä useita, koskapa rengaslistat hyvin identtisiä monilla "firmoilla"


    • Anonyymi

      Minä tilasin syksyllä 2021 yhden takarenkaan rahti 20,14 ja pakkauskulut 22,00 itse rengas 61,93 yhteensä104,04.Maksoin visalla rahat lähti tililtäni 31,12 2021.Kuinkahan kauan arvelette vielä kestävän vai tulevatkohan koskaan? Ei muuten mutta tilaisin renkaan jostain muualta,jos täältä ei tule ollenkaan.

    • Anonyymi

      Eivätkö vastaa kyselyihin ? Olisiko ongelmia toimituksissa kun on renkaiden hinnat pompsahtaneet alkuvuodesta ilmeisesti "koronatasolle" , toivottavasti ei pysyvästi niin suhteettoman suolaset ovat hinnat .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe