Thomas S. Monson haastettu oikeuteen petoksesta

arvauksia

Mitä luulette saapuuko Monson Englantiin vastaamaan haasteen syytöksiin?

http://www.usatoday.com/story/news/nation/2014/02/04/mormon-president-ordered-to-court/5216645/

104

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.E.L.

      Linnaan vaan kaikki Utahin Upseerit!

      • Ev.lut.

        Jos minä haastan sinut oikeuteen vapaamuurarihuuhaan levittämisestä niin tuletko paikalle? Tervat pois ja linnaan vaan kaikki rapparit!


      • M.E.L.
        Ev.lut. kirjoitti:

        Jos minä haastan sinut oikeuteen vapaamuurarihuuhaan levittämisestä niin tuletko paikalle? Tervat pois ja linnaan vaan kaikki rapparit!

        Minkä huuhaan?

        Sitäpaitsi minä en levitä mitään :-)

        Sitäpaitsi edelleenkään et tiedä mistä kirjoitat ja edelleen tämä palsta käsittelee mormonismia.

        Jopa luterilaisen pitäisi se ymmärtää :-)


    • ....

      voi hyvin olla että saapuu henkilökohtaisesti. Kuten kirjoituksessa sanotaan tämä on ihan bizzarre juttu jolla vain yritetään saada huomiota anti mormoneille.

      • Ent. mormoni

        Samaa luokkaa, kuin haastaa ennustaja oikeuteen pieleen menneestä ennustuksesta.

        Jos täysi-ikäinen ottaa todesta mormonien lupaukset ja maksaa vapaaehtoisesti MAP-kirkolle 10% vuotuisesta tulostaan päästäkseen itse kuolemansa jälkeen Jumalaksi, saa syyttää vain itseään. Tyhmyydestä sakotetaan.

        Jokainen joutuu maksamaan oppirahansa tässä elämässä. Hyvä vain että tässä tapauksessa rahat ei menneet ihan hukkaan. Vastaisuudessa nuo osaavat takuulla kavahtaa taivaspaikan ja Jumalaksi lupaamisen kauppiaita.


    • M.E.L.

      Ei ole morkkujohtajassa miestä mennä oikeuden eteen vastaamaan huutoonsa.

      Huijari mikä huijari, nykyinenkin mormoni'profeetta' :-)

      Huijareita ja gangstereita ovat mormonit.

    • Ei mitään uutta kirkon historiassa. Joseph Smith haastettiin usein oikeuteen ja hän oli monesti pidätettynä. Kertaakaan häntä ei tuomittu mistään.

      • taas

        Samat valheet vuodesta toiseen, vaikka asioiden todellinen tila on kerrottu sinulle monia kertoja.


      • tuo oli siis
        taas kirjoitti:

        Samat valheet vuodesta toiseen, vaikka asioiden todellinen tila on kerrottu sinulle monia kertoja.

        mellille.


      • M.E.L.
        tuo oli siis kirjoitti:

        mellille.

        Jo Smith kylvi seuraajiinsa patologisen valehtelun siemenen ja heissä se todellakin on löytänyt hedelmällisen kasvualustan kukoistaa.

        Hedelmistään puu tunnetaan...


      • Niin varmaan
        M.E.L. kirjoitti:

        Jo Smith kylvi seuraajiinsa patologisen valehtelun siemenen ja heissä se todellakin on löytänyt hedelmällisen kasvualustan kukoistaa.

        Hedelmistään puu tunnetaan...

        joo.


      • M.E.L.
        Niin varmaan kirjoitti:

        joo.

        Ilman muuta!

        Mene MAP-kirkon sakramenttikokoukseen. Siellä kaikki puhujat valehtelevat tietävänsä että Mormonin kirja on totta ja Joseph Smith oli oikea profeetta.

        Kumpikaan ei pidä perustellusti paikkaansa joten kaikki mormonit ovat valehtelijoita.


      • Niin varmaan
        M.E.L. kirjoitti:

        Ilman muuta!

        Mene MAP-kirkon sakramenttikokoukseen. Siellä kaikki puhujat valehtelevat tietävänsä että Mormonin kirja on totta ja Joseph Smith oli oikea profeetta.

        Kumpikaan ei pidä perustellusti paikkaansa joten kaikki mormonit ovat valehtelijoita.

        joo justiin.


      • M.E.L.
        Niin varmaan kirjoitti:

        joo justiin.

        Asia on juuri kuten sanoin.

        Katsos, minä en valehtele. Siksi en myöskään voi olla mormoni.


      • LEM.
        M.E.L. kirjoitti:

        Asia on juuri kuten sanoin.

        Katsos, minä en valehtele. Siksi en myöskään voi olla mormoni.

        Tarkoitit varmaan, että et ole mormoni koska valehtelet?


      • M.E.L.
        LEM. kirjoitti:

        Tarkoitit varmaan, että et ole mormoni koska valehtelet?

        Ei.

        Mormonit ovat todistetusti pateettisia valehtelijoita.

        Valehtelu on tuhmaa. Lisäksi minulla ei ole mitään syytä valehdella.

        Mormonit joutuvat aina valehtelemaan sekopääuskontonsa vuoksi.


      • täh!!
        M.E.L. kirjoitti:

        Ei.

        Mormonit ovat todistetusti pateettisia valehtelijoita.

        Valehtelu on tuhmaa. Lisäksi minulla ei ole mitään syytä valehdella.

        Mormonit joutuvat aina valehtelemaan sekopääuskontonsa vuoksi.

        Tunnetusti? Ei mormonit valehtele keskiverto ihmisiä enempää, sinä olet sortunut valheeseen väittäessäsi noin. Todisteita sinulla ei tietenkään ole, vai onko??


      • M.E.L.
        täh!! kirjoitti:

        Tunnetusti? Ei mormonit valehtele keskiverto ihmisiä enempää, sinä olet sortunut valheeseen väittäessäsi noin. Todisteita sinulla ei tietenkään ole, vai onko??

        Sakramenttikokouksessa mormoni aina valehtelee:

        "Tiedän että MK on totta ja JS oli oikea profeetta".

        Systemaattista valehtelua. Edelleen kumpikaan väite ei todistetusti pidä paikkaansa.

        Mikäli olet toista mieltä, esittänet sen ensimmäisen todisteen MK:n tarinoille. Et pysty koska MK ei ole totta -> mormonit valehtelevat.


      • Ent. mormoni
        M.E.L. kirjoitti:

        Sakramenttikokouksessa mormoni aina valehtelee:

        "Tiedän että MK on totta ja JS oli oikea profeetta".

        Systemaattista valehtelua. Edelleen kumpikaan väite ei todistetusti pidä paikkaansa.

        Mikäli olet toista mieltä, esittänet sen ensimmäisen todisteen MK:n tarinoille. Et pysty koska MK ei ole totta -> mormonit valehtelevat.

        Häpeäkseni myönnän, että myös minä olen kerran sanonut tuon saman: tietäväni, että Joseph Smith oli profeetta ja että Mormonin kirja on totta. Muistan selvästi, että poskia kuumotti häpeästä koko loppukokouksen ajan. Puolustuksekseni sanon sen, että luulin niin kovasti että asian ääneen sanominen vahvistaisi todistustani (että ylipäätään saisin "todistuksen") ja että olin vain 16-vuotias ymmärtämätön nuori.

        Pyhä Henki nuhteli minua valehtelemisesta ja avasi hengelliset silmäni näkemään, että muutkinkokouksessa valehtelivat - ilmeisesti muita seurakuntalaisia miellyttääkseen, sosiaalisen paineen vuoksi. Olin kuin sokea kissanpentu, jonka silmät hitaasti avautuivat sakramenttikokouksen kuluessa.

        Ite olen ollut aina jotenkin väärin rakennettu, sosiaalinen paine ei vaikuta minuun juurikaan - ehkä en ole vain koskaan kunnolla sosiaalistunut? En ikinä ajattele sitä, mitä muut minusta ajattelevat. tuosta hetkestä aloin vain odottaa, että täyttäisin 18 vuotta ja voisin erota mormoneista.


      • Voi voi
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Häpeäkseni myönnän, että myös minä olen kerran sanonut tuon saman: tietäväni, että Joseph Smith oli profeetta ja että Mormonin kirja on totta. Muistan selvästi, että poskia kuumotti häpeästä koko loppukokouksen ajan. Puolustuksekseni sanon sen, että luulin niin kovasti että asian ääneen sanominen vahvistaisi todistustani (että ylipäätään saisin "todistuksen") ja että olin vain 16-vuotias ymmärtämätön nuori.

        Pyhä Henki nuhteli minua valehtelemisesta ja avasi hengelliset silmäni näkemään, että muutkinkokouksessa valehtelivat - ilmeisesti muita seurakuntalaisia miellyttääkseen, sosiaalisen paineen vuoksi. Olin kuin sokea kissanpentu, jonka silmät hitaasti avautuivat sakramenttikokouksen kuluessa.

        Ite olen ollut aina jotenkin väärin rakennettu, sosiaalinen paine ei vaikuta minuun juurikaan - ehkä en ole vain koskaan kunnolla sosiaalistunut? En ikinä ajattele sitä, mitä muut minusta ajattelevat. tuosta hetkestä aloin vain odottaa, että täyttäisin 18 vuotta ja voisin erota mormoneista.

        miten aika kultaakin muistot, mutta kukapa kissan hännän nostaisi jos ei kissa itse.


      • Ent. mormoni

      • M.E.L.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Häpeäkseni myönnän, että myös minä olen kerran sanonut tuon saman: tietäväni, että Joseph Smith oli profeetta ja että Mormonin kirja on totta. Muistan selvästi, että poskia kuumotti häpeästä koko loppukokouksen ajan. Puolustuksekseni sanon sen, että luulin niin kovasti että asian ääneen sanominen vahvistaisi todistustani (että ylipäätään saisin "todistuksen") ja että olin vain 16-vuotias ymmärtämätön nuori.

        Pyhä Henki nuhteli minua valehtelemisesta ja avasi hengelliset silmäni näkemään, että muutkinkokouksessa valehtelivat - ilmeisesti muita seurakuntalaisia miellyttääkseen, sosiaalisen paineen vuoksi. Olin kuin sokea kissanpentu, jonka silmät hitaasti avautuivat sakramenttikokouksen kuluessa.

        Ite olen ollut aina jotenkin väärin rakennettu, sosiaalinen paine ei vaikuta minuun juurikaan - ehkä en ole vain koskaan kunnolla sosiaalistunut? En ikinä ajattele sitä, mitä muut minusta ajattelevat. tuosta hetkestä aloin vain odottaa, että täyttäisin 18 vuotta ja voisin erota mormoneista.

        Niin minäkin.

        On sitä joskus ollut HÖLMÖ!

        Käydään joskus skoolaamassa sille ;-)


      • Ent. mormoni
        M.E.L. kirjoitti:

        Niin minäkin.

        On sitä joskus ollut HÖLMÖ!

        Käydään joskus skoolaamassa sille ;-)

        Käydään vaan.

        Mä olen syntymähumalassa, joten skoolaan sitten vaikka Pommacilla.

        Sama vika on nyt jo aikuisella pojallanikin, alkoholi menee meissä vain hukkaan.

        : - )


      • M.E.L.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Käydään vaan.

        Mä olen syntymähumalassa, joten skoolaan sitten vaikka Pommacilla.

        Sama vika on nyt jo aikuisella pojallanikin, alkoholi menee meissä vain hukkaan.

        : - )

        Käy se niinkin.

        Mihinkäs mennään ja koska? :-)


      • M.E.L.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Käydään vaan.

        Mä olen syntymähumalassa, joten skoolaan sitten vaikka Pommacilla.

        Sama vika on nyt jo aikuisella pojallanikin, alkoholi menee meissä vain hukkaan.

        : - )

        [email protected]


      • Ent. mormoni

      • M.E.L.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Laitoin sinulle sähköpostia.

        Tack detsamma :-)


      • Aiotteko sopia
        M.E.L. kirjoitti:

        Tack detsamma :-)

        uudet toimintalinjat ja valikoida parhaat palat ameriikkalaisista lähteistä?


      • Tsaukki!
        Aiotteko sopia kirjoitti:

        uudet toimintalinjat ja valikoida parhaat palat ameriikkalaisista lähteistä?

        Pampers-poju jää valitettavasti niistä kekkereistä kokonaan sivuun.


      • Ei haittaa,
        Tsaukki! kirjoitti:

        Pampers-poju jää valitettavasti niistä kekkereistä kokonaan sivuun.

        niiden kekkereiden agenda on pielessä, ilman minuakin.


      • M.E.L.
        Ei haittaa, kirjoitti:

        niiden kekkereiden agenda on pielessä, ilman minuakin.

        Teidän päillenne on jo seipäät teroitettuina :-)


      • Arvelinkin,
        M.E.L. kirjoitti:

        Teidän päillenne on jo seipäät teroitettuina :-)

        että aiotte seuraavaksi siirtyä sanoista tekoihin. Se on sopivasti linjassa kommentointisi kanssa.


      • M.E.L.
        Arvelinkin, kirjoitti:

        että aiotte seuraavaksi siirtyä sanoista tekoihin. Se on sopivasti linjassa kommentointisi kanssa.

        Mitä sitten?

        Päättömiä te olette jo valmiiksi.


      • Miksi sitten
        M.E.L. kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Päättömiä te olette jo valmiiksi.

        turhaan teroittelet?


      • Sokea rampaa
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Laitoin sinulle sähköpostia.

        taluttaa!


      • M.E.L.
        Miksi sitten kirjoitti:

        turhaan teroittelet?

        Ehei :-)

        Päättöminä ette tarvitse edes parturointia :-D

        Mutta missä ovat ne kovat mormonit, isot pojat?

        Täällä on ainoastaan sitä huonointa ö-ryhmää. Ei teissä ole edes haastetta. Olette täysin pilipaliporukkaa.

        Onko Smith ja luulihasulttaaninne jättäneet teidät kuin nallit kalliolle?

        Missä on älynne ja voimanne?

        No, eihän teillä ole koskaan ollut ketään fiksua. Koska olette huonointa ö-ryhmää.

        Voi voi ja pai pai. Tapu tapu pikkuisia :-D


      • Ent. mormoni
        Sokea rampaa kirjoitti:

        taluttaa!

        Sokeiden joukossa silmäpuoli on kuningas.


        (vanha sanonta)


      • Tällä kertaa
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Sokeiden joukossa silmäpuoli on kuningas.


        (vanha sanonta)

        matkassanne ei ole silmäpuoltakaan, vain mielipuolia. : )


    • :) ..

      muistakaa tom phillips on mormonthinking ylläpitäjä. eli nyt punnitaan myös mormonthimking uskottavuus.

      • !!!

        Joo se katoo syytteen rauetessa tyhjiin!
        MT yrittää epätoivoisesti sanoa itseään irti koko oikeustempauksesta - hieman vaikeata, kun TP on ollut pitkään MTn kantavia voimia.


    • valehtelemaan vaan

      Mikäli viestit rapakon takaa pitävät paikkansa niin MAP-kirkon lähetystyöponnistelu on tämän oikeustapauksen takia vastatuulessa. Nuoret lähetyssaarnaajat ovat joutuneet tilanteisiin, joissa he joutuvat selittelemään tätä tapausta tapaamilleen ihmisille. Kirkko onkin ohjeistanut lähetyssaarnaajiaan pitämään asiasta suunsa kiinni ja valehtelemaan etteivät edes tiedä asiasta mitään vaikka asian joutuvat jokapäivä kohtaamaan liikkuessaan ihmisten keskuudessa. Voi voi näitä nuoria, jotka näin joutuvat valehtelemaan profeettansa puolesta.

      • Rapakon takana

        antimormonit viestittelevät toisilleen toiveikkaina.

        Otsikoinin on hauska päästä, mutta on eri asia pysyä siellä.

        Epätoivoisia kananlentoyrityksiä nähdään jatkuvasti, tämä sitä samaa sarjaa.


      • Ent. mormoni
        Rapakon takana kirjoitti:

        antimormonit viestittelevät toisilleen toiveikkaina.

        Otsikoinin on hauska päästä, mutta on eri asia pysyä siellä.

        Epätoivoisia kananlentoyrityksiä nähdään jatkuvasti, tämä sitä samaa sarjaa.

        Petokset ja huijaus ovat olleet MAP-kirkon vaiheissa mukana alusta alkaen. Smith väitti löytävänsä aarteita näkykivensä avulla. Myöhemmin hän perusti laittoman pankin ja huijasi hyväuskoisilta tallettajilta rahat. Näistä Smith tuomittiin sakkoihin.

        Sama rahan huijaus on jatkunut kirkon alusta meidän päiviimme saakka. Mormonit maksoivat aluksi kymmenyksiä maksaakseen johtajiensa moniavioisuuden harjoittamisesta saamat isot sakot. Vaikka sakot saatiin maksetuiksi, kymmenysten keräämistä jatkettiin. Kymmenykset on temppelitoimituksien saamisen edellytys. Temppelitoimitukset taas ovat näiden huijareiden mukaan ainoa keino saada iankaikkinen avioliitto ja päästä itse Jumalaksi.

        Tosin luulen, että tässä käy samoin kuin ennustajan palveluja ostaneelle Suomessa. Ennustukset luetaan viihdepalveluksi. Huijausta on vain se, jos ennustusta ei anneta - ei se, että ennustus menee totaalisesti pieleen.

        Mormonitkin ovat huvinsa ja temppelitoimituksensa saaneet, mikäli ovat maksaneet niistä. Kukaan ei tuonpuoleisesta ole vielä tullut vaatimaan MAP-kirkolle maksamiaan rahoja takaisin.


      • M.E.L.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Petokset ja huijaus ovat olleet MAP-kirkon vaiheissa mukana alusta alkaen. Smith väitti löytävänsä aarteita näkykivensä avulla. Myöhemmin hän perusti laittoman pankin ja huijasi hyväuskoisilta tallettajilta rahat. Näistä Smith tuomittiin sakkoihin.

        Sama rahan huijaus on jatkunut kirkon alusta meidän päiviimme saakka. Mormonit maksoivat aluksi kymmenyksiä maksaakseen johtajiensa moniavioisuuden harjoittamisesta saamat isot sakot. Vaikka sakot saatiin maksetuiksi, kymmenysten keräämistä jatkettiin. Kymmenykset on temppelitoimituksien saamisen edellytys. Temppelitoimitukset taas ovat näiden huijareiden mukaan ainoa keino saada iankaikkinen avioliitto ja päästä itse Jumalaksi.

        Tosin luulen, että tässä käy samoin kuin ennustajan palveluja ostaneelle Suomessa. Ennustukset luetaan viihdepalveluksi. Huijausta on vain se, jos ennustusta ei anneta - ei se, että ennustus menee totaalisesti pieleen.

        Mormonitkin ovat huvinsa ja temppelitoimituksensa saaneet, mikäli ovat maksaneet niistä. Kukaan ei tuonpuoleisesta ole vielä tullut vaatimaan MAP-kirkolle maksamiaan rahoja takaisin.

        Hemmetin kallis 'viihdepalvelun' kestotilaus koko MAP-kirkko.

        Minähän voisin alkaa myymään noille pöllöille vaikkapa Golden Gate siltaa kymppitonnilla metri...

        Jos nuo kerran uskovat mormonismiin niin ovat kyllä tarpeeksi typeriä uskomaan aivan mihin tahansa :-)


      • Vielä joitakin
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Petokset ja huijaus ovat olleet MAP-kirkon vaiheissa mukana alusta alkaen. Smith väitti löytävänsä aarteita näkykivensä avulla. Myöhemmin hän perusti laittoman pankin ja huijasi hyväuskoisilta tallettajilta rahat. Näistä Smith tuomittiin sakkoihin.

        Sama rahan huijaus on jatkunut kirkon alusta meidän päiviimme saakka. Mormonit maksoivat aluksi kymmenyksiä maksaakseen johtajiensa moniavioisuuden harjoittamisesta saamat isot sakot. Vaikka sakot saatiin maksetuiksi, kymmenysten keräämistä jatkettiin. Kymmenykset on temppelitoimituksien saamisen edellytys. Temppelitoimitukset taas ovat näiden huijareiden mukaan ainoa keino saada iankaikkinen avioliitto ja päästä itse Jumalaksi.

        Tosin luulen, että tässä käy samoin kuin ennustajan palveluja ostaneelle Suomessa. Ennustukset luetaan viihdepalveluksi. Huijausta on vain se, jos ennustusta ei anneta - ei se, että ennustus menee totaalisesti pieleen.

        Mormonitkin ovat huvinsa ja temppelitoimituksensa saaneet, mikäli ovat maksaneet niistä. Kukaan ei tuonpuoleisesta ole vielä tullut vaatimaan MAP-kirkolle maksamiaan rahoja takaisin.

        aikoja sitten pidit itseäsi ennustajana ja herättelit toiveikkuutta apua hakevissa.

        OIkein kehuit omaavasi ennustajaeukon kykyja, hienoilla sanoilla höystettyinä.

        Vai oletko jo unohtanut kirjoittelusi Calmatona:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3937664#comment-20709071-view


      • Ent. mormoni
        Vielä joitakin kirjoitti:

        aikoja sitten pidit itseäsi ennustajana ja herättelit toiveikkuutta apua hakevissa.

        OIkein kehuit omaavasi ennustajaeukon kykyja, hienoilla sanoilla höystettyinä.

        Vai oletko jo unohtanut kirjoittelusi Calmatona:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3937664#comment-20709071-view

        Toki toki, ideana oli estää maksullia ennustaja rahastamasta noita lapsukaisia. Minä tein hommaa ilmaiseksi! Joka kerran saadessaan minulta asiantuntevan ennustuksen ihminen säästi kovat puheluhinnat: 1,99 /min. perusverkkomaksu.

        Olen yhtä hyvä ennustaja ja näkijä kuin maksulliset ennustajat. Ihmiset eivät vain milläänm suostu tajuamaan, miten maailmankaikkeuden syvimpään olemukseen kuuluva sattuma toimii. Ihmisen kuvitelma hallinnasta on sairas.

        Minussa ja muissa (maksullisissa) ennustajissa on vain tuo yksi ja ratkaiseva ero.

        Minun ennustaessani ennustusten hinta/ laatu -suhde on aina kohdallaan!

        Mormonismin viihdepalveluissa on kovat hinnat ja laatusuhde on huono.
        Uskonnon ollessa kysymyksessä kallis hinta ei ole laadun tae, vaan asia on aivan päin vastoin. M inun seurakuntani ei peri mitään maksuja. Mormonina maksaisin Amerikkaan 350 euroa kuukaudessa.

        Jeesus itse opetti: lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.


      • Tarkoitusko
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Toki toki, ideana oli estää maksullia ennustaja rahastamasta noita lapsukaisia. Minä tein hommaa ilmaiseksi! Joka kerran saadessaan minulta asiantuntevan ennustuksen ihminen säästi kovat puheluhinnat: 1,99 /min. perusverkkomaksu.

        Olen yhtä hyvä ennustaja ja näkijä kuin maksulliset ennustajat. Ihmiset eivät vain milläänm suostu tajuamaan, miten maailmankaikkeuden syvimpään olemukseen kuuluva sattuma toimii. Ihmisen kuvitelma hallinnasta on sairas.

        Minussa ja muissa (maksullisissa) ennustajissa on vain tuo yksi ja ratkaiseva ero.

        Minun ennustaessani ennustusten hinta/ laatu -suhde on aina kohdallaan!

        Mormonismin viihdepalveluissa on kovat hinnat ja laatusuhde on huono.
        Uskonnon ollessa kysymyksessä kallis hinta ei ole laadun tae, vaan asia on aivan päin vastoin. M inun seurakuntani ei peri mitään maksuja. Mormonina maksaisin Amerikkaan 350 euroa kuukaudessa.

        Jeesus itse opetti: lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

        pyhittää keinot?

        Jeesusko opetti, että kun oma talous on turvattu, voi vaikka jaella ilmaisia "neuvoja" neuvottomille?


      • Ent. mormoni
        Tarkoitusko kirjoitti:

        pyhittää keinot?

        Jeesusko opetti, että kun oma talous on turvattu, voi vaikka jaella ilmaisia "neuvoja" neuvottomille?

        Voi hyvä ihminen, ennustukset ovat viihdepalveluita. Kukaan ei pysty ennustamaan tulevaisuutta. Korkeintaan viisas ihminen voi päätellä tapahtumien kulun, esimerkiksi lääkäri voi arvioida sairauden etenemisnopeuden.

        En ole edes pahoillani, jos olen haitannut elinkeinotoimintaasi ennustamalla ihan ilmaiseksi.

        Tarkoitus ei pyhitä keinoja. Jos tarkoitus on hankkia rahaa, ei rahan saaminen pyhitä valehtelemista ja huijaamista, oli sitten kysymys ennustamisesta tai mormonismista.

        Minun tarkoitukseni ei ole ollut hankkia rahaa, vaan viihdyttää. Tietysti mukaan on hyvä laittaa viisaita neuvoja, kunhan ne ovat ilmaisia. Lukija itse päättää, haluaako esimerkiksi käyttää 20 minuuttia päivässä rauhoittumiseen ja lopettaa hetkeksi turhan hössöttämisenä. Suosittelen sinullekin! Se tekee gutaa päänupille.

        Jos viitsit selvittää itsellesi, mitä konsultit rahastavat, vaikka mitä maksaa "neuvo" Jari Sarasvuolta, tulet huomaamaan että he eivät jakele ilmaisia neuvoja.

        Olen toiminut lähimmäisenrakkauden hengessä.

        Taloudellinen asemani on hyvä ja olen kiitollinen siitä, koska voin myös taloudellisesti osoittaa lähimmäisenrakkautta. Oma elämäntapani on vaatimaton ja ekologinen, joten kulutan vain reilun kolmasosan kuukausipalkastani kuukaudessa.


      • Ent. mormoni
        Vielä joitakin kirjoitti:

        aikoja sitten pidit itseäsi ennustajana ja herättelit toiveikkuutta apua hakevissa.

        OIkein kehuit omaavasi ennustajaeukon kykyja, hienoilla sanoilla höystettyinä.

        Vai oletko jo unohtanut kirjoittelusi Calmatona:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3937664#comment-20709071-view

        Ja kyllä tuo rytmin tunnistaminen pitää paikkansa. Tunnistan rytmistä millainen henkilö suurin piirtein on tekstin takana ja osaan valita sen perusteella mitä ja miten hänelle kirjoitan. Ei ole vaikeaa. Sama juttu kuin musiikissa. Jos valssi soi, tanssitaan valssia partnerin kanssa, eikä vedetä omaa rumbasooloa.


      • Joo joo,
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Voi hyvä ihminen, ennustukset ovat viihdepalveluita. Kukaan ei pysty ennustamaan tulevaisuutta. Korkeintaan viisas ihminen voi päätellä tapahtumien kulun, esimerkiksi lääkäri voi arvioida sairauden etenemisnopeuden.

        En ole edes pahoillani, jos olen haitannut elinkeinotoimintaasi ennustamalla ihan ilmaiseksi.

        Tarkoitus ei pyhitä keinoja. Jos tarkoitus on hankkia rahaa, ei rahan saaminen pyhitä valehtelemista ja huijaamista, oli sitten kysymys ennustamisesta tai mormonismista.

        Minun tarkoitukseni ei ole ollut hankkia rahaa, vaan viihdyttää. Tietysti mukaan on hyvä laittaa viisaita neuvoja, kunhan ne ovat ilmaisia. Lukija itse päättää, haluaako esimerkiksi käyttää 20 minuuttia päivässä rauhoittumiseen ja lopettaa hetkeksi turhan hössöttämisenä. Suosittelen sinullekin! Se tekee gutaa päänupille.

        Jos viitsit selvittää itsellesi, mitä konsultit rahastavat, vaikka mitä maksaa "neuvo" Jari Sarasvuolta, tulet huomaamaan että he eivät jakele ilmaisia neuvoja.

        Olen toiminut lähimmäisenrakkauden hengessä.

        Taloudellinen asemani on hyvä ja olen kiitollinen siitä, koska voin myös taloudellisesti osoittaa lähimmäisenrakkautta. Oma elämäntapani on vaatimaton ja ekologinen, joten kulutan vain reilun kolmasosan kuukausipalkastani kuukaudessa.

        ja vastapuolella raukka on tosissaan ja toivoo apua pulmiinsa, mutta sinä pidät vain hauskaa itseäsi viihdyttäen, hänen kustannuksellaan!

        Kristillistä meininkiä?


      • MInäkin olen
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Ja kyllä tuo rytmin tunnistaminen pitää paikkansa. Tunnistan rytmistä millainen henkilö suurin piirtein on tekstin takana ja osaan valita sen perusteella mitä ja miten hänelle kirjoitan. Ei ole vaikeaa. Sama juttu kuin musiikissa. Jos valssi soi, tanssitaan valssia partnerin kanssa, eikä vedetä omaa rumbasooloa.

        mielestäni maailman tasapainoisin henkilö, oikein lähimmäisenrakkautta tulviva, ihana ihminen.


      • Ent. mormoni
        Joo joo, kirjoitti:

        ja vastapuolella raukka on tosissaan ja toivoo apua pulmiinsa, mutta sinä pidät vain hauskaa itseäsi viihdyttäen, hänen kustannuksellaan!

        Kristillistä meininkiä?

        Käännä kiikariasi Utahin suuntaan niin huomaat mielenkiintoista "kristillistä meininkiä".

        Uskonnot voisivat olla jotain muuta kuin apua pulmiinsa toivovien hyväuskoisten raukkojen rahastusta. Uskonnot pelaavat kovilla panoksilla.

        Jokainen järkevä ihminen tietää, että ennustukset ovat viihdepalveluita, eikä siksi suhtaudu niihin vakavasti.


      • Tsaukki!
        MInäkin olen kirjoitti:

        mielestäni maailman tasapainoisin henkilö, oikein lähimmäisenrakkautta tulviva, ihana ihminen.

        No, onhan Pampers-poju omalla tavallaan suloinen, joskin surkuhupaisa.


      • Ent. mormoni
        Vielä joitakin kirjoitti:

        aikoja sitten pidit itseäsi ennustajana ja herättelit toiveikkuutta apua hakevissa.

        OIkein kehuit omaavasi ennustajaeukon kykyja, hienoilla sanoilla höystettyinä.

        Vai oletko jo unohtanut kirjoittelusi Calmatona:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3937664#comment-20709071-view

        Pieni kysymys: alkoiko helpottaa 4 kk sisään?


      • Ent. mormoni
        Vielä joitakin kirjoitti:

        aikoja sitten pidit itseäsi ennustajana ja herättelit toiveikkuutta apua hakevissa.

        OIkein kehuit omaavasi ennustajaeukon kykyja, hienoilla sanoilla höystettyinä.

        Vai oletko jo unohtanut kirjoittelusi Calmatona:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3937664#comment-20709071-view

        Kiitos kun muistutit tuosta ikivanhasta nimimerkistäni! Käypä tutustumassa vanhaan keskusteluun siitä miten mormonit kiroavat ihmisiä.

        Varsinkin se juttu, jossa mormonilähetyssaarnaajien garmentit katosivat pyykissä päätyäkseen pesulan ikkunaan. Itse lähetysjohtaja kävi pesulassa nojaamassa oven pihtipieleen ja kuinka ollakaan;koko pesula paloi seuraavana yönä!

        Eikö tämä ole aivan mahtava osoitus palautetun evankeliumin ja -pappeuden voimasta? Tulipaloja, sydänkohtauksia ja kaikkee muuta huisin jännää. Toki parhaan todistuksen itsestään mormonismi antaa, kun Joseph Smithin kirjoittamaa Mormonin kirjaa, mutta lisänä rikka rokassa.


      • Aika kova
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Käännä kiikariasi Utahin suuntaan niin huomaat mielenkiintoista "kristillistä meininkiä".

        Uskonnot voisivat olla jotain muuta kuin apua pulmiinsa toivovien hyväuskoisten raukkojen rahastusta. Uskonnot pelaavat kovilla panoksilla.

        Jokainen järkevä ihminen tietää, että ennustukset ovat viihdepalveluita, eikä siksi suhtaudu niihin vakavasti.

        oletus, todellisuus on aivan toista. Hauskuutat itseäsi leikkimällä rustaten vastauksia toisen hädähuudoilla.


      • Käyttäisit edes sinä
        Tsaukki! kirjoitti:

        No, onhan Pampers-poju omalla tavallaan suloinen, joskin surkuhupaisa.

        samaa nimimerkkiä samassa ketjussa.


      • Jotakin
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Kiitos kun muistutit tuosta ikivanhasta nimimerkistäni! Käypä tutustumassa vanhaan keskusteluun siitä miten mormonit kiroavat ihmisiä.

        Varsinkin se juttu, jossa mormonilähetyssaarnaajien garmentit katosivat pyykissä päätyäkseen pesulan ikkunaan. Itse lähetysjohtaja kävi pesulassa nojaamassa oven pihtipieleen ja kuinka ollakaan;koko pesula paloi seuraavana yönä!

        Eikö tämä ole aivan mahtava osoitus palautetun evankeliumin ja -pappeuden voimasta? Tulipaloja, sydänkohtauksia ja kaikkee muuta huisin jännää. Toki parhaan todistuksen itsestään mormonismi antaa, kun Joseph Smithin kirjoittamaa Mormonin kirjaa, mutta lisänä rikka rokassa.

        tehoa siis löytyy. Sitäkö pelkäät?


      • Tsaukki!
        Aika kova kirjoitti:

        oletus, todellisuus on aivan toista. Hauskuutat itseäsi leikkimällä rustaten vastauksia toisen hädähuudoilla.

        Kuules Pampers-poju, hätähuutoihin ei tule apua ennustajilta ja muilta huijareilta, mm. smithinuskoisilta. Rahat kyllä menevät.


      • Tsaukki!
        Käyttäisit edes sinä kirjoitti:

        samaa nimimerkkiä samassa ketjussa.

        Kuules, Pampers-poju. Sinä e koskaan käytä samaa nimimerkkiä samassa ketjussa. Minä käytän.


      • Ent. mormoni
        Jotakin kirjoitti:

        tehoa siis löytyy. Sitäkö pelkäät?

        Kun asuu 1903 rakennetussa hirsitalossa, on syytä käsitellä tulta huolellisesti.

        Käytän tulitikkuja, koska taloudessani ei asu yhtään mormonipappeudenhalitjaa, jolla voisi sytyttää valkean saunan pesään.

        : D


      • Ent. mormoni
        Aika kova kirjoitti:

        oletus, todellisuus on aivan toista. Hauskuutat itseäsi leikkimällä rustaten vastauksia toisen hädähuudoilla.

        Niin, kaikki ihmiset eivät ole järkeviä ihmisiä.

        Uskotko todella, että joku ihminen voisi nähdä tulevaisuuteen? Jos näin olisi, lotto ja veikkaus lopetettaisiin saman tien ja kaikki pelikasinot joutuisivat sulkemaan ovensa.


      • On henkilöitä
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Niin, kaikki ihmiset eivät ole järkeviä ihmisiä.

        Uskotko todella, että joku ihminen voisi nähdä tulevaisuuteen? Jos näin olisi, lotto ja veikkaus lopetettaisiin saman tien ja kaikki pelikasinot joutuisivat sulkemaan ovensa.

        jotka uskovat, leikit heidän kustannuksellaan.

        Aivan kuten leikit tälläkin palstalla.


      • Hirsi ei
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Kun asuu 1903 rakennetussa hirsitalossa, on syytä käsitellä tulta huolellisesti.

        Käytän tulitikkuja, koska taloudessani ei asu yhtään mormonipappeudenhalitjaa, jolla voisi sytyttää valkean saunan pesään.

        : D

        vastoin yleistä luuloa syty helposti. Kokeile vaikka tultikullasi tarjota liekkiä hirren kylkeen.


      • Tsaukki!
        On henkilöitä kirjoitti:

        jotka uskovat, leikit heidän kustannuksellaan.

        Aivan kuten leikit tälläkin palstalla.

        Mutta Pampers-pojuseni, eikö sinusta ole oikein varoittaa ihmisiä sellaisestakin huuhaasta kuin ennustajaeukkojen ja -ukkojen touhuista?


      • M.E.L.

      • M.E.L.
        Jotakin kirjoitti:

        tehoa siis löytyy. Sitäkö pelkäät?

        Mormonien luulihasulttaani on täysi mielikuvitushirviö joten mormonien 'pappeudenhaltijoillakin' on yhtä paljon 'tehoa' kuin teletappien Tiivi-Taavilla :-)

        ( Ai niin, poislukien ne hikiset sukat )

        Näkeehän sen miten aseettomiksi Smith ja luulihasulttaani on mormonit jättänyt. :-D Heidän korttitalon puhaltaa nurin pieni possukin - ei tarvita edes susihukkasta.

        OIKEA Jumala olisi jo tarjonnut tulta, tulikiveä, sammakoita ja heinäsirkkoja ajat sitten tällaisesta vinoilusta :-) mutta mitäs mielikuvitusmöröt voivat tehdä - EIVÄT MITÄÄN. Pappeudenhaltijoiden kirouksistakin voisi tehdä vaikka RAP-musiikkia :-D

        Hui olkoon kun PELOTTAA tuommoiset :-D


      • Ent. mormoni
        On henkilöitä kirjoitti:

        jotka uskovat, leikit heidän kustannuksellaan.

        Aivan kuten leikit tälläkin palstalla.

        Tälläkö perusteella minun ei pitäisi sinun mielestäsi tällä palstalla arvostella mormoneja? Rahastus on se ratkaiseva ero.

        Mormonit leikkivät ihmisten kuolemanpelolla ja toiveilla tuonpuoleisesta ja antavat katteettomia lupauksia kovalla hinnalla. Taloudellinen menetys ei ole menetyksistä suurin,

        Mormonismin vaatima hinta on sellainen jota ei voida rahassa mitata:
        sielun hinta, jonka Kristus jo lunasti täydestä arvosta ja aivan ilmaiseksi.

        Ihminen, joka suostuu maksamaan mormonikirkolle ei luota Kristuksen ilmaiseen sovitustyöhön, vaan luulee itse voivansa lunastaa itsensä maksamalla 10% vuotuisesta tulostaan Yhdysvaltoihin ja tekemällä koreografioita "temppelissä".


      • Ent. mormoni
        Hirsi ei kirjoitti:

        vastoin yleistä luuloa syty helposti. Kokeile vaikka tultikullasi tarjota liekkiä hirren kylkeen.

        No ei ole tähän mennessä syttynyt, mutta ei täällä ole myöskään käynyt yhtään mormonien lähetysjohtajaa nojaamassa oven pihtipieleen. Toisaalta pyykkinaruillanikaan ei ole ollut lähetyssaarnaajien garmentteja. Talo on toistaiseksi säästynyt. En myöskään ole pyörittänyt kotonani Joseph Smithin irstailuista kertovaa painoa, joten siitäkään syystä mormoneilla ei ole syytä tuhopolttoon/murhapolttoon.

        Nuohooja on vanhojen hormien paras ystävä.

        Talon hirret on päällystetty sisäpuolelta pinkopahvilla ja ulkoseinissä on lautavuoraus. Kyllä tämän tuleen saa, jos käyttää sytytysnestettä. Pelkkään mormonien pappeuden voimaan sytyttää tulipalo en usko.


      • Kauniisti
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Tälläkö perusteella minun ei pitäisi sinun mielestäsi tällä palstalla arvostella mormoneja? Rahastus on se ratkaiseva ero.

        Mormonit leikkivät ihmisten kuolemanpelolla ja toiveilla tuonpuoleisesta ja antavat katteettomia lupauksia kovalla hinnalla. Taloudellinen menetys ei ole menetyksistä suurin,

        Mormonismin vaatima hinta on sellainen jota ei voida rahassa mitata:
        sielun hinta, jonka Kristus jo lunasti täydestä arvosta ja aivan ilmaiseksi.

        Ihminen, joka suostuu maksamaan mormonikirkolle ei luota Kristuksen ilmaiseen sovitustyöhön, vaan luulee itse voivansa lunastaa itsensä maksamalla 10% vuotuisesta tulostaan Yhdysvaltoihin ja tekemällä koreografioita "temppelissä".

        väistetty, koreagrafin tyyliillä.


      • Omapahan
        M.E.L. kirjoitti:

        Mormonien luulihasulttaani on täysi mielikuvitushirviö joten mormonien 'pappeudenhaltijoillakin' on yhtä paljon 'tehoa' kuin teletappien Tiivi-Taavilla :-)

        ( Ai niin, poislukien ne hikiset sukat )

        Näkeehän sen miten aseettomiksi Smith ja luulihasulttaani on mormonit jättänyt. :-D Heidän korttitalon puhaltaa nurin pieni possukin - ei tarvita edes susihukkasta.

        OIKEA Jumala olisi jo tarjonnut tulta, tulikiveä, sammakoita ja heinäsirkkoja ajat sitten tällaisesta vinoilusta :-) mutta mitäs mielikuvitusmöröt voivat tehdä - EIVÄT MITÄÄN. Pappeudenhaltijoiden kirouksistakin voisi tehdä vaikka RAP-musiikkia :-D

        Hui olkoon kun PELOTTAA tuommoiset :-D

        on mielikuvituksesi, mörköineen.


      • Ent. mormoni
        M.E.L. kirjoitti:

        Hemmetin kallis 'viihdepalvelun' kestotilaus koko MAP-kirkko.

        Minähän voisin alkaa myymään noille pöllöille vaikkapa Golden Gate siltaa kymppitonnilla metri...

        Jos nuo kerran uskovat mormonismiin niin ovat kyllä tarpeeksi typeriä uskomaan aivan mihin tahansa :-)

        Juuri tänään (20.2.) kuulin radiosta, olisko ohjelma ollut Valkoista valoa
        - että joku romukauppias oli maksanut salkullisen seteleitä pikkuisen voitelurahaa Pariisin Eiffeltornista.

        "Romuraudan" myyjä häipyi tyytyväisenä tiehensä saatuaan rahat ja torni on vielä tänäkin päivänä pystyssä.

        Jos jokin on liian hyvää, kuten ihmisen pääsem,inen itse Jumalaksi, se ei ole totta.


      • Näin on.
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Juuri tänään (20.2.) kuulin radiosta, olisko ohjelma ollut Valkoista valoa
        - että joku romukauppias oli maksanut salkullisen seteleitä pikkuisen voitelurahaa Pariisin Eiffeltornista.

        "Romuraudan" myyjä häipyi tyytyväisenä tiehensä saatuaan rahat ja torni on vielä tänäkin päivänä pystyssä.

        Jos jokin on liian hyvää, kuten ihmisen pääsem,inen itse Jumalaksi, se ei ole totta.

        Juu, tuo tarina tuli englannin kuullunymmärtämisekokeessa jo vuosikymmeniä sitten, joten on minullekin tuttu. Mies esiintyi niin uskottavsti, että joku tosiaan kuvitteli, että Eiffeltorni myydään romuraudaksi sen turhan kalliiden huoltokulujen vuoksi ja päätti ostaa ajatellen tekevänsä hyvän diilin. Täysin verrattavissa mormonien höynäyttämiseen heidän ostaessaan kymmenyksiä maksamalla olemattomia korotuspaikkoja.


      • Tsaukki!
        Omapahan kirjoitti:

        on mielikuvituksesi, mörköineen.

        Pampers-pojulla ei ole edes mielikuVITUSTA.


      • Etpä voi
        Tsaukki! kirjoitti:

        Pampers-pojulla ei ole edes mielikuVITUSTA.

        kehua itsekään, vain alapään termistösi toistelua. Se kertoo sinusta riittävästi, jotta kukaan ottaisi sinua vakavasti.


      • Tsaukki!
        Etpä voi kirjoitti:

        kehua itsekään, vain alapään termistösi toistelua. Se kertoo sinusta riittävästi, jotta kukaan ottaisi sinua vakavasti.

        Väkisinkin kirjoitan alapäästä aina kun kirjoitan sinusta. Kirjoituksesi ovat aina pelkkää sontaa, vailla mitään yhteyttä käsiteltäviin asioihin.


      • Ottaako kukaan
        Tsaukki! kirjoitti:

        Väkisinkin kirjoitan alapäästä aina kun kirjoitan sinusta. Kirjoituksesi ovat aina pelkkää sontaa, vailla mitään yhteyttä käsiteltäviin asioihin.

        sinua vakavasti, edelleenkään?


      • Tsaukki!
        Ottaako kukaan kirjoitti:

        sinua vakavasti, edelleenkään?

        Ei sillä ole minulle merkitystä. Pääasia on, että kukaan ei ota mormonismia vakavasti lukiessaan sinun ulosteitasi.


      • Sille ei ole
        Tsaukki! kirjoitti:

        Ei sillä ole minulle merkitystä. Pääasia on, että kukaan ei ota mormonismia vakavasti lukiessaan sinun ulosteitasi.

        takeita, toiveajattelusi ei riitä todistamaan mitään. Elämä on monimutkaisempaa kuin uskotkaan, kaikki eivät ajattele asioista, mormonismistakaan, laillasi yksisilmäisesti.


      • Tsaukki!
        Sille ei ole kirjoitti:

        takeita, toiveajattelusi ei riitä todistamaan mitään. Elämä on monimutkaisempaa kuin uskotkaan, kaikki eivät ajattele asioista, mormonismistakaan, laillasi yksisilmäisesti.

        No, kyllähän minä sen ymmärrän, että aina on ihmisiä jotka haksahtavat, oli oppi miten hanurista tahansa. Sinun roolisi on olla varoittavana esimerkkinä mahdollisimman monille, joilla kuitenkin jonkin verran on tolkkua tallella.


      • Juuri niin,
        Tsaukki! kirjoitti:

        No, kyllähän minä sen ymmärrän, että aina on ihmisiä jotka haksahtavat, oli oppi miten hanurista tahansa. Sinun roolisi on olla varoittavana esimerkkinä mahdollisimman monille, joilla kuitenkin jonkin verran on tolkkua tallella.

        edesautan erottelemaan palstalla kirjoittelevien joukosta jyvät akanoista. VArmistan, ettei kukaan hairahdu mittaamaan sinun mittaristollasi.


      • Tsaukki!
        Juuri niin, kirjoitti:

        edesautan erottelemaan palstalla kirjoittelevien joukosta jyvät akanoista. VArmistan, ettei kukaan hairahdu mittaamaan sinun mittaristollasi.

        Tokihan aina löytyy akanoita, jotka siis valitsevat Smithin kirkon. Tarkoitinkin, että jyvät varjeltuvat mm. sinun ansiostasi. He huomaavat petoksen.


      • Juuri siihen
        Tsaukki! kirjoitti:

        Tokihan aina löytyy akanoita, jotka siis valitsevat Smithin kirkon. Tarkoitinkin, että jyvät varjeltuvat mm. sinun ansiostasi. He huomaavat petoksen.

        pyrinkin, että he huomaisivat sinun ja muiden entisten mormonien petoksen.


      • Tsaukki!
        Juuri siihen kirjoitti:

        pyrinkin, että he huomaisivat sinun ja muiden entisten mormonien petoksen.

        Olet täysin ulalla väittäessäsi minua entiseksi mormoniksi. En ole haksahtanut koskaan Smithin satuihin. Sinä olet akanoiden joukossa.


      • Ulalla olet
        Tsaukki! kirjoitti:

        Olet täysin ulalla väittäessäsi minua entiseksi mormoniksi. En ole haksahtanut koskaan Smithin satuihin. Sinä olet akanoiden joukossa.

        sinäkin siitä, keiden kanssa kirjoittelet.


      • Ent. mormoni
        Juuri niin, kirjoitti:

        edesautan erottelemaan palstalla kirjoittelevien joukosta jyvät akanoista. VArmistan, ettei kukaan hairahdu mittaamaan sinun mittaristollasi.

        Olen samoissa hommissa. Tässä puintikuva muutaman vuoden vuoden takaa:

        http://www.nba.fi/puukausi/tptalo/kuvat/k5puint.jpg


      • Tsaukki!
        Ulalla olet kirjoitti:

        sinäkin siitä, keiden kanssa kirjoittelet.

        Sinun kanssasi tietenkin kirjoittelen. Hyvä kuitenkin, että myösit olevasi ulalla.


      • 123#
        On henkilöitä kirjoitti:

        jotka uskovat, leikit heidän kustannuksellaan.

        Aivan kuten leikit tälläkin palstalla.

        Oletko sitä mieltä, että mormonikodissa kasvaa hirveitä ihmisiä, jotka erottuaan mormoneista vain leikkivät hyväuskoisten ja harhaanjohdettujen mormonien kustannuksella?

        Vai ovatko entiset mormonit kaikkein kauheimpia ihmisiä siksi, että he koskettavat siihen arkaan paikkaan, joka on mormonin omatunto ja rehellisyys itseä kohtaan?


      • Kumpikaan
        123# kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että mormonikodissa kasvaa hirveitä ihmisiä, jotka erottuaan mormoneista vain leikkivät hyväuskoisten ja harhaanjohdettujen mormonien kustannuksella?

        Vai ovatko entiset mormonit kaikkein kauheimpia ihmisiä siksi, että he koskettavat siihen arkaan paikkaan, joka on mormonin omatunto ja rehellisyys itseä kohtaan?

        vaihtoehdoistasi ei vastaa todellisuutta.


    • Tsau!

      Tohihan aina löytyy akanoita, jotka siis valitsevat Smithin kirkon. Tarkoitinkin, että jyvät varjeltuvat mm. sinun ansiostasi. He huomaavat petoksen.

      • Tai sitten vain

        kuvittelevat huomaavansa


      • Tsaukki!
        Tai sitten vain kirjoitti:

        kuvittelevat huomaavansa

        On niin ilmiselvää, että huomaavat aidosti. Paitsi ne akanat...


    • 22+4

      Minun käy sääliksi tuomaria joka pakotettiin nostamaan syytteen vastoin tahtoaan, koska se oli hänen mukaansa ihan järjetöntä. Tom Phillipsillä on varmaan varaa maksaa kulut. Huonoa mainosta mormonthinkille.

    • kohta se nähdään

      Onkos Monson matkustanut Englantiin parin tunnin päästä alkavaan oikeuden istuntoon kuten haastekirjeessä häntä velvoitettiin? Parin tunni päästä nähdään saapuuko Monson oikeuteen kuten MAP-kirkon kahdestoista uskonkappale edellyttäisi.

      https://www.mormonit.fi/tietoja-kirkosta/uskonkaesityksiae-ja-opetuksia/uskonkappaleet.html
      "12. Me uskomme, että kuninkaille, presidenteille, hallitsijoille ja hallitusmiehille tulee olla alamainen ja että tulee noudattaa, kunnioittaa ja ylläpitää lakia."

      • Ev.lut.

        "Onkos Monson matkustanut Englantiin parin tunnin päästä alkavaan oikeuden istuntoon kuten haastekirjeessä häntä velvoitettiin?"

        Nyt pitäisi enää tietää, millä perusteella brittiläinen tuomioistuin voi VELVOITTAA
        Yhdysvaltain kansalaista saapumaan oikeuteen.

        Vaikka MAP-kirkko onkin huiputusta, on tällainen haaste aivan absurdi.


      • näin se menee
        Ev.lut. kirjoitti:

        "Onkos Monson matkustanut Englantiin parin tunnin päästä alkavaan oikeuden istuntoon kuten haastekirjeessä häntä velvoitettiin?"

        Nyt pitäisi enää tietää, millä perusteella brittiläinen tuomioistuin voi VELVOITTAA
        Yhdysvaltain kansalaista saapumaan oikeuteen.

        Vaikka MAP-kirkko onkin huiputusta, on tällainen haaste aivan absurdi.

        Koska kyseessä on Corporation Sole. Haastettu instanssi on yhtiö, jonka ainoa omistaja ja työntekijä on Thomas S. Monson. Kyseinen yritys omistaa Iso-Britiannian MAP-kirkon omaisuuden ja ottaa kaikki MAP-kirkon keräämät rahat itselleen. Haasteessa on nimetty juuri siksi Thomas S. Monson, koska hän on kyseinen yhtiö Corporation Sole.


      • Ev.lut.
        näin se menee kirjoitti:

        Koska kyseessä on Corporation Sole. Haastettu instanssi on yhtiö, jonka ainoa omistaja ja työntekijä on Thomas S. Monson. Kyseinen yritys omistaa Iso-Britiannian MAP-kirkon omaisuuden ja ottaa kaikki MAP-kirkon keräämät rahat itselleen. Haasteessa on nimetty juuri siksi Thomas S. Monson, koska hän on kyseinen yhtiö Corporation Sole.

        No nyt selvisi. Luulin, että hänet on haastettu yksityishenkilönä.

        Onko siis niin, että kaikki MAP-kirkon omaisuus on aina sen presidentin omaisuutta? Kun kyseessä kuitenkin on yhtiö, omaisuus ei periydy hänen lapsilleen eli se ei ole samalla tavalla yksityistä kuin vaikkapa omakotitontti. Tässä lienee kyseessä joku (vain) common law-maissa oleva yhtiömuoto?


      • juuri näin
        Ev.lut. kirjoitti:

        No nyt selvisi. Luulin, että hänet on haastettu yksityishenkilönä.

        Onko siis niin, että kaikki MAP-kirkon omaisuus on aina sen presidentin omaisuutta? Kun kyseessä kuitenkin on yhtiö, omaisuus ei periydy hänen lapsilleen eli se ei ole samalla tavalla yksityistä kuin vaikkapa omakotitontti. Tässä lienee kyseessä joku (vain) common law-maissa oleva yhtiömuoto?

        Haaste vastaamaan rikossyytteisiin on nostettu kyseistä yritystä kohtaan, joka nyt sattuu oleman Corporation Sole, joka on sama kuin Thomas S. Monson.


      • Terve taas
        näin se menee kirjoitti:

        Koska kyseessä on Corporation Sole. Haastettu instanssi on yhtiö, jonka ainoa omistaja ja työntekijä on Thomas S. Monson. Kyseinen yritys omistaa Iso-Britiannian MAP-kirkon omaisuuden ja ottaa kaikki MAP-kirkon keräämät rahat itselleen. Haasteessa on nimetty juuri siksi Thomas S. Monson, koska hän on kyseinen yhtiö Corporation Sole.

        R. Sitia!


    • tapaus etenee

      Jonkin verran paikalla olevan henkilön kirjoittamia päivityksiä oikeudenkäynistä näyttäisi löytyvän täältä.

      http://exmormon.org/phorum/list.php?2

      Thomas S. Monson ei ilmeisesti ole itse paikalla, mutta kirkko on lähettänyt lakimiehiä paikalle. MAP-kirkon lakimiehet argumentoivat ensin, tämä kesti reilut kaksi tuntia, jonka jälkeen tuomari määräsi lounastauon pidettäväksi. Käsittely jatkui 14:30 paikalista aikaa ja parhaillaan Tom Phillipsin puoli esittää argumenttejaan.

      • ensi viikolla lisää

        Jos tietoja paikanpäältä raportoineen henkilön sanaan on luottamista niin Thomas S. Monsonia oikeudessa edustaneet kuusi asianajajaa ilmoittivat ensimmäisen istunnon lopuksi luopuvansa tehtävistään ja ensi viikolla MAP-kirkon puolelta oikeudessa olisi paikalla mahdollisesti joku tai jotkut muut henkilöt.


      • Kumma etteivät
        ensi viikolla lisää kirjoitti:

        Jos tietoja paikanpäältä raportoineen henkilön sanaan on luottamista niin Thomas S. Monsonia oikeudessa edustaneet kuusi asianajajaa ilmoittivat ensimmäisen istunnon lopuksi luopuvansa tehtävistään ja ensi viikolla MAP-kirkon puolelta oikeudessa olisi paikalla mahdollisesti joku tai jotkut muut henkilöt.

        Phillipsin lakimiehetkin ole turhautuneet joutavaan piirileikkiin.


    • ensimmäinen kierros

      Tuomarin tämän päiväinen päätös oli etteivät esitetyt todisteet riitä tuomitsemiseen. Koska haasteen lähetti tuomari Roscoe niin Tom Phillipsin asianajokulut katetaan kruunun varoista, kirkon pitää maksaa itse omansa vaikka kirkon lakimiehet vaativat, että Tom Phillipsin pitäisi maksaa heidän kulunsa.

      Seuraava kierros siis ilmeisesti odotettavissa kunhan Tom Phillips saa kerättyä lisää todisteita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe