talosyke tietoa

sykekatosi

Onko kellää tieto ko. Yrityksestä. Meillä vaihtui juuri talosykkeeseen täällä myyrmäessä ja edes lumitöitä eivät saa hoidettua kunnolla. Taso laskenut aivan huomattavasti.

102

7513

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxzx

      No Varistoonkin tuli tämä uudella tavalla ketterä, ei voi todellakaan kehua.

    • ex-kuski Onneksi

      Viihtyisästi asuvat Vantaalla vissiin motkottaa?
      Aikoinani edellisessä elämässä noita mökkejä hoitaneena voin todeta, että vaikka talvella pidettäs asfaltilla niitä pihoja ei asukkaat ole tyytyväisiä. Vai onko tolla akselilla jotain muutakin asumismuotoa?

      • sykekatosi

        En nyt tarkoittanutkaan ihan tuota. Vaan että kasataan lumet rapunovien eteen ja toisten parkkiruutuihin. Käsilumityöt tekemättä ja väylät ajettu liian kapeiksi. Ei tälläistä ollut viime talvena edellisellä huoltoyhtiöllä.


      • ex-kuski Onneksi
        sykekatosi kirjoitti:

        En nyt tarkoittanutkaan ihan tuota. Vaan että kasataan lumet rapunovien eteen ja toisten parkkiruutuihin. Käsilumityöt tekemättä ja väylät ajettu liian kapeiksi. Ei tälläistä ollut viime talvena edellisellä huoltoyhtiöllä.

        Jos siis kyseessä on nimenomaan tuo aikaisemmin mainitsemani vav, niin muistaakseni siihen kuuluu about 70-80 eri talonyhtiötä tuolla suunnalla. Siinä on voinut olla vaan kuski kokematon tai toisaalta on voinut olla yksinkertaisesti unohdustakin. Talven ekat lumityöt uudella paikalla jos nyt ei sit oo ollu joku edellisestä firmasta kaapattu kuski. Ei muutaku ilmoitusta sinne huiltoyhtiön työnjohtajalle, niin ehkäpä ohjeistaa paremmin kuskia ja käsimiehiä. Ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää.


      • ex-kuski Onneksi
        sykekatosi kirjoitti:

        En nyt tarkoittanutkaan ihan tuota. Vaan että kasataan lumet rapunovien eteen ja toisten parkkiruutuihin. Käsilumityöt tekemättä ja väylät ajettu liian kapeiksi. Ei tälläistä ollut viime talvena edellisellä huoltoyhtiöllä.

        Jos siis kyseessä on nimenomaan tuo aikaisemmin mainitsemani vav, niin muistaakseni siihen kuuluu about 70-80 eri talonyhtiötä tuolla suunnalla. Siinä on voinut olla vaan kuski kokematon tai toisaalta on voinut olla yksinkertaisesti unohdustakin. Talven ekat lumityöt uudella paikalla jos nyt ei sit oo ollu joku edellisestä firmasta kaapattu kuski. Ei muutaku ilmoitusta sinne huiltoyhtiön työnjohtajalle, niin ehkäpä ohjeistaa paremmin kuskia ja käsimiehiä. Ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää.


      • SYKETTÄ RIITTI
        sykekatosi kirjoitti:

        En nyt tarkoittanutkaan ihan tuota. Vaan että kasataan lumet rapunovien eteen ja toisten parkkiruutuihin. Käsilumityöt tekemättä ja väylät ajettu liian kapeiksi. Ei tälläistä ollut viime talvena edellisellä huoltoyhtiöllä.

        SAMA ON TÄÄLLÄ HYVINKÄÄLLÄ,KUN TÄMÄ HUOLTOYHTIÖ TULI MEILLE SYKETTÄ EI LÖYDY.KESÄLLÄ NURMIKOT AJETAAN MUTTA MUUTA EI SIT TEHDÄ.TALVELLA ITSE TEIN LUMITYÖT SEN MITÄ KOLALLA JAKSOIN TYÖNTÄÄ JA HIEKKAA HEITTELIN PIHAAN,RITILÄT PIDIN PUHTAANA.


      • HYVAN asukki
        SYKETTÄ RIITTI kirjoitti:

        SAMA ON TÄÄLLÄ HYVINKÄÄLLÄ,KUN TÄMÄ HUOLTOYHTIÖ TULI MEILLE SYKETTÄ EI LÖYDY.KESÄLLÄ NURMIKOT AJETAAN MUTTA MUUTA EI SIT TEHDÄ.TALVELLA ITSE TEIN LUMITYÖT SEN MITÄ KOLALLA JAKSOIN TYÖNTÄÄ JA HIEKKAA HEITTELIN PIHAAN,RITILÄT PIDIN PUHTAANA.

        Missä päin asustat? Meillä sama firma Hyvinkäällä ollut nyt muutaman talven ja ei ole kyllä moittimista tuolta saralta.


      • huoltomees

        Ex-kuski selittää jostain asumismuodoista, kokemattomuudesta, unohduksista jne. Herätys, kun ei tiedot ja taidot riitä niin eihän siitä tule mitään.


      • huokh
        sykekatosi kirjoitti:

        En nyt tarkoittanutkaan ihan tuota. Vaan että kasataan lumet rapunovien eteen ja toisten parkkiruutuihin. Käsilumityöt tekemättä ja väylät ajettu liian kapeiksi. Ei tälläistä ollut viime talvena edellisellä huoltoyhtiöllä.

        Miksi vaihdoit?Nyt on sitten halvempi ja vetelät housussa!
        Sitä saa mitä tilaa.


      • Siivousfriik
        SYKETTÄ RIITTI kirjoitti:

        SAMA ON TÄÄLLÄ HYVINKÄÄLLÄ,KUN TÄMÄ HUOLTOYHTIÖ TULI MEILLE SYKETTÄ EI LÖYDY.KESÄLLÄ NURMIKOT AJETAAN MUTTA MUUTA EI SIT TEHDÄ.TALVELLA ITSE TEIN LUMITYÖT SEN MITÄ KOLALLA JAKSOIN TYÖNTÄÄ JA HIEKKAA HEITTELIN PIHAAN,RITILÄT PIDIN PUHTAANA.

        Hyvinkäällä ihan paska koko syke.
        Naurattaa oikein poikien räpellys!

        Polleeta poikaa vaan mitään ei osata! - ei yhtikäs mitään!!


    • huoltomiessss

      Mitäs muuta siellä hyvinkäällä pitäis tehdä kuin nurmikot ajaa? En itsekään tee mitään muuta.

    • kyllästynyt

      Täällä sama firma ja mitään ei tapahdu ennenkuin ottaa yhteyttä isännöitsijään, jonka jälkeen tapahtuu, ainakin näennäisesti.

      • äl et tee

        vaihtamallahan se paranee jos eivät kerta mitään tee.
        Tikanoja ihan paras


      • Kryyner

        Täällä isännöitsijä aina krapulakaljaa vailla!
        Hirveen äkkiväärä ilkeä läski äijä


    • tosion

      mulla sykkii

    • Rutistaan urakalla

      se nyt on aivan sama kuka hoitaa, mitä hoitaa ja missä hoitaa, niin sanomistahan siitä tulee. Mikään kun ei kelpaa ja mikään ei maksaa saisi.

      • minäkinkai

        talosyke paska syke kirjottelevat tänne itse puolustuksia


    • Perkeleen SYKE

      On se hienoa kun näin loppiaisena tarvitaan apua "24h päivityksestä" ja ei pojat vastaa edes puhelimeen. Olen jo kolmesti yrittänyt soittaa.

      • Aina ovat vastanneet

        Talosykkeen pojat eivät suoraan vastaa näihin puheluihin, sillä Talosykkeen toimistoajan ulkopuoliseen 24h päivystysnumeroon vastaa käsittääkseni ulkopuolinen vastauspalvelu. Tuo ei ole paljoa, jos kolmesti joutuu soittamaan. Teleoperaattorille on joskus jonotettua lähes tunti.. Kaikki on suhteellista;)

        Itse teen vähemmän kiireelliset vikailmoitukset lomakkeen kautta, jolloin ilmoitus on helppo siirtää arkena huoltomiehen kännykkään. Laita palautetta vaikka toimistoon, jonka yhteystiedot löytyy http://www.talosyke.fi/ota-yhteytta.html


    • käpypalaatäälläkin

      Todella surkea "huoltofirma". Olen nyt kahdesta eri syystä joutunut olemaan heihin yhteydessä. Ensimmäiseen asiaan liittyen soitin kolmesti eikä mitään tapahtunut, aina luvattiin hoitaa homma "seuraavana päivänä". Lopulta jouduttiin turvautumaan ulkopuoliseen apuun jotta saatiin hoidettua.

      Nyt sitten ilmoitin vuotavasta hanasta ja eilen soitin perään kun vuoto oli lisääntynyt entisestään. Illalla tuli huoltomies käymään katsastamassa tilanteen, hänestä sentään sain ihan hyvän kuvan vaikkei hänkään pystynyt siinä samalla vuotoa korjaamaan kun ei ollut varaosaa. No, tänään piti tulla jonkun muun vaihtamaan tämä osa, mutta sain vaan puhelun jossa todettiin "ei kukaan ehdi tulla tänään, koita kestää".

      Että sellaista uudella tavalla ketterää toimintaa. Oikein naurattaa tuo heidän sloganinsa kun kuulostaa lähinnä ironiselta vitsiltä.. Täytyy varmaan ottaa taloyhtiön puheenjohtajan kanssa puheeksi ja ehdottaa huoltoyhtiön kilpailuttamista.

    • huoltomiessssssssss

      No eilen nyt vaan satoi lunta pirusti. Ei silloin mitään hanoja katsella.

      • huoltomees

        Lumen määrä siis ratkaisee suoritettavat työt, eli jos sataa 10 senttiä silloin ei ehdi tekemään keikkoja? Jos 5 senttiä silloin ehkä kiireelliset? On se ketterää uudella tavalla


    • jerkkula

      Paras firma on sami kiinteistöhuolto. 20v saanut palvelua ja homma toimii :)

    • talonmiehet_takaisin

      Taitaa vaivata syndrooma nimeltä "tuloksen maksimointi" tällä ns. ketterällä tavalla, joskaan ei uudella. Siihen se kilpailukykyisyys perustuu, kun ei ole miehiä tarpeeksi töissä työn laadun kannalta. Eli eivät yksinkertaisesti ehdi tekemään töitä, saati hyvin sitten, kun saa uudelleen soitella perään ja odotella taas viikkoja.

      Vanhaa kunnon talonmiestä kaivataan varmasti monissa paikoissa, jos niitä enää kukaan muistaa. Taloyhtiön hoito ja huolto oli sydämen asia.

    • Huoltoorja

      Hyvinkäältä voin mainita itse työskentelen toisessa yhtiössä Hyvinkäällä ja aivan järjetöntä touhua juosta joka hiutaleet perässä sekä lehden ennenkin maan tavoittaa!! Ja valitusta tulee teki sitä tai tätä!!! Jos taloyhtiöt haluaa säästää tehkää ite ja hoitakaa isännöinti myös!! Siinä teille säästöä tai ottakaa se talonmies ja olkaa valmiita myös palvelusta maksamaan joka on noin 3000€/kk kuluineen siihen koneet talonmiehellä sekä vakuutukset! Turhanpäiväisiä on isännöitsiän ollaan niiden perseen nuolijoita sekä hoidetaan niiden omat työt ja vielä postiin jaetaan. Ja selvissä asioissa odotellaan niiden päätöstä jossakin putkivuoto asiassa ja vain kiinteistön kulut nousee!! Et sillai ne todelliset asiat on.

      • Saletti2

        Jos opettelisit ensin kirjoittamaan, voisi viestisi mennä paremmin perille..


      • Perseennuolia

        Taisi osua "isännöitsijään " kovasti.....


    • dämmit

      Hyvinkäältä moi ja TaloSyke "huoltaa" Jos huoltaa. :( Rahastavat kyllä myös tekemättömistä töistä, joten asukkaille heidänkin duunit jää. Isännöitsijääkään ei kiinnosta pätkän vertaa Hyvinkään kaupungin vuokra-asuntojen asukkaat - köyhiä kun ollaan, joopatijoo. /:

    • minäsen

      ON,ja paljon ,talvelle hiekottavat käsin parihiekanjyvää per metri jep jep,laskuttavat 16e,tarrasta postariin ,työt tekee pikkupojat jotka sählää ja vahingoittaa asukkaiden omaisuutta,he EIVÄT korvaa tai myönnä aiheuttaneen mitään ,jos eivät tiedä mihin lumet sijoitetaan odottavat että sulavat parkkipaikalla,riitelevät olevat tiedätkö kuka minä olen asenteella,yhtiö on ITÄ vantaalta mitä muuta tästä idän porukasta voi odottaa,yhtiö toimii samoilla työntekijöillä perhe oikeesti yhtiö on parin miehen yhtiö sen takia hommat ei luista,inhottavaa asua kun on tällänen huolto yhtiö ,kyllä asokoti kusi omille jaloilleen vaihtaessaan tähän yhtiöön.

    • Ei-Hyvä

      Huono kokemus kyseisestä yhtiöstä Paavolan ja Keskustan suunnassa. Säälittävää kun yhtiön huoltomiehet itse puolustavat täällä ammattitaidottomuuttaan ja laiskuuttaan. Potkisin tj:na/esimiehenä ko. kaverit ulos ja ottaisin tositekijät tilalle.

    • ekoni

      Soitin tänään sinne (vaihtui huolto 1.9.), kun wc:n käsisuihku reistaa, sanottiin että kuuluu itse hommata,ei kuulu heille, ainoastaan se suihkupään vaihto. Olen asunut asunnossa (VAV Havukoski) 20 vuotta ja Koivu-Yhtiön "poijat" tekivät
      kaiken hienosti ei ole laskutettu erikseeen . Kiinteistöä koskevat asiat (Saniteettitilat, hanat muut vesijutut kuulu kyllä näissä VAV -Asunnoissa pitäisi kuulua VAVILLE, kun on täysillä vuokransa maksava ( ei tukaisia). Otan kyllä isännöitsijään yhteyttä jos saan vastausta Sykeeltä, nettisivut oli n.tunti sitte pois käytöstä #error#.

      • Ilolavav

        Taitaa Koivun pojat olla vaan iloisena ostoksilla VAVin piikkiin ja heitellään asukkaille ilmaista tavaraa, jotka vastuunjakotaulukon mukaan kuuluu asukkaan itse maksaa. :)


      • vastuunjakotaulukko_asoy

        No, vuokrapuolella taitavat nuo vaan kuulua omistajalle. Osaketaloissa sitten eri juttu.

        Harvemmin ylimääräistä duunia kukaan tekee ihan lämpimikseen.


      • tfguyhjik

        "wc:n käsisuihku reistaa, sanottiin että kuuluu itse hommata,ei kuulu heille, ainoastaan se suihkupään vaihto"

        Kyllä meillä on kaikki osakkaankin vastuulla olevat tarvikkeet haettu ja asennettu, sitten vaan lasku osakkaalle. Mutta ihan turha odottaa ettei laskuteta, jos kerran osakkaan kuuluu maksaa.


      • qwertyqweerty

        Noinhan se menee as oy puolella, vaan ei vuokra-asunnossa. Eli antoivat puhelimessa väärää infoa...

        Edelleen aika harvinaista, että tehdään ylimääräistä puuhaa talkoilla. Nuo osat kun ostetaan omistajan tiliin ja vaivanpalkaksi saa noutoon käytetyn ajan ja muut kulut - ikävästi tosin omaan lukuun.


      • Taulukon_mukaan_mennään

      • tulevahuoltomies

        vilkaseppa se vastuunjakotaulukko..


    • peltiämpäri

      Uudella tavalla pettävä kiinteistöpalvelu

    • Mark_88

      Paljon olen ollut tekemisissä kyseisten herrojen kanssa. Ammattitaitoisia kavereita ovat. Ainut ketä saisi syyttää on ylemmän portaan kaverit kun vajaalla miehityksellä haluavat kaiken ahneuksissaan toteuttaa. Jos yhdellä miehellä on päälle 20 mökkiä hoidettavana niin mitä voit olettaa...

      • halvalla_huonoa

        Olisikin edes yksittäisiä mökkejä, puhutaan kokonaisista taloyhtiöistä. Ammattitaidolla ei paljoa mitään siinä tilanteessa tee, kun yksinkertaisesti ei ehdi tekemään sitä työtä, jota huoltomiehen työnkuva pitäisi pääasiassa olla. Eli kunnossapitoa, erinäistä seurantaa, huolenpitoa - eli vikojen ennaltaehkäisyä.

        Totuus on se, että miehet ehtivät ehkä käydä toteamassa viat, korjaukset tekee yleensä joku muu, kun on jo kiire seuraavaan kohteeseen katselemaan mikä siellä on vikana. Paitsi jos on lunta ja liukasta...

        Ota asiansa osaava talkkari, jos haluat laatua. Tai pieni huoltoyhtiö, jolla ei ole ahneita suunnitelmia hoitaa sata taloyhtiötä yhdellä ukolla. Halvalla saa talosykkeitä ja muita, joiden kanssa kiinteistön arvo, viihtyvyys ja kunto laskee.


    • ketterää

      http://www.nikkarinkruunu.fi/ajankohtaista/uusi-huoltoyhtiö


      "Uutena huoltoyhtiönä aloitti 01.12.2015 Talosyke Oy.

      Toiminta ei ole käynnistynyt odotetulla tavalla ja palautetta on annettu niin meille kuin huoltoyhtiölle. Huoltoyhtiön kilpailutuksen seurauksena ei Ki Oy Nikkarinkruunussa ollut tarvetta vuokrien korotukselle vuodelle 2016.

      Mikäli huollon taso ei parane jatkossa niin ryhdymme toki toimenpiteisiin mutta todennäköisesti vaikutusta tulee myös vuokriin.

      Eli toivoisin vielä kärsivällisyyttä kaikilta osapuolilta ja annetaan huoltoyhtiölle mahdollisuus petrata.

      Kaikesta huolimatta hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta !

      Kiitos kuluvasta vuodesta myös !"

      Uudella tavalla huvittava kiinteistöpalvelu, jo kolmessa viikossa iski katumus päälle Nikkarinkruunussa. :D

    • huoltomies19

      Yli viistoist vuotta oon tehny huoltomiehen töitä ja ollu aika monessa firmassa duuni ni tää sama laulu on aina on kyse isosta tai pienestä huolto yhtiöstä ei turha niit huoltomiehii on haukkuu tääl tai itse firmaa vaan asioilla on aina kaks puolta niin tai näin tää kaikki arvostelu johtuu iha suoraa sellasit asiois ku ihmiset joko ei haluu/osaa nykyisin tehä itse yhtään mitään kyl pitäs välil opetella kattoo pelii enne ku aletaa paukuttaa asioist tälläsil keskustelupalstoilla....

      • huoltomees

        huoltomies 19, kyllä on erikoinen kommentti sinulla. Tosiaan, kannattaa sinun mennä peilin eteen....


      • Vaihtaenparanee

        Huoltomies19, jos asukkaat maksavat sopimuksen mukaan sovituista töistä, ei kai niitä kenenkään kuulu itse hoitaa. Tästä huomaa millaista porukkaa hommia hoitaa.


    • lopputili

      Onneksi olkoon , meillä tuli samainen yritys siis nimellisesti huoltoyhtöksi loppusyksystä , sen koommin ongelmat alkoivatkin.
      Ensiksi palvelunumero on maksullinen 020-alkuinen, toiseksi mitään eivät tee helpolla mitä luvataan. Vaikka patterit vuotaisivat , kylmyyteen jäätyisit , liukastelisit pihalla ; älä turhaan odota vaikka sanotaan että tulevat huomenna; se on heidän mainoslauseensa!
      On valitettu isännöintiin, soitettu ja kirjoitettu tj.lle , eivät vaan tee mitään muuta kuin rahastavat; siitä kai ketterämpi slogan tuleekin ;ketterästi viedään rahat .
      Näin Vantaalla jossa kaupungilla varmaan jotain kytköksiä tähän firmaan koska heitä ei kiinnosta ottaa kantaa tähän .

    • lopputili2

      Meille vaihtui ilolassa Koivulta Sykkeelle hommat Nyt olllaan käytännnössä ilman huoltoa kokonaan.Ölen asunut monessa paikassa ja ollut huoltomiehenä aikoinaan mutta näin surkeaa firmaa en ole luullut Suomessa olevankaan.Itse pitää aurata ja hiekoittaa ja hoitaa pienet rempat sillä ko firmassahan ei vastata edes puhelimiin.Mitäs jos joku jää näillä pakkasilla oventaa niin pakko rikkkoa ikkkuna ettei jäädy kuoliaaksi.Talosykkeestähän et apua saa..

    • sykkeetön

      Se, että ei viitsitä liputtaa ,niin itseäni haittaa....Mutta tämä tämä aurauksen puute, kun lunta satanut lähes 20cm. rupee jo vaikuttamaan arkeen. Mietin, että mitä seuraavaksi????

    • huoltomees

      Ei no lue tuosta aikaisemmasta ex-konekuskin selityksestä. About joku määrä taloja, kokemattomia kuskeja, uudet mestat, ekat lumet, kaapattu kuski jne.....

    • Hyvin_tämä_sykkii

      Meillä on Vantaalla muutama taloyhtiö kimpassa ja ainakin meillä Talosyke on hoitanut asiat ihan sopimusten mukaan. Onko nämä muutamat lopputililäiset sen oman lopputilinsä ihan itse toiminnallaan ansainneet? Jatkuvalla purnauksella työsuhteenne jäävät melko lyhyeksi.
      Meillä lumet on aurattu pariin kertaan siten, että lunta saa olla kohtuullisesti ennen kuin se putsataan tontille kasoihin. Lumikasat on ajettu parkkipaikaltamme lumenkaatopaikalle ja pihat ovat siistit. Ei ole syytä valittaa, kun homma toimii..

    • tunt3m4t0n

      Ihmiset on nykyään niin uusavuttomia jos vähän hana vuotaa, hirvee valitus uus tiiviste maksaa varmaan 1e. Ite olen korjannut kaikki pikkuviat itse, jos ei pienet työt iteltä hoidu niin jtn on vialla korvien välissä :d

    • peltiämpäri

      Kyllä se vaa niin on et huoltomiehet haetaa varamies palvelusta.. kokemattomia duunareita ja nuoria kloppeja ketkä ei tiedä mistään mitää laitetaan. päälle lyödään 30 kiinteistöä ja kasa keikkoja päälle. Vika on enimmäkseen johtoportaassa ja johtaja täys pelle

    • pettävä

      huolto tampuuria kun käytetään ja kuukausittaisia työtehväviä mitä esimerkiksi jokakuukausi pitäisi tehdä.. ne vaan kuitataan pois että saadaan näyttämään hyvälle 98% tekemättä! :) ei ole hyvää ja halpaa.. uusavuttomia on kyllä paljon

    • 49vkeravalainen

      Meillä keravalla vaihtui kyseinen huoltoyhtiö. Alkuun ei ihan lähteny niinkuin piti, mutta nyt ekat kunnon lumet lähti pihalta todella ammattimaisesti. Ei ole aikasemmin näin hyvin aurattu ikinä ja myös käsilumityöt ovat myös tehty. Todella asialliset huoltomiehet mitä olen itse tavannut. Iso plussa!

      • Ihmettelenpä

        Tais mennä todella hyvin, nyt talvella 16/17 NKR on kilpailuttanut lumityöt ja niitä hoitamaan on valittu toinen huoltoyhtiö, vaikka syke edelleen on huoltoyhtiönä.. Varmaan kesällä nurtsitkin leikkaa joku muu.. Ja niin hehkuttivat että nyt ei vuokrat nouse kun saatiin hyvä huoltoyhtiö ja halvalla. Mahtoi taas tulla halvaksi ottaa halpa.. ja sitten osa duuneista sille hyvälle kun ei halpa pysty.. eli mites toi nyt sitten maalaisjärjellä meneekään? Tuli varmaan kalliimmaks ku ottaa suoraan joku asiallinen huoltoyhtiö..


    • firma_halpuuttanee

      No olihan täällä ketju tästäkin "ketterästä" huoltoyhtiöstä! Ketteryys tosin on aika suhteellista. ISS:iä tulee ikävä täällä Hyvinkäällä! Siellä todellakin asiakaspalvelu pelasi, asiakkaaseen oltiin yhteydessä ja hommat hoidettiin ilman viimeitä. Talosykkeen ei ilmeisesti tarvitse olla yhteydessä asukkaisiin ollenkaan, vaikka heille soittaisi kuinka.
      No, katsellaan nyt. Ja odotellaan sitä kyselyä asiakastyytyväisyydestä. Vai onko nyt kyseessä niin edullinen firma, ettei palvelun laadulla olekaan mitään väliä?
      Ja kyllä, olen todellakin yrittänyt saada yhteyden kiinteistönhoitajaan, mikä näkyy puhelinlaskussanikin! Toimistolla vastataan, mutta viesteistä ei sitten välitetä sen en enempää.

    • huoltomees

      Ohhoh, jos ISS:iä tulee ikävä täytyy todellakin olla huono, erityisen ketterä väistelee hommia

    • hidas

      Jep, vaihtui meilläkin Tikkurilan suunnalla talosykkeeseen. Soitin rikkinäisestä hanasta joulun aikoihin, luvattiin laittaa huoltomies paikalle. No, odottelin kuukauden.. ei kuulunut mitään, vessassa pesin astioita. Nyt soittelin uudelleen, katsotaan jos kesään mennessä tulis huoltomies paikalle... Ennen oli Lassila tikanoja, muistaakseni oli nopeampi palvelu.

    • assk

      Todella huono palvelu; eivät vastaa puhelimeen, vähättelevät ilmoitettuja ongelmia, eivät hoida sovittuja asioita ajallaan, epäystävällinen puhelinpalvelu (kun ehtivät vastata) jne.

    • liukasteltu

      Juu ei kyllä mikään toimi. Jos on ongelmia mitä ei voi itse korjata niin 2 viikkoa menee ennen kuin mitään tapahtuu ja sen kahden viikon aikana pitää vielä soittaa muutama kerta ja muistuttaa asiasta. Soitettaessa kyllä luvataan tulla mahdollisimman pian.
      Ei ainakaan Hyvinkäällä ole moiset lupaukset toteutuneet. Taloyhtiöissä on paljon liikuntarajoitteisia ihmisiä jotka eivät rollaattorin kanssa tai ilman pääse liikkumaan kun lumimäärä ei sitä mahdollista. Tätä aurausta voisi myös joskus käydä tekemässä päivällä että tulisi noi parkkialueetkin siivottua. Kun lumi sitten vesisateen myötä vähenee tulee tilalle luistinrata jossa ei ilman apuvälineitäkään meinaa pysyä pystyssä.
      Täällä joku mainitsi että vois sitä itsekin jotain tehdä, toki voikin, mutta miksi?
      Eikös se huoltofirma ole just siksi taloyhtiöihin palkattu että se hoitaa ne hommat
      kun kerran siitä maksunkin saa?
      Edellinen huoltoyhtiö meillä oli ISS ja kun sinne soitti niin paikalle tultiin samana päivänä tai viimeistään seuraavana.
      Tässä on tainnut Talosyke haalia liian ison määrän taloyhtiöitä mitä ei pysty hoitamaan kohtuu ajassa.
      Paljon on taloyhtiöitä haalittu että alkaa rahaa virrata kassaan....näinkö se on?

      • Kiirettä

        Fattan asiakkaat täällä valittaa kun pihoja ei ole aurattu. Menkää vaikka töihin ja muuttakaa pois.


    • SuloVilen

      Tätä huonompaa huoltoyhtiötä ei voi olla. Vuoden alussa vaihtui tuohon ja nyt asukkaat siivoavat pihan hiekoista ja talvella tekivät lumityöt, muusta siivouksesta puhumattakaan.Halvalla ei saa hyvää....

    • asiamiesnainen

      Ihan kohta vastaa L&T kun soitatte Talosykkeen numeroon.

      • asiamiesnainen

        Haha.. No tohon en kyllä usko.


      • asiamiesmies

        hahaha.. No tota en kyllä usko.


    • Tarja10

      Aso-kodeista myös. Kamala kokemus Talo Sykkeestä. Työntekijät eivät osaa tehdä edes perusasioita. Kun neuvotaan nämä "pojat" suuttuvat ja "pahoittavat mielensä" niin, joo. Edellinen huoltofirma oli todella hyvä.Ei tarvinnyt soittaa ennen eikä jälkeen kaikki hoitui. Nyt täytyy soitella joka asiasta erikseen ja sittenkään asiat eivät hoidu. Tulevat meidän pihoillle, kuin omilleen, isäntinä ja herroina halliten. Aivan kuin eivät olisikaan tekemässä palvelutyötä asukkaille, vaan ihan omia juttuja itselleen. Käsittämätön asenne tänä aikana, kun firmoja menee nurin kuin sieniä sateella. Asiatonta käytöstä ja täysin ammattitaidotonta tekemistä. Paikalle ei tulla, kuin vasta monen soittokerran jälkeen. Pieninkään työ ei onnistu, kaikessa tulee pahoja mokia. Johdolle on informoitu asiasta, mutta eivät tee mitään asialle. Hyvä huoltoyhtiötä vaihtava, jos haluat itsellesi paljon ongelmia ja monia puhelinsoittoja sekä pahaa mieltä...TALO SYKE taatusti takaa tämän kokemuksen sinulle. Talo Syke ja oma sykkeesi nousee. Jos et tarvinnut ennen nitroja, talo sykkeen kanssa lääkefirmatkin saavat myyntiä nousuun. Aivan kuin kotonasi olisi koko ajan murrosikäinen kiukutteleva kakara = talo syke = kaikki vapaa-aika kuluu talo sykkeen kanssa temppuillessa. Mikään ei näytä auttavan, APUVA!

      • Liisa50

        Sama paska jatkuu vaan paskemmaksi näköjään vaan menee ...
        En tiedä millä ihmeen Perseilyllä tää Firma saa sopimuksia 😡😡😡


      • huoltox

        Hyvin simppeliä, tarjoot pelle hinnalla eikä aikomuskaan tehdä töitä kunnolla.


      • Anonyymi
        Liisa50 kirjoitti:

        Sama paska jatkuu vaan paskemmaksi näköjään vaan menee ...
        En tiedä millä ihmeen Perseilyllä tää Firma saa sopimuksia 😡😡😡

        Pakko sanoa että jos kilpailuttaa 2 firmaa ja toinen tarjos 1.2milj ja syke 800tuhatta,niin kyllä se kertoo kumpi firmoista sai sopimuksen. Ps. Asian kuulleena ..
        Halvalla luullaan saavansa hyvää palvelua, ja kalliimmalla luullaan kiskureiksi. Sykkeen veljekset ostelee uutta Porschee ja Audia ja Mersuja,niin tietää mitä saa😂😂😂😂😂


    • Mukavaa123

      Mitähän tähän nyt sanoisi. Huonompaa huoltoyhtiötä tuskin on edes olemassa. Mitään ei saada kuntoon ja viikkotolkulla joutuu odottamaan ihan yksinkertaisten asioiden hoitoa. Nyt on sauna ollut rikki kuukauden ja mitään ei sillekään tapahdu.

      • Kysy_isännöitsijältä

        Ota huomioon, arvoisa Mukavaa123, että tilivuoden viimeiset viikot ovat menossa ja taloyhtiöllä ei vaan taida olla tällä tilikaudella enää rempparahaa saunan korjaukseen? Huoltoyhtiö ei voi ilman taloyhtiön isännöitsijän lupaa aloittaa saunan remonttia ja jos se on suurempi operaatio, niin isännöitsijä tilaa korjauksen ulkopuoliselta firmalta. Kysy isännöitsijältä, miten hän on aikonut asian hoitaa.

        Olemme olleet Talosykkeen asiakkaana muutamia vuosia ja asiat ovat sujuneet huomattavasti paremmin kuin valtakunnallisten huoltoyhtiöiden kanssa. Pidämme huollon työnjohdon kanssa 2-3 palaveria vuodessa, joissa sovitaan päivittäishuollon lisäksi suuremmista korjauksista ja milloin ne tehdään. Asukkaille olemme infonneet, että he tekevät vikailmoitukset vikalomakkeella tai soittamalla toimiston numeroon. Ilmoituksen pohjalta on helppo tarkistaa aikanaan, kuka korjauslaskun maksaa vastuutaulukon mukaisesti: Taloyhtiö vai osakas.


      • huoltomees

        No en ole moista kuullut ikinä. 5 viikkoa vuoden loppuun ja saunaa ei korjattaisi sen takia ettei olis rahaa. Voihan siellä olla jotain ihmeellistä korjattavaa, kello? vastukset? lauteet?


      • Anonyymi
        Kysy_isännöitsijältä kirjoitti:

        Ota huomioon, arvoisa Mukavaa123, että tilivuoden viimeiset viikot ovat menossa ja taloyhtiöllä ei vaan taida olla tällä tilikaudella enää rempparahaa saunan korjaukseen? Huoltoyhtiö ei voi ilman taloyhtiön isännöitsijän lupaa aloittaa saunan remonttia ja jos se on suurempi operaatio, niin isännöitsijä tilaa korjauksen ulkopuoliselta firmalta. Kysy isännöitsijältä, miten hän on aikonut asian hoitaa.

        Olemme olleet Talosykkeen asiakkaana muutamia vuosia ja asiat ovat sujuneet huomattavasti paremmin kuin valtakunnallisten huoltoyhtiöiden kanssa. Pidämme huollon työnjohdon kanssa 2-3 palaveria vuodessa, joissa sovitaan päivittäishuollon lisäksi suuremmista korjauksista ja milloin ne tehdään. Asukkaille olemme infonneet, että he tekevät vikailmoitukset vikalomakkeella tai soittamalla toimiston numeroon. Ilmoituksen pohjalta on helppo tarkistaa aikanaan, kuka korjauslaskun maksaa vastuutaulukon mukaisesti: Taloyhtiö vai osakas.

        Kysy_isännöitsijältä. Saako kysyä montako kilpailutusta teillä ollut ennen sykettä. Onko Mikon ja markon kanssa on mennyt hyvin, niin monta kertaa olette pitäneet voitelu juhlat. Ylimielisiä oululaisia mitä tiedän.


    • aitoBlueteam

      muistakaa imeä sykkivää

    • näintänään

      Sykettä löytyy firmassa huoltomiehen housuista, työt on odottanut jo kuukausia kyseisessä firmassa....

      • Panomies10215

        Sykkeen miehet/naiset panevat sykkeellä sinne syvälle!


    • sykettämelassa

      Eräässä kohteessa on käynyt talonmies jo 6 kertaa ja ei olla saatu vesijohtoa tai keittiön valoa vaihettuksi - kummatkin sähkö ja putkimiehen hommia.

      Kouluttamottimi rakkeja juoksutetaan ympäriinsä, suoraan sanottuna.

    • ruskesykekulli

      Sykkeellä pärjää vain ruskeen reijän nuolijat, kavereista viis,,,,

    • Asiakas11

      Mites Talosykkeellä menee? Ollaanko tyytyväisiä palveluihin?

    • minävaimonsa

      Kohtelee työntekijöitään kuin RakkiKoiria! Ala-arvoista toimintaa.... Joku pikkuPomo olevinaan elämää suurempi stara, määärittelee työkohteet ja haistattelee siinä sivussa.... Ihmiselle, perheen jo ikääntyneeelle isälle , pyyteettömälle työntekijälle, jolla vuosikymmenien kokemus elämästä ja työstä..... Ja ISOT ???? pomot - HAH- vähät välittävät..... Vähän on tässä "sivusta" seuranneena (siis vaimona lähes 30 vuoden ajalta tälle Talo Sykkeen RakkiKoirana pitämälleen Rakkaalleni) tullut seurattua..... Ihan sairasta toimitaa...

    • Asiakas11

      Eihän nää liputatakkaan enää

    • pihvikerho

      talosyke " valittiin" helsingin kaupungin kohteita "huoltamaan" nyt alkaa rahamahla valumaan , muutema vuosi sitten consti vuosi kultaa ja sitten pörssiin säheltämään pelkkiä yksityiskämppiä ....... vaikuttaa ihan samalta kaavalta ja tuntuis q - parkin verikoirapartiokin kuuluvan kerhoon kun liki kaikissa vuokrapihoissa kyltit ja piikkilangat....

    • rakastalosyke

      Teki Helsingin kaupungin kanssa sopparin. Muuta ei sitten teekkään. Tekeevät etänä kaikki hommat. On niillä pakko olla kavereita kaupungilla. Ei tollanen paskafirma muuten sopparia olisi saanut. Vetävät hinnan niin alas, ettei kukaan sillä hinnalla töitä ottais. Sit on kaikki hommat tekemättä.

      • Anonyymi

        Joo voin sanoa että niiltä lähti 2021 monta sopimusta. Että silleen. Hah


    • Etänapa

      Jotenkin tuntuu että tää helsinki on naapurin etäohjauksessa....... .kivihiiletkin tulee sörkkään naapurilta ......hjuva hjuttu , te tehda tuo , mina otta rahat..

    • Sykkii

      Talosykse "hoitaa" myös keravalla paljon taloja ja kaikki hommat hoitamatta. Kannattaa vaihtaa kyseinen huoltoyhtiö pikapikaa.

    • Asiathoituu

      Ja varokaa myös isännöitsijä Tapio Korhonen Keski Uudenmaan isännöinti. On samanlainen puoskari mitä talosyke. Tämä koskee molempia.. ei tee mitään, ei osaa hoitaa mitään, ei oma aloitteisesti eikä pyynnöstä. VAROKAA MOLEMPIA. MENEE RAHAT JA HERMOT

    • näin-meillä

      Valittamisen sijaan kannattaa antaa huonolle huollolle kenkää niin pian kun se sopimuksen puitteissa on mahdollista. Meillä oli Kymen kiinteistöhuolto =KIINTEISTÖHUTILUS , mille annettiin kenkää heti seuraavalla sopimuskatkolla.
      Huolto pitää kyllä kilpailuttaa muutamien vuosien välein ja tarjouspyynnöt on syytä lähettää VAIN hyvämaineisille yrityksille. Näin laatu ja hinta pysyy hallinnassa .
      Sopimuksissa on nykyisin ainakin 4 sivua, mistä ilmenee pitkä luettelo tehtävistä töistä sekä luettelo niistä töistä, mitkä ei kuulu sopimukseen ja siis tehdään eri korvauksesta.
      Ainakin sähköpostilla tehtyyn ilmoitukseen huoltotyöstä saan aina konttorista vastauksen heti aamulla kahdeksan jälkeen ja asia myös hoituu melko joutuisasti. Joskus putki ja sähkö hommissa syntyy viiveitä, kun käytetään alihankkijoita.

      • asukasespoosta

        Juuri näin. Kilpailutusta eikä valita sitä halvimman tarjouksen esittäjää.
        Tosin onko enää olemassa hyvämaineisia huoltoyhtiöitä? Tänä talvena jokaisella toimijalla ollut ymmärrettävästi vaikeuksia ja tätä ei tahdota asukkaiden keskuudessa ymmärtää. Tai sanotaanko näin, että suurin osa ymmärtää ja pieni osa ei. Tämä pieni osa nostaakin asioista ison metelin ja pahimmassa tapauksessa huudellaan pitkin internetiä asiasta.


    • vuokrapatruuna

      Kohta Talosykkeellä aikaa hoitaa hommat kun on irtisanottu Asot, M-kodit sun muut. Mutta valitettavasti sama laulu jatkuu noiden tilaajien puolesta kun samat yritykset valitaan tosin eri alueille hommia hoitamaan. = lue siirtämään tuonnemmaksi!!

      • zzxxzzxxzzxzxx

        Näissä vuokrayhtiöissä valitaan yleensä se halvin tekijä. Sopimukseen kuuluvia töitä on paljon, kuittaukset töihin tehdään kahvitunnilla. Tekijällä ei ole oikeesti mahdollisuutta eikä halua tehdä muutakuin aivan pakolliset hommat. Sitten vaan odotellaan uutta kilpailutusta


      • Mitenkäs talo"sykkeellä" menee nykyään? Onko porukkaa jo potkittu pellolle? Paljon on kohteita lähtenyt.


    • Anonyymi

      TALOSYKE oy myyty, ostaja KOTIKATU Oy

      • Anonyymi

        Enpä usko, onko mitään lähdettä?


      • Anonyymi

        Otahan nyt asioista selvää ennenkun alat juhannuspöhnässä tänne kirjoittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko, onko mitään lähdettä?

        Listataan tuolla:
        https://www.phmgroup.fi/fi/huoltoyhtiot/

        Mutta ehkä oikeammin pitäisi sanoa että, sama omistaja joka omistaa Kotikadun on ostanut Talosyke Oy:n. "Katto organisaatio" taitaa olla tällä hetkellä tuo phmgroup jonka alaisuuteen ne yritys-ostoja tekee ja jonka alaisuuteen ne haalii toimintoja?


    • Anonyymi

      Vantaalla mun asunnon häkkivaraston ovi hajoitettiin huhtikuussa,Useiden soittojen jälkeen olin yhteydessä isännöitsijään ja nyt heinäkuun viimeisellä viikolla sain Talosykkeen huoltomiehen katsomaan tilannetta. Voi olla että vielä tämän vuoden aikana ovi ehkä saadaan korjattua

    • Anonyymi

      luulisin että siellä on vaa paskat työntekijät ei firma ja jos firma antaa lopputilit kaikkille paskoille nii hyvät ei jaksa enää yhtää

    • Anonyymi

      Talosyke Oy:n käytös on täysin öykkärimäistä, lapsellista sekä epäasiallista. He eivät noudata lakeja tai kunnioita ketään millään tavalla. Kuvittelevat olevansa maailman napa ja kaikkien lakien yläpuolella. Ottavat rahat, mutta hommat jäävät tekemättä. Mitään vastuuta eivät ota tekemisistään tai tekemättä jättämisestä. Täytyy todeta, että pysyn kaukana tästä yrityksestä ja myös suosittelin samaa muille. Karmea mesta kaiken kaikkiaan.

      • Anonyymi

        Kotikatu ja Cateva ovat Norjalaisen sijoitusyhtiön omistamia. Kyllä muakin jurppis, jos mun palkka alennettais entisesta kohtuullisesta jut ja just alan taulukkopalkan mukaiseksi.
        Alkaisin luistaa sen minkä ehtisin.
        Muuten eivät tee edes lumitöitä sunnuntaisin vaikka ois puolimetriä tullut. Jopa nyt kahlataan kantakaupungin keskustassa. Noloa, kun naapuritalojen huoltoyhtiöt ovat tehneet kunnolla katuosuudet ja meidän kohdalla vain kavelijöiden tekemä polku. No näin ne voitot maksimoidaan.


    • Anonyymi

      Ei voi kehua , kun joku ei osa kiristää mutteri ja koko laite on mennyt rikki sen takia !!

    • Anonyymi

      Talosykkeen asuintalot meni Kotikadulle, talosyke itse nykyään phm liikekiinteistöt oy. Rip.

    • Anonyymi

      Entinen Talosyke nykyinen PHM liikekiinteistöt , samaa jööttiä uudessa kääreessä. Toivoin että edes entiset ylimieliset johtohenkilöt olisi laitettu pihalle mutta siellä ovat. Valitettavasti ei riitä natsat irtisanomaan sopimusta.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe