Kohdistin hyppii

lentävä lehmä

OpenOfficessa ja täällä Suo24:ssä kirjoittaessa käy yhtenään niin, että muutaman sekunnin tauko saa tekstikohdistimen hyppäämään sinne missä hiiren kohdistin on. Jos ei ole koko ajan varuillaan, voi tulla kirjoittaneeksi pitkät pätkät aivan väärään paikkaan.

Esimerkki voisi olla tällainen: Esimerkki voisila tällainen. ol

Muissa ohjelmissa tätä ei tapahdu, eikä tätä tapahtunut XP:ssä. Nyt 7 Home Premiumissa (MS:n oma versio) se vasta hyppäsi esiin. Onko kellään selitystä?

15

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapahtuuko tätä muillakin selaimilla?

    • lentävä lehmä

      Kohdistin poukkoilee vain OpenOfficessa, ja Firefoxia käyttäessä vain ja ainoastaan Suo24:ssä. Muistiossa, Wordissä ja kaikilla muilla keskustelupalstoilla kohdistin pelaa kuten sen pitääkin. Täytyy vielä uskaltaa kokeilla IE:tä ja päivittää Firefox - onhan siitä jo kolme kuukautta kun sen päivitin. Tuo OpenOffice kyllä ottaa päähän - ja kuten sanottu, XP:ssä tätä ilmiötä ei esiintynyt ollenkaan.

    • open susi ?

      Mitäs asensit linux offiisi rynttäyksen Windows koneeseen ?

    • lentävä lehmä

      Itse asiassa tuo hyppiminen taisikin liittyä langattomaan hiiren. Kokeilin langallista ja sen kanssa ongelmaa ei ole.

      Kerrohan muuten mitä sellaista välttämätöntä LibreOfficessa on, mikä OpenOfficesta puuttuu. Minua ja monia muita ärsyttää, kun ainoa neuvosi OO:ta koskeviin kysymyksiin tuntuu olevan "vaihda LO:hon".

      • langaton syynä

        Jos virta vähissä tai heikko yhteys, tapahtuu juuri tuollaista.


    • Kehittyneempi ja päivitetään aktiivisemmin. OO on jo vanha ja mm Ubuntu on siirtynyt siitä pois.

      • lentävä lehmä

        Mitä "kehittyneempi" tarkoittaa? Miksi vaihtaa vanhaa tuttua työkalua niin kauan kuin se toimii?


    • Siinä on enemmän ominaisuuksia ja toimintoja.

      • lentävä lehmä

        Kerrohan lopultakin mitä sellaista LO:ssa on, mitä ei voisi tehdä OO:lla.


      • lentävä lehmä
        lentävä lehmä kirjoitti:

        Kerrohan lopultakin mitä sellaista LO:ssa on, mitä ei voisi tehdä OO:lla.

        No?


      • lentävä lehmä
        lentävä lehmä kirjoitti:

        No?

        Esitin kysymyksen. Tuleeko sitä vastausta?


    • just joo!! M$ laatua

      Sulla on prossussa ongelma..
      Vika on joko hiiri ajurissa tai oikeesti prossussa.
      Onko prossu päässyt lämpiämään sammutusrajalle? Ehkä vioittunut!
      Voi olla että itse hiirikin on viallinen!

      • lentävä lehmä

        Ongelma näyttää tosiaan liittyvän tuohon hännättömään hiireen. Siirsin sen eläkkeelle.


    • Örkki koneessa

      viirus hypyyttää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe