Mitä ajattelisit, kumppanisi pyytäisi kovempaa kuria

Hämmentynyt

ja myös ihan kuritusta tarvittaessa? Miten suhtautuisit? Asia tuli esille keskustelun kautta ja tiedän, että hän toivoisi enemmän "kotikuria"mikä tarkoittaa ymmärtääkseni vähän vanhanaikaisiakin kurinpitotapoja. Hieman olen asiasta hämmentynyt, vaikka aika avoin kaikelle olenkin.

18

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+6

      Mieti asiaa, keskustelkaa lisää. Tutki rauhassa voisiko sinuakin kiinnostaa tämä. Hienoa, että pystytte keskustelemaan avoimesti näinkin henkilökohtaisista asioista, kumppaniltasi on kenties vaatinut jo paljon kertoa sinulle toiveistaan. Vaikka et haluaisikaan samaa kuin hän, on tärkeää, että suhtaudut asiallisesti ja kunnioittavasti hänen toiveisiinsa. Tärkeää on, että myös sinä olet avoin kommunikoinnissasi, voit kysellä tarkemmin mitä kumppanisi toivoisi ja kertoa mitä sinä puolestasi haluaisit.

      Erilaiset kotikuri ja muut bdsm:n alle menevät käyttäytymisen rajoittamiset ja kivuntuottamistoiveet ovat paljon yleisesti ajateltua yleisimpiä, eikä niissä ole mitään väärää tai hävettävää. Tärkeää on, että suhteen kaikki osapuolet ovat niihin suostuvaisia ja säännöistä on sovittu tarpeeksi selkeästi. Siksi keskustelu onkin kaiken a ja o.

    • myblackfire

      No itse mielelläni olisin se "kuritettava". En kuitenkaan pidä kivusta vaan enemmänkin siitä että toinen osaa hallita meininkiä, heh. ;) Kai se on niin, että pienet pahat tytöt kaipaavat kesyttäjäänsä..? Tai kurinpitäjäänsä. :)

    • Omituinen ajatus

      kertakaikkiaan.. Tuollaisesta en ole ennen kuullutkaan ja jos minulle ehdotettaisiin tuollaista elämisen mallia, niin ero tulisi samoin tein.

      • pumpuli_pum

        Jos olisit sanonut tämän vuonna 1988 kun tämä teos http://www.goodreads.com/book/show/125493.Macho_Sluts julkaistiin, niin en olisi ihmetellyt jos aihe on vieras ja omituinen. Mutta vuonna 2014? Pumpulissako olet elänyt?
        Minä en ole kiinostunut bdsm:stä, mutta tunnen muutamia lesboa (ja homoja), joilla bdsm on osana seksielämää.
        Jos kumppanini moista ehdottaisi, niin en todellakaan alkaisi mitään eroa kyhäämään vaan avoimesti keskustelisin asiasta ja parhaani mukaan kertoisin miksi moinen ei minua sytytä.


    • Maid for Her

      Niin, kai se tosiaan niin on, että osa meistä on ikuisia pieniä pahoja tyttöjä, joita ptää joskus vähän ojentaa. Onneksi kuitenkin niitäkin ihmisiä löytyy, joille ojentaminen tai rankaiseminen ei ole ongelma vaan luonnollinen asia suhteessa. Tämä ihan tiedoksi myös "pullossa kasvaneelle". Tervetuloa vaan 2000-luvulle.

      Asiat eivät kuitenkaan ole aina niin mustavalkoisia. Itse edustan sitä tyyppiä, joka välillä tarvtsee ihan kunnon kurinpalautusta. Kauan kuitenkin meni ennen, kuin sain suuni asiassa auki, eikä se tapahtunut itsestään. Pienistä viitteistä se lähti ja samalla alkoi paljastua, että kumppanille tämä oli hieno asia. Molemmat olivat kokoneet, että suhteesta ei saa ihan aina irti sitä mitä oikeasti kaipaa, mutta ei ollut tohtinut asiasta puhua.

      Toki tästä on sitten matkaa vielä tasapainoon, joka löytyy ajan kanssa. En kuritettava halua erikseen pyytää selkäsaunaa tms. vaan parasta on sen tullessa määrättynä. Asian ollessa uusi, tuntee toinen osapuoli tällaisessa tilanteessa valtavasti epävarmuutta; Mikä on se tilanne, jossa rangaistaan, miten rangastaan, millä rangaistaan ja ennen kaikkea kuinka lujasti ja mitä sen jälkeen. Asiat tasapainottuvat vain ajan kanssa. Ja ylipäätään, mitä ragaistusmuotoja käytetään. Esim. itse en välitä sitomisesta, vaan perinreikkäämmästä kurituksesta, jota voi kutsua vaikkapa juuri kotikuriksi. Myös se, että käsketään pukeutumaan johonkin tiettyy asuun voi olla hyvinkin antoisaa molemmile.

    • ompa surkeeta..

      Voi vittu mitä sekoja täälläkin riittää.. Mitä pirun kuria? Väittääkö joku oikeesti että hänen arkielämänsä on sellaista että aina välillä se muija ottaa piiskan käteen ja antaa perseelle? No ei todellakaan. Nuo on vaan joidenkin yksinäisten ihmisten seksifantasioita. Sellaisten ihmisten joilla ei ole mitään käsitystä oikeesta seksistä

      Täytyy olla tosi laimee elämä kun pitää tollasia haaveksia ja vielä nettiin kirjotella ja kerjätä muiden huomiot. Muutenkin vähän kieroutunut seksuaalisuus pitää ihmisellä olla jos tarvii seksielämäänsä jotain sm kuritusjuttuja tai sitomista tai kimppakivaa tms ylimäärästä ihan turhaa paskaa. Jos et oo oikeen ihmisen kanssa ni ei mikään ihme ettei mikään tunnu miltään ilman jotain ruoskaa ja käsitautoja

      • 9+17

        Minkälainen on oikea ihminen ja minkälainen on ei-oikea ihminen?


      • 19+12

        Aika paljon pokkaa sanoa kahdelle tasaveroiselle aikuiselle, että se mitä he makuuhuoneessaan puuhaavat on väärin. Jotenkin luulisi että vähemmistöön kuuluva henkilö osaisi olla suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan, mutta ei. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, ei ole mitään yhtä "oikeaa" tapaa harrastaa seksiä, aivan naurettava ajatuskin.


      • vv.

        Luulen että suurin osa ihmisistä jättää noi piiskaamisetja kuritukset seksistä pois, mutta löytyyhän niitäkin, jotka sellaisesta tykkää. Hyvä vaan jos löytävät toisensa. Pääasia on etteivät vaadi ketään joka ei kivusta tai piiskaamisesta nauti harrastamaan sitä.


    • myblackfire

      Komppaan edellistä kirjoittajaa. On todella lapsellista mollata toisten tapaa elää ja tehdä asioita. Sama kun ääriuskovaiset väittävät oman tiensä ainoaksi oikeaksi ja kaiken muun vääräksi. Pidä myös mielessä "ompa surkeeta", että se että tykkää naisista on jollekkin yhtä epänormaalia ja väärin kun sinä väität näiden seksifantasioiden olevan.

      Itse kallistun vahvasti sadismin puoleen, tai olen mielelläni se joka sidotaan. :) Se ei tarkoita sitä, että haluaa haukkua tai satuttaa kumppaniaan tai että minulle tehtäisi niin. Se on vaan sitomista ja saa energian pakkautumaan kehoon eritavalla tuottaen nautinnolista piinaa kunnes lopussa räjähtää. ;) Vesikin kiehuu sitä paremmin mitä tiiviimmin sen kansi on kiinni ja sidottuna kun sitä on aivan toisen armoilla eikä voi esim. purkaa nousevaa energiaa liikkeeseen, kasvattaa se seksuaalisen energian kertymistä ja samalla nautintoa. Näin minä sen näen.

      Joo selvä, nautin ehkä hitusen rankemmasta seksistä, mutta rakastan myös sen tuomaa jännitystä, kun kumppani on jollain tapaa hieman, hmm.. "vaarallinen".

      • kaukana todellisuudesta

        Joo fantasioikaa mitä fantasioitte mutta kysyinkin ett voiko joku tosissaan väittää että heidän arkielämänsä on sellaista että välillä kesken askareiden muija tulee ja antaa selkäsaunan? Että ootte todella löytäneet ihmisen, jolla riittää halua elää teidän fantasioita jokapäiväisessä arjessa ja pukeutua sisäköiksi ja antaa piiskaa ja sitoa patteriin? No ei. Ne on vaan fantasioita, ei mitään todellisuutta


      • kiksit
        kaukana todellisuudesta kirjoitti:

        Joo fantasioikaa mitä fantasioitte mutta kysyinkin ett voiko joku tosissaan väittää että heidän arkielämänsä on sellaista että välillä kesken askareiden muija tulee ja antaa selkäsaunan? Että ootte todella löytäneet ihmisen, jolla riittää halua elää teidän fantasioita jokapäiväisessä arjessa ja pukeutua sisäköiksi ja antaa piiskaa ja sitoa patteriin? No ei. Ne on vaan fantasioita, ei mitään todellisuutta

        Kaukana ehkä sun todellisuudesta, mutta ei niiden jotka näistä nauttii. Se mitä sä et ymmärrä ei tarkoita sitä, että sitä ei olisi olemassa. Ei kaikki ymmärrä homoseksuaalisuutta bisseydestä nyt puhumattakaan, mutta silti ne on olemassa. Mitä jos et vaivaisi sitä Sun pientä päätäsi asioilla, jotka menee selkeästi yli sun ymmärryksen.

        kyllä mä olen aina toteuttanut omia fantasioita ihan oikeassa elämässä kerran täällä eletään. Se mistä kiksit saa on jokaisen oma asia. Joillekin riittää tavallinen seksi, mutta itse kaipaan "mausteita" elämääni.


      • v*tun hyväääää
        kiksit kirjoitti:

        Kaukana ehkä sun todellisuudesta, mutta ei niiden jotka näistä nauttii. Se mitä sä et ymmärrä ei tarkoita sitä, että sitä ei olisi olemassa. Ei kaikki ymmärrä homoseksuaalisuutta bisseydestä nyt puhumattakaan, mutta silti ne on olemassa. Mitä jos et vaivaisi sitä Sun pientä päätäsi asioilla, jotka menee selkeästi yli sun ymmärryksen.

        kyllä mä olen aina toteuttanut omia fantasioita ihan oikeassa elämässä kerran täällä eletään. Se mistä kiksit saa on jokaisen oma asia. Joillekin riittää tavallinen seksi, mutta itse kaipaan "mausteita" elämääni.

        Tai sit jotkut saa vaan niin vitun hyvää seksiä muutenkin, ne ei tarvii piiskoja ja käsirautoja "mausteeks"


      • myblackfire
        v*tun hyväääää kirjoitti:

        Tai sit jotkut saa vaan niin vitun hyvää seksiä muutenkin, ne ei tarvii piiskoja ja käsirautoja "mausteeks"

        Mikä sitten on hyvää ja huonoa on suhteellista. Jos toinen vaikka tykkää pelkästä konemaisesta nuolemisesta ja se on hänelle sitä parasta niin jollekkin toiselle sen surkeampaa ei voisi olla. Jotkut kaipaavat enemmän, eivätkä tyydy vähään. Se että on avarakatseinen seksin suhteen ei tee siitä huonoa, päin vastoin. Maailmassa on monta tapaa nauttia.

        Itse olen törmännyt vaan ja ainoastaan ihmisiin, jotka haluavat ottaa sen roolin mitä kumppaniltani odotankin. Flirtin kautta se yleensä selviää. ;) Ja koska minulla on tarve tietynlaiselle kumppanille elämässäni, niin tottakai heitä on myös olemassa enhän muuten voisi edes haluta koko asiaa. Ihminen kun ei pysty haluamaan asioita mitä ei ole olemassa. Ihmisellä ei voi olla tietoisuutta asioista, joita ei ole olemassa eikä hän näin ollen osaisi niitä kaivata. Eli toisin sanoen se mitä kukin haluaa on jo olemassa.

        Minusta tuntuu, että näillä mollaajilla täällä ketjussa on sama ongelma kuin niillä "umpiheteroilla" jotka tulevat tälle palstalle kauhistelemaan että miten joku voi tykätä naisista ja että eihän semmoinen naisen kanssa olo voi olla mitään oikeaa seksiä. Ja onhan sanomattakin selvää että sellaisilla ihmisillä on jokin tukahdettu halu tai puoli, jota he eivät hyväksy itsessään.

        Joten tutustukaa toisiinne ihmiset, hyväksykää oma pimeytenne, se on vain osa valoanne. ;) Olkaa ihmisiksi ja viettäkää antoisa loppuelämä. :)


      • paavo lipposet
        myblackfire kirjoitti:

        Mikä sitten on hyvää ja huonoa on suhteellista. Jos toinen vaikka tykkää pelkästä konemaisesta nuolemisesta ja se on hänelle sitä parasta niin jollekkin toiselle sen surkeampaa ei voisi olla. Jotkut kaipaavat enemmän, eivätkä tyydy vähään. Se että on avarakatseinen seksin suhteen ei tee siitä huonoa, päin vastoin. Maailmassa on monta tapaa nauttia.

        Itse olen törmännyt vaan ja ainoastaan ihmisiin, jotka haluavat ottaa sen roolin mitä kumppaniltani odotankin. Flirtin kautta se yleensä selviää. ;) Ja koska minulla on tarve tietynlaiselle kumppanille elämässäni, niin tottakai heitä on myös olemassa enhän muuten voisi edes haluta koko asiaa. Ihminen kun ei pysty haluamaan asioita mitä ei ole olemassa. Ihmisellä ei voi olla tietoisuutta asioista, joita ei ole olemassa eikä hän näin ollen osaisi niitä kaivata. Eli toisin sanoen se mitä kukin haluaa on jo olemassa.

        Minusta tuntuu, että näillä mollaajilla täällä ketjussa on sama ongelma kuin niillä "umpiheteroilla" jotka tulevat tälle palstalle kauhistelemaan että miten joku voi tykätä naisista ja että eihän semmoinen naisen kanssa olo voi olla mitään oikeaa seksiä. Ja onhan sanomattakin selvää että sellaisilla ihmisillä on jokin tukahdettu halu tai puoli, jota he eivät hyväksy itsessään.

        Joten tutustukaa toisiinne ihmiset, hyväksykää oma pimeytenne, se on vain osa valoanne. ;) Olkaa ihmisiksi ja viettäkää antoisa loppuelämä. :)

        Ai sunmielestä se seksi on sitten sitä konemaista nuolemista, ellei mukana ole raippaa ja sitomista? :D Mä en vaan tajuu miks joku TARVII noita juttuja kiihottuakseen

        Kun sulla on nainen ketä rakastat ja kuka saa sut kiihottumaan, se on uskomaton fiilis, tuntuu et hänen nussiminen ois sun elämän tarkotus. Sänkyyn ku hänen kanssa pääset niin voi v*ttu siinä oo aikaa millekään sitomisille ja käsiraudoille ku haluut vaan repiä hänen vaatteet päältä ja suudella läpimäräks ja tarttua joka kohdasta ja ottaa edestä ja takaa. Tällöin se pillun nuoleminen on kaikkea muuta kun konemaista, samoin kaikki muu. Nussit vaan aivot pellolle siltä ihmiseltä aamun pikkutunneille asti

        Niin mulla vaan on fiilis että nää tyypit jotka jää sitomaan ja piiskaamaan ja pukeutumaan sisäköiks ja miksikä lie paavo lipposiks, että he ei vaan ole vielä törmännyt siihen elämänsä rakkauteen joka kiihottaa heitä pelkällä olemassaolollaan ja tämän kanssa saa sitä v*tun hyvää seksiä joka on kuin taivas maan päällä ja paras asia mitä ihminen voi tehdä


      • Sumealogiikka
        paavo lipposet kirjoitti:

        Ai sunmielestä se seksi on sitten sitä konemaista nuolemista, ellei mukana ole raippaa ja sitomista? :D Mä en vaan tajuu miks joku TARVII noita juttuja kiihottuakseen

        Kun sulla on nainen ketä rakastat ja kuka saa sut kiihottumaan, se on uskomaton fiilis, tuntuu et hänen nussiminen ois sun elämän tarkotus. Sänkyyn ku hänen kanssa pääset niin voi v*ttu siinä oo aikaa millekään sitomisille ja käsiraudoille ku haluut vaan repiä hänen vaatteet päältä ja suudella läpimäräks ja tarttua joka kohdasta ja ottaa edestä ja takaa. Tällöin se pillun nuoleminen on kaikkea muuta kun konemaista, samoin kaikki muu. Nussit vaan aivot pellolle siltä ihmiseltä aamun pikkutunneille asti

        Niin mulla vaan on fiilis että nää tyypit jotka jää sitomaan ja piiskaamaan ja pukeutumaan sisäköiks ja miksikä lie paavo lipposiks, että he ei vaan ole vielä törmännyt siihen elämänsä rakkauteen joka kiihottaa heitä pelkällä olemassaolollaan ja tämän kanssa saa sitä v*tun hyvää seksiä joka on kuin taivas maan päällä ja paras asia mitä ihminen voi tehdä

        Noo mee harrastetaan välillä viikkokin..kerkee toinen "levätä" käsiraudoissa taikka
        köysissä.


    • Jaa-a

      Asia voisi ehkä tulla vähän yllätyksenä, mutta varmasti herättäisi myös mielenkiintoni. Seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat ylipäätään mielenkiintoisia. Olisi varmaan kiehtovaa huomata, että omasta kumppanista löytyisi myös tällainen "salattu" puoli. Sehän tarjoaisi mahdollisuuden kokea jotain uutta ja laajentaa omaa näkemystä.

      En nauti toisen satuttamisesta, joten siinä suhteessa tilanne tuntuisi varmasti vähän arveluttavalta. Mutta pieni vallankäyttö muuten ei olisi varmaankaan ongelma. ;) Olen yleensä seksinkin suhteen ohjailevampi osapuoli, joten tuskinpa ns. roolien laajentamisessa muille elämän osa-aluelle olisi lopultakaan sen suurempaa ongelmaa. Tietenkin, jos toinen haluaisi tällaista tapahtuvan jatkuvasti ja se alkaisi viedä merkittävän osan arjesta, koko homma saattaisi alkaa tuntumaan jossakin vaiheessa melko puuduttavalta. Mutta esileikkinä ja satunnaisena piristyksenä tällainen varmasti onnistuisi. ;)

      Asia varmaan vaatisi ensi tilassa melkoista keskustelua siitä, mitä kumpikin odottavat ja haluavat ja mihin vedetään rajat.

    • juststay

      Täällä on yksi kurinpitäjä, jonka erosta on jo jonkin aikaa ja olen etsinyt uutta naista, joka etsii minunlaista. Olen jo melkein heittänyt toivoni, mutta nyt huomaan taas, että kyllä niitä naisia on olemassa. Jatkan etsimistä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe