RVM Investium eläkevakuutus

Heikki55

Minulle tarjottiin eläkevakuutusta tuosta yrityksestä. Olen yrittäjä ja aiemminhan nuita eläkkeenturva kauppa ratsuja kävi ovella enempikin. Vieläkö joku näitä ottaa tosiaankin ja tarjoavatko muuallakin? En ole aimmin tuosta kuullutkaan, kuulemma puolueettomasti käyvät lävitte eri pankit.

38

5389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäjäitsekin

      Suosittelivat minulle Fortuna - vakuutusta. Laskin kustannukset tuosta säästämisestä auki ja hyvä luoja miten kallis ratkaisu. ÄLÄ ikinä ota moista ja jos olet jo ottanut, lopeta vielä kun voit. Säästä mielummin vaikka tilille, saat ensimmäiset 14 vuotta parempaa tuotta.

    • apuaa3

      Minulla on saman yrityksen säästämisvakuutus. Kannattaako sekin lopettaa?

    • Tee heti kaupat!

      Tosi hyvä lafka kandee ottaa vakuutus tuolta kun viellä saat!

    • Interest

      Kustannuksia on kaikissa eläkevakuutuksissa ja säästösysteemeissä. Mihin vertasit noita Fortunan kamalan kalliita kustannuksia?

      • laskutikkupyllyssä

        I am interest. kamalan kalliita. mulla on laskukone. ehkä kaikilla ei oo.


    • entinen pankkilainen

      Kyllä minä ainakin tulin laskelmissani siihen lopputulokseen, että on selkeästi edullisin ja paras vaihtoehto, mitä löysin ja noihin tuotteisiin on tullut perehdyttyä aikoinaan hyvinkin paljon.

      • y4y

        perehdyit niihin kyseisessä firmassa siis...


    • nonni!

      vieläkö joku näitä eläkeviritelmiä tekee? tervetuloa 90 -luvulle

    • Reponenrr

      Uskomaton kusetuslafka. Huijaavat kuulemma työntekijöistä lähtien kaikkia, asiakasta tottakai!

    • afsd33f3

      Onko RVM Investium oikeasti noin paha? Olen joskus heiltä JOM rahastoa merkinnyt. Mielestäni Investium on ihan ok mesta, jos ei halua pelkkiä pankkien omia rahastoja.

      • gdsgsdgsdgsd

        olet firman työntekijä joka tänne kirjoittelee


    • Lepperi22

      Yhteyshenkilöt vaihtuva kokoajan ja aina uuden tullessa kuvioihin pitäisi koko salkku myllätä uusilla "ideoilla". Vaihdoin asiani muualle jo vuosi sitten, suosittelen muille samaa.

      • En_nyt_ihan_ymmärrä

        Miksi pitää "myllätä" jos yhteyshenkilö vaihtuu? Saavat palkkion vasta sitten?


      • Silvuplease
        En_nyt_ihan_ymmärrä kirjoitti:

        Miksi pitää "myllätä" jos yhteyshenkilö vaihtuu? Saavat palkkion vasta sitten?

        Niin käsittääkseni kaikkii tuotteisiin sisältyy merkintäpalkkio tai vastaava. Joskus selkeästi esille, toisinaan taas ei. Nämä palkkiot saa myyjä etupainotteisesti. Joistain vakuutuksista myyjä saattaa saada jatkuvasti palkkioita, vaikka ei tekisi asian eteen yhtikäs mitään.


    • Tsirpasin

      Investium ei anna suoraa sijoitusneuvontaa vaan vertailee asiakkaan puolesta riippumattomasti ja puoluettomasti kaikki alan toimijat. Maailmassa on yli 60 tuhatta rahastoa, joten työtä riittää. Halvin tuote ei ole aina se paras. Sama kuin menisi autokauppaan ja huutaisi ovelta: "Mikä on halvin autonne? ostan sen".

      Jokainen asiantuntija käy läpi yrityksen oman Investium akatemian, jossa käydään entisen eläkevakuutusyhtiön maajohtajan kanssa kaikki perustermit läpi. Näin asiakkaat saavat aina parasta neuvontaa. Riippumatta pankeista ja rahastoyhtiöistä.

      • Termistöhaltuunjaheti

        Viikon kestävä koulutus näköalapaikalle ja huipulle.


      • ggdsgsdgds

        höpö höpö et kai oikeasti usko tuohon itsekään


      • Osakeosake69

        Maailmassa on yli 60 tuhatta rahastoa, joten työtä riittää. Halvin tuote ei ole aina se paras.
        - Käyköhän todela läpi 60 000 rahastoa, hekkoheko!

        Jokainen asiantuntija käy läpi yrityksen oman Investium akatemian,
        - Mikähän mahtaa olla "Investium akatemia"? - Voisipa aloittaa vaikka oikeinkirjoituksesta!


      • 1210
        Osakeosake69 kirjoitti:

        Maailmassa on yli 60 tuhatta rahastoa, joten työtä riittää. Halvin tuote ei ole aina se paras.
        - Käyköhän todela läpi 60 000 rahastoa, hekkoheko!

        Jokainen asiantuntija käy läpi yrityksen oman Investium akatemian,
        - Mikähän mahtaa olla "Investium akatemia"? - Voisipa aloittaa vaikka oikeinkirjoituksesta!

        Mistä oikeinkirjoituksesta?? Investium Akatemia on se nimi.
        Noloa huudella, kun ei mistään mitään tiedä.


      • Huijausta

        Hahhaa. Oon ite ollu kaks viikkoo vakuutusmeklariyhtiössä ja kyllästyin heti siihen huijaukseen. Opetettiin myymän vain ja ainoastaan "parasta eli sen yhtiön tuotteita, joka maksaa parhaiten välittäjälle/firmalle. Piste.

        Ei siellä mitään tuotteita läpi käydä asiakkaan puolesta eikä niitä kiinnosta sen jälkeen, kun asiakas on rahansa siirtänyt.


      • hhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        Joo osa näistä ns. "sijoitusvakuutusmeklareista" toimii juuri noin, lähinnä juuri nämä pienemmät puljut ja pilaavat kaikkien maineen. Toimivat todellisuudessa muutaman vakuutusyhtiön asiamiehinä mutta kehtaavat kertoa tietämättömille asiakkaille ja työntekijöilleen olevansa meklareita. Soo soo sanoo finanssivalvonta


      • Hmmmmmmm

        eli juuri niinkuin kyseisessä firmassa ei kauaakaan sitten tehtiin


    • Eikannata

      Puhuvat puhelimessa toista ja sopimuksissa toista. Selkeää harhaanjohtamista. Näitä sijoitusfirmoja löytyy kyllä.

    • ei_jää_mitään

      Eläkesäästäminen=kusetus.

    • Blöööööööö

      Kuka helvetti säästää eläkkeeseen? Eläkkeelle ku pääsee nii on jo kuolema ovella.

    • Muutenolihyvätrahapäivät

      Viime viikon rahapäivillä joku firman nuori myyntitykki sepusti minulle kuinka minun tulisi ottaa säästöhenkivakuutus mahdollisimman pian vuoden loppuun mennessä jotta saan säilytettyä perintöveroedut joihin on tulossa muutoksia. Vieressä ollut messuvieras oikaisi käärmekauppiasta ja totesi että rehellisempää olisi kertoa myös huonotkin puolet eikä vain myydä keinolla millä hyvänsä.

      • fsadgzvgddgdsdasd

        Sait täysin väärää tietoa. Jos tarkoitus on vain myydä ilman mitään vastuuta niin sitten käy noin.


    • Insestiä

      Insestium

    • Kiitosmuttaeikiitos

      Tarjoavat Generalia -nimistä eläkevakuutusta joka on suorastaan härskin kallis minulle ja josta saavat 5-6 prosentin palkkion etukäteen koko säästämisssummasta laskettuna koko säästämisajalle. Ensimmäinen kymppitonni menee kuluihin. No thanks.

      • Dfrg

        Siis investumin palkkioihin menee tarkoitat?


      • Hmmmmmmmmmmnmmmmm

    • Huijarit

      Työntekijöillä ei ole koulutusta alalle,erittäin epämääräistä,suorastaan röyhkeää toimintaa,näin ainakin Turun toimistolla

    • Anonyymi

      Lähipiiristä kokemus. Fortunan eläkevakuutus sisältää myös henkiturvan. Vakuutettu henkilö menehtyi yli 2 vuotta sitten, mutta korvausta ei ole vieläkään tullut. RVM on nykyään Titanium ja eivät saa mitenkään asiaa etenemään. Pysykää erossa näistä. Surun keskellä ihmisten pitäisi muka jaksaa vielä tapella korvauksista.

    • Anonyymi

      Tili Nordnettiin ja indeksirahastoihin säästöä, paljon parempi ku muitten kolmannen osapuolten tarjoamat palvelut.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4405
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2438
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      118
      1775
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1412
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      335
      1367
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe