Autontuonti Lappeenrantaan, onko muita kuin kamux, rinta-jouppi?

Ruotsi, Saksa TUONTI

Moi, onko Lappeenrannassa enään ketään auton välittäjiä, kuten pr-automyynti oli tuossa vielä jokin aika sitten? Ruotsista tai Saksasta toivat autoja kohtuu kustannuksin ja luotettavasti.

Juu tiedetään, että kamux ja rintajuoppi tuovat, mutta ovat hinnoitelleet mielestäni itsensä järjettömiksi....

19

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Jos tilaat itse suoraan Saksasta esim. Helsinkiin välittäjän kautta, saat paljon edullisimmin.

    • Ruotsi, Saksa TUONTI

      No onko ketään ketä suosittelisit homman hoitamaan ja millä kustannuksilla?

      • etsivä löytää

        Saksan välittäjät löydät netistä googlaamalla, tai luet vanhemmat keskustelut.
        Salon AutoAgent tuo molemmista maista asiallisesti.


    • olisikos apua?
    • STP

      Suomen Tuontipalvelu tuo vaikka kotiovellesi ;)

    • JOBI

      HEI.KATSOHAN NETTIAUTO.COM,SIELTÄ OSASTO PALVELUT JA SITTEN AUTON MAAHANTUONTI.SIELLÄ AINAKIN ON OLLUT ILMOITUS,TULKKAUS JA VÄLITYSTARJOUS SAKSASSA.HINTAKIN OLI EDULLINEN.

    • AutoVirosta

      Hei,Ruotsi,Saksan tuonti/miksei Tallinnasta/Virosta?!Tallinnasta-Lappenrantaan ostetiin auto juuri ennen joulua minun avullani(myyjä oli venäläinen)!Voin antaa puhelinnumeron luotettavuustarkistuksia varten,...jos ollenkaan kinnostaa :-))
      [email protected]

    • mbman

      Viron autot on kahdesti ruuvattuja, ensin turkkilainen jobbari saksassa ja sitten venäläinen jobbari virossa.

      Kannattaa ennemmin tilata suoraan saksasta se kertaalleen ruuvattu.

      Paras vaihtoehto on hakea itse suoraan saksasta, ei kuitenkaan pohjoisesta eikä alpeilta, siellä suolataan talvella enemmän kuin suomessa. Esim Berliinistä löytää lahompia autoja kuin Suomesta.

      Ota lento stuttgartiin ja kentältä taxi seuraavaan liikkeeseen,

      http://www.nannt.com/firma.html

      Takuuluotettava liike ja antaa vientiin myytäville autoille exportalennuksen, useita tuhansia, sillä alennuksella kattaa hakukulut mukavasti.

      • Tsimsala pim

        Tuossa ruuvaus jutussa on vinha perä talvisuolaus muistuttaa määrältään Venäjää ja suurinta osaa autoja ei myöskään pestä läheskään niin usein kuin olisi suotavaa. Toki löytöjä tekee, mutta paremmat mahdollisuudet hyvähköön ostoon mm. Ruotsissa ja Saksassa.


      • mies saksasta

        Taas oikea asiantuntija vastailee. Asun Berliinissä ja suolaa en tänäkään talvena ole teillä havainnut. Berliinissä myynnissä olevista autoista pieni osa on ollut täällä käytössä - yhtä varmasti voit ostaa Stuttgartista berliiniläisen auton, kun suurin osa autoista tulee huutokaupoista tai suuremmislta dealereiltä.

        Tuhansien eurojen alennuksissa on jotain hämärää. Ettei vaan "exportalennus" itse asiassa tarkoita hintaa ilman alv:a, joka pätee vain EU:n ulkopuolelle myytäviin autoihin tai auto on kolaroitu, hinnoittelu aivan poskellaan tai takuusta ei toivoakaan. Nykyisn monet autoliikkeet käyttävät jopa kaksivuotisia takuusysteemejä, jotka pätevät myös Suomessa.

        Liikkeen tasoa kuvastaa myös myynnissä olevat autot, eli liike, joka myy tonnin taksia ja 260 t€:n keräilyautoa, ei ole oikein vakuuttava.

        On onnetonta lähteä Saksaan yhden auton perään. Olen itse ostanut autoja myös suomalaisten nenän edestä, kun ostaja on jo istunut lentokoneessa ja lähtenyt matkaan netistä löytämänsä auton perusteella. Kuten eräs saksalainen myyjä totesi; joka ensin tulee, maalaa myös ensin.


      • paljo maksaab

        Minun autoni on tuotu Virosta, eikä ole ruuvattu. Sekin on mahdollista.


    • Ruotsi, Saksa TUONTI

      Palataahan takasin asiaan, ei kiinnosta Virun, eikä hae itse, sakatuonti on shittiä sieltä täältä viestit, vaan että onko vastaavaa luotettavaa paikallista toimijaa, kuten Pekan liike oli. Kyllä sitä sontaa myyvät suomalaisetkin, turha provoilla...

    • mies saksasta

      Siellä on aseman takana aika monta tuontiautoliikettä. Kotimaisia ei taida sieltä löytyä. Kysy vaikka Raution Ossilta tai Sunin Tapanilta. Turha sinun on kauemmaksi lähteä.

    • Olisi helppo juttu

      periaatetasolla hoitaa auto Saksasta Suomeen mutta kyselijä vaikuttaa sellaiselta etten taida viitsiä. Olikohan ostattelijalla jo valmiiksi netistä katseltu peli vai pitäisikö sille ruveta suomalaiseen tyyliin etsimään sitä Saksan halvinta mutta silti virheetöntä vähänajettua laatuautoa laskeskeltuine ja tuumailtuine minimikuluineen katsastettuna ja verotettuna/rekisteröitynä kotipihaan toimitettuna. Palkkaa siitä kaikesta luvattaisiin avokätisesti 150,- todelliset viimesen päälle pihistetyt kulut sen palkkion päälle. Tämänkaltaisia tarjouksia sitä sai ennenvanhaan kuulla toiveajattelijoilta. Joten, ei kiitos.

      • Ruotsi, Saksa TUONTI

        ketjun aloittajalta..ei tarvii vaivautua, käytiin ostamassa kaverin kanssa merkkiliikkestä, enkullahan pärjäsikin vallan mainiosti :)


    • Saksantuonti

      Asustelen Lappeenrannassa ja minä voisin auttaa, olen muutamia autoja käynyt hakemassa BMW, Mercedes, VW eikä se mitään rakettitiedettä ole.. ja tulen jatkossakin hakemaan autoni sieltä...

      auton etsintä esim. mobilesta: auton hinta sekä varusteet ja km kohdilleen niin siitä se lähteen...

      Eikä mielellään verkkohäkeistä mitään pommeja, niistä tulee vain turhaa ylimääräistä stressiä ja usein pahaa mieltä pitkäksi aikaa...
      Niissä varsinkin hinta ja laatu kohtaavat.

      Laita viestiä niin katsotaan voinko auttaa.

      bwfin (ät) outlook (piste)com

      Lappeenranta , Vantaa

    • onkotietoa

      inva merkin omaavana haaveilen tuontiautoa saksasta. pienillä vakuutuksilla ja kulutuksella varustettua. esim. volkkaria golf tai polo farmaria tai 5D hatsbackkia. koukulla. tavoitehinta 4000 €. vm. 2010 tai uudempi.

    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa asiasta yhteyttä MS-Auto Oy: n. Eivät erityisesti mainosta mutta sieltä löytynee apua.

    • Anonyymi

      Joka palstalla kirjoitetaan joka päivä autovälittäjistä ym. sen sellaisista.
      Olen vuosikausia ollut sitä mieltä, että hakekaa ja ostakaa ihmeessä autonne itse!
      Autoliike, mikä tahansa ottaa aina tuhansia välistä.
      Ostokohteita ei enää haeta ulkomailla, vaan autot on tietenkin haettava etukäteen Suomesta käsin. Muutama varalle, jos vaikka joku olisi mennyt nenän edestä. 3-4 kpl on sopiva määrä. On myös katsottava, että ne ovat edes samassa kaupungissa ja mielellään sellaisessa, johon Helsingistä on lentoyhteys. Esimerkiksi Suur-Tukholmassa, siis Solna ym. mukaan luettuna on jo 2 milj. asukasta. Arlandan lentoasema on tosin Tukholman pohjoispuolella 45 km:n päässä keskustasta, mutta autokaupat eivät onneksi ole siellä.
      Edelleenkään en usko kenenkään avustajan tai tulkin lähtevän Ruotsiin - Saksasta nyt puhumattakaaan millään "majoitus- ja ruokapalkalla" vaikka kahden hengen huone ei ole kalliimpi kuin yhden hengen huone!
      Säästyneet rahat voi käyttää siis vaikka lauttamaksuihin tai siihen ylimääräiseen hotelliyöhön matkan varrella, sillä ei ole kirkossa kuulutettu, että auton saa samana päivänä mukaansa.
      Eikä sitten mitään rahatukkoa mukaan - koska yli € 10.000,- käteisvarat on ensinnäkin ilmoitettava tullille. Verkkopankin tunnukset riittävät usein.
      Lisäksi maksuasian voi Suomessa pankkikonttorinsa kanssa etukäteen sopia,
      joka sitten puhelinsoiton saatuaan hoitaa pikamääräyksen myyjän antamalle tilille, mikäli myyjä sellaista vaatii. Sama pätee vakuutukseen.
      Ulkomailta soittaminen ei ole nykyään edes kalliimpaa eikä sen ihmeellisempää kuin Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3309
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      558
      3117
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2563
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2032
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1842
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      10
      1702
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      121
      1383
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1241
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    Aihe