Kokkotyö-Säätiön tarkoitus? Kyselkää!

KokkoTyöSäätiö

Kyselkää kaikkea mahdollista kokkotyö-säätiöstä niin voisin työntekijänä vastailla!

48

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pillupirkkoo

      Miksi viattomien ihmisten ei anneta elää


      työttömyyskorvauksella tai sosiaalituella omassa rauhassa. Pakkotyöllistäminen tuollaiseen köntsäpaikkaan maksaa valtiolle sen saman enivei.

      • nääs kun

        suomessa ei ole tuottavaa työtä tarjolla. menkää ruotsiin töihin!


      • KokkoTyöSäätiö

        "Tuollaiseen köntsäpaikkaan" Ootko koskaan ite ollut töissä Kokkotyö-säätiöllä ku niin näytät tietävän paikasta jotain?


      • kolmassukupuoli

        Tulen heti, kunhan saan siitä vähintään 2000 euroa kuukaudessa palkkaa. Voin tehdä silloin kahdeksankin tuntia päivässä duunia. Ainoastaan idiootit ja MT-potilaat tekevät yhdeksällä eurolla sossurahat "työtä". Itse olen kymmenen vuottao llut tekemättä mitään ja saan samat rahat kouraan, joten miksi käyttäisin vapaa-aikaani turhaan. Etenkin kun tiedostan, että olen vain halpatyövoimaa, ja kihot nettoavat kustannuksellani itselleen huviloita ja lisää autoja talleihinsa.

        Koska emme ole tasavertaisia Suomessa, niin olen päättänyt, että en minäkään myy persettä isokenkäisille ilmaiseksi. Meille transgendereille on kysyntää, koska meitä ei liiemmin ole... =) Veroja tosin en ole ajatellut Suomeen todennäköisesti koskaan maksaa.

        Antaa lampaiden vaan olla karsinoissaan tekemässä "töitä", jolla on tarkoitus, joka on lihottaa rehellisten kusettajien lompakoita entisestään.

        Suosittelen jokaista "kuntoutuksessa" olevaa lopettamaan välittömästi, ja hakemaan aina B-lausunto terveyskeskuslääkäriltä puoleksi vuodeksi kerrallaan. Itse olen ainakin näin toiminut vuosikaudet, ja saan samat oikeudet, kuin "kuntoutuksessa" olevakin, mutta minun ei tarvitse lihottaa porvareiden lompakoita. Asiakkaaksi toki huolin heidätkin omaan yksityisyritykseeni, mutta veloitus on sitten sen mukaista. Se on katsokaas se tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusperiaate.

        Hyvää kesää vaan kaikille.


      • kolmassukupuoli

        Tulen heti, kunhan saan siitä vähintään 2000 euroa kuukaudessa palkkaa. Voin tehdä silloin kahdeksankin tuntia päivässä duunia. Ainoastaan idiootit ja MT-potilaat tekevät yhdeksällä eurolla sossurahat "työtä". Itse olen kymmenen vuottao llut tekemättä mitään ja saan samat rahat kouraan, joten miksi käyttäisin vapaa-aikaani turhaan. Etenkin kun tiedostan, että olen vain halpatyövoimaa, ja kihot nettoavat kustannuksellani itselleen huviloita ja lisää autoja talleihinsa.

        Koska emme ole tasavertaisia Suomessa, niin olen päättänyt, että en minäkään myy persettä isokenkäisille ilmaiseksi. Meille transgendereille on kysyntää, koska meitä ei liiemmin ole... =) Veroja tosin en ole ajatellut Suomeen todennäköisesti koskaan maksaa.

        Antaa lampaiden vaan olla karsinoissaan tekemässä "töitä", jolla on tarkoitus, joka on lihottaa rehellisten kusettajien lompakoita entisestään.

        Suosittelen jokaista "kuntoutuksessa" olevaa lopettamaan välittömästi, ja hakemaan aina B-lausunto terveyskeskuslääkäriltä puoleksi vuodeksi kerrallaan. Itse olen ainakin näin toiminut vuosikaudet, ja saan samat oikeudet, kuin "kuntoutuksessa" olevakin, mutta minun ei tarvitse lihottaa porvareiden lompakoita. Asiakkaaksi toki huolin heidätkin omaan yksityisyritykseeni, mutta veloitus on sitten sen mukaista. Se on katsokaas se tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusperiaate.

        Hyvää kesää vaan kaikille.


      • kolmassukupuoli

        Tulen heti, kunhan saan siitä vähintään 2000 euroa kuukaudessa palkkaa. Voin tehdä silloin kahdeksankin tuntia päivässä duunia. Ainoastaan idiootit ja MT-potilaat tekevät yhdeksällä eurolla sossurahat "työtä". Itse olen kymmenen vuottao llut tekemättä mitään ja saan samat rahat kouraan, joten miksi käyttäisin vapaa-aikaani turhaan. Etenkin kun tiedostan, että olen vain halpatyövoimaa, ja kihot nettoavat kustannuksellani itselleen huviloita ja lisää autoja talleihinsa.

        Koska emme ole tasavertaisia Suomessa, niin olen päättänyt, että en minäkään myy persettä isokenkäisille ilmaiseksi. Meille transgendereille on kysyntää, koska meitä ei liiemmin ole... =) Veroja tosin en ole ajatellut Suomeen todennäköisesti koskaan maksaa.

        Antaa lampaiden vaan olla karsinoissaan tekemässä "töitä", jolla on tarkoitus, joka on lihottaa rehellisten kusettajien lompakoita entisestään.

        Suosittelen jokaista "kuntoutuksessa" olevaa lopettamaan välittömästi, ja hakemaan aina B-lausunto terveyskeskuslääkäriltä puoleksi vuodeksi kerrallaan. Itse olen ainakin näin toiminut vuosikaudet, ja saan samat oikeudet, kuin "kuntoutuksessa" olevakin, mutta minun ei tarvitse lihottaa porvareiden lompakoita. Asiakkaaksi toki huolin heidätkin omaan yksityisyritykseeni, mutta veloitus on sitten sen mukaista. Se on katsokaas se tasa-arvo- ja yhdenvertaisuusperiaate.

        Hyvää kesää vaan kaikille.


      • kolmassukupuoli

        Sori. Tämä bugasi, ja päivittelin sitten kun näytti, että viestinlähetys ei onnistunut. Koodi vaihtui aina, ja viesti ei näyttänyt lähtevän. Päätin jättää homman sikseen ja sitten täällä odottikin kasa samoja viestejäni. Nöyrimmät pahoitteluni. x)


    • kysyjä

      mikä siellä on työaika? Paljonko maksetaan palkkaa? Onko siellä hyvät työnjohtajat? Työhön perehdyttäminen?

      • KokkoTyöSäätiö

        Työaika menee sopimuksen mukaan.
        Palkka menee sopimuksen mukaan
        Työnjohtajat ovat aivan loistavia!
        Työhön perehdyttäminen hoituu loistavasti, kaikki tarvittavat asiat opetetaan!


      • marha3
        KokkoTyöSäätiö kirjoitti:

        Työaika menee sopimuksen mukaan.
        Palkka menee sopimuksen mukaan
        Työnjohtajat ovat aivan loistavia!
        Työhön perehdyttäminen hoituu loistavasti, kaikki tarvittavat asiat opetetaan!

        Minä olen myös ollut Kokkotyö-säätiöllä töissä ja keväämmällä menen uudestaan. On tosi hyvä työpaikka ja ilmapiiri on todella hyvä. Kiitos ketjun aloittajalle asiallisesta aiheen aloituksesta. Äläkä välitä noista asiattomista kommenteista. Niiden kirjoittajat osoittavat vaan tietämättömyytensä ko. työpaikkaa kohtaan.


      • KokkoTyöSäätiö
        marha3 kirjoitti:

        Minä olen myös ollut Kokkotyö-säätiöllä töissä ja keväämmällä menen uudestaan. On tosi hyvä työpaikka ja ilmapiiri on todella hyvä. Kiitos ketjun aloittajalle asiallisesta aiheen aloituksesta. Äläkä välitä noista asiattomista kommenteista. Niiden kirjoittajat osoittavat vaan tietämättömyytensä ko. työpaikkaa kohtaan.

        Tervetuloa takaisin! :)

        Kunhan tylsyyttäni ajattelin että jos jollakin sattuu olemaan mielessä jotain kysymyksiä kyseisestä paikasta. En mää noista mitään välitä, niinhän se menee että asioista ei mitään tiedä ellei kokeile :)


      • työtön
        KokkoTyöSäätiö kirjoitti:

        Työaika menee sopimuksen mukaan.
        Palkka menee sopimuksen mukaan
        Työnjohtajat ovat aivan loistavia!
        Työhön perehdyttäminen hoituu loistavasti, kaikki tarvittavat asiat opetetaan!

        eikö ole niin että työntekijät joutuvat perehdyttämään toisiaan


      • kokkotyötön
        KokkoTyöSäätiö kirjoitti:

        Tervetuloa takaisin! :)

        Kunhan tylsyyttäni ajattelin että jos jollakin sattuu olemaan mielessä jotain kysymyksiä kyseisestä paikasta. En mää noista mitään välitä, niinhän se menee että asioista ei mitään tiedä ellei kokeile :)

        noudattaako säätiö Suomen perustuslakia?


      • Saako2000eskookuussa
        KokkoTyöSäätiö kirjoitti:

        Työaika menee sopimuksen mukaan.
        Palkka menee sopimuksen mukaan
        Työnjohtajat ovat aivan loistavia!
        Työhön perehdyttäminen hoituu loistavasti, kaikki tarvittavat asiat opetetaan!

        No mitä siellä tehdään ja mikä on sen sopimuksen mukainenpalkka ja työaika?


    • ykä

      hyvä säätiö pomot ei vois olla ikinä normaali työpaikassa oikeesti pomona koska ei ossaa tehä oikeita päätöksiä 9 eken porukka on orjatyövoimana käykääpä ihmiset kysymässä työhyvinvoinista ja tierätte sitte

      • KokkoTyöSäätiö

        Otappa nyt sitten huomioon että kaikki eivät ole pelkällä 9€:n päivärahalla, esim minä ja moni muu ollaan tällä hetkellä tuntipalkalla vaikka minä itse aloitin samalla 9€:n summalla.


    • jorski

      kokkotyösäätiön pomot luulvat että tes kuuluu kaikille vaikka siittä on olemassa laki

    • Tehoton säätö

      Kokkotyösäätiö työllistää sellaisia joilla ei ole vapailla työmarkkinoilla oikeastaan mitään mahdollisuuksia.
      Tosin sinne ajautuu myös työtä vieroksuvia.
      Palkat pitäisivät olla työkyvyn ja tehon mukaisia eli alle minimipalkan, koska tuokin toiminta lisää kokomaan kestävyysvajetta.

    • Valopää majakasta

      Tosin sinne ajautuu myös ORJA työtä vieroksuvia

    • Tosi on

      Kuten myös yhteiskunnan orjaksi ei haluavia jotka eivät siedä kokoaikaista työtä.

      • gjbgg

        Oikeita töitä oikealla palkalla. Kiitos EI orjatyölle


      • cdsrekhf
        gjbgg kirjoitti:

        Oikeita töitä oikealla palkalla. Kiitos EI orjatyölle

        Mitä siihen rakennetaan? Tuleeko uusia työpaikkoja?


      • KokkoTyöSäätiö
        cdsrekhf kirjoitti:

        Mitä siihen rakennetaan? Tuleeko uusia työpaikkoja?

        Yrittäjäntie 2:een rakennettiin uusia toimistotiloja jotka saatiin käyttöön 1-2 viikkoa sitten. Vielä työn alla on lisää tilaa pesulalle jonka PITÄISI valmistua ja saada käyttöön olikohan nyt kesä vai heinäkuussa 2014, en tarkkaan muista.


      • KokkoTyöSäätiö
        cdsrekhf kirjoitti:

        Mitä siihen rakennetaan? Tuleeko uusia työpaikkoja?

        Vielä en tiedä tuleeko uusia työpaikkoja mutta luulisi koska toiminta lisääntyy, sairaalan pyykit aletaan nimittäin pesemään meidän pesulassa. Tällä hetkellähän meillä on yksi työpaikka avoinna (ainakin)


      • Pesupentti
        KokkoTyöSäätiö kirjoitti:

        Vielä en tiedä tuleeko uusia työpaikkoja mutta luulisi koska toiminta lisääntyy, sairaalan pyykit aletaan nimittäin pesemään meidän pesulassa. Tällä hetkellähän meillä on yksi työpaikka avoinna (ainakin)

        Onko sairaala mukana siinä vai meinaako säätiö ite pyörittää pesulaa. Luulis pyykkiä tulevan paljon lisää ja monenlaista.


      • Pesupentti
        Pesupentti kirjoitti:

        Onko sairaala mukana siinä vai meinaako säätiö ite pyörittää pesulaa. Luulis pyykkiä tulevan paljon lisää ja monenlaista.

        Sinänsä viisaan kuulonen hanke. Sairaala hoitakoon sairaita.


      • KokkoTyöSäätiö
        Pesupentti kirjoitti:

        Sinänsä viisaan kuulonen hanke. Sairaala hoitakoon sairaita.

        Näin olen käsittänyt että sairaalalta joko haetaan tai sieltä tuodaan pyykki meille ja säätiön oma porukka sitä pyörittää


      • (==)
        KokkoTyöSäätiö kirjoitti:

        Näin olen käsittänyt että sairaalalta joko haetaan tai sieltä tuodaan pyykki meille ja säätiön oma porukka sitä pyörittää

        Niin tämähän säätiö on voittoa tavoittelematon, tai ainaskin pitäisi olla.


      • Pesupentti
        (==) kirjoitti:

        Niin tämähän säätiö on voittoa tavoittelematon, tai ainaskin pitäisi olla.

        Hienoa! Kerrankin päättäjiltä viisas ratkaisu.
        Pesköön pyykit, joka on siihen perehtyny ja hoitakoon sairaita ne, jotka sen osaa.
        Mikskähän kaupunki ei ole mukana? Onhan niilläki monenlaista pesua.


      • KokkoTyöSäätiö
        Pesupentti kirjoitti:

        Hienoa! Kerrankin päättäjiltä viisas ratkaisu.
        Pesköön pyykit, joka on siihen perehtyny ja hoitakoon sairaita ne, jotka sen osaa.
        Mikskähän kaupunki ei ole mukana? Onhan niilläki monenlaista pesua.

        Kaupunki omistaa liki kokonaan Kokkotyö-säätiön pesulan


      • Pesujaska
        KokkoTyöSäätiö kirjoitti:

        Vielä en tiedä tuleeko uusia työpaikkoja mutta luulisi koska toiminta lisääntyy, sairaalan pyykit aletaan nimittäin pesemään meidän pesulassa. Tällä hetkellähän meillä on yksi työpaikka avoinna (ainakin)

        kauheasti ylistätte, että työpaikkoja tulee lisää. Mitenkäs käy kyseisten pesuloiden työntekijöiden jotka nykyään hoitavat kiurua ja keskussairaallan pyykkiä? Oikeasti työkykyiset menettävät töitä, että syrjäytyneet saavat töitä joiden palkat työkykyiset vielä maksavat. Miten monen miljoonan euron lasku jossa on pesulan perustaminen (rakennus, koneet yms) tulee maksettua takaisin eli miten tässä tulee säästöä, kun ette tavoittele voittoa? Vähän vaikuttaa hurjalta tämä touhu...


      • Kunha ihmetelen
        Pesujaska kirjoitti:

        kauheasti ylistätte, että työpaikkoja tulee lisää. Mitenkäs käy kyseisten pesuloiden työntekijöiden jotka nykyään hoitavat kiurua ja keskussairaallan pyykkiä? Oikeasti työkykyiset menettävät töitä, että syrjäytyneet saavat töitä joiden palkat työkykyiset vielä maksavat. Miten monen miljoonan euron lasku jossa on pesulan perustaminen (rakennus, koneet yms) tulee maksettua takaisin eli miten tässä tulee säästöä, kun ette tavoittele voittoa? Vähän vaikuttaa hurjalta tämä touhu...

        Tuosta rakentamisesta vielä että missä on kilpailutettu?

        Olisikohan syytä vähän tutkia miten on toimittu ?

        Ei taida kestää päivänvaloa kaikilta osin


    • Valmennusta elämään

      Kokkotyö-säätiö on työvalmennuksen asiantuntija- ja palveluorganisaatio, joka aktivoi vaikeassa työmarkkina-asemassa olevia henkilöitä, tukee ja valmentaa ammatillisesti ja elämänhallinnallisesti sekä tarjoaa monialaisia ja mielekkäitä työtehtäviä

      • eeeeero

        ketkä siellä ovat asiantuntioita margitako vai virpi vai mämmin timo nostaa palkan ja eivät osaa ite tehdä mitään muuttoon 9 euro 6h päivä koko kopla ja kysyttään sitte työ hyvinvoinnista


    • jarska4

      asiantuntioita ne jotka ovat siellä 9:eurolla maksavat oikeesti johtajien palkat kyselkää ihmiset siellä olevilta miten siellä oikeesti menee

    • ihmettelevä677

      miksi kaikki palvelut jota säätiö tarjoaa on niin kallista ylihintaa peritään.

      • Pesupentti

        Soitin ja otin selvää pesulan omistuksesta. Tuo uusi pesula on sairaalan, kaupungin ja säätiön yhteinen. Sairaala ja kaupunki omistavat kumpikin saman verran eli 45%. Loppu 10% on säätiön.
        Kerrankin hyvä hanke.


    • simpanssi

      siellä laitetaan työtön tippaan että elpyy työelämään

      • fghjkjhgf

        Nuo säätiön työttömät huolehtii itse liiankin kanssa omista "tipoistaan".


    • Tuleeko pesula alueeseen lisää kuntia syksyllä ja milloin ??? jos saanen kysäistä

    • Tuleeko pesula alueeseen lisää kuntia syksyllä ja milloin ??? jos saanen kysäistä

    • iiro19

      margita 9 euron tessi on päiväpalkka ilman taukoja kysymättä lupaa

    • tarkkailija

      johtaako kuntouttava työtoiminta oikeisiin työpaikkoihin? Vai onko tämä vain tempputyöllistämistä. Käytetäänkö työntekijöitä hyväksi huonolla palkalla?

      • no_jaa

        Muutama prosentti säätiöllä 9e/tunti harjoittelevista työllistyy oikeisiin työpaikkoihin myöhemmin, ei enempää. Ei oikeastaan voi sanoa edes tempputyöllistämiseksi.


    • kokkolanpersujenjäsen

      demarit ovat olleet mukana säätiön kiinteistökaupoissa. eräs korkeassa asemassa oleva demaripoliitikko on ostanut kiinteistöjä. viranomaiset tutkivat asiaa.

    • toimivaako

      Niin kuinka moni on oikeasti työllistyy tuolta säätiöltä kysympähän vain. Vuodesta toiseen on samoja kuntoutettavia eikä aikomustakaan vaihtaa oikeisiin töihin.

      Kuntoutetaanko vanhoille päiville saakka.

    • azimbs

      Kylä se on hjyvä paika.Oli työ nyt on yritys oma.Ma myy makara ja kehab.

    • Sourppiinot

      Nii mikä se tarkoitus on? Pitaa pois työmarkkinoilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe