aloitin itsetyydytyksen 11-vuotiaana, oonko epänormaali?

DOnntMi

Miten tuntuu kaikki tyydyttää itseään vasta yläasteella, onko ketään joka ois tyydyttänyt jo ala-asteella? joskus viidennellä vaikka?

23

2704

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkugikh

      En minä muista koska alotin. Varmaan jo vaippaiässä. Tietysti en tienny sille nimee.

    • johtuu varmaan siitä, että suurimmalla osalla murrosikä alkaa vasta siinä 12-14 ikäsenä ja samoihin aikoihin monet vasta aloittaa itsetyytyksen.
      en kuitenkaan näe siinä mitään poikkeavaa jos joku aloittaa utsetyydyksen jo aikaisemmin. toiset vain yksinkertaisesti tutustuvat kehoonsa ja sitä kauttaa saatavaan mielihyvään aikaisemmin kuin toiset. ei se ole mitenkään poikkeavaa tai outoa. tunnen henk.kohtasesti monia nuoria, jotka aloittaneet itsetyydytyksen hyvin varhain.

    • jännnnnä

      Et oo sama täällä aloitin sillo ku murrosikä alko ku olin 10.5 v ja oon poika

    • nojuu..

      Ite alotin 3. Luokalla:D Ny 6.luokalla (tyttö syntyny joulukuussa en vieläkään kovin kehittynyt)

    • Läskipervo

      Ite alotin kolmosel, ei mitenkää outo tuo sinun tapaus siis... Kasi luokkalaine tyttö oon, jos jotakuta kiinnostaa...

    • öervopaska

      Itse aloitin yhdeksänvuotiaana. Ei se ole kummallista :)

    • minä

      Ite alotin viime vuoden lokakuussa oon 12 ja joka päivä vetelen käteen

    • minä

      Ite alotin viime vuoden lokakuussa oon 12 ja joka päivä vetelen käteen

    • joo, olen tosikko

      Oot ihan normaali riippumatta siitä ootko tyttö vai poika.

    • hoppari 15v

      mä oon 15v poika ja alotin jotain 11-12v samaan aikaan mulla ekat lökäri farkut

    • nyt14..

      tää ei oo trolli vaa oikeesti mä aloin itsetyydyttää sillotällö 7-vuotiaan xdxd älkää naurako mut sillo sain tietää mitä se on nii...

      • Henriikka Hopo

        No hyvä tavaton sentään, jotkuthan aloittaa jo vaippaiässä. Itsekin muistan miten sormeilin pikkuista pimpsaani jo kolmen neljän vanhana, mutta eka orgasmi tuli "vasta" kymmenvuotiaana.


    • Minkä nuorena oppii,...

      Vanhaa keskustelua nostelen läpällä,mutta juu itsehhän muistan ekan yksittäisen kerran päiväkodista siinä viiden vanhana. Päiväunien aikaan rupesin hieromaan pikkupippeliäni, ja vielä useammankin kerran.

    • alotin 11v

    • Oon 15/06 poika ja runkkaan ain välil, penkkaan myös 100kg

    • Anonyymi

      Mä ite alotin joskus 5v. Itsetyydyttään kun päiväunet eskarissa nii siellä peiton alla sitte tungin sormiini pilluun ja siinä 7v. Kavereiden kanssa kimpassa tungettiin jotain esineitä ja toisten sormii pilluihin ja sillo sain ekan orkun ja sitte 9v. Itsetyydytin enemmän yksin ja nyt siis 12v. Tytsy

    • Anonyymi

      Ite ainaki jo 5luokalla

      • Anonyymi

        Itekki


    • Anonyymi

      Aloitin 8 vuotiaana kaverin opettamana joka oli hieman vanhempi ja olen poika.

    • Anonyymi

      mä alotin itsetyydytyksen joskus kerhossa et ei siin mitää ja olin silloin jotai 4–5 v että et oo epänormaali oon nyt 11 v tyttö

    • Anonyymi

      Ite aloitin 12 vuotiaana. Murrosikä alko tossa reilu 11 vuotiaana. Olin löytänyt netistä tämän palstan runkku keskustelut ja muutenki kuullut mitä se meinaa et siitä se lähti?😅 Joskus vaa samal lukiessani täältä juttui ku olin yksin kotona vaik en tavallaan tajunnutkaan mitä tein🤣

    • Anonyymi

      Ekat kerrat oli joskus 4 vuotiaan mulla oli sellanen tur vaistuin missä se turvavyö tuli suoraan sne jutun päälle siinä sitten vertasin niin Ai että tuntui hyvältä mutsi kysy sillon että mitä mä teen mä sanoin että vertaan ihan pikkasen noloo ja siis en tiennyt sillon ees mitä se oli sen jälkeen varmaan oon 11 vuotiaana runkannut

      • Anonyymi

        Turvaistuin sori kirjotusvirhe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe